simonsi Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 torej greš gor, kupiš in zapakiraš motor in si ga pošlješ domov.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Pot z takso je 62 eur iz benetk.na letališče me pride iskat lastnik motorja....ko uredim papirje(plačam zavarovanje za 3 dni???, zajaham in grem domov.cena je benzin za 1800km ter stroški vinjet, trajekta,in enkrat spat. + cirka pol kompleta gum, pa četrt servisa (če je na 6-10 tisoč za delat), + loterija, če se ti kaj pokvari, ker ne veš, kaj točno so ti prodali ... Skratka - have fun :-)
Žarko G. Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 a si se pozanimu kolk morš še davka plačat kolk te bo prišla modifikacija motorja pol da ga boš homologiru pol pa ga boš mogu zapit
motofrik Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 a si se pozanimu kolk morš še davka plačat kolk te bo prišla modifikacija motorja pol da ga boš homologiru pol pa ga boš mogu zapit ...sploh tazadnje te bo drago prišlo, he-he... Če pa imaš časa na pretek, pa lahko greš s kakšnim kolegom, šoferjem, ki vozi v Anglijo. Vsaka družba na dolgi poti je dobrodošla, bo vsak vesel. Potem pa, kot so ti svetovali. Kupiš, pa naložiš, mogoče celo na isti kamion. Sploh, če nima polnega kesona.
rdeci_vragec Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 + cirka pol kompleta gum, pa četrt servisa (če je na 6-10 tisoč za delat), + loterija, če se ti kaj pokvari, ker ne veš, kaj točno so ti prodali ... Skratka - have fun :-) Eh, jebiga pol...zakaj pa maš sploh ti motor, za ga gledat in nedeljske furce do prve gostilne? :lol: To sodi zraven, če boš zmeraj čakal na idealne priložnosti, pol motor ni zate Malo avanture pa ja more bit. Jaki motoristi...bi kupli motor, pol ga pa v škatli naokoli furali! Meni se zdi taka fura kr fajn, res da ne bo glih sila prijetna, ampak če si vzameš cajt in na poti še malček uživaš, ne vidim problemov. Če pa šteješ stroške gum, servisov itd., pa jih raje porabim na takem "izletu" kot po enih in istih slovenskih cestah gor pa dol! Stroški pri motorju so tko al tako vedno, če bi samo nanje gledal, še avta ne bi imel, kaj šele motorja! Se je pa kot vedno, ko gre za nakup iz druge roke, potrebno prepričat kaj kupuješ, ali je še v garanciji itd...Če prideš tam in vidiš da ni tisto kar ti obljubljajo, greš na letalo še nazaj in je problem rešen. Si zagonu unih 200€, ampak ne brezveze. V primerjavi s prišparanimi 3k€ se splača. Vsaj z mojega vidika. Pa fantje, življenje je treba "živet", ne ga od daleč opazovat! :xx: gandi 1
Jure Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 a si se pozanimu kolk morš še davka plačat kolk te bo prišla modifikacija motorja pol da ga boš homologiru pol pa ga boš mogu zapit Zakaj davek?? Anglija = EU.
avro Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 V Anglijo se res da poceni pridet. Sej nikjer ne piše, da moraš na furo od doma. Lahko začneš, da greš proti domu. Sej tud pr nas se pripelješ domov, če kupiš rabljen motor. Če je pa v nakupu Honda goldwing potem pa naj ne bi bil problem v udobnosti. saj je narejena za dolge fure. Mogoče se bi res moral natančno pozanimati, kako je s temi lučmi , kot je že nekdo napisal. Če bi moral komplet fukus menjati ...hmm... ta stvar pa za goldwinga verjetno ni poceni. Pa mogoče še kaj. Potem se ti pa beseda "ugodno" hitro izniči.
ricky Objavljeno Maj 23, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 a si se pozanimu kolk morš še davka plačat kolk te bo prišla modifikacija motorja pol da ga boš homologiru pol pa ga boš mogu zapit davek-nič homologacija 97 eur pijača-kolikor ga neseš
samek Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Ce pozna kdo kaksnega tovornakarja, ki vozi tja in ima kaj prostora ko gre nazaj ; ) naj mi prosim javi..
motofrik Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Ce pozna kdo kaksnega tovornakarja, ki vozi tja in ima kaj prostora ko gre nazaj ; ) naj mi prosim javi.. Brez CMR-a (tovornega lista) ne vem če se bo kdo upal... Ali pa tudi, kdo ve...
SF Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Nisem še slišal, da bi kdo uvažal motocikel iz Angole... Mogoče majo pa kake specialne redke modele keri za evropski trg niso?
ricky Objavljeno Maj 24, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Nisem še slišal, da bi kdo uvažal motocikel iz Angole... Mogoče majo pa kake specialne redke modele keri za evropski trg niso? ja, mini-moto goldwing...
INFINITI Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Kolega si je uvozil ganc novega Ducatija - prišparal pa je 4.000 EUR -Garancija mu velja; na motorju ni bilo nič za spreminjati, ko nekateri pišete glede luči ipd. In sedaj uživa :naughty:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Eh, jebiga pol...zakaj pa maš sploh ti motor, za ga gledat in nedeljske furce do prve gostilne? :lol: To sodi zraven, če boš zmeraj čakal na idealne priložnosti, pol motor ni zate Malo avanture pa ja more bit. Jaki motoristi...bi kupli motor, pol ga pa v škatli naokoli furali! Ne, ampa kto govorim tistim, ki motor iz tujine kupijo predvsem, da bi bilo ceneje itd ... pozabjo pa računat, da strošek tako dolge poti ni sam sendvič pa bencin ...
Stafuc Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 ko je govor ravno o uvazanju ali ima kdo kaksne iskušnje z Autoscout24 transport company (js se pogovarjam z enim iz nemcije in je reku da bi poslov preko tega motor do mene)
bica Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Kaj si motor poiskal na tej strani? http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...20GL%20GOLDWING
Stafuc Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Kaj si motor poiskal na tej strani? http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...20GL%20GOLDWING ne na avto netu je biv neki casa nazaj zdej ga ni vec
Ice Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 in zakaj nova tema ? anglija ni tujina ?!
theone5 Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Verjetno ker je UK trenutno najbolj aktualna... Evro trenutno na vrhuncu letos.
tomazales Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Kako je sedaj z homologacijo za žaromete in smernike, so potrebne kakšne predelave?
Ice Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Kako je sedaj z homologacijo za žaromete in smernike, so potrebne kakšne predelave? glede zarometov sigurno, saj imajo na otokih levi promet; ergo zarometi drugam svetijo.
simonsi Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 večina žarometov ima dovolj velik razpon nastavitev, da lahko enostavno nastaviš žaromet za vožnjo po desni. Fino se je pozanimati za ogledan motor, če to drži.
Guest Brumer Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 večina žarometov ima dovolj velik razpon nastavitev, da lahko enostavno nastaviš žaromet za vožnjo po desni. Fino se je pozanimati za ogledan motor, če to drži. Žaromet se NEDA nastavit, če je izdelan za Anglijo in tudi parkirne ni v žarometu(je v prednjih žmigavcih) potrebnana je obvezna ZAMENJAVA žarometa, ki ima pravilen snop za vožnjo po desni strani vozišča in parkirno žarnico.Žmigavce prednje pa ni problem predelat saj samo odključiš parkirno v obeh prednjih in spelješ v NOV žaromet, ki ima za EU tudi parkirno. grepavl, xyznanixyz in klimbra 2 1
simonsi Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 to bo bolj za ameriške motorje držalo. Ampak vem pa, da ima veliko motorjev enako luč kot pri nas, samo drugače nastavljeno.
INFINITI Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 glede zarometov sigurno, saj imajo na otokih levi promet; ergo zarometi drugam svetijo. Pa ne pri motorju - avti imajo toliko razmaka da so razlike
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se