Skoči na vsebino

Yamaha tenere 660 vs. Honda Transalp XL700


Priporočene objave

Objavljeno

Če ima kdo kakšen test iz kakšne revije in ga lahko skenira bi bilo fajn.

Kupil bi namreč nov motocikel. Sta pa v igri tadva - če se kdo spomne še kakšnega naj pa napiše. V tem razredu seveda.

Če bi bila yamaha dvocilinder bi bil že odločen tako pa ne vem...

LP Rok

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Če ima kdo kakšen test iz kakšne revije in ga lahko skenira bi bilo fajn.

Kupil bi namreč nov motocikel. Sta pa v igri tadva - če se kdo spomne še kakšnega naj pa napiše. V tem razredu seveda.

Če bi bila yamaha dvocilinder bi bil že odločen tako pa ne vem...

LP Rok

Si se že odločil?

Objavljeno

tenere je bolj terenska pa samo en cilinder ima, transa je pa bolj potovalna videt.

Jaz bi verjetno transo vzel, čeprav je grda da oči bolijo.

Objavljeno

Fino bi bilo slišati iz prve roke, kako se Tenere obnese kot "potovalni moped". Glede na to, da ima isti motor kot XTR predvidevam, da ima v dvoje premalo moči na cesti za prehitevanja nad 120km/h....lepa pa je za pop.iz.ditworship.gif

Hondo sem preizkusil lani, pa me ni prepričala v nakup.

Objavljeno

kaj te je pa motil na transi, da si rajši xtr vzel?

Objavljeno

čeprav je grda da oči bolijo.

:grim :grim

Res je čudn dizajn za enduro...

Men je bila super za vozit, je pa res da je (Žal) zastarela v smislu plehnate nihajke, majhnih diskov,...

Armaturca ni je fina pa ABS me je tudi navdušil kot neizkusenega na Mcadamu :)

Yamaha je sigurno lepša če ža gledamo, je pa res da bi osebno raje vzel TA ampak izključno zaradi agregata in delovanja ABS.

Objavljeno

kaj te je pa motil na transi, da si rajši xtr vzel?

Težko rečem. Vse skupaj mi je delovalo nekako ceneno, plastično. Zadeva je preveč cestna, premalo hard. Na asfaltu je sicer OK, makadama pa se je bolje izogniti.

Objavljeno

Težko rečem. Vse skupaj mi je delovalo nekako ceneno, plastično. Zadeva je preveč cestna, premalo hard. Na asfaltu je sicer OK, makadama pa se je bolje izogniti.

Tale pa bi že bila za teren :naughty:

post-15287-125732402922_thumb.jpg

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup motorja, ki bi me drugo leto popeljal na eno daljše potovanje (nekaj čez 20000 kilometrov) in sem sedaj po izključitvi V Stroma ostal med tema dvema motocikloma.

Mogoče tu že kakšne izkušnje uporabnikov obeh motorjev? Predvsem me zanima, ali je Tenerejev agregat dovolj miren za takšno vožnjo, s tem da moram povedat, da bom kakšen del poti prevozil po makedamu, pa tudi kakšno lužo se bom potrudil najt.

Omembe vredno je da imam izpit ZGOLJ ZA 35KW in bi zato moral dati transalpa blokirat, medtem ko yamaha že ima ravno zadostno mero moči, da jo še lahko vozim direkt iz trgovine. Oba motorja sem šel že pogledat (seveda pa ne morem nikjer probat) in me je pri tenerejki zmotila edino višina sedeža, ker sem zelo majhne rasti, ampak motor mi je blazno všeč. Je kdo že kako nižal to tenerejko? Ali pa prejšnji model in če se to obnese. Našel sem že 2.5 cm nižji sedež in pa neke distančnike za xt660 r, ampak bi znali pasat tudi na to xt 660 z?

Vem, da je veliko vprašanj, vendar mi je prodajalec rekel naj se enostavno obrnem na forume za te informacije iz prve roke.

Lp Simon

Objavljeno

hvala za linke, vendar me predvsem zanimajo novi lastniki tenerejev (ne XTZ 660, ampak XT 660 Z -> sta različna motorja), pa sem tudi to že našel na tujih forumih.

lp S

Objavljeno

hvala za linke, vendar me predvsem zanimajo novi lastniki tenerejev (ne XTZ 660, ampak XT 660 Z -> sta različna motorja), pa sem tudi to že našel na tujih forumih.

lp S

Glede na to da so se že vozila okoli sveta s tem motorjem pa na dolge ture, je že nekaj na tem.

Drugače pa nezahtevna zasnova in delovanje,hvaležen za vzdrževanje 10.000km servisni interval, pa še servisi so smešno poceni, nastavljanje ventilov na vsakih 20.000, poraba okoli 5l, gume ugodne in kr lepa kilometrina, glede na moč motorja dejasko pričakovana.

Predelav teh motorjev je ogromno, veliko rešitev je zelo ugodnih in simpl.

Višanje nižanje: http://www.off-the-road.de/

Cene rabljenih mopedov so ugodne sploz za leto-2 stare motorje do 2-3.000km, po moje best buy :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup motorja, ki bi me drugo leto popeljal na eno daljše potovanje (nekaj čez 20000 kilometrov) in sem sedaj po izključitvi V Stroma ostal med tema dvema motocikloma.

Mogoče tu že kakšne izkušnje uporabnikov obeh motorjev? Predvsem me zanima, ali je Tenerejev agregat dovolj miren za takšno vožnjo, s tem da moram povedat, da bom kakšen del poti prevozil po makedamu, pa tudi kakšno lužo se bom potrudil najt.

Omembe vredno je da imam izpit ZGOLJ ZA 35KW in bi zato moral dati transalpa blokirat, medtem ko yamaha že ima ravno zadostno mero moči, da jo še lahko vozim direkt iz trgovine. Oba motorja sem šel že pogledat (seveda pa ne morem nikjer probat) in me je pri tenerejki zmotila edino višina sedeža, ker sem zelo majhne rasti, ampak motor mi je blazno všeč. Je kdo že kako nižal to tenerejko? Ali pa prejšnji model in če se to obnese. Našel sem že 2.5 cm nižji sedež in pa neke distančnike za xt660 r, ampak bi znali pasat tudi na to xt 660 z?

Vem, da je veliko vprašanj, vendar mi je prodajalec rekel naj se enostavno obrnem na forume za te informacije iz prve roke.

Lp Simon

Sicer sem ti odgovoril na PM, vendar popam še tule, verjetno nisi zadnji ki ga bo tole zanimalo.

Kar se vzdržljivosti tiče, boš težko našel vzdržljivejši motor, saj je sila enostavno narejen, komponente pa so preverjene. Motor zahteva minimalno vzdrževanje, servisi so na 10000 in so poceni. Kar pomeni da boš na svoji poti 20 000 km naredil vmes le 1 servis !Olja ne pije, kar je na resni poti pomembno. Motor je vodljiv in nanjga tudi lahko obesiš kar precej prtljage. Je okreten in se z njim da vozit tut po zelo slabem terenu. Motor res da je visok, vendar ga brez težav znižaš, brez da bi mu škodoval. Obstaja kar nekaj kitov za predelavo:

Glej pod suspension pri OTR:

http://www.off-the-r...aeder.html?&L=1

Calsport ima za 96 funtov ga lahko znižaš za 25 ali 40 mm:

http://calsport.co.u...teering_Dampers

Jaz sicer novinarsko testiram motocikle, prevozil sem že marsikaj, Transalpko sem teral lani po Grčiji, pravzaprav cel balkan, potopis je tule:

http://www.motosvet....estih-dneh.html

Transalpka ima v primeru da se boš vozil večinoma po razvitem svetu in asfaltiranem terenu prednost. Je bolj miren motor saj je dvocilindraš, dosega višje hitrosti in ima malenkost več moči, vendar na pravem potovanju več moči ni potreba.

Če se boš vozil čez rusijo, mongolijo ipd potem bi bila moja osebna izbira še vedno Tenere. Jaz mojo mašinco počasi predelujem, ker imam tudi namen prepotovati svet, vendar zaradi pomanjkanja časa žal ne vsega naenkrat ali v enem kosu.

Tenerejka in transalp sta oba vzdržljiva motorja, z obema sem prevozil kar veliko km in o nobenem ne morem reči slabe besede, razen kakih fines, ki pa nimajo vpliva na odločitev, ko gre zares. Transalpka ima prednost pri izbiri le če se boš veliko večino vozil po asfaltu, ravno zaradi rahlo manj vibracij, saj je tenerejka pač enocilindraš in te morda malo prej utrudi.

Vendar se navadiš in je to morda le predsodek od začetka.

Če te skrbi vzdržljivost tenerejke pa si preberi še tole, da te prepriča:

http://www.motori.hr...index.php/topic,132133.0.html

Če ne pokaže najdi temo: xx.gif Oko svijeta 2009 - misija mira i slobode

Tule imaš še skupino travelerjev okol sveta, vsi so šli s Tenerejkami, v videih pojasni zakaj...

http://www.youtube.c...u/0/mCQhIfYsC9o

http://www.youtube.c...u/2/NdpzFCoOtoo

http://www.youtube.c...u/1/cR733ZQKqVk

Popravljeno . Popravil Ni3ous

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!