Skoči na vsebino

Master Super bike 2009


Dolenc™

Priporočene objave

Ker je bilo letos kar nekaj novosti v literskem+ razredu so se pri španski reviji odločili narediti en testek. Da ne bo koga zavedel naslov, to ni Master bike test, ki ga imajo vsako leto, je bilo pa testirano pod podobnimi pogoji, vendar samo 1000cc+ motorji, nekakšen predogled.

Link do članka, cel je seveda v reviji, kvazi angleški prevod

post-4351-1240498826_thumb.jpg

Vozilo se je na stezi Misano, rezultati spodaj

Najbolši časi:

1 - Aprilia RSV-4 1.45.367

2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500

3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866

4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966

5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067

6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234

7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234

8 - Yamaha YZF R1 1.47.733

- CBR z ABS in Ducati z TC

- BMW ni vključen ker še niso dokončali motorja.

- Motorji so bili obuti v pnevmatike, ki jih priporoča proizvajalec, torej ne tako kot na masterbikeu, kjer vozijo samo en tip gume (Michelin Yamaha, Bridgestone Honda/Suzuki, Pirelli za ostale)

- Ocena je sestavljena iz točk, ki jih je dobil vsak motor na stezi (agregat 25%+menjalnik 10%+vozne lastnosti 40%+ergonomija 5%+zavore 15%+"mechanical accesibility "5%). (1=Najslabše;10=Najbolše):

1 - Aprilia 9.3

2 - Suzuki 9.2

3 - Honda 9.1

4 - Ducati 9.1

5 - Kawasaki 8.9

6 - KTM 8.9

7 - Yamaha 8.9

8 - MV 8.8

Cene v Španiji med testom:

1 - Aprilia (20.577€)

2 - Suzuki (-€)

3 - Honda (17.949€)

4 - Ducati (23.875€)

5 - Kawasaki (14.650€)

6 - KTM (20.999€)

7 - Yamaha (15.699€)

8 - MV (22.246€)

(jaz sem pobral to iz aprilija foruma, itak če je zmagala :D)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misano je precej hitra steza, karakteristike r1 bodo najbrš prišle do izraza pri bolj zaviti stezi + računej da je bila razlika tudi v gumah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdaj trije testi na motosvetu-pa v vseh različni vrstni red!Me prav zanima kakšen bo vrstni red v motopuls 10.5,ko pride ven!

Da ne govorimo,da je R1 vozila michelin,drugi pa pirelli-ful primerljivo!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdaj trije testi na motosvetu-pa v vseh različni vrstni red!Me prav zanima kakšen bo vrstni red v motopuls 10.5,ko pride ven!

Da ne govorimo,da je R1 vozila michelin,drugi pa pirelli-ful primerljivo!

Vozili so z gumami, katere so prva vgradnja in na katerih je bil motor ''zgrajen''. In zakaj te dvoje ne bi bile primerljive?

Čakaj, a 10 let stara konstrukcija Aguste je naredila boljši čas kot nova sijajoča R1? :fredy:

Zgleda je Aprilia najhudejša raketa ta hip.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozili so z gumami, katere so prva vgradnja in na katerih je bil motor ''zgrajen''. In zakaj te dvoje ne bi bile primerljive?

Čakaj, a 10 let stara konstrukcija Aguste je naredila boljši čas kot nova sijajoča R1? :fredy:

Zgleda je Aprilia najhudejša raketa ta hip.

Agusta ma 190 konj - predvidevam da mnogo bolj realnih kot pri japoncih - da o italijanski ciklistiki ne izgubljamo besed.

Za primer ti je lahko ducati 916, za katerega vemo da ima še vedno izjemno ciklistiko.

Japonci imajo v večini odlične agregate - v zadnjih 20ih letih pa so počasi prilezli na raven italjanske ciklistike, katera je bila v prejšnih letih na drugem mestu če mene prašaš!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozili so z gumami, katere so prva vgradnja in na katerih je bil motor ''zgrajen''. In zakaj te dvoje ne bi bile primerljive?

Čakaj, a 10 let stara konstrukcija Aguste je naredila boljši čas kot nova sijajoča R1? :fredy:

Zgleda je Aprilia najhudejša raketa ta hip.

Če bi vozil obojne gume bi vedel o čem govorim.Razlike pa so relativno male...

Če je ta konstrukcija MV stara 10let,potem je R1 stara 12sezon oziroma vsaj 6sezon!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim Michelinke, oče pa ima na enakem motorju Pirelli, a en rang boljše, razlike jasno so, niso pa tu svetlobna leta.

Okvir in ciklistika je stara 10 let, takrat ko so predstavili F4 Serie Oro, November 98, če se prav spomnim. Od takrat so pri F4 v zvezi s podvozjem dodelali zelo malo stvari(nažalost); zavore(nataknili Brembote), zmehčali so vzmetenje(katero je bilo že prej za na progo dovolj dobro) in dvignili clip-one na balanci, da si ne moreš več priščipniti palca pri polnem odklonu balance. R1 dobi vsake 2/3 leta, odvisno od generacije, nov okvir in zadnjo nihajko, najbrž tudi prednje vilice(ali vsaj vse močno predelano).

Ima pa MV kakih 15 kg preveč.

Leta 2010 zna biti Masterbike spet na strani Taljanov.

Če bi vozil obojne gume bi vedel o čem govorim.Razlike pa so relativno male...

Če je ta konstrukcija MV stara 10let,potem je R1 stara 12sezon oziroma vsaj 6sezon!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim Michelinke, oče pa ima na enakem motorju Pirelli, a en rang boljše, razlike jasno so, niso pa tu svetlobna leta.

Okvir in ciklistika je stara 10 let, takrat ko so predstavili F4 Serie Oro, November 98, če se prav spomnim. Od takrat so pri F4 v zvezi s podvozjem dodelali zelo malo stvari(nažalost); zavore(nataknili Brembote), zmehčali so vzmetenje(katero je bilo že prej za na progo dovolj dobro) in dvignili clip-one na balanci, da si ne moreš več priščipniti palca pri polnem odklonu balance. R1 dobi vsake 2/3 leta, odvisno od generacije, nov okvir in zadnjo nihajko, najbrž tudi prednje vilice(ali vsaj vse močno predelano).

Ima pa MV kakih 15 kg preveč.

Leta 2010 zna biti Masterbike spet na strani Taljanov.

Tud časi niso svetlobno leto narazen!

Sicer se nikoli nisem neki poglabljal v MV.Vendar vem,da so gor druga platišča,motor750ccm-1000ccm-1078ccm-s tem tudi posledično vsaj malenkost okvir oz.vpetje motorja in s tem spremenjena ciklistika.Sprednje vilice so drugačne,kot tudi ima sedaj radialne bremze.Sigurno je teh razlik še veliko več.Vendar kot sem napisal se v MV nisem kdaj poglabljal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud časi niso svetlobno leto narazen!

Sicer se nikoli nisem neki poglabljal v MV.Vendar vem,da so gor druga platišča,motor750ccm-1000ccm-1078ccm-s tem tudi posledično vsaj malenkost okvir oz.vpetje motorja in s tem spremenjena ciklistika.Sprednje vilice so drugačne,kot tudi ima sedaj radialne bremze.Sigurno je teh razlik še veliko več.Vendar kot sem napisal se v MV nisem kdaj poglabljal!

Ja, platišča so res zamenjali, nova Brembova so občutno lažja, posledično je prelaganje iz ovinka v ovinek mnogo bolj lahkotno in živahno.

Okvir je popolnoma isti, ne glede na to, da se je motor povečal. Blok motorja je enak, prav tako glava, menjalnik, edino cilindri so višji. Zato pride pokrov ventilov višje v okvir, vpetja pa so enaka. Edina Agusta, katere še nisem videl razdrte, ali da nisem delal na njej je F4 1078, samo toliko, da mi boš vrjel :P

Vilice so se res da spremenile čez leta; iz Showinih so šli na Marzocchi, njihovo delovanje pa je ostalo praktično enako. Sem tudi sprobal obojne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blok motorja je enak, prav tako glava, menjalnik, edino cilindri so višji

Edina Agusta, katere še nisem videl razdrte, ali da nisem delal na njej je F4 1078, samo toliko, da mi boš vrjel :P

Zanimivo.Človek bi pričakoval,da so glavo morali drastično spremeniti,da so pridobili toliko konjev :hmm:

Tako zelo pokvarljiv motor,da si videl :unsure: ali kak drug vzrok?

Mi je kr malo :? da je tolk stvari enakih skozi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo.Človek bi pričakoval,da so glavo morali drastično spremeniti,da so pridobili toliko konjev :hmm:

Tako zelo pokvarljiv motor,da si videl :unsure: ali kak drug vzrok?

Mi je kr malo :? da je tolk stvari enakih skozi

Ne, pač redno vzdrževanje. Za nastavitev ventilov je pač potrebno razkopati dobršen del motocikla, in takrat si lahko ogledaš kaj so spremenili. No glava je v notranosti nekaj dodelana, jasno, ampak na zunaj je ostala enaka.

To, da je toliko stvari enkaih je pač posledica tega, da so vmes že ene 3x propadli in pač ni bilo denarja za razvoj kompletno novega motocikla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristična revija,ki izhaja Motor-Presse Stuttgart,ki izhaja v 17državah v Nemčiji mottorad, v Španiji Motociclismo,Hrvaška Motorevija....

In spet je nov test 1000ccm.Na stezi v Španiji Calafat!

Tokrat na pisti

1.Suzuki..1,32,03

2.Honda..1,32,44 po točkah eno več kot R1,čeprav konstantno slabši časi!

3.Yamaha..1,32,43

4.Kawasaki..1,32,59

5.Mv Avgusta.. 1,32,92

Skupno po ocenah pa kao Honda zaradi bedarij!Edina dobi,ker ima ABS 18 točk,potem več točk zaradi udobnosti sovoznika,porabe,kar je roko na srce nepomombno v tem segmentu!

1.Honda 696točk

2.Yamaha 676točk

3.Suzuki 672točk

4.Kawasaki 665točk

5.MV Avgusta 611točk

Pri MV so ocenili učinek bremz z 2točkama,pri drugih štirih pa od 30-32točk :? kr,neki!

Mal mi je sporno,kako so lahko pod isto redakcijo tako različni testi?!

Čez popolnoma cel test pa daleč najbolj hvalijo R1,kako je res popoln motor in,da če Honda ne bi imela ABS,ki je očitno modna muha bi bla YAMAHA daleč spredaj!In grajajo MV kako se moraš trudit,da narediš karkoli.Slabo razporejena teža,močne vibracije...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem prebral kar nekaj teh testov različnih revij in sem malo zmeden. honda povsod v povprečju pa povsod krepko višje zaradi ABS ampak OK. kar mi ni jasno je to da vsi po vrsti ful hvalijo yamaho čeprav nikjer ni zmagala ali bila najboljša na pisti ali cesti (kjer so tudi to gledali).

nevem ali je ta R1 res tako super ali pa so pri yamahi se močno potrudili pri "delu z novinarji"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti testi so samo prikrito promoviranje določenih modelov. Ponavadi tista znamka, ki ima v reviji največ oglasov ima tudi najboljše ocene motorjev. Vse se vrti okoli denarja.

Se spominjam še leta nazaj, ko sem kupoval MotoSi. Tam je bila glavni sponzor Yamaha in neka trgovina, ki je te motorje prodajala. To da je bilo polno reklam te znamke in trgovine v reviji me niti ne moti, saj so jih plačali. Moti me pa potem, ko je vsaka številka vsebovala teste Yamahe, ki so bili naj naj motorji v vseh možnih pogledih. Seveda je zraven pisalo tudi kje ga lahko kupim. Skratka nobene objektivnosti.

Zato jst mislim, da se pri nakupu motorja ni pametno preveč ozirat na teste in nasvete iz revij. Bolje čim več testnih voženj in potem kupiti tisto kar ti je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem ali je ta R1 res tako super ali pa so pri yamahi se močno potrudili pri "delu z novinarji"?

To bomo čez čas sami videli...

Novinar pri "Vrele Gume" revija in oddaja v Srbiji.Je rekel,da je dal odpoved,ker se mu enostavno ni dalo več lagati!

Da so jim pripeljali avto in rekli to pa to napišite in hvalite mi pa bomo.....

Verjetno je takšne prakse res veliko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
malo branja če je komu dolgčas...klik

zanimiv rezultat :)

Hmmmmm, še en ampak ZELO podroben test! Rezultat?? Hahaha, nebom ga komentiral! :whistle::rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V novem motopulsu vzporedni test!Seveda,da je zmagala YAMAHA daleč najboljši motor,2-suzuki,3-Kawasaki,4-Honda

Bi reku,da so zelo realni :P

Pa dober komentar na Hondine bremze...citiram...Kočnice su joj također neuverljive i mislim da su lošije nego na konkurenciji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cel kup testov..

dejstvo je da so vsi motorji več kot dovolj dobri..

sam vzameš kar ti je všeč..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pred kratkim gledal intervju z Baylisom in sem bil kar malo presenečen, ko je rekel, da z 1198S (vse original, tudi gume) vozi samo 4s več kot je njegov rekord z SBK motorjem. Ne spomnim se več za katero stezo je šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšni teden je bil intervju na radiju Hit z Igorjem Jermanom in so ga med drugim tudi vprašali, kateri SBK motor je njemu najljubši oz. najboljši za dirkanje.

No in možakar je odgovoril, da nima veze znamka motocikla, važno je kako ga mehaniki pripravijo, kakšne gume so gor in seveda kdo ga vozi !

Je pa sigurno, da so testi različni saj jih delajo na različnih progah, drugi vozniki. Sigurno pa, da ne more biti takih razlik, da je nek motor enkrat zadnji, drugič pa prvi :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sigurno pa, da ne more biti takih razlik, da je nek motor enkrat zadnji, drugič pa prvi :BUA:

Točno to! Pomeni, da je konkurenca dobra in so primerjani motocikli podobni ter dovolj izenačeni. :naughty:

Evo, tudi v Moto-pulsu so opisali "problem" različnih zmagovalcev v uveljavljenih moto-revijah. Napisano je, da je:

- v Motociclismo (ITA) zmagal Kawasaki;

- v MCN (GB) zmagala Yamaha;

- v Motociclismo (SPA) Suzuki;

- v Motorradu in PS-u (GER) na stezi Suzuki (ti švabi so pa res dolgočasni :doze: )

Pišejo tudi, da Honda ni zmagala nikjer, citiram "a samo su je neki preglasavanjem s čudnim kategorijama za sportske motocikle dobili kao krajnjeg ukupnog pobednika." :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!