Skoči na vsebino

Bmw R1100 S


Šusi

Priporočene objave

  • 7 let pozneje...

šel na testno vožnjo z bmw-jem r 1100 s in ob speljevanju se je slišal "klenk" mislim da v kardanu, med vožnjo in šaltanjem navzgor pa nič več. Zanima me ali je to normalno pri vseh ali je kaj narobe? Aja ma pa čez 40000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šel na testno vožnjo z bmw-jem r 1100 s in ob speljevanju se je slišal "klenk" mislim da v kardanu, med vožnjo in šaltanjem navzgor pa nič več. Zanima me ali je to normalno pri vseh ali je kaj narobe? Aja ma pa čez 40000km.

Če boš imel srečo in bo Brumer prebral vprašanje, boš dobil strokoven odgovor. Jaz ti težko odgovorim, saj mi ta "klenk" premalo pove. Kakšen način speljevanja (sklopka, obrati,...). Najprej preveri "mrtvi hod" kardana. Daj ga v prvo pri ugašeni mašini in ga porivaj naprej - nazaj. Taki "klenki" potem več povejo....whistle.gif

Bruuumeerrrrrolleyes.gif..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slišalo se je pri speljevanju pri malo višjih obratih in hitrejši sprostitvi sklopke. Če si lepo speljeval oz sklopko spuščal počasi se to ni dogajalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slišalo se je pri speljevanju pri malo višjih obratih in hitrejši sprostitvi sklopke. Če si lepo speljeval oz sklopko spuščal počasi se to ni dogajalo.

Približno koliko mora imeti kardan "mrtvega hoda"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič.

Ampak to boš težko ugotovil, ker z guncanjem na mestu se zraven premika še menjalnik in sklopka in to vse prinese mal lufta in pol ne veš točno kolk ima samo kardan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič.

Ampak to boš težko ugotovil, ker z guncanjem na mestu se zraven premika še menjalnik in sklopka in to vse prinese mal lufta in pol ne veš točno kolk ima samo kardan.

Hja sem si kar mislil da nič, tako da ta motor ni najboljiši nakup verjetno.?! Mogoče se motim :( Ma kdo izkušnje s tem motorjem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole po netu nasvete dajat je rahlo nehvaležno, pa sej se bo naš maher za te zadeve kej oglasu :whistle:

Kardan je na obeh straneh nazobčen in to je treba na BMWjih "občasno" mazat. Če ni namazan, lahko klenkne/cukne/škripne ko spelješ. Če sploh ni bilo mazano ti lahko pobere zobke :blink: Kardani pri BMWjih ne crkavajo prav pogosto. Največkrat spusti dušo diferencial, ki ga večina zmotno imenuje kardan. Zakaj točno, pri BMWju uporabljajo tisti slavni ležaj tam noter mi sicer ni jasno. Avti imajo to veliko bolj elegantno rešen.

Škripne/klenkne ti lahko pri speljevanju še tudi zaradi drugih stvari. Daj kakemu staremu BMWjašu za peljat, pa ti bo povedu kolk je ura.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nima to isto narjen k avto na koncu k je povezan je vmes gumica?! in se ta gumica ščasoma obnuca to dobi mal lufta in zaradi tega cukne in malo klekne?! ko se zamenja je ok..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slišalo se je pri speljevanju pri malo višjih obratih in hitrejši sprostitvi sklopke. Če si lepo speljeval oz sklopko spuščal počasi se to ni dogajalo.

Jest imam tak motor. Če si zelo grob pri speljevanju se res nekaj sliši kot klenk, vendar to je čisto normalno. Motor sem kupil skoraj nov, pa do sedaj še ni nič crknilo. Ta motor je odličen, ne bo ti žal če ga boš kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, preden boste napisali še več nebuloz:

kardan služi za premagovanje razlik v osi med motorjem in kolesi in razlik v položaju (nihanje koles). Edino to imajo motorji.kardani_clip_image003.jpg

Slika kardana (pa ne od motorja). Srednji del se tudi razteguje in krči, da izravna razliko v položaju

Diferencial služi za premagovanje razlik v vrtenju levega in desnega kolesa. Ker motorji nimajo levega in desnega kolesa, tudi nimajo (NIMAJO) diferenciala. Diferenciali se uporabljajo kvečjemu še v matematiki.

Če mi še kdo napiše kaj o diferencialu v moto temah, se ga bom rešil z diferencialno enačbo. Evo še slike diferenciala.

Diferencial.jpg

Pri nekaterih vozilih (terencih, traktorjih, ... lahko diferencial zapremo (diferencialna zapora) in potem se obe kolesi vrtita enako hitro. Potrebno pri zdrsavanju enega kolesa.

Tista stvar z gumico pri avtomobililh na sprednji pogon pa je homokinetični zglob, ki enakomerno prenaša kotno hitrost. Ko se manšeta (gumica za nekatere) strga v notranjo vdre vlaga in pesek, ki zglob počasi uniči.

Simple_CV_Joint_animated.gif

Kardan in homokinetični zglob omogočata prenos momenta na gnano gred, ki je glede na pogonsko gred zamaknjena za nek kot.

Pri rotaciji kardana se pojavljajo na gnani gredi sunki.

Pri rotaciji preko homokinetičnega zgloba pa se ti sunki ne pojavljajo.

Še kdo kaj o diferencialu v motorjih?

Sem malce izven teme ampak nekaj znanja nikoli ne škodi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sem si kar mislil da nič, tako da ta motor ni najboljiši nakup verjetno.?! Mogoče se motim :( Ma kdo izkušnje s tem motorjem ?

Vedno ko hočeš ugotovit zračnost pri kardanu-difereccijalu(če gre komu spet v nos bom napisal )kotni prenos moraš razdvojit kardan in dif. To pa narediš pri Bmw-eju tako,da ga daš na sredinsko stojalo demontiraš kolo vzameš ven zgornji vijak na prečki,ki drži dif. in dif. spuštiš za 90 stop navzdol in odklopiš kardan.Nato daj motor v prestavo in probaj ali je luft (zračnost)prevelika že na koncu kardanske gredi ali na dif.Če je na kardanu velika zračnost je lahko poškodovan križni zglob,ripne ali je zračnosz celo v menjalniku na kotnem prenosu.Preveč pisat o napakah je brezveze kajti lahko je nekaj povsem drugega.Če sam neugotoviš kje je ta zračnost raje pokliči na kak servis kaj najraje crkne na teh motorjih jaz tega nebi vedel sam vozim BMW-eja šele tri leta in dosedaj še nobenega problema razen rednega servisiranja!!!

Ps:sicer pa neobupaj takoj, kot ti je bilo že svetovano,lahko je samo nekaj malega kar sploh ni vredno dase sekiraš!:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super fantje... hvala za vaše odgovore in nasvete. Grem juter zadevo še malce prekontrolirat.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno ko hočeš ugotovit zračnost pri kardanu-difereccijalu(če gre komu spet v nos bom napisal )kotni prenos moraš razdvojit kardan in dif. To pa narediš pri Bmw-eju tako,da ga daš na sredinsko stojalo demontiraš kolo vzameš ven zgornji vijak na prečki,ki drži dif. in dif. spuštiš za 90 stop navzdol in odklopiš kardan.Nato daj motor v prestavo in probaj ali je luft (zračnost)prevelika že na koncu kardanske gredi ali na dif.Če je na kardanu velika zračnost je lahko poškodovan križni zglob,ripne ali je zračnosz celo v menjalniku na kotnem prenosu.Preveč pisat o napakah je brezveze kajti lahko je nekaj povsem drugega.Če sam neugotoviš kje je ta zračnost raje pokliči na kak servis kaj najraje crkne na teh motorjih jaz tega nebi vedel sam vozim BMW-eja šele tri leta in dosedaj še nobenega problema razen rednega servisiranja!!!

Ps:sicer pa neobupaj takoj, kot ti je bilo že svetovano,lahko je samo nekaj malega kar sploh ni vredno dase sekiraš!:hmm:

Brumer tvoj zapis se nanaša na K serijo najbrž 1200. R1100 kakršnega ima urosurek nima kotnega prenosa v menjalniku, (pri boxerju so motor, menjalnik in kardan v isti osi kotni prenos je šele pri zadnjem kolesu) sicer pa ti to veš.

Tudi kardan ni tako enostavno razstaviti kot na K in R 1200 modelih slika za 1200 model. Slika je pa iz strani tegale možaka guru za BMW-je. O boxerjih preberi 3.2 What is FD Failure?.

ps, mnogi, ki so prvič vozili BMW vedo povedati, da je menjalnik in kompleten prenos pri teh motorjih "klonki".

lp. Mirč

post-7865-126375934625_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeseni sem vozil testnega GS1200, pa se je slišal "tummmmp" ob vsakem menjanju prestave navzgor. Po zagotovilu zastopnika je to baje pri BMW normalno.

Je pa stvar verjetno precej moteča dokler se ne navadiš, sploh ker imaš ves čas v mislih ceno preko 15.000 e pošteno prisluženega denarja trance_19_hmm.giftrance_19_hmm.giftrance_19_hmm.gif .

Pri GS800 tega "klonkanja" nisem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeseni sem vozil testnega GS1200, pa se je slišal "tummmmp" ob vsakem menjanju prestave navzgor. Po zagotovilu zastopnika je to baje pri BMW normalno.

Je pa stvar verjetno precej moteča dokler se ne navadiš, sploh ker imaš ves čas v mislih ceno preko 15.000 e pošteno prisluženega denarja trance_19_hmm.giftrance_19_hmm.giftrance_19_hmm.gif .

Pri GS800 tega "klonkanja" nisem opazil.

Si slučajno opazu, da "nova" 8stotka nima kardana?! kot vsi "normalni" motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil, opazil...

Hočem reči, da "klonkanje" ni značilnost vsh BMW-jev, kot nas eventuelne kupce večjih GSjev prepričujejo prodajalci!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!