Skoči na vsebino

Uvoz motorja iz anglije


ricky

Priporočene objave

Odvisno kateri model misliš. Načeloma ima večina možnost kalibracije preko kontrolnih gumbov. Obstaja varianta nekakšnih speedohealerjev, ki to uredijo. Nekateri števci imajo celo dvojno skalo, pri kakšnih starejših pa moraš verjetno menjat i guess.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat

Kolega ma na PanEuropean, ki jo je pripeljal iz UK kar v miljah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi kakšen Berikov model, jaz sem 186cm in 88kg in mi Berik kombinezoni niso ustrezali, ker tisti, ki so bili dovolj dolgi, so bili preširoki, tisti v širino primerni pa prekratki.

če bi šou ponga bi prpelu kakšno cbr-ko 600 ali 1000 letnik 2004+ sam sm mal gledu pa ni nč cenej kot pri nas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pazi, če ga boš kupil kupi samo tako da greš sam po njega, plačaš naložiš in odpelješ.Namreč jaz sem imal en motor takorekoč že kupljen in ga je na vsak način hotel poslati, po špediterju, ko bo plačan.Jaz nisem pal na to finto in sem vztrajal,da pridem po njega nato se ni več oglasil zgleda da ja bil načrtovan NATEG.Sicer pa boš na motorju za registracoijo poleg vseh papirjev in homologacije moral zamenjati luči (zasenčene) in vse smerokaze(prednje in zadnje) to pa zato ker pri njih morajo v smerokazih goreti tidi podnevi rumene parkirne luči.Pri smerokazih se bi dalo verjetno tudi samo odklopit park luči žarnica pa ostane dvopolna.Parkirno luč-tok pa moraš prevezat v prednji žaromet-prkirna lučka.

Tudi mene je prepričeval podoben možakar preko Motoscout24. Je treba pazit na prepoceni ponudbe. Sam sem ga na koncu kupil preko A-Cosmos. Sedaj mirno spim.

Spodaj dodajam tekst pripričevanja:-))

"Hello ,

I hope you understand English because I don't write German so well even

if I lived and worked in Germany for a year. I drive the moto in

Germany. The moto is in excellent condition,1 hand, never

involved in any accidents, the engine works perfectly, it has the

technical book and all papers, REAL km,and all the other options .I sell it cheap

because I just moved to London, United Kingdom and i posted the moto on Motoscout by the time when i was in Germany. The moto is already at a shipping company in a garage and I

can send it anywhere in Europe in 2-3 days to your home on my expense.

If you are interested please reply me so I can give you more

information.

Thank you!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pazi, če ga boš kupil kupi samo tako da greš sam po njega, plačaš naložiš in odpelješ.Namreč jaz sem imal en motor takorekoč že kupljen in ga je na vsak način hotel poslati, po špediterju, ko bo plačan.Jaz nisem pal na to finto in sem vztrajal,da pridem po njega nato se ni več oglasil zgleda da ja bil načrtovan NATEG.Sicer pa boš na motorju za registracoijo poleg vseh papirjev in homologacije moral zamenjati luči (zasenčene) in vse smerokaze(prednje in zadnje) to pa zato ker pri njih morajo v smerokazih goreti tidi podnevi rumene parkirne luči.Pri smerokazih se bi dalo verjetno tudi samo odklopit park luči žarnica pa ostane dvopolna.Parkirno luč-tok pa moraš prevezat v prednji žaromet-prkirna lučka.

Kupil motor iz Anglije pa nisem imel nobenih težav okoli luči ali žmigavcev! Edino kar sem zamenjal so pozicijske luči, ki so bile ledike v modri barvi. Zamenjal sem jih pa zaradi sebe in ne zaradi tehničnega ker je pred menjavo že bil narejen bp. Zdaj pa ne vem a je mogogoče kakšna razlika od motorja do motorja???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat

Na PanEuropean iz Anglije je števc v miljah in km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa števci v angliji so tud v miljah al kaj pol bi mogu še števec menjat

pri digitalnih števcih ponavadi z kombinacijo tipk ali pritisk po par sekund zamenjaš mph v kmh ker:

a) niso mone, da bodo delali dva različna števca

B) ker se tudi francoz kdaj pa kdaj zapelje na otok in obratno

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tele angleže je samo v tem problem, ker 'majo na desni stran' balanco... :O:D:P:slap:

Balanca je na tapravi stran, sam ŠALTHEBEL NI :wacko: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Balanca je na tapravi stran, sam ŠALTHEBEL NI :wacko: :yea1:

Tud šalthebel je, če ne kupuješ old tajmerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zbij si Anglijo zglave, saj je ja prinas dovolj dobrih in poceni motorjev.Kajti vsaj zame je ZELO pomembno, da je motor kuplljen v SLO, da ima vse papirjev kot tudi kdo ga je servisiral in če npr.dones dobiš motor z 10-15K kil. star 2-3 leti z novimi gumami, servisiran, nikoli natleh in še nekaj dodatne opreme 40% ceneje nikjer v EU nebo ceneje pa še koliko sitnosti boš imel in takih motorjev je na avtonetu kolikor hočeš (tudi sam bi enega takega prodal)sicer pa naredi posvoje, te bo že izučilo!!! :headbang:

Ps: pa še tole nepozabi poleg vseh peripetij okoli prevoza,vplačil,davka,predelav(števca,žmigavcev,luči,homologacije itd.),in je motor bil vožen kje ob morju bo že po dveh letih dodobra oksidiran (sol) na sliki tega neopaziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, imaš slabe izkušnje iz prve roke?

Res, da je pri nas dosti motorjev, ki so cenejši in bolj vredni nakupa kot v Angliji. Verjetno bi se vsakemu zdelo butasto, da bi porabil precej časa in truda za uvoz morda 200€ cenejšega motorja.

Pa so vseeno razlike. Triumphi so zagotovo na domačem terenu precej cenejši in kar je še bolj važno, veliko več je izbire. Poleg tega znaš pri uradnem trgovcu dobiti lepo ohranjen motor, ki ima zabeleženo zgodovino in vse potrebne papirje. In mislim, da bi samo osel kupoval motor preden bi ga šel pogledat v živo.

Zato verjetno tudi matjazR1 sprasuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, imaš slabe izkušnje iz prve roke?

Res, da je pri nas dosti motorjev, ki so cenejši in bolj vredni nakupa kot v Angliji. Verjetno bi se vsakemu zdelo butasto, da bi porabil precej časa in truda za uvoz morda 200€ cenejšega motorja.

Pa so vseeno razlike. Triumphi so zagotovo na domačem terenu precej cenejši in kar je še bolj važno, veliko več je izbire. Poleg tega znaš pri uradnem trgovcu dobiti lepo ohranjen motor, ki ima zabeleženo zgodovino in vse potrebne papirje. In mislim, da bi samo osel kupoval motor preden bi ga šel pogledat v živo.

Zato verjetno tudi matjazR1 sprasuje.

Nebom vsega pisal kako me je Amnglež hotel nategnit!!!Po enomesečnem preganjanju, prevajanju, letanju po bankah,dogovori za prevoz idt. da vsega nepišem,sem možaku po telefonu rekel,da pridem osebno po motor, da mi da dokumente, naložim, plačam in ga odpeljem je od nakupa odstopil za njim pa ne duha ne sluha ni bil več dosegljiv niti po inernetu niti po telefonu.Hitro sem ugotovil,da je bil nateg k sreči sem imel samo stroške prevoda in telefona,če pa bi denar nakazal preko banke, pa bi bil ob denar, kajti tudi sama banka me je opozorila, da bo vplačala na moj riziko in takrat sem se odločil,da grem sam z gotovino po motor.

Nisem hotel vsega tega pisat ampak mogoče pa le nekomu pomaga, da nebo po nepotrebnem zapravil denar!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, to je sranje ja. Bolje je, da se gre osebno pogledat in se stvari uredi na licu mesta.

Mene pa zanima kako ste tisti, ki imate pozitivne izkušnje, urihtali glede prevoza v Slovenijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KO berem tola temo mi nikakor ne more bit jasno zakaj bi se sploh zanimal za motor iz Anglije.Zguba cajta in dnarja, noben me ne more prepričat da dobi od tam isti motor kot pri nas tolko ceneje da bi se mi splačal živcirat.

:wacko::blink::wacko::blink::wacko::blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kako je s frezami in plastikami ampak motorji iz prave kovine (drekpumpe) so dokaj ugodni. Gledal sem Kawasaki VN900 Custom. Letnik 2009 s 471 miljami za 5000 Ł in nov za 5200 Ł. Lanski model (posebna izdaja z oranžnimi okraski )pa nov 5500 Ł (cca 6100 €). Pri nas je tak 7600 €, modeli 2010 pa okoli 8000 Ł.

Če stane letalska karta iz Celovca cca 5€ in greš na lepo tridnevno potovanje po levi in desni, lahko prihraniš cca 1500 €. Potovanja z motorjem pa tako nikoli ne štejem med stroške ampak med užitke.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če stane letalska karta iz Celovca cca 5€ in greš na lepo tridnevno potovanje po levi in desni, lahko prihraniš cca 1500 €. Potovanja z motorjem pa tako nikoli ne štejem med stroške ampak med užitke.

Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€

tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti nova),prevezava žmigavcev prednjih(v Angleških gori v prednjih žmigavcih park luč levo in desno),po vsej verjetnosti tudi menjava števca,če je samo v miljah itd. zdaj pa si malo izračunaj stroške predno greš v nakup motorja.Je pa res, da eni imamo mogoče malo več denarja zato pa imate nekateri ogromno več časa za take neumnosti!

Ps: bi ti pa predlagal,da primirjaš malo cene npr. med Avto hitohitovimi Krško(Avtonet)in Angleškimi in Nemškimi cenami še predvsem z BMW-eji.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€

tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti nova),prevezava žmigavcev prednjih(v Angleških gori v prednjih žmigavcih park luč levo in desno),po vsej verjetnosti tudi menjava števca,če je samo v miljah itd. zdaj pa si malo izračunaj stroške predno greš v nakup motorja.Je pa res, da eni imamo mogoče malo več denarja zato pa imate nekateri ogromno več časa za take neumnosti!

Ps: bi ti pa predlagal,da primirjaš malo cene npr. med Avto hitohitovimi Krško(Avtonet)in Angleškimi in Nemškimi cenami še predvsem z BMW-eji.

Končno ena argumentirana izjava, vsi ostali tukaj samo sanjajo kako bi in bojo pa zastonj pa za 5€ pa nevem kaj.

Že nelaj časa hodim po tem svetu in sem kupil in prodal marsikaj doma in v tujini in realno gledam na ta svet vi se pa tuki pogovarjate kot 12 letni mulci ki sanjajo prvi mopid.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči, isto razmišljava...

Pa saj je ja tema odprta zato, da se pridobijo informacije, da človek čim ceneje in lažje pride do motorja...

Če bi jst poslušal nasprotnike nakupa v tujini, bi svoj moped kupil pri nas za 1,5-2K dražje ( pa sem iskaaaal).

Ne velja pa jasno kar povprek za vse mopede, da so drugje cenejši, pač odvisno od trga (sej so tut Romuni hodil k nam kupovat megane z zadkom - pri njih so bli zakon :naughty: )

Šala mala se je vsest na avion, spiješ kofe, mal okol pogledaš, pa mal shopinga, če moped ni ok.

Je pa problem, če ne znaš jezika, če hočeš imet vse v nulo splanirano, če te jebe čas, si ziheraš in nimaš tistega kančka avanturizma v sebi.

Taki pač vedno več plačajo.

Ko voli, nek izvoli.

Je kdo prečekiral,če so navedene cene z davkom ali brez? Ker drugač, za primerjavo :

Monster 1100 pri nas 11000eur - UK okrog 8500eur

Monster 1100s pri nas 13000eur - UK okrog 10000eur

To bi bla pa že kar poštena razlika :P

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čedalje bolj ugotavljam da je tale Slovenska zaplankanost precej večja kot sem si mislil.

bil bi presenečen, kako velika zaplankanost je..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kdo te je ućil matematike ampak vseno glej:najprej razloži, kje kupiš avijonsko karto po 5€

tri dni potovanja(cestnine,benzin,tuneli)2X spanje,vse peripetije okoli prepisa(dokumenti,probna tablica),prevoz - trajekt,potem pride šele problem z homologacijo peljat v Koper(po vsej verjetnosti parkrat),plačat ca 150 € + prevoz potem: drugačna prednja luč z parkirno (po vsej verjetnosti

Poleg tega stran fuknit 2 ali 3 delovne dni ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!