Skoči na vsebino

Priprava motocikla na daljšo pot...


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Ko se odpravljamo na večdnevno furo...

Kako pripravimo motor:

- kaj je potrebno nujno narediti?

- kaj je je priporočljivo?

- kaj naj naredi uraden serviser?

- kaj lahko storimo sami?

- kaj so resnično najbolj obremenjeni deli in kako jih pripraviti na napore (npr: je samo verigo potrebno ocistiti in namazati)?

- ...

Skratka, kaj vse in kako narediti, da bo čim manj postankov ali celo nič zaradi tehničnih stvari?

.

.

.

.

.

Nato se vrnemo iz ture, več 100, več 1000 km je za nami...

ljudje gremo v savne, masaže, plavanje, počitek,....

Kako pa motor spravimo na njegovo "vitalno" in fit stanje, kakršen je bil pred potepom?

.

.

.

.

.

naj se zberejo vsi modri nasveti iz teorije in iz prakse, na enem mestu.

lp in uzivajte maksimalno v dveh zaporednih podaljšanih vikendih.

če pa imate 3 dni dopusta, pa sploh ne dvomim, da boste imeli težave pri uživanju :)

ps:

naj bodo nasveti v tej temi, ne nabianje eden cez drugega

Objavljeno

Pred vsako turo, naj bo nekaj 10, nekaj 100 ali nekaj 1000 km v kosu, dobro pogledam motor, preverim vse vijake, če so dobro zategnjeni, izmerim globino profila na prednji in zadnji pnevmatika na levi, sredinski in desni poziciji, preverim delovanje vseh svetlobnih teles, odstranim mušice, obrišem feltne, preverim stanje verige in zobnikov, pozorno poslušam delovanje ventilov (pri tem prosim tudi soseda za mnenje), oblečem tazagmašni kombinezon in se previdno podam na pot. Aja, preverim tudi, kdaj imam servis, da me ne bi ujelo sledi Ukrajine ali kaj podobnega ...

:-)

Sicer pa bolj resno - pred vsako vožnjo je potrebno vedeti:

- ali motor, vilice, zavorni sistem kje ne pušča

- ali zavore delujejo brezhibno

- ali so pnevmatike dovolj natlačene z zrakom

- ali so pnevmatike v dobrem stanju

- ali svetlobna telesa delujejo

- ali je dovolj motornega olja

- ali je dovolj goriva

- ali je motor registriran :-)

- ali motor deluje

- ali motor ne potrebuje kakšnega resnejšega popravila :-)

Objavljeno
Pozdravljeni,

Ko se odpravljamo na večdnevno furo...

Kako pripravimo motor:

- kaj je potrebno nujno narediti?

- kaj je je priporočljivo?

- kaj naj naredi uraden serviser?

- kaj lahko storimo sami?

- kaj so resnično najbolj obremenjeni deli in kako jih pripraviti na napore (npr: je samo verigo potrebno ocistiti in namazati)?

- ...

Skratka, kaj vse in kako narediti, da bo čim manj postankov ali celo nič zaradi tehničnih stvari?

.

.

.

.

.

Nato se vrnemo iz ture, več 100, več 1000 km je za nami...

ljudje gremo v savne, masaže, plavanje, počitek,....

Kako pa motor spravimo na njegovo "vitalno" in fit stanje, kakršen je bil pred potepom?

.

.

.

.

.

naj se zberejo vsi modri nasveti iz teorije in iz prakse, na enem mestu.

lp in uzivajte maksimalno v dveh zaporednih podaljšanih vikendih.

če pa imate 3 dni dopusta, pa sploh ne dvomim, da boste imeli težave pri uživanju :)

ps:

naj bodo nasveti v tej temi, ne nabianje eden cez drugega

Zamenjaš vse kaj se je med dolgo vožnjo pokvarilo ali izrabilo.

Objavljeno

Po mojem če poznaš svoj motor in ga redno servisiraš, paziš samo da te ne bo ujel servisni interval sredi poti. Drugo klasika- pogledaš olje, izprobaš bremze, pogledaš če delajo luči in gremo.

Objavljeno

150 km imam do prvega servisa, danes pa imamo namen narediti cca 300 km turistične vožnje, to je 150 km čez servis. Naj grem ali ne, oziroma, lahko kaj škoduje?

Objavljeno (popravljeno)
150 km imam do prvega servisa, danes pa imamo namen narediti cca 300 km turistične vožnje, to je 150 km čez servis. Naj grem ali ne, oziroma, lahko kaj škoduje?

... serviserji, če je motor v garanciji, ne komplicirajo za + 500 km ...

... če imaš v motorju še olje za vtekavanje potem priporočam, da se držiš navodil za uporabo (št.obratov) ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno
150 km imam do prvega servisa, danes pa imamo namen narediti cca 300 km turistične vožnje, to je 150 km čez servis. Naj grem ali ne, oziroma, lahko kaj škoduje?

Nima kaj škoditi... ;) Par sto kilometrov pa res ne pomeni nobene razlike...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

motor prevzel iz rednega servisa, 6 ur kasneje sem ostal brez vijaka na vrhu enega amortizerja, na drugem pa je vijak bil samo na 2 navojih se noter...

malo bolj grozno je izgledalo, kot bi, ce bi vozil KTM, ko ima 4 vijake, jaz pa samo 2.

opozorilo in nasvet manj izkusenim motoristom...

preverite vse vijake, matice, ce so zategnjene na cca vsakih 5000km in pred vsako voznjo tiste, ki jih imate na dosegu oci in rok - ne da bi bilo potrebno rezervoar in ne vse ostalo odstraniti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!