Skoči na vsebino

Hrupnost


Priporočene objave

Objavljeno

pol naj se pa še spomnejo da z terensko poudarjenimi gumami ne boš tehničnega naredil

v prometni mi, hvaladenarju, piše prvi TP 2005, he he

če te na teničnem vpraša "a vam bremze delajo", se mi zdi edini logičen odgovor v obliki vprašanja "a ste si dons zjutraj napihnili možgane?"

seveda je vprašanje retorično, ker je odgovor NE

Objavljeno
Na testu zavor bo večina čoperjev padla. :? :(

Zakaj pa to. Saj pri čoperjih glih tak delajo zavore, problem pri zavorah na čoperjih je bolj pri vožnji (zaradi velike teže, pa običajno samo en disk,..).

Delajo že, delajo, ampak slabo. Primejo šele ko stiskaš kt blesav, pol si pa tudi zelo blizu blokiranju. Pa da ne bo kdo mislil, da hočem kritizirat brez povoda. Vozim viragota 535, ki ni ravno težek motor, ma pa popolnoma čoperske zavore - spredaj en disk, zadaj boben. Ne vem, zakaj šibkosti zavor ne bi mogli izmeriti na valjih na tehničnem? Kaj pa sploh pomeni, da zavore delajo? En kriterij najbrž obstaja, kdaj primejo dovolj, kdaj pa ne.

Objavljeno

Daj Lucky ne govori kozlarije pa si kupi nove zavore,ker za tvoj motor njegovo moč težo in hitrost popolnoma zadostujejo takšne zavore kot jih ima seveda če so izpravne .Pa nehaj primerjat zavore cestaka in čopera,pa tudi vsi čoperi nimajo samo enega diska spredaj. :wink:

Objavljeno
Papir prenese vse. V praksi pa se je ponavadi vse delalo nekako polovično ali pa po domače. Do sedaj. Sem absolutno za to da se tudi na to področje vnese nekaj reda. Predvsem pa naj bodo navodila in zakoni jasni.

Ko sem letos peljal motor prvič na tehnični, mi je kontrolor samo vzel prometno, in me vprašal če mi zavore delajo. Haloo !? So mar tudi norci ki osnovne stvari ( zavore, gume, svetlobna telesa..) ne uredijo ? Verjetno so, zato naj se to preverja.

Me pa resnično zanima kako bodo preverjali največjo hitrost mopedov ( ta je 45 in ne več 50 ).

Mene so tudi samo povprašali po bremzah, pa če bi bil jaz tam bi tudi vprašal, ker če na motorju nimaš bremz OK, pol je spljoh brezveze da ga voziš.

To je kot da bi bos po stehlu hodu, še huje....

Objavljeno
Daj Lucky ne govori kozlarije pa si kupi nove zavore,ker za tvoj motor njegovo moč težo in hitrost popolnoma zadostujejo takšne zavore kot jih ima seveda če so izpravne .Pa nehaj primerjat zavore cestaka in  čopera,pa tudi vsi čoperi nimajo samo enega diska spredaj. :wink:

Kva je, Mačkon, sem ti na rep stopu? :wink: Ne vem kako kromano zverino voziš ti (chooper - nkol vidu) ampak za svojo vem, kaj govorim in če pravim, da je motor nevaren, pač je, ker sem zaradi tega že letu po tleh. Ko sva dva na njem moram prekleto dobro predvidevati kaj se lahko zgodi pred mano in voziti z rezervo, drgač ni šans da se ustavimo pravočasno. Aja, zavore so kao dobre, vsaj na servisu mi je tko reku, ker sem ga ravno to vprašal. Če ti grem naštevat kateri motorji majo dobre pa malo boljše pa malo slabše zavore, ne pridem nikamor. Dosti pove dejstvo, da majo softaili samo en disk spredaj za cca 300 kg.

Kje si pa vidu, da primerjam cestaka pa čoperja :shock: :?: :?:

Objavljeno

Danes je do mene prijadrala nekje v firmi zaostala 52. številka Uradnega lsita iz sredine junija 2002, v kateri je Pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil.

V teh spremembah med drugim piše tudi sledeče:

"Hrup izpušnega sistema se meri z najmanj tremi zaporednimi meritvami najvišje vrednosti jakosti zvoka (MAX RMS). Motor mora teči najmanj 3 sekunde s stalno vrtilno hitrostjo pri 75 % vrtilne hitrosti največje moči motorja. Ko motor doseže stalno vrtilno hitrost, se spusti stoplako plina. Meritev hrupa poteka med zmanjševanjem vrtilne hitrosti, v intervalu od stabilne vrtilne hitrosti do prostega teka motorja"

in še:

"Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati vrednosti emisije hrupa, predpisane za posamezno vrsto vozila."

Tudi še en zanimiv dodatni člen:

"Za vsa vozila, za katera pred izdajo nalepke ni potrebno opraviti tehničnega pregleda vozila, izda nalepko za tehnični pregled vozila pooblaščena organizacija, oziroma pristojna upravna enota."

(torej se pri novem avtu da dobiti nalepko na upravni enoti med potekom registracije, ne da bi avto na primer premikali iz prodajalne (privarčuješ preizkusno tablico))

Pa še en dodatek:

"Veljavno nalepko za tehnični pregled vozila namesti na vozilo delavec pooblaščene organizacije ali stranka, če tako želi, ...."

(tu je zakonska podlaga za samolepljenje)

Pa še en pomemben dodatek:

"Pri vozilih, kjer zaradi konstrukcijskih posebnosti vozila nalepke v spodnji desni kot vetrobranskega si mogoče enostavno namestiti, oziroma odstraniti, se jo lahko namesti v zgornji desni kot notranje strani vetrobranskega stekla, če le-to ni dodatno zatemnjeno."

Pa še o nalepkah:

"Zunanja nalepka se lahko nalepi tudi na posebno tablico, ki je pritrjena na vozilo tako, da je ni mogoče odstraniti brez poškodovanja nalepke."

Pa še o stroških:

"Če nalepko za tehnični pregled vozila nalepi na vozilo delavec pooblaščene organizacije, plača stranka stroške za izdajo in namestitev nalepke, če pa stranka nalepko na vozilo nalepi sama, plača samo stroške za izdajo nalepke."

Pa še ena o državni nezmožnosti:

"V 89. členu se datum 1.6.2002 nadomesti z datumom 1.12.2002"

(kar pomeni, da morajo imeti tehnični pregledi zahtevano opremo (in potem tudi izvajati tehnične po novem) od letošnjega decembra dalje in ne že od junija, kot je bilo prvotno zamišljeno. Zato je majstor marsikaterega samo vprašal, če premzne primejo. Bi naj bilo od decembra drugače. Bomo videli)

Objavljeno

Lucky zavore na takšnem motociklu kot ga imaš ti odgovarjajo vsem normam(če so izpravne) v Evropi in skoraj po celem svetu.Če si pa ti ZAHTEVEN kar se tiče zavor boš pa moral iskat drug motocikel,ki je že v sami zasnovi narejen drugače da so zavorni učinki drugačni.Če pa tvoje zavore res primejo tako slabo potem pa išči napako na njih(žažgan disk ploščice vlaga v zavornem olju itd da ti več ne naštevam)Slučajno se malo spoznam na motocikle in njihove zavore in ne bom več o tem debatiral ker se mi ne ljubi.Ja pa še to za tehničnega nikar ne skrbi ,če boš imel izpravne zavore te ne bodo zaradi njih nikjer zavrnili.Srečno vožnjo

  • 6 let pozneje...
Objavljeno

koliko db je še v meji normale v naši sosednji avstriji? oz.kakšne komplikacije lahko imaš glede izpuhov?? leovince,akrapovič,.... pa recimo,da imaš homologiranega,. ma kdo kake izkušnje?

Objavljeno
koliko db je še v meji normale v naši sosednji avstriji? oz.kakšne komplikacije lahko imaš glede izpuhov?? leovince,akrapovič,.... pa recimo,da imaš homologiranega,. ma kdo kake izkušnje?

Vsak motor ima svojo nalepko al pa ploščico nekje na geštelu, kjer pišejo decibeli pri določenih obratih, ki jih proizvede motor. Glede rora (akrapovič, leovince,...) tud če maš homologiranega, pa če te dobi brez DB killerja, ti bo napisou listek - seveda če se bo utaknu ravno v to. V Avstriji, če sumi da neki ni Ok, uzame decibelmeter, ga postavi pred auspuh, ti navije motor do tistih obratov ki so napisani na nalepki/ploščici in če pokaže več, kot ima predpisano tvoj motor, ti napiše mislim da okol 90eurou kazni.

Sam zaradi preventive če se vozim po Avstriji, rajš dam not DB killer, mam usaj mirno vest :P

Mislim da je to use, kar je glede tega, če se pa kej motim, naj me pa kdo poravi :whistle:

Objavljeno
Sam zaradi preventive če se vozim po Avstriji, rajš dam not DB killer, mam usaj mirno vest :P

Mislim da je to use, kar je glede tega, če se pa kej motim, naj me pa kdo poravi :whistle:

Pohvalno je, da skrbiš za prebivalce sosednje države. Pa pravijo, da represija ne deluje :doze:

Objavljeno

Sam v avstriji glede zvoka nisem imel problemov.Za gumo in hitrost ja.Sicer pa ti ponavadi reče ali 25 ali 35eu,ker si kao tujec in je prvič.Je pa res,da je bilo to 2leti nazaj.

Objavljeno
Pohvalno je, da skrbiš za prebivalce sosednje države. Pa pravijo, da represija ne deluje :doze:

Mislim da bolj kot za prebivalce sosednje države, skrbim za debelino moje denarnice :evilgrin:

Objavljeno
Mislim da bolj kot za prebivalce sosednje države, skrbim za debelino moje denarnice :evilgrin:

Sarkazem, my friend. Posredno skrbiš tudi za to, da bo enega dne naša policija tako dosledna kot avstrijska, čeprav se tega, kot kaže, ne zavedaš.

Objavljeno

no evo hvala za odgovore!! sn namreč bol frišn na tej sceni,pa se še učim..... :yea2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!