Mitja3012 Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Pozdravljeni Pozanimau bi se če ima kdo od vas yamaho yz250f ali yz426f 02 zanima me pa sicer katerega je bolše kupit in kakšni so stroški servisa in na koliko časa se delajo servisi ter poraba benzina in ali so deli dragi ...itd.
benny0104 Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Za 426 sm slišov da so deli dost dragi pa še bl težko se jih dobi kot pa za kakšno 250 al pa 450. Ja za nakup pa newem katerga bi ti svetoval ker newem kakšne so tvoje želje. Ali ga boš rabil izključno za progo ali za gozd...malo več podatkov moraš napisat da ti lažje svetujemo.
Prevtzer Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Pozdravljeni Pozanimau bi se če ima kdo od vas yamaho yz250f ali yz426f 02 zanima me pa sicer katerega je bolše kupit in kakšni so stroški servisa in na koliko časa se delajo servisi ter poraba benzina in ali so deli dragi ...itd. Ti svetujem, da se registriraš na THEF in tam to vprašaš ker ti bodo znal velik bolje svetovati (ne pa slišu sm pa take...)
simonsi Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Pozdravljeni Pozanimau bi se če ima kdo od vas yamaho yz250f ali yz426f 02 zanima me pa sicer katerega je bolše kupit in kakšni so stroški servisa in na koliko časa se delajo servisi ter poraba benzina in ali so deli dragi ...itd. starga krosa je bolš dvotaktnega. Takle star štiritaktbi ti bo mrknil če ni bil lepo vzdrževan, stroški popravila so pa mnogo večji kot pri dvotaktnem. Potem je pa še okvir, fedri in potrošni material.
Mitja3012 Objavljeno Maj 10, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Za 426 sm slišov da so deli dost dragi pa še bl težko se jih dobi kot pa za kakšno 250 al pa 450. Ja za nakup pa newem katerga bi ti svetoval ker newem kakšne so tvoje želje. Ali ga boš rabil izključno za progo ali za gozd...malo več podatkov moraš napisat da ti lažje svetujemo. Crossa bi meu bolj za gozd in polske ceste . Nočem imeti newem kak velike stroške ker sm že meu 2 taktaša pa nisem biu glih zadovoljen z ceno vzdrževanja . Zato zdaj iščem malo varčnejšega vendar tudi zmogljivejšega 4T-nega . Kupujem pa tam okrog 2.000€ 2.500€ lahko je tudi 450ccm
Miha27 Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Crossa bi meu bolj za gozd in polske ceste . Nočem imeti newem kak velike stroške ker sm že meu 2 taktaša pa nisem biu glih zadovoljen z ceno vzdrževanja . Zato zdaj iščem malo varčnejšega vendar tudi zmogljivejšega 4T-nega . Kupujem pa tam okrog 2.000€ 2.500€ lahko je tudi 450ccm Zjahane gare dobiš za ta dnar.
bikez Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Vse kar je napisano drži. Rabljenga krosa kupi dvotaktnega, čeprav 426 bolj buta. YZF 450 pa naj bi imele težave z ojnicami (vsaj taprve, ker so bile brušene iz 426 na 450 zaradi dirk).
simonsi Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 čeprav 426 bolj buta sploh ne. Zdrava 250 2t dobro stegne. 4t je edino bolj odziven v nižjih obratih.
TomAAAz Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Crossa bi meu bolj za gozd in polske ceste . Nočem imeti newem kak velike stroške ker sm že meu 2 taktaša pa nisem biu glih zadovoljen z ceno vzdrževanja . Zato zdaj iščem malo varčnejšega vendar tudi zmogljivejšega 4T-nega . Kupujem pa tam okrog 2.000€ 2.500€ lahko je tudi 450ccm Pri cross motor jih ni nikakrsnega velikega varcevanja pri vzdrzevanju, ker so prakticno vse komponente maksimalno obremenjene. Ce nisi bi zadovoljen z vzdrzevanjem 2 taktnega, ka bo sele pri 4 taktnemu, kjer je vec komponent potrebno zamenjati na agregatu. Za ta denar dobis solidnega 250 ccm 2 taktnega crossa, ki ti nudi ogromno in se lahko enakovredno kosa z 450ccm!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se