Skoči na vsebino

Uvoz motorja iz anglije


ricky

Priporočene objave

Seveda tisti ki kupujete motorje, ki ji je tukaj ko smetja in trave se vam zdi nesmisleno uvažat iz drugod...pa naj mi kdo najde KTM adventure 990 ali pa kakšno yamaho xv 1900 v našem oglasniku, ki je vsaj malo rabljena oz. je vsaj pod 10.000€ ....mislim, da ga ni junaka...in ravno zato je smiselno se pozanimat tud drugje...omenjenih modelov je v angliji precej, z dobro opremo in če me stroški prevoza oz. stroški provizije tistega ki mi ga pripleje znšajo 400€ in pa homologacija 100€ ..potem bom menda ja se odločil za takšno zadevo..oz. bom vsaj razmišljav o tej alternativi...

Večino plastike, ki pa jo tukaj dobim za 2500 € in ki je primerna za vsak socialen žep pa res ne bom uvažal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala bogu za svobodno tržišče!

Določeni pač tega ne štekajo(mogoče že predolgo ne morejo prodati svojega motorja ;)).

Ravno zaradi variant ala Italija, Nemčija itd so se cene motorjev v slo znižale. Če bi še vedno sam na slovenske motorje gledal bi zdaj vsi plačevali konkretno več(to lahko predvsem starejši mal pokomentirajo). Da ne omenjam, kako siromašna bi bila izbira.

SLO poreklo do defaultu boljše? Dream on. Kaj je to nek arijski kompleks, nacionalni ponos ali kaj drugega :) ?

Ker po drugi strani nas pa številni SLO proizvajaci nategujejo s cenam v primerjavi s sosednjimi državami:whistle:. Sam čez mejo se pa ne sme ničesar gledat, ker to je bav bav in potem zaradi mene pač naj plačujejo več.

In ne merit motorje iz tujine samo po tem kar uvozniki kupujejo(to je isto ko pri avtih, ko se vsakršn krš najde).

Če greš npr v Italijo ali pa Nemčijo pogledat motor, maš isto šans, da se nategneš, kot pa če po Sloveniji kupuješ. In za nekoga, ki se iz obale rabi pripelat v Mursko Soboto ni razdalja obupno manjša, kot če se kakšen gorenc do Munchna zapelje ;). S tem, da bo glede na velikost tržišča, tam verjetneje tud pri rabljenih motorjih prej našel tisto kar išče.

Meni je vseeno v kateri državi kupim motor, glavno, da dobim najboljšo možno varianto(boljšo ceno za isto ohranjenost ali vice versa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ko sem klical na RTI v MB za homologacijo motorja iz Anglije, mi je omenil COC (Certificate of Conformity), ki ga motor mora imeti. Prodajalec v Angliji seveda ni vedel kaj dosti o tem. Je pa to firma Avalonia, ki prodaja nove in tudi rabljene motorje. Ali je običajno, da imajo vsi v EU prodani motorji ta COC, pa prodajalec ne ve tega, alije to kak poseben papir, ki ga je potrebno zahtevati. Sicer pa je motor registriran.

Kaj bi se zgodilo, če bi se pripeljal z registriranim v Slovenijo in se eno leto vozil z njim? (seveda bi se moral voziti po levi trance_25_naughty.gif )

Kakše papirje ste dobil zraven motorjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem klical na RTI v MB za homologacijo motorja iz Anglije, mi je omenil COC (Certificate of Conformity), ki ga motor mora imeti. Prodajalec v Angliji seveda ni vedel kaj dosti o tem. Je pa to firma Avalonia, ki prodaja nove in tudi rabljene motorje. Ali je običajno, da imajo vsi v EU prodani motorji ta COC, pa prodajalec ne ve tega, alije to kak poseben papir, ki ga je potrebno zahtevati. Sicer pa je motor registriran.

Kaj bi se zgodilo, če bi se pripeljal z registriranim v Slovenijo in se eno leto vozil z njim? (seveda bi se moral voziti po levi trance_25_naughty.gif )

Kakše papirje ste dobil zraven motorjev?

Motorja brez COC-ja ne kupuj, ker boš imel z homologacijo preveč sitnosti.

Če prodajalec ne ve kaj je to COC je navaden nateg.., drugače mu pa reči, da bo COC dobil od njihovega uvoznika motorja, ki ga prodaja.

Seveda ga bo najbrž moral plačati, običajni ti računajo COC od 50 - 100 GBP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ta COC potrebuješ tudi za druge države?

Ko sem kupoval motor v Avstriji sem imel njihov Fahrzeugbrief (ali nekaj podobnega), ker je med drugim pisalo, da ustreza direktivi o izpuhu 24/97 in je to pri nas zadoščalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ta COC potrebuješ tudi za druge države?

Ko sem kupoval motor v Avstriji sem imel njihov Fahrzeugbrief (ali nekaj podobnega), ker je med drugim pisalo, da ustreza direktivi o izpuhu 24/97 in je to pri nas zadoščalo.

Ali / ali ... Če ima vozilo papirje, iz katerih je razvidno, da ustreza direktivam, ki so zahtevane, ne rabiš COC. Če pa v papirjih to ni razvidno, pa rabiš COC.

COC najlažje dobiš pri uvozniku za dotično državo - ko sem jaz kupoval motor v Nemčiji in nisem bil ziher, da je 'Fahrzeugbrief' dovolj, sem pisal na Suzuki Deutschland in so mi COC poslali po pošti (brezplačno)...

Klik

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo

Tud jst sm končno našparal za potovalni motor - pa gledam po angleškem trgu in vidm da se je kr dost lufta.

Zanima me samo če je zdej spet kej drugač, glede na to d so že kr stare objave na forumu, oz če mi lahko kdo mal bolj razloži (lahko tud na PM) kako do motorja in kakšen je postopek za uvoz iz ANGLIJE

Hvala za odgovore..LP ROK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 let pozneje...

A ve mogoče kdo za kašne internet strani, kjer se prodajajo rabljeni motorji v angliji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!