Thor Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Odvisno kateri model misliš. Načeloma ima večina možnost kalibracije preko kontrolnih gumbov. Obstaja varianta nekakšnih speedohealerjev, ki to uredijo. Nekateri števci imajo celo dvojno skalo, pri kakšnih starejših pa moraš verjetno menjat i guess.
xyznanixyz Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat Kolega ma na PanEuropean, ki jo je pripeljal iz UK kar v miljah. domina in Jozeee 1 1
nejcracing Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Poskusi kakšen Berikov model, jaz sem 186cm in 88kg in mi Berik kombinezoni niso ustrezali, ker tisti, ki so bili dovolj dolgi, so bili preširoki, tisti v širino primerni pa prekratki. če bi šou ponga bi prpelu kakšno cbr-ko 600 ali 1000 letnik 2004+ sam sm mal gledu pa ni nč cenej kot pri nas
MariborBMW Objavljeno Januar 3, 2010 Opozori Objavljeno Januar 3, 2010 Malo pazi, če ga boš kupil kupi samo tako da greš sam po njega, plačaš naložiš in odpelješ.Namreč jaz sem imal en motor takorekoč že kupljen in ga je na vsak način hotel poslati, po špediterju, ko bo plačan.Jaz nisem pal na to finto in sem vztrajal,da pridem po njega nato se ni več oglasil zgleda da ja bil načrtovan NATEG.Sicer pa boš na motorju za registracoijo poleg vseh papirjev in homologacije moral zamenjati luči (zasenčene) in vse smerokaze(prednje in zadnje) to pa zato ker pri njih morajo v smerokazih goreti tidi podnevi rumene parkirne luči.Pri smerokazih se bi dalo verjetno tudi samo odklopit park luči žarnica pa ostane dvopolna.Parkirno luč-tok pa moraš prevezat v prednji žaromet-prkirna lučka. Tudi mene je prepričeval podoben možakar preko Motoscout24. Je treba pazit na prepoceni ponudbe. Sam sem ga na koncu kupil preko A-Cosmos. Sedaj mirno spim. Spodaj dodajam tekst pripričevanja:-)) "Hello , I hope you understand English because I don't write German so well even if I lived and worked in Germany for a year. I drive the moto in Germany. The moto is in excellent condition,1 hand, never involved in any accidents, the engine works perfectly, it has the technical book and all papers, REAL km,and all the other options .I sell it cheap because I just moved to London, United Kingdom and i posted the moto on Motoscout by the time when i was in Germany. The moto is already at a shipping company in a garage and I can send it anywhere in Europe in 2-3 days to your home on my expense. If you are interested please reply me so I can give you more information. Thank you!" Majesty 1
ghibli Objavljeno Januar 4, 2010 Opozori Objavljeno Januar 4, 2010 Malo pazi, če ga boš kupil kupi samo tako da greš sam po njega, plačaš naložiš in odpelješ.Namreč jaz sem imal en motor takorekoč že kupljen in ga je na vsak način hotel poslati, po špediterju, ko bo plačan.Jaz nisem pal na to finto in sem vztrajal,da pridem po njega nato se ni več oglasil zgleda da ja bil načrtovan NATEG.Sicer pa boš na motorju za registracoijo poleg vseh papirjev in homologacije moral zamenjati luči (zasenčene) in vse smerokaze(prednje in zadnje) to pa zato ker pri njih morajo v smerokazih goreti tidi podnevi rumene parkirne luči.Pri smerokazih se bi dalo verjetno tudi samo odklopit park luči žarnica pa ostane dvopolna.Parkirno luč-tok pa moraš prevezat v prednji žaromet-prkirna lučka. Kupil motor iz Anglije pa nisem imel nobenih težav okoli luči ali žmigavcev! Edino kar sem zamenjal so pozicijske luči, ki so bile ledike v modri barvi. Zamenjal sem jih pa zaradi sebe in ne zaradi tehničnega ker je pred menjavo že bil narejen bp. Zdaj pa ne vem a je mogogoče kakšna razlika od motorja do motorja???
ghibli Objavljeno Januar 4, 2010 Opozori Objavljeno Januar 4, 2010 kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat Na PanEuropean iz Anglije je števc v miljah in km/h
tombgo Objavljeno Januar 4, 2010 Opozori Objavljeno Januar 4, 2010 (popravljeno) kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat pri digitalnih števcih ponavadi z kombinacijo tipk ali pritisk po par sekund zamenjaš mph v kmh ker: a) niso mone, da bodo delali dva različna števca ker se tudi francoz kdaj pa kdaj zapelje na otok in obratno Popravljeno Januar 4, 2010. Popravil tombgo
moto rider Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 Za tele angleže je samo v tem problem, ker 'majo na desni stran' balanco... Gregc, Majesty in domina 2 1
sayo Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 Za tele angleže je samo v tem problem, ker 'majo na desni stran' balanco... Balanca je na tapravi stran, sam ŠALTHEBEL NI :wacko:
MARJA Objavljeno Januar 7, 2010 Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 Balanca je na tapravi stran, sam ŠALTHEBEL NI :wacko: Tud šalthebel je, če ne kupuješ old tajmerja.
matjazR1 Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 katere trgovce kaj poznate v angliji da so zanesljivi da mal polgledam
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Zbij si Anglijo zglave, saj je ja prinas dovolj dobrih in poceni motorjev.Kajti vsaj zame je ZELO pomembno, da je motor kuplljen v SLO, da ima vse papirjev kot tudi kdo ga je servisiral in če npr.dones dobiš motor z 10-15K kil. star 2-3 leti z novimi gumami, servisiran, nikoli natleh in še nekaj dodatne opreme 40% ceneje nikjer v EU nebo ceneje pa še koliko sitnosti boš imel in takih motorjev je na avtonetu kolikor hočeš (tudi sam bi enega takega prodal)sicer pa naredi posvoje, te bo že izučilo!!! Ps: pa še tole nepozabi poleg vseh peripetij okoli prevoza,vplačil,davka,predelav(števca,žmigavcev,luči,homologacije itd.),in je motor bil vožen kje ob morju bo že po dveh letih dodobra oksidiran (sol) na sliki tega neopaziš. Fritz, grepavl, dotem in 5 others 4 4
Thor Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Brumer, imaš slabe izkušnje iz prve roke? Res, da je pri nas dosti motorjev, ki so cenejši in bolj vredni nakupa kot v Angliji. Verjetno bi se vsakemu zdelo butasto, da bi porabil precej časa in truda za uvoz morda 200€ cenejšega motorja. Pa so vseeno razlike. Triumphi so zagotovo na domačem terenu precej cenejši in kar je še bolj važno, veliko več je izbire. Poleg tega znaš pri uradnem trgovcu dobiti lepo ohranjen motor, ki ima zabeleženo zgodovino in vse potrebne papirje. In mislim, da bi samo osel kupoval motor preden bi ga šel pogledat v živo. Zato verjetno tudi matjazR1 sprasuje.
Guest Brumer Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Brumer, imaš slabe izkušnje iz prve roke? Res, da je pri nas dosti motorjev, ki so cenejši in bolj vredni nakupa kot v Angliji. Verjetno bi se vsakemu zdelo butasto, da bi porabil precej časa in truda za uvoz morda 200€ cenejšega motorja. Pa so vseeno razlike. Triumphi so zagotovo na domačem terenu precej cenejši in kar je še bolj važno, veliko več je izbire. Poleg tega znaš pri uradnem trgovcu dobiti lepo ohranjen motor, ki ima zabeleženo zgodovino in vse potrebne papirje. In mislim, da bi samo osel kupoval motor preden bi ga šel pogledat v živo. Zato verjetno tudi matjazR1 sprasuje. Nebom vsega pisal kako me je Amnglež hotel nategnit!!!Po enomesečnem preganjanju, prevajanju, letanju po bankah,dogovori za prevoz idt. da vsega nepišem,sem možaku po telefonu rekel,da pridem osebno po motor, da mi da dokumente, naložim, plačam in ga odpeljem je od nakupa odstopil za njim pa ne duha ne sluha ni bil več dosegljiv niti po inernetu niti po telefonu.Hitro sem ugotovil,da je bil nateg k sreči sem imel samo stroške prevoda in telefona,če pa bi denar nakazal preko banke, pa bi bil ob denar, kajti tudi sama banka me je opozorila, da bo vplačala na moj riziko in takrat sem se odločil,da grem sam z gotovino po motor. Nisem hotel vsega tega pisat ampak mogoče pa le nekomu pomaga, da nebo po nepotrebnem zapravil denar!!! domina, grepavl, Fritz in 8 others 8 3
Thor Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Uf, to je sranje ja. Bolje je, da se gre osebno pogledat in se stvari uredi na licu mesta. Mene pa zanima kako ste tisti, ki imate pozitivne izkušnje, urihtali glede prevoza v Slovenijo.
musaschi64 Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 KO berem tola temo mi nikakor ne more bit jasno zakaj bi se sploh zanimal za motor iz Anglije.Zguba cajta in dnarja, noben me ne more prepričat da dobi od tam isti motor kot pri nas tolko ceneje da bi se mi splačal živcirat. :wacko::blink::wacko::blink::wacko::blink: Miha27 1
Darko3g Objavljeno Januar 14, 2010 Opozori Objavljeno Januar 14, 2010 Ne vem, kako je s frezami in plastikami ampak motorji iz prave kovine (drekpumpe) so dokaj ugodni. Gledal sem Kawasaki VN900 Custom. Letnik 2009 s 471 miljami za 5000 Ł in nov za 5200 Ł. Lanski model (posebna izdaja z oranžnimi okraski )pa nov 5500 Ł (cca 6100 €). Pri nas je tak 7600 €, modeli 2010 pa okoli 8000 Ł. Če stane letalska karta iz Celovca cca 5€ in greš na lepo tridnevno potovanje po levi in desni, lahko prihraniš cca 1500 €. Potovanja z motorjem pa tako nikoli ne štejem med stroške ampak med užitke. thumper, Fritz in zika 3
Popularna objava Leteči Objavljeno Januar 15, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Zbij si Anglijo zglave, saj je ja prinas dovolj dobrih in poceni motorjev.Kajti vsaj zame je ZELO pomembno, da je motor kuplljen v SLO, da ima vse papirjev kot tudi kdo ga je servisiral in če npr.dones dobiš motor z 10-15K kil. star 2-3 leti z novimi gumami, servisiran, nikoli natleh in še nekaj dodatne opreme 40% ceneje nikjer v EU nebo ceneje pa še koliko sitnosti boš imel in takih motorjev je na avtonetu kolikor hočeš (tudi sam bi enega takega prodal)sicer pa naredi posvoje, te bo že izučilo!!! Ps: pa še tole nepozabi poleg vseh peripetij okoli prevoza,vplačil,davka,predelav(števca,žmigavcev,luči,homologacije itd.),in je motor bil vožen kje ob morju bo že po dveh letih dodobra oksidiran (sol) na sliki tega neopaziš. Zakaj je takšna razlika med motorjem kupljenim v sLO in recimo v Angliji Nemčiji? Tega ne bom nikoli razumel zakaj je kupljen v SLO vreden jurja ali dva več. Dokler na uradnih servisih za svoje stranke nazaj vrtijo števce ob prodaji se mi sladko j... kdo ga je servisiral. Pri nas se prodajajo razno razni krši, razno raznih šalabajzarjev, ki ti ob nakupu zatrjujejo da je motor odličen potem ga vidiš pa v živo pa puščajo vilice, ketna potrebna zamenjave že par tisočakov nazaj....... Če ne drugega imajo na otoku precej stroge tehnične preglede v primerjavi z nami kjer pride čez vsak motor. Torej če je bil registriran ni mogel priti čez z hin vzmetenjem, slabim verižnim setom, rjavim okvirjem............ Ne vem sicer s čem se nekateri tu ukvarjate ampak očitno vam denar leti z neba. Za dva jurja razlike se meni osebno splača usest na letalo pogledat motor in se z njim pripeljat nazaj ter naredit prepis homologacije vse skupaj pa lahko vzameš kot izlet. Pri trenutnih cenah letalskih kart je strošek ogleda res minimalnen. Tudi za novega bi se obrnil čez mejo, recimo Honda cenovnega ranga 10.000EUR je bila na otoku 2 jurja cenejša s tem da je bil moto postavljen na cesto, registracija+zavarovanje. JEbiga eni pač ne serjemo denarja za vsakim vogalom. Robster, kuntakinte, sayo in 16 others 18 1
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 (popravljeno) Če stane letalska karta iz Celovca cca 5€ in greš na lepo tridnevno potovanje po levi in desni, lahko prihraniš cca 1500 €. Potovanja z motorjem pa tako nikoli ne štejem med stroške ampak med užitke. Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€ tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti nova),prevezava žmigavcev prednjih(v Angleških gori v prednjih žmigavcih park luč levo in desno),po vsej verjetnosti tudi menjava števca,če je samo v miljah itd. zdaj pa si malo izračunaj stroške predno greš v nakup motorja.Je pa res, da eni imamo mogoče malo več denarja zato pa imate nekateri ogromno več časa za take neumnosti! Ps: bi ti pa predlagal,da primirjaš malo cene npr. med Avto hitohitovimi Krško(Avtonet)in Angleškimi in Nemškimi cenami še predvsem z BMW-eji. Popravljeno Januar 15, 2010. Popravil Brumer roko, maco47, roks63 in 12 others 9 6
musaschi64 Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€ tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti nova),prevezava žmigavcev prednjih(v Angleških gori v prednjih žmigavcih park luč levo in desno),po vsej verjetnosti tudi menjava števca,če je samo v miljah itd. zdaj pa si malo izračunaj stroške predno greš v nakup motorja.Je pa res, da eni imamo mogoče malo več denarja zato pa imate nekateri ogromno več časa za take neumnosti! Ps: bi ti pa predlagal,da primirjaš malo cene npr. med Avto hitohitovimi Krško(Avtonet)in Angleškimi in Nemškimi cenami še predvsem z BMW-eji. Končno ena argumentirana izjava, vsi ostali tukaj samo sanjajo kako bi in bojo pa zastonj pa za 5€ pa nevem kaj. Že nelaj časa hodim po tem svetu in sem kupil in prodal marsikaj doma in v tujini in realno gledam na ta svet vi se pa tuki pogovarjate kot 12 letni mulci ki sanjajo prvi mopid. sesir, suhi, danci1973 in 4 others 3 4
Popularna objava Leteči Objavljeno Januar 15, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€ tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti nova),prevezava žmigavcev prednjih(v Angleških gori v prednjih žmigavcih park luč levo in desno),po vsej verjetnosti tudi menjava števca,če je samo v miljah itd. zdaj pa si malo izračunaj stroške predno greš v nakup motorja.Je pa res, da eni imamo mogoče malo več denarja zato pa imate nekateri ogromno več časa za take neumnosti! Ps: bi ti pa predlagal,da primirjaš malo cene npr. med Avto hitohitovimi Krško(Avtonet)in Angleškimi in Nemškimi cenami še predvsem z BMW-eji. Grem zdajle mislim da četrtič na otok in sem plačeval karte od najmanj 6 do največ 30 EUR za v eno stran tako da tukaj ni neke znanstvene fantastike. Sicer pa dragi Brumer ne obstaja na tem svetu samo BMW, tvoj omiljeni proizvajalec je samo eden izmed mnogih na tem svetu tako da je treba na stvar gledati malo širše in ne samo skozi tisti model motocikla ki ga voziš ti. Glede pripetij pa kakor komu, nekateri pač gredo v to in to vzamejo kot izlet, drugim pa je že sitno če morajo nos nesti dlje kot do najbližjega uradnega zastopnika. Tako kot nekateri z kupljenimi motorji potem zaradi viška časa in pomanjkanja denarja plužijo po tretjih državah sveta drugi ki pa imajo več denarja in ne toliko časa pa jo mahnejo do Črne gore in mislijo da je tu konec sveta in strašna eksotika ter avantura če zjutraj dobijo v hotelu s petimi zvezdicami mrzla jajca za zajtrk. Tema je bila odprta za posvetovanje za tiste, ki mislijo motor pripeljati iz Anglije. Tisti ki pa se jim zdi to trapasto bodo pač odšteli jurja, dva tri več ampak naj potem tudi držijo papiko zaprto in ne pametujejo o stvareh ki jih niso poizkusili iz domačega naslanjača Čedalje bolj ugotavljam da je tale Slovenska zaplankanost precej večja kot sem si mislil. Fritz, klimbra, roko in 13 others 13 3
simonsi Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 slovenska se piše z malo. v slo se tut dobi lep motor za pošten dnar, samo dlje traja. domina, musaschi64, sayo in 4 others 1 6
flight69 Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 Leteči, isto razmišljava... Pa saj je ja tema odprta zato, da se pridobijo informacije, da človek čim ceneje in lažje pride do motorja... Če bi jst poslušal nasprotnike nakupa v tujini, bi svoj moped kupil pri nas za 1,5-2K dražje ( pa sem iskaaaal). Ne velja pa jasno kar povprek za vse mopede, da so drugje cenejši, pač odvisno od trga (sej so tut Romuni hodil k nam kupovat megane z zadkom - pri njih so bli zakon :naughty: ) Šala mala se je vsest na avion, spiješ kofe, mal okol pogledaš, pa mal shopinga, če moped ni ok. Je pa problem, če ne znaš jezika, če hočeš imet vse v nulo splanirano, če te jebe čas, si ziheraš in nimaš tistega kančka avanturizma v sebi. Taki pač vedno več plačajo. Ko voli, nek izvoli. Je kdo prečekiral,če so navedene cene z davkom ali brez? Ker drugač, za primerjavo : Monster 1100 pri nas 11000eur - UK okrog 8500eur Monster 1100s pri nas 13000eur - UK okrog 10000eur To bi bla pa že kar poštena razlika Lp, Flight dotem 1
bmw Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 Čedalje bolj ugotavljam da je tale Slovenska zaplankanost precej večja kot sem si mislil. bil bi presenečen, kako velika zaplankanost je.......... Miha27 in ciciban 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€ tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti Poleg tega stran fuknit 2 ali 3 delovne dni .... gasperX, ciciban, Robster in 16 others 5 14
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se