sesir Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 (popravljeno) kako je pa z zavetrovanjem ??? Torej kako je z vetrom....??? Do koliko km/h se pelje lepo, kje malo "ruka", kje je tista meja kjer je že naporno .... kako je npr. pri 150, 200, 250 če bi lahko odgovoru nekdo, ki vozi Z-ja prosim Men z original šipico na Z1000,dobro čelado,kombinezon.... Tam 160-180 mi je bilo ok.Od tu naprej je že konkretno piha.237 ali 243 kok sem se pa max peljal pa se že moraš držat ko bik! Se je pa znanec z malo predelanim peljal 260km/h.No jz sem imel tu še foro na obratih pa se mi ni zdelo najbolj....Ko imaš na sebi tekstil jakno in poceni čelado se te hitrosti malo znižajo. Popravljeno Maj 14, 2009. Popravil sesir
maZZZ Objavljeno Maj 26, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 kok $ pa pride približno tisti servis na 10 000km. ???
maZZZ Objavljeno September 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2009 Men z original šipico na Z1000,dobro čelado,kombinezon.... Tam 160-180 mi je bilo ok.Od tu naprej je že konkretno piha.237 ali 243 kok sem se pa max peljal pa se že moraš držat ko bik! Se je pa znanec z malo predelanim peljal 260km/h.No jz sem imel tu še foro na obratih pa se mi ni zdelo najbolj....Ko imaš na sebi tekstil jakno in poceni čelado se te hitrosti malo znižajo. kaj pa je predelal ta znanec???
Žorž Objavljeno September 12, 2009 Opozori Objavljeno September 12, 2009 z nule na z1000 se bo model fental. :wacko: pa smo spet pri tej famozni - ne začni z litrašem ker se boš fental. ne rečem, je tudi na tem nekaj resnice, ampak velika večina resnice je v glavi!!! voznika. če tip premore tolko samokritičnosti in samokontrole, da se zaveda svojih sposobnosti in sposobnosti motorja, ter le te seveda spoštuje, mu ne more biti hudega (glede na to da razmišlja o blokadi je že na dobri poti, čeprav je to bolj zakonsko pogojeno, ma dobro). če ti pa pred kolo zapelje stara ženica si ga pa itak najebal, ne glede na to kakšen motor voziš, ker tle ti pomagajo pa samo izkušnje oz. še te ne, če je situacija brezizhodna. jaz sem denimo šel iz nule na Super Duka, ki je kamorkoli pogledaš označen kot divji, brutalen in agresiven stroj (pa še zavore primejo, ko da bi sidro vrgel - neki zate snoopy :naughty: ). res je da ima "samo" 120 konjev (glede na to, da je litraš), tu nekje jih ima tudi Z1000, kar je za udobno vožnjo več kot dovolj. je pa res, da vozim po pameti - kjer je omejitev se jo probam čim bolj držat (sploh v naseljih), ne iščem top speeda na ravninah ko kaka kamikaza, duška si dajem samo na poznani cesti in še to samo med ovinki (kar je meni glavni čar motorizma, boli mene za 250+ km/h). kar hočem povedat je samo to, da s pametjo, samokontrolo ter predvidevanjem se komot vozi tudi litraše. redki so motorji, ki sami povzročajo probleme, ponavadi jih tisti cepec, ki povezuje sedež s krmilom .) . simonsi in rdeci_vragec 1 1
siks Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 pa smo spet pri tej famozni - ne začni z litrašem ker se boš fental. ne rečem, je tudi na tem nekaj resnice, ampak velika večina resnice je v glavi!!! voznika. če tip premore tolko samokritičnosti in samokontrole, da se zaveda svojih sposobnosti in sposobnosti motorja, ter le te seveda spoštuje, mu ne more biti hudega (glede na to da razmišlja o blokadi je že na dobri poti, čeprav je to bolj zakonsko pogojeno, ma dobro). če ti pa pred kolo zapelje stara ženica si ga pa itak najebal, ne glede na to kakšen motor voziš, ker tle ti pomagajo pa samo izkušnje oz. še te ne, če je situacija brezizhodna. jaz sem denimo šel iz nule na Super Duka, ki je kamorkoli pogledaš označen kot divji, brutalen in agresiven stroj (pa še zavore primejo, ko da bi sidro vrgel - neki zate snoopy :naughty: ). res je da ima "samo" 120 konjev (glede na to, da je litraš), tu nekje jih ima tudi Z1000, kar je za udobno vožnjo več kot dovolj. je pa res, da vozim po pameti - kjer je omejitev se jo probam čim bolj držat (sploh v naseljih), ne iščem top speeda na ravninah ko kaka kamikaza, duška si dajem samo na poznani cesti in še to samo med ovinki (kar je meni glavni čar motorizma, boli mene za 250+ km/h). kar hočem povedat je samo to, da s pametjo, samokontrolo ter predvidevanjem se komot vozi tudi litraše. redki so motorji, ki sami povzročajo probleme, ponavadi jih tisti cepec, ki povezuje sedež s krmilom .) . vse je res. :yes:
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 kok $ pa pride približno tisti servis na 10 000km. ??? 1600 €. lejcek, halls, domina in 5 others 4 4
simonsi Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 pa smo spet pri tej famozni - ne začni z litrašem ker se boš fental. Ja bravo. Zdaj bo pa model ves naspidiran od tvojega pisanja v jarku premišljeval, le kako se je to zgodilo, če pa un model tako obvlada, bom pa še jaz. Recimo ninđa 10 prve generacije, je lahko vodljiva in uglajena kot moped, ampak je zato še nebi priporočal začetniku. Vse je v zapestju, ampak glava kontrolira zapestje in pamet ni dovolj, izkušnje so tudi zelo pomembne.
sesir Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 kaj pa je predelal ta znanec??? Točno bi ga mogu vprašat! Mislim pa,da je imel cel izpuh menjan in ne samo lonca, power comander,filter BMC.Zobnik pa ne vem...lahko,da je imel še kaj...sam mislim,da ne
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 13, 2009 Opozori Objavljeno September 13, 2009 Vse je v zapestju, ampak glava kontrolira zapestje in pamet ni dovolj, izkušnje so tudi zelo pomembne. In iz izkušenj izhajajoča 'zrelost motorističnega aspekta osebnosti'. Ta pogosto omogoča izničenje "kupil sem si ful mašino, saj sem pameten in lep, pazil bom, pa saj je čisto easy ..." efekta. Alla in sesir 1 1
Žorž Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Ja bravo. Zdaj bo pa model ves naspidiran od tvojega pisanja v jarku premišljeval, le kako se je to zgodilo, če pa un model tako obvlada, bom pa še jaz. Recimo ninđa 10 prve generacije, je lahko vodljiva in uglajena kot moped, ampak je zato še nebi priporočal začetniku. Vse je v zapestju, ampak glava kontrolira zapestje in pamet ni dovolj, izkušnje so tudi zelo pomembne. nisem opazu da bi tip ninjo 10ko kupoval ? je vseeno razlika, al je govora o litrašu z 120 ali 170 konji . med tema dvema pa dvomim, da je 1000ka tolk bolj "nevarna", da bo kaj prej v jarku kot z 750ko.
simonsi Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Ti si pa dal za primer super duka. Jaz sem vsaj pravo znamko navedel. :grim
Žorž Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 jaz sem dal SDja za primer zato, ker je o njem vedno govora v superlativih, kar se agresivnosti in divjosti tiče (in ja, "samo" 120 konjev ma, torej v rangu Z1000, o katerem je govora).), da bi človek pomislil da je to neka nevozna zver od motorja, pa ti povem da se ga komot pelje, če je le pamet na mestu. če pa pameti ni pa prej ali slej pride do nesreče tudi s fazerco al čim še švohotnejšim. P.S: KTM > kwak :grim
simonsi Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 no, za desetko isto velja, da je podivjan moped. Saj tudi je, ampak se ga da čisto lepo peljat.
Zweizylinder Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Iz prve roke (na obeh naredil malo čez 10.000 km). Če si dober, malo bolj grob motorist, in če razmišljaš o 750, potem se pelji še z ER6 - boš pri primerjavi presenečen, razlika je le v končni hitrosti. 750 je za dobrega motorista premehak, se povprečno ustavlja, nastavlja vozi itd. Z1000 je kar prava izbira vendar ne, če greš na cesti stalno blizu ekstremov - potem razmišljaj raje o Tuonu (tudi naredil blizu 10.000 km, kar mi daje vsaj začetne kompetence, da kaj sodim - je treba previdno govort, ker so aprilliaši občutljiva bitja ). Vendar pa Tuono ni, če se želiš občasno peljati tudi na izi - enostavno se moraš tudi takrat zapoditi v ovinke (predvsem v serpentine - imaš občutek, kot da so pozabili na 1vo pristavo). Meni je po teh kilometrih Z1000 nekako najbolj prav - odgovarja mojim kompromisom. Če pa te še vedno večina motoristov prehiteva pred in med ovinki, potem raje naskoči ER6. Je poceni, predvsem lahek in dovolj zmogljiv, da se preizkusiš v odkrivanju zasvojenosti. Ko se boš učil obrti, napake ne bodo drage, ko pa boš obrt obvladal, bodo navidezni SS mojstri kmalu za teboj. No vse to velja le, če se boš vozil sam. Torej, ne išči si motorja po podatkih, poišči si motor, ki ti bo po meri.
BlaZ1000 Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Evo ti jaz iz prve roke povem , vendar primerjave med njima nimam, ker sem po prepričevanju kolega vzel Z 1k. Naj bi imel boljše zavore, boljše vzmetenje kaj več kot to da je lepši ne znam povedat. Kupil sem ga aprila, naredil do sedaj okoli 15k km, je moj prvi motor nad 50ccm in ja da se lepo peljat. Navadil sem se ga relativno hitro, zdej gre na poznanih ovinkih do tačk:evilgrin:, končne hitrosti nisem probaval do konca, definitvno bi sel pa čez 260(sem sel tam okol, ampak ne moreš vozit tok). Agv stealth+ tekstil oprema 170 gre brez problema, za kaj več pa dolgo ne moreš vozit. Kar se tiče same vožnje je vredu primerjat ne morem, sam sem po tem ko mi je spustil semering na vilci zamenjal oba+ novo olje w15 noter in to je to. Na internetu sem pregledal nesteto strani in si po teh navodilih nastavil prednapetost vzmeti, trdoto sem probaval in to je to. Nastavil sem si ga po svojih željah, no bolj tko kot se mi je zdelo da štima pa sm zadovoljen z rezultatom. Moj je letnik 03, prevoženega čez 80kkm(ja ne hecam se), in poleg tega semeringa nisem imel nobenega problema. Verige ne bom štel. Tako da motorji so po besedah poznavalcev bullet proof, moj pri teh kilometrih še vedno "trga" dviguje sam brez cukanja na zadnjo tko da sm izredno zadovoljen z motorjem. Če te še kaj zanima kar vprašaj, jaz če bi se 1x kupoval se isto odločil 100% Lp, Blaž
siks Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Iz prve roke (na obeh naredil malo čez 10.000 km). Če si dober, malo bolj grob motorist, in če razmišljaš o 750, potem se pelji še z ER6 - boš pri primerjavi presenečen, razlika je le v končni hitrosti. 750 je za dobrega motorista premehak, se povprečno ustavlja, nastavlja vozi itd. Z1000 je kar prava izbira vendar ne, če greš na cesti stalno blizu ekstremov - potem razmišljaj raje o Tuonu (tudi naredil blizu 10.000 km, kar mi daje vsaj začetne kompetence, da kaj sodim - je treba previdno govort, ker so aprilliaši občutljiva bitja ). Vendar pa Tuono ni, če se želiš občasno peljati tudi na izi - enostavno se moraš tudi takrat zapoditi v ovinke (predvsem v serpentine - imaš občutek, kot da so pozabili na 1vo pristavo). Meni je po teh kilometrih Z1000 nekako najbolj prav - odgovarja mojim kompromisom. Če pa te še vedno večina motoristov prehiteva pred in med ovinki, potem raje naskoči ER6. Je poceni, predvsem lahek in dovolj zmogljiv, da se preizkusiš v odkrivanju zasvojenosti. Ko se boš učil obrti, napake ne bodo drage, ko pa boš obrt obvladal, bodo navidezni SS mojstri kmalu za teboj. No vse to velja le, če se boš vozil sam. Torej, ne išči si motorja po podatkih, poišči si motor, ki ti bo po meri. nice.
siks Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Evo ti jaz iz prve roke povem , vendar primerjave med njima nimam, ker sem po prepričevanju kolega vzel Z 1k. Naj bi imel boljše zavore, boljše vzmetenje kaj več kot to da je lepši ne znam povedat. Kupil sem ga aprila, naredil do sedaj okoli 15k km, je moj prvi motor nad 50ccm in ja da se lepo peljat. Navadil sem se ga relativno hitro, zdej gre na poznanih ovinkih do tačk:evilgrin:, končne hitrosti nisem probaval do konca, definitvno bi sel pa čez 260(sem sel tam okol, ampak ne moreš vozit tok). Agv stealth+ tekstil oprema 170 gre brez problema, za kaj več pa dolgo ne moreš vozit. Kar se tiče same vožnje je vredu primerjat ne morem, sam sem po tem ko mi je spustil semering na vilci zamenjal oba+ novo olje w15 noter in to je to. Na internetu sem pregledal nesteto strani in si po teh navodilih nastavil prednapetost vzmeti, trdoto sem probaval in to je to. Nastavil sem si ga po svojih željah, no bolj tko kot se mi je zdelo da štima pa sm zadovoljen z rezultatom. Moj je letnik 03, prevoženega čez 80kkm(ja ne hecam se), in poleg tega semeringa nisem imel nobenega problema. Verige ne bom štel. Tako da motorji so po besedah poznavalcev bullet proof, moj pri teh kilometrih še vedno "trga" dviguje sam brez cukanja na zadnjo tko da sm izredno zadovoljen z motorjem. Če te še kaj zanima kar vprašaj, jaz če bi se 1x kupoval se isto odločil 100% Lp, Blaž pošteno. forum bi bil bolj"čist", če bi vsi pisali s trezno glavo in brez pretiravanja.čestitam.
maZZZ Objavljeno September 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2009 siks maš prav ! kaj pa tole: z1000, 06, 16000km, brez servisne knige in homologacij za aftermarkt dele(certifikat samo za auspuh), =5200 z750 , 08, 9000km, usi papirji..=5100 ????
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 z1000uvoz.press Servisna ma da je vsaj do konca garancije štemplana. biker77 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 nisem opazu da bi tip ninjo 10ko kupoval ? je vseeno razlika, al je govora o litrašu z 120 ali 170 konji . med tema dvema pa dvomim, da je 1000ka tolk bolj "nevarna", da bo kaj prej v jarku kot z 750ko. O, ja, pa je ... 1000-ka je radikalna proti 750, ki je en tak entry-level čigumi jajc halls, Miska22, HyperJack in 2 others 5
siks Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 O, ja, pa je ... 1000-ka je radikalna proti 750, ki je en tak entry-level čigumi jajc a si vozo oba...???
kreksimon Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 res je ja da bi blo 750 čisto dovolj. sam o "težavah" berem samo pri 750, pri 1000 jihne omenjajo toliko (ali pač?). Sej kaj sploh lahko dobim za DO 5000k... bi se dobila solidna 1000, z nepreveč kilometri in ne preveč stara? bi ane? Vzemi tanov model Z750 ne pa tastarega 1000!!!!
kreksimon Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 kako je pa z zavetrovanjem ??? z-ja še nism imel priložnosti vozit....vse kar sm vozil je imelo spredi masko. Torej kako je z vetrom....??? Do koliko km/h se pelje lepo, kje malo "ruka", kje je tista meja kjer je že naporno .... kako je npr. pri 150, 200, 250 če bi lahko odgovoru nekdo, ki vozi Z-ja prosim Do 150km/h je še za preživet
polansk Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 250 men sploh ni šel.... tk d sn pol motor kupu torej honda;) malakai, Giga in halls 3
snoopy Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Vzemi tanov model Z750 ne pa tastarega 1000!!!! logično Do 150km/h je še za preživet se da tut več...tja do 180...res pa je da se ne boš cel dan mogu tko furat...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se