ricky Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Rad bi uvozil Hondo Goldwing(2007)-UK-model iz Anglije.Ima kdo kaj izkušenj, so kakšne cake za UK-model?Kaj rabim za homologacijo? Ali se je možno osebno prepeljati z tam kupljenim motorjem v Slovenijo?....Ali je kdo že uvažal od tam??Vsaka informacija mi pride prav..
ProdriveR Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Frend je reku,da je full zajeban k ma balanco na kontra strani Ervin93 in gandi 2
kasti Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Frend je reku,da je full zajeban k ma balanco na kontra strani Balanca ne bo problem, ne vem pa kako je s parabolo prednje luči. Morda imajo UK modeli daljši snop na drugi strani? gandi 1
musaschi64 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Frend je reku,da je full zajeban k ma balanco na kontra strani HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.........stari ti si car!
Leteči Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Bo držalo, luči za angleško, avstralsko in še katero tržišče so drugačne.
siks Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Bo držalo, luči za angleško, avstralsko in še katero tržišče so drugačne. za avte se dobijo posebne nalepke, da prilagodijo snop žarometov. verjetno pa to ni dovolj za homologiranje.
Guest Brumer Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Rad bi uvozil Hondo Goldwing(2007)-UK-model iz Anglije.Ima kdo kaj izkušenj, so kakšne cake za UK-model?Kaj rabim za homologacijo? Ali se je možno osebno prepeljati z tam kupljenim motorjem v Slovenijo?....Ali je kdo že uvažal od tam??Vsaka informacija mi pride prav.. Malo pazi, če ga boš kupil kupi samo tako da greš sam po njega, plačaš naložiš in odpelješ.Namreč jaz sem imal en motor takorekoč že kupljen in ga je na vsak način hotel poslati, po špediterju, ko bo plačan.Jaz nisem pal na to finto in sem vztrajal,da pridem po njega nato se ni več oglasil zgleda da ja bil načrtovan NATEG.Sicer pa boš na motorju za registracoijo poleg vseh papirjev in homologacije moral zamenjati luči (zasenčene) in vse smerokaze(prednje in zadnje) to pa zato ker pri njih morajo v smerokazih goreti tidi podnevi rumene parkirne luči.Pri smerokazih se bi dalo verjetno tudi samo odklopit park luči žarnica pa ostane dvopolna.Parkirno luč-tok pa moraš prevezat v prednji žaromet-prkirna lučka. gandi 1
Demon Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Rad bi uvozil Hondo Goldwing(2007)-UK-model iz Anglije.Ima kdo kaj izkušenj, so kakšne cake za UK-model?Kaj rabim za homologacijo? Ali se je možno osebno prepeljati z tam kupljenim motorjem v Slovenijo?....Ali je kdo že uvažal od tam??Vsaka informacija mi pride prav.. A ni škoda zapravljati čas in denar, ko vlsgaš trud v nakup nekega mopeda iz božje matere, ko pa jih imaš v Sloveniji in bližnji okolici Slovenije PREVEČ rabljenih?? Jaz tega ne razumem...
raceboy Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 ..tle po sezani je nekdo kupu R1 v angliji in jo tudi tm registriru. Tko je imel (nevem ce ma se) angleske tablice....
Leteči Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 A ni škoda zapravljati čas in denar, ko vlsgaš trud v nakup nekega mopeda iz božje matere, ko pa jih imaš v Sloveniji in bližnji okolici Slovenije PREVEČ rabljenih?? Jaz tega ne razumem... Ko se enkrat pogovarjamo o prihrankih 2 ali 3 tisoč EUR pri rabljenem ali novem potem se verjetno splača.....kaj misliš
ricky Objavljeno Maj 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 A ni škoda zapravljati čas in denar, ko vlsgaš trud v nakup nekega mopeda iz božje matere, ko pa jih imaš v Sloveniji in bližnji okolici Slovenije PREVEČ rabljenih?? Jaz tega ne razumem... res je v Slo preveč rabljenih , pa tudi preveč dragih. Na kratko: prihranek pri omenjenem modelu 4000 eur, pot v Anglijo 62 eur ( easyJet) ura in pol , nazaj na motor in domov 1700 km. gandi 1
paris2 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ko se enkrat pogovarjamo o prihrankih 2 ali 3 tisoč EUR pri rabljenem ali novem potem se verjetno splača.....kaj misliš heh, noben pa ne všteje truda, živčev in časa...
danci1973 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 heh, noben pa ne všteje truda, živčev in časa... Koliko časa pa se sicer (npr. v službi) trudiš in živciraš za 3000 EUR? D. gandi 1
sesir Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Ko se enkrat pogovarjamo o prihrankih 2 ali 3 tisoč EUR pri rabljenem ali novem potem se verjetno splača.....kaj misliš Njemu,ko skozi kupuje nove motorje pri nas v trgovini,je verjetno res vseeno :unsure: res je v Slo preveč rabljenih , pa tudi preveč dragih. Na kratko: prihranek pri omenjenem modelu 4000 eur, pot v Anglijo 62 eur ( easyJet) ura in pol , nazaj na motor in domov 1700 km. Pot v Anglijo te s vsemi pristojbinami pride kr malo več.Kje pa so še ostali stroški,ker potrebno je tud potem pridet do tja kjer je motor.In kje piše,da bo prvi sploh primeren za nakup. Sigurno pa se splača(odvisno od modela in cene motorja),če imaš čas in živce! Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil sesir
Demon Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ko se enkrat pogovarjamo o prihrankih 2 ali 3 tisoč EUR pri rabljenem ali novem potem se verjetno splača.....kaj misliš Mislim, da bi se ga dalo tudi tukaj za približno enako ceno najti... Če pa ne, pa srečen nakup in še več sreče pri homologaciji.
siks Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Koliko časa pa se sicer (npr. v službi) trudiš in živciraš za 3000 EUR? D. dobro si to povedo.
samek Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Jaz sem gledal v Angliji triale in so pol cenejsi kot pri nas..s homologacijo ni problemov saj ga ne registriras; ) samo prevoz je problem.. Kaj ce se nas nekaj nabere in gremo tja s kombijem kupimo par mopedov in razdelimo stroske??
Leteči Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Par mesecev nazaj sem gledal pri Honda zastopniku na otoku. Honda Varadero nova 3000-3500 EUR cenejša s tem da je bila tam cena postavljena na cesto se pravi registracija in zavarovanje vključeno.
ricky Objavljeno Maj 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Njemu,ko skozi kupuje nove motorje pri nas v trgovini,je verjetno res vseeno :unsure: Pot v Anglijo te s vsemi pristojbinami pride kr malo več.Kje pa so še ostali stroški,ker potrebno je tud potem pridet do tja kjer je motor.In kje piše,da bo prvi sploh primeren za nakup. Sigurno pa se splača(odvisno od modela in cene motorja),če imaš čas in živce! Pot z takso je 62 eur iz benetk.na letališče me pride iskat lastnik motorja....ko uredim papirje(plačam zavarovanje za 3 dni???, zajaham in grem domov.cena je benzin za 1800km ter stroški vinjet, trajekta,in enkrat spat.
simonsi Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Pot z takso je 62 eur iz benetk.na letališče me pride iskat lastnik motorja....ko uredim papirje(plačam zavarovanje za 3 dni???, zajaham in grem domov.cena je benzin za 1800km ter stroški vinjet, trajekta,in enkrat spat. lahko si pa motor pošlješ v slo s špedicijo. ene 300 eur z intereuropo. gandi 1
axilon Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 demon, sej govoriš kot de bi bla homologacija cel BAV BAV ter da je prvi ki to počne... :trance_33_sleep:
rafael Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 lahko si pa motor pošlješ v slo s špedicijo. ene 300 eur z intereuropo. Za 300€ ne prideš daleč s kakšnim zbirnikom. Precej boljše je, da se dogovoriš s kakšnim privatnikom in ti verjetno res pripelje na kamionu za ta denar. Verjetno se hitro najde kakšna vožnja, kjer je prostora za dve paletni mesti (beri za en motor). Vredno je poskusiti... Tako kupiš povratno letalsko karto (ali pa greš s kamionom še gor) ter veliko bencina, vinjet, bolečin, ... Če se odločiš, poročaj, kako se ti je izteklo. gandi 1
simonsi Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 kolega se je pozanimal za prevoz motorja nekje iz severa anglije in so toliko rekli. verjetno je treba še ddv prištet.
freund Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 kolega se je pozanimal za prevoz motorja nekje iz severa anglije in so toliko rekli. verjetno je treba še ddv prištet. Omenjena špedicija z že samo eno fikijalo operira dnevno z ogromno prevozi s svojimi kamioni in kooperanti tako, da sploh ne bi smelo biti problem za omenjeno ceno dobiti prevoz pri njih saj ne gre za ekstra vožnjo in se tako ali drugače skombinira. Jaz sem za približno 600 km s tem, da je bil transport organiziran v roku dveh dni plačal 100 evrov pa še to samo za to ker na tem področju nimajo veliko kombinacij. Naprimer v Nemčiji imajo toliko prometa, da bi skozi poznanstvo dobil prevoz zastonj saj bi motor dodali na kakšen že naložen kamion. Motor prevzameš v skladišču potem ko se vrneš z nizko cenovnim letalom tako, da zna biti ta kombinacija kar cenovno najbolj ugodna sploh če nimaš svoje prikolice ali kombija.
rafael Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Danes sem preveril zadevo, kot se šika. Lokacija London, prevoz do ljubljane 250€, največ 7-10 dni z zbirnikom. Motor mora biti v zaboju, dobro privezan, zaščiten, ... da se lahko naloži in razloži z viličarjem. Priznam, sem mislil, da je to dražje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se