Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče mal off

Ker gremo jutri na grobnik trije motoristi me zanima a je mogolče kdo pelu že dol tri motorje v kombiju? In kako jih je zvezu?

Kombi bomo dobili šele ponoči zato nas mal čas jebe, tko da za kakšen nasvet (tisti ki ste to poprovali) se priporočam

lp

Objavljeno

Ne grejo v vsak kombi trije motorji.. Drugače pa je pomoje najboljše da je sredinski obrnjen kontra..

Objavljeno
Ne grejo v vsak kombi trije motorji.. Drugače pa je pomoje najboljše da je sredinski obrnjen kontra..

Kombi pa ima po mojem cc. 3 metrski kason

Objavljeno (popravljeno)
Kombi pa ima po mojem cc. 3 metrski kason

Citroen Jumper 35 LH (podaljšan, povišan) - 3 motorji grejo noter - dva spredaj levo in desno, tretji med njima na sredini, a bolj od zadaj (po potrebi vzvratno in odmontirat izpušni lonec). Z vezanjem pa je res bolj težava, če nima kaj namensko za to narejeno.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Citroen Jumper 35 LH (podaljšan, povišan) - 3 motorji grejo noter - dva spredaj levo in desno, tretji med njima na sredini, a bolj od zadaj (po potrebi vzvratno in odmontirat izpušni lonec). Z vezanjem pa je res bolj težava, če nima kaj namensko za to narejeno.

D.

Ja neki tzga kot je Jure reku bo najbrž

Kombija pa nism še vidu, mislim da je Jumper, ma ta srednja verzija

Če ne bo drugače bomo dali pa jogije med motorje :hmm:

Objavljeno

stranska dva brez problema privežeš, imaš na zadnjem blatniku en hakelj, čez napelješ gurtno pa čez sedež in dol pa skozi feltno nazaj do haklja in gurtno zašponaš, zadaj pod kolo daš eno klocno da ne more it nikamor pa je, tako sva imela s kolegom privezana mopeda pa sta bila pri miru celo pot, ena gurtna in ena klocna/moped pa ne bo problemov, tudi tretji bi šel noter samo verjetno kontra obrnjen......kombi je bil pa lih tko jumper, samo tisti, ki ima ponavadi zadaj sedeže, z okni

post-9362-1242238676_thumb.jpg

Objavljeno

Ja za dva vem da ni panike

Smo dali ga na zadnje stojalo in odspredi in odzadi prvezali pa se tud ni zmaknilo

Sam zdej je še en motor tko da ..... :hmm:

Objavljeno

poglej sliko, noben motor ni na stojalu, oba sta malo nagnjena navzven, spredaj slonita na utežeh krmila, balance so polno namotane, gurtne ju šponajo v tla in kajla pod zadnjim kolesom naprej, tako da je še placa za en moped vmes

Objavljeno

pismu ste majstri ej kako tole vežete..

Objavljeno

motorja se nista premaknila niti za cm, pa tudi ene praske ni bilo od prevoza, torej je bilo dobro

Objavljeno
poglej sliko, noben motor ni na stojalu, oba sta malo nagnjena navzven, spredaj slonita na utežeh krmila, balance so polno namotane, gurtne ju šponajo v tla in kajla pod zadnjim kolesom naprej, tako da je še placa za en moped vmes

Hm, kaj to pomeni da sta vsak na drugo stran nagnjena?

"spredaj slonita na utežeh krmila"--???

Sori sam bol mal štekam, se mi pa zdi da bi znala stojala delati problem

Objavljeno

motor za spodnji križ na vsako stran zategneš dol, priporočljivo je da ga tudi zadaj zategneš navzdol..

kot bi ga hotel razčetverit..

pol ni panike tut v primeru nesreče ali hudega bremzanja..

treba tut na to računat..

če ga zvežeš samo spredaj ga lahko v primeru nesreče dobiš v glavo..

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster,

žal nimam boljših slikc in se ne vidi dobro.. tlele noter so - pod vso kramo - trije motorji, ob straneh dva, privezaba naprej (za križe in na tla), tretji (kot je povedal Danči) v rikverc in brez dimnika v sredo, zavezan samo naprej-nazaj (ker na stran nima kam past), vmes založene gume, kosi stiroporja, cunje itd.. IMHO ne boš mel težav za ~200 km tja in nazaj, mi smo jih tkole naredil 2000 v eno smer :naughty:

post-163-1242241956_thumb.jpg

post-163-1242241969_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

motorje ne stojita navpično pokonci ampak sta naslonjena na stene kombija, stene kombija pa se dotikata z utežmi krmila, to so tisti ˝zaključki˝ balance, in ravno zato ker slonita stran eden od drugega je na sredi še placa za en moped

Objavljeno
motorje ne stojita navpično pokonci ampak sta naslonjena na stene kombija, stene kombija pa se dotikata z utežmi krmila, to so tisti ˝zaključki˝ balance, in ravno zato ker slonita stran eden od drugega je na sredi še placa za en moped

res odlično da slonita..pa fajn drgneta.. :whistle:

Objavljeno

sem vedel da boš nekaj pogruntal, .....brez praske sta prišla do grobnika, ker sta slonela na gumijastih obrobah oken kombija :) plastika se ni nikjer dotikala kombija, samo obe kolesi na tleh ter utež na profilu okna

Objavljeno
Hola mojster,

žal nimam boljših slikc in se ne vidi dobro.. tlele noter so - pod vso kramo - trije motorji, ob straneh dva, privezaba naprej (za križe in na tla), tretji (kot je povedal Danči) v rikverc in brez dimnika v sredo, zavezan samo naprej-nazaj (ker na stran nima kam past), vmes založene gume, kosi stiroporja, cunje itd.. IMHO ne boš mel težav za ~200 km tja in nazaj, mi smo jih tkole naredil 2000 v eno smer :naughty:

Suzuki sori sam tolko krame je da se ne vidi al sta dva al 10 motorjev

Biker77 ja to vem sam misli da bosta lih stojala zajebavala

Koci tole z naslonom na steno mi ni preveč všeč

Objavljeno
sem vedel da boš nekaj pogruntal, .....brez praske sta prišla do grobnika, ker sta slonela na gumijastih obrobah oken kombija :) plastika se ni nikjer dotikala kombija, samo obe kolesi na tleh ter utež na profilu okna

jest vseeno ne bi enega alu izdelka (balanca) nekam naslanjal in ga tako vozil čez naše in hrvaške odlične ceste..

kombi pa tut nima neke hude amortizacije..

samo zaradi tega..

in kaka hujša udarna jama lahko zlomi balanco tako da končaš grobnik še preden ga začneš..

ampak mogoče sm sam jest tak picajzl

Suzuki sori sam tolko krame je da se ne vidi al sta dva al 10 motorjev

Biker77 ja to vem sam misli da bosta lih stojala zajebavala

Koci tole z naslonom na steno mi ni preveč všeč

nimaš prov kej motorjev na stojala dajat..

motor mora bit na gumah!!!!!

Objavljeno
jest vseeno ne bi enega alu izdelka (balanca) nekam naslanjal in ga tako vozil čez naše in hrvaške odlične ceste..

kombi pa tut nima neke hude amortizacije..

samo zaradi tega..

in kaka hujša udarna jama lahko zlomi balanco tako da končaš grobnik še preden ga začneš..

ampak mogoče sm sam jest tak picajzl

nimaš prov kej motorjev na stojala dajat..

motor mora bit na gumah!!!!!

Alora, praviš da naj ga "razčetverim".

Bomo probali ko dobim kombi

Se že bojim da bo kot na slo. dnevu , ko sem se ulegu u postlo ob 3:30

Objavljeno

matr tole je bil pa že nadaljevalni tečaj...................dobr ste to obrazložili :D

Objavljeno

Še dobro da sem revček pa imam samo dva motorja pa majhen kombi pa nič problemov z prevozom :)

Objavljeno

No da zaključim, dva motorja spredi en pa obrnjen kontra v sredini. Glede na to da je bil kombi kratek je šlo v centimetre.

Glavni problem pa je biu da kombi ni imel na sred kasona za pripet pasov.

Če bi to blo bi šlo z lahkoto tko pa-jeba, velika jeba.

Preživeli smo in super se imeli

post-14886-1242433300_thumb.jpg

Objavljeno
No da zaključim, dva motorja spredi en pa obrnjen kontra v sredini. Glede na to da je bil kombi kratek je šlo v centimetre.

Glavni problem pa je biu da kombi ni imel na sred kasona za pripet pasov.

Če bi to blo bi šlo z lahkoto tko pa-jeba, velika jeba.

Preživeli smo in super se imeli

naslednjič za spodnji križ zategn motor in ne čez balanco..

po sredini pa nima noben kombi razen če bi posebej kej naredu.

sej je dost da ob strani zvežeš na tla, ostale (2 ali 3) pa med sabo..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!