val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Mogoče mal off Ker gremo jutri na grobnik trije motoristi me zanima a je mogolče kdo pelu že dol tri motorje v kombiju? In kako jih je zvezu? Kombi bomo dobili šele ponoči zato nas mal čas jebe, tko da za kakšen nasvet (tisti ki ste to poprovali) se priporočam lp
Jure Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Ne grejo v vsak kombi trije motorji.. Drugače pa je pomoje najboljše da je sredinski obrnjen kontra..
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Ne grejo v vsak kombi trije motorji.. Drugače pa je pomoje najboljše da je sredinski obrnjen kontra.. Kombi pa ima po mojem cc. 3 metrski kason
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) Kombi pa ima po mojem cc. 3 metrski kason Citroen Jumper 35 LH (podaljšan, povišan) - 3 motorji grejo noter - dva spredaj levo in desno, tretji med njima na sredini, a bolj od zadaj (po potrebi vzvratno in odmontirat izpušni lonec). Z vezanjem pa je res bolj težava, če nima kaj namensko za to narejeno. D. Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil danci1973
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Citroen Jumper 35 LH (podaljšan, povišan) - 3 motorji grejo noter - dva spredaj levo in desno, tretji med njima na sredini, a bolj od zadaj (po potrebi vzvratno in odmontirat izpušni lonec). Z vezanjem pa je res bolj težava, če nima kaj namensko za to narejeno. D. Ja neki tzga kot je Jure reku bo najbrž Kombija pa nism še vidu, mislim da je Jumper, ma ta srednja verzija Če ne bo drugače bomo dali pa jogije med motorje
k0ci Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 stranska dva brez problema privežeš, imaš na zadnjem blatniku en hakelj, čez napelješ gurtno pa čez sedež in dol pa skozi feltno nazaj do haklja in gurtno zašponaš, zadaj pod kolo daš eno klocno da ne more it nikamor pa je, tako sva imela s kolegom privezana mopeda pa sta bila pri miru celo pot, ena gurtna in ena klocna/moped pa ne bo problemov, tudi tretji bi šel noter samo verjetno kontra obrnjen......kombi je bil pa lih tko jumper, samo tisti, ki ima ponavadi zadaj sedeže, z okni
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Ja za dva vem da ni panike Smo dali ga na zadnje stojalo in odspredi in odzadi prvezali pa se tud ni zmaknilo Sam zdej je še en motor tko da .....
k0ci Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 poglej sliko, noben motor ni na stojalu, oba sta malo nagnjena navzven, spredaj slonita na utežeh krmila, balance so polno namotane, gurtne ju šponajo v tla in kajla pod zadnjim kolesom naprej, tako da je še placa za en moped vmes
biker77 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 pismu ste majstri ej kako tole vežete..
k0ci Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 motorja se nista premaknila niti za cm, pa tudi ene praske ni bilo od prevoza, torej je bilo dobro
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 poglej sliko, noben motor ni na stojalu, oba sta malo nagnjena navzven, spredaj slonita na utežeh krmila, balance so polno namotane, gurtne ju šponajo v tla in kajla pod zadnjim kolesom naprej, tako da je še placa za en moped vmes Hm, kaj to pomeni da sta vsak na drugo stran nagnjena? "spredaj slonita na utežeh krmila"--??? Sori sam bol mal štekam, se mi pa zdi da bi znala stojala delati problem
biker77 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 motor za spodnji križ na vsako stran zategneš dol, priporočljivo je da ga tudi zadaj zategneš navzdol.. kot bi ga hotel razčetverit.. pol ni panike tut v primeru nesreče ali hudega bremzanja.. treba tut na to računat.. če ga zvežeš samo spredaj ga lahko v primeru nesreče dobiš v glavo..
suzuki Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) Hola mojster, žal nimam boljših slikc in se ne vidi dobro.. tlele noter so - pod vso kramo - trije motorji, ob straneh dva, privezaba naprej (za križe in na tla), tretji (kot je povedal Danči) v rikverc in brez dimnika v sredo, zavezan samo naprej-nazaj (ker na stran nima kam past), vmes založene gume, kosi stiroporja, cunje itd.. IMHO ne boš mel težav za ~200 km tja in nazaj, mi smo jih tkole naredil 2000 v eno smer :naughty: Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil suzuki
k0ci Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 motorje ne stojita navpično pokonci ampak sta naslonjena na stene kombija, stene kombija pa se dotikata z utežmi krmila, to so tisti ˝zaključki˝ balance, in ravno zato ker slonita stran eden od drugega je na sredi še placa za en moped
biker77 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 motorje ne stojita navpično pokonci ampak sta naslonjena na stene kombija, stene kombija pa se dotikata z utežmi krmila, to so tisti ˝zaključki˝ balance, in ravno zato ker slonita stran eden od drugega je na sredi še placa za en moped res odlično da slonita..pa fajn drgneta..
k0ci Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 sem vedel da boš nekaj pogruntal, .....brez praske sta prišla do grobnika, ker sta slonela na gumijastih obrobah oken kombija plastika se ni nikjer dotikala kombija, samo obe kolesi na tleh ter utež na profilu okna
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Hola mojster, žal nimam boljših slikc in se ne vidi dobro.. tlele noter so - pod vso kramo - trije motorji, ob straneh dva, privezaba naprej (za križe in na tla), tretji (kot je povedal Danči) v rikverc in brez dimnika v sredo, zavezan samo naprej-nazaj (ker na stran nima kam past), vmes založene gume, kosi stiroporja, cunje itd.. IMHO ne boš mel težav za ~200 km tja in nazaj, mi smo jih tkole naredil 2000 v eno smer :naughty: Suzuki sori sam tolko krame je da se ne vidi al sta dva al 10 motorjev Biker77 ja to vem sam misli da bosta lih stojala zajebavala Koci tole z naslonom na steno mi ni preveč všeč
biker77 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 sem vedel da boš nekaj pogruntal, .....brez praske sta prišla do grobnika, ker sta slonela na gumijastih obrobah oken kombija plastika se ni nikjer dotikala kombija, samo obe kolesi na tleh ter utež na profilu okna jest vseeno ne bi enega alu izdelka (balanca) nekam naslanjal in ga tako vozil čez naše in hrvaške odlične ceste.. kombi pa tut nima neke hude amortizacije.. samo zaradi tega.. in kaka hujša udarna jama lahko zlomi balanco tako da končaš grobnik še preden ga začneš.. ampak mogoče sm sam jest tak picajzl Suzuki sori sam tolko krame je da se ne vidi al sta dva al 10 motorjev Biker77 ja to vem sam misli da bosta lih stojala zajebavala Koci tole z naslonom na steno mi ni preveč všeč nimaš prov kej motorjev na stojala dajat.. motor mora bit na gumah!!!!!
val7 Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 jest vseeno ne bi enega alu izdelka (balanca) nekam naslanjal in ga tako vozil čez naše in hrvaške odlične ceste.. kombi pa tut nima neke hude amortizacije.. samo zaradi tega.. in kaka hujša udarna jama lahko zlomi balanco tako da končaš grobnik še preden ga začneš.. ampak mogoče sm sam jest tak picajzl nimaš prov kej motorjev na stojala dajat.. motor mora bit na gumah!!!!! Alora, praviš da naj ga "razčetverim". Bomo probali ko dobim kombi Se že bojim da bo kot na slo. dnevu , ko sem se ulegu u postlo ob 3:30
crusty Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 matr tole je bil pa že nadaljevalni tečaj...................dobr ste to obrazložili
m1ha Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Še dobro da sem revček pa imam samo dva motorja pa majhen kombi pa nič problemov z prevozom
val7 Objavljeno Maj 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 No da zaključim, dva motorja spredi en pa obrnjen kontra v sredini. Glede na to da je bil kombi kratek je šlo v centimetre. Glavni problem pa je biu da kombi ni imel na sred kasona za pripet pasov. Če bi to blo bi šlo z lahkoto tko pa-jeba, velika jeba. Preživeli smo in super se imeli
biker77 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 No da zaključim, dva motorja spredi en pa obrnjen kontra v sredini. Glede na to da je bil kombi kratek je šlo v centimetre. Glavni problem pa je biu da kombi ni imel na sred kasona za pripet pasov. Če bi to blo bi šlo z lahkoto tko pa-jeba, velika jeba. Preživeli smo in super se imeli naslednjič za spodnji križ zategn motor in ne čez balanco.. po sredini pa nima noben kombi razen če bi posebej kej naredu. sej je dost da ob strani zvežeš na tla, ostale (2 ali 3) pa med sabo..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se