Skoči na vsebino

Hrupnost


Brrrm

Priporočene objave

Izvedbo tehničnih pregledov obravnava: Pravilnik o tehničnih pregledih motornih vozil (Ur. l. RS 95/2001), v katerem piše tudi, da je potrebno ob izvajanju tehničnega pregleda izmeriti tudi hrupnost vozila s fonometrom.

Sicer pa v pravilniku med drugim piše tudi to:

člen 58: če so na vozilu vgrajeni rezervni deli, oprema ali posamezni sklopi, ki ne izpolnjujejo pogojev iz drugega odstavka 7. člena ZVCP, se za tako vozilo poda ocena, da ni tehnično brezhibno.

člen 69: Meritev hrupa motorja in hrupa izstopajočega zraka iz pnevmatskega zavornega sistema morata tehnika-kontrolorja izmeriti v naslednjih primerih:

-če na vozilo niso vgrajeni originalni rezervni deli izpušnega sistema,

- .....

Hrup motorja in hrup izstopajočega zraka se meri pri mirujočem vozilu.

člen 70: ... hrup, ki ga povzroča izpušni sistem, se meri s fonometrom, katerega mikrofon je postavljen 0,5 m od ustja izpušne cevi, pod kotom 45°+-10°glede na vzdolžno os izpušne cevi. Mikrofon mora biti postavljen v višini izpušne cevi in ne nižje kot 0,2 m od tal.

V primerih izpušnega sistema z dvema ali več izstopnimi cevmi, ki so nameščene v medsebojni razdalji največ 30 cm, se opravi eno meritev za vse.

Če je razdalja večja od 30 cm, se izvede meritev za vsako izpušno cev posebej.

Hrup izpušnega sistema se meri s tremi zaporednimi meritvami v trajanju 15 sekund pri 75% vrtilne hitrosti največje moči motorja.

Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati emisij hrupa, predpisanega v tehnični specifikaciji proizvajalca vozila in najvišjih dovoljenih vrednsoti, predpisanih za posamezne vrste vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so pa nazadne rekl: lučke, dolga, kratka, štoplampa, trobla, žmigovci, OK, pejt.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V taistem pravilniku, ki je pričel veljati 3. decembra 2002 piše na koncu tidi to:

člen 89: pooblaščene organiazcije, ki so pridobile pooblastilo za opravljanje tehničnih pregledov vozil pred uveljavitvijo tega pravilnika, morajo pogoje iz členov ... izpolniti najkasneje do 1.5.2003 (to so pogoji, ki se nanašajo na: pogoje oblike in opreme preizkuševalnih prostorov (hal)

in pogoje iz ... pa najkasneje do 1.6.2002 (to so pogoji, ki se nanašajo na potrebno preizkuševalno opremo)

člen 91: ... do izteka rokov iz 89. člena se še naprej uporabljajo določbe 4. in 15. člena Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil ter traktorjev in traktorskih priklopnikov (Ur. l. SRS 3/1983).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V taistem pravilniku, ki je pričel veljati 3. decembra 2002 piše na koncu tidi to:

člen 89: pooblaščene organiazcije, ki so pridobile pooblastilo za opravljanje tehničnih pregledov vozil pred uveljavitvijo tega pravilnika, morajo pogoje iz členov ... izpolniti najkasneje do 1.5.2003 (to so pogoji, ki se nanašajo na: pogoje oblike in opreme preizkuševalnih prostorov (hal)

in pogoje iz ... pa najkasneje do 1.6.2002 (to so pogoji, ki se nanašajo na potrebno preizkuševalno opremo)

člen 91: ... do izteka rokov iz 89. člena se še naprej uporabljajo določbe 4. in 15. člena Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil ter traktorjev in traktorskih priklopnikov (Ur. l. SRS 3/1983).

Brrrm sorry a si ze zmotu za 3. december 2002 ali bo takrat zakon začel veljati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznanstva, bo vedno težje. Mislim, da ZVCP predvideva kontrolorje za kontroliranje tehničnih pregledov. Po določilih zakona je stranka, tisti, ki je s svojim vozilom opravil tehnični pregled, na zahtevo kontrolorja dolžna omogočiti kontrolni tehnični pregled, s katerim preverijo delo pregledovalcev. In če najdejo napako, ti izgubiš tehnični, pregledovalec pa licenco. :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej, da ne bo nesporazuma imam popolnoma tehnično brezhiben avto kaj šele motor... ampak vedno se da... sem pa jaz absolutno za to, da so stvari tukaj urejene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznanstva, bo vedno težje. Mislim, da ZVCP predvideva kontrolorje za kontroliranje tehničnih pregledov. Po določilih zakona je stranka, tisti, ki je s svojim vozilom opravil tehnični pregled, na zahtevo kontrolorja dolžna omogočiti kontrolni tehnični pregled, s katerim preverijo delo pregledovalcev. In če najdejo napako, ti izgubiš tehnični, pregledovalec pa licenco. :evil:

In po možnosti si moraš takrat dopust vzet, da jim pripelješ pokazat svoje vozilo?

Ni šanse, razen če mi plačajo za izgubljen denar, ki bi ga tisti dan zaslužil, pa da mi ne gre 1 dan dopusta. Naj se jebejo, banda.

Tak kot dimnikarji...."obveščamo vas, da bomo v torek prišli k vam ob 1230 uri zaradi letnih meritev bla bla...prosimo vas, da omogočite sicer boste toženi..." MY ASS!!!" moj odgovor...ja ni blema, pridite ob 19, takrat sem doma, če vi ne delate ste si sami krivi."

Se opravičujem, ampak kak pa bodo oni to kontrolirali???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako?

Enostavno. Te bo kak maskirani agent državne tehnične policije na izhodu iz tehničnega pregleda zaustavil in tvoje vozilce na državni strošek še enkrat poslal skozi stezo za tehnične preglede in primerjal dobljene rezultate z rezultati od prej opravljenega tehničnega pregleda.

Saj drugo leto nas bodo presenetili tudi s testiranjem zavor na motociklih. Vsaj tako pravilnik o tehničnih pregledih predvideva. Pa merjenje najvišje hitrosti 50 ccm skuterjev in moperlov tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa merjenje najvišje hitrosti 50 ccm skuterjev in moperlov tudi.

A pol mojega 70cc ne bodo pregledali? :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha. Al pa kupil elektronsko blokado, ki ga omeji na xxx vrtljajev. Recimo na ene 5000 pa bo sel glih 50.

Lohk pa tud tkole... Dam notr 12g valjčke, da ne bo imel nobenih vrtljajev in vržem gor tastar avspuh, ki ima še blokado not. Tud pol ne bo šel kej prida čez 50.

Bomo že nekak. Sploh grem pa na tehničnega šele čez 2 leti. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj naš skuter gre na prvi tehnični tudi šele marca 2005, do takrat bo pa praksa na tehničnih že pokazala prave "rešitve".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na testu zavor bo večina čoperjev padla. :? :(

Zakaj pa to. Saj pri čoperjih glih tak delajo zavore, problem pri zavorah na čoperjih je bolj pri vožnji (zaradi velike teže, pa običajno samo en disk,..).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma mislijo meriti celega hudiča. Tako zavorno silo, kot potrebno silo na ročici (pedalu) in še vse živo. Bo verjetno naslednje leto res zanimivo na tehničnih.

Pri tem, da ni rečeno, da bo vsak tehnični zaprosil za licenco za motocikle. Se bo potem potrebno naokoli voziti in fehtati, da te bodo sploh vzeli :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Papir prenese vse. V praksi pa se je ponavadi vse delalo nekako polovično ali pa po domače. Do sedaj. Sem absolutno za to da se tudi na to področje vnese nekaj reda. Predvsem pa naj bodo navodila in zakoni jasni.

Ko sem letos peljal motor prvič na tehnični, mi je kontrolor samo vzel prometno, in me vprašal če mi zavore delajo. Haloo !? So mar tudi norci ki osnovne stvari ( zavore, gume, svetlobna telesa..) ne uredijo ? Verjetno so, zato naj se to preverja.

Me pa resnično zanima kako bodo preverjali največjo hitrost mopedov ( ta je 45 in ne več 50 ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa resnično zanima kako bodo preverjali največjo hitrost mopedov ( ta je 45 in ne več 50 ).

Tako, kot zavore, na valjčkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro da imam dva izpušna lonca... :wink: originalnega in neoriginalnega, pa boma malo šravfal. Najprej oroginalnega gor za pol ure do tehničnega potem pa spet nazaj..ma sam del nam delajo. :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!