Raycon125 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 (popravljeno) Tist sm mal čudno napisal... yz240f pa cr450f ... mislu sm oboje cr250f pa tud yz450f... Drgač sm se pa z dvema ko furata v enduro prvenstvu menu pa sta mi oba svetvala 4 taktni motor ( manj za popravlat pa to). 450... ma ene 60 konjev al pa še več... a ni to mal hudo? Za denarja mam ene 3000€ + za opremo, zej pa ne vem al bi vse za motor zapravu al se ne splača, pa bi dal mal manj... Popravljeno Maj 31, 2009. Popravil Raycon125
EAST Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Tist sm mal čudno napisal... yz240f pa cr450f ... mislu sm oboje cr250f pa tud yz450f... Drgač sm se pa z dvema ko furata v enduro prvenstvu menu pa sta mi oba svetvala 4 taktni motor ( manj za popravlat pa to). 450... ma ene 60 konjev al pa še več... a ni to mal hudo? Za denarja mam ene 3000€ + za opremo, zej pa ne vem al bi vse za motor zapravu al se ne splača, pa bi dal mal manj... 3000 je že itak zelo malo, tako da kupi vsaj za ta denar.
tunned Objavljeno Maj 31, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 kaj pa ta http://www.avto(PIKA)net/_MOTO/ad.asp?ID=2794657 sory link ne dela Se mi zdi zlo dobr- FMF megabomb auspuh, pa lep, pa mende redno vzdržvan LP
Raycon125 Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 uf.... 4.500€ ... tolk pa nimam čeprov je lep ((piko)tam zbrišeš v linku pa dela)
grega9 Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 Pozdravljeni, kupujem prvi 4t kros motor. Najverjetneje yamaha 250. Ker z 4t nimam izkušenj, bi prosil če mi pomagate odgovorit na 2 vprašanji: 1. Ker nikoli ne veš kaj kupiš in glede na dejstvo, da če ti 4t slučajno crkne popravilo dosti dražje kot 2t, sem se odločil, da bi dal motor takoj na servis. Svetovali so mi, naj za ziher dam menjat verigo, ki žene odmično gred in nastavit ventile. Baje minimalni strošk, proti temu če ti ta veriga se strga. Je to ok, ali bi bilo fajn še kaj pregledat - menjat? 2. Na koliko ur se menja na takšnem motorju olje, filter za olje? in če je še kaj drugega, kar menjuješ sam glede na prevožene ure ... LP
simonsi Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 250 4t je najbolj brezveze. 250 2t ali pa čim novejši 450+ 4t če te tošel žuli.
stuhec Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 250 4t je najbolj brezveze. 250 2t ali pa čim novejši 450+ 4t če te tošel žuli. si poskusil že kakeka 250 4t od letnika 08 naprej ?
simonsi Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 ne, pa mislim da itak nima veze, ker dvomim da model kupuje toliko novejši motor.
grega9 Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Pozdravljeni, kupujem prvi 4t kros motor. Najverjetneje yamaha 250. Ker z 4t nimam izkušenj, bi prosil če mi pomagate odgovorit na 2 vprašanji: 1. Ker nikoli ne veš kaj kupiš in glede na dejstvo, da če ti 4t slučajno crkne popravilo dosti dražje kot 2t, sem se odločil, da bi dal motor takoj na servis. Svetovali so mi, naj za ziher dam menjat verigo, ki žene odmično gred in nastavit ventile. Baje minimalni strošk, proti temu če ti ta veriga se strga. Je to ok, ali bi bilo fajn še kaj pregledat - menjat? 2. Na koliko ur se menja na takšnem motorju olje, filter za olje? in če je še kaj drugega, kar menjuješ sam glede na prevožene ure ... LP Ampak na moje vprašanje pa ni odgovora, odločil sem se pač za 250cc, o tem ni zdaj debata ..... Zanima me predvsem odgovor na 1. vprašanje, ker na koncu koncev itak velja tudi za 450cc, če bo tako lažje ... LP
benny0104 Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 Ampak na moje vprašanje pa ni odgovora, odločil sem se pač za 250cc, o tem ni zdaj debata ..... Zanima me predvsem odgovor na 1. vprašanje, ker na koncu koncev itak velja tudi za 450cc, če bo tako lažje ... LP Tako je najboljš je dat pregledat oz. zamenjat: veriga ventilov, nastavit ventile in pa bat če ni bil menjan. Olje se menja na približno 10 ur, filter mislim da se vsako drugo menjavo se pravi na 20 ur. Drugo se menja po potrebi (zavorne ploščice...), filter za zrak se čisti po vsaki vožnji ali po nekaj vožnjah, odvisno od terena (npr.:poleti ko je bolj suha podlaga in s tem tudi več prahu). Potem moraš vsake toliko namazati verigo (ponavadi se vidi kdaj postane suha) in pa kakšne zajle (saj jim s tem podaljšaš življensko dobo).
stuhec Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 mam kolega ki ima 250 4t, ko ga vidim ga bom vprašal o tem m.
snetkladu Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Živjo! Mene pa zanima kašne so vaše izkušnje s Husqvarnami. Namreč nameravam kupiti Husqvarno TC250 ,l.2010. Vem, da se Husqvarn drži slab sloves, da se hitro pokvarijo. Zakaj?V čem so tako slabe? Kje so njihove napake? lp
S-trMa Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 Hm. Nočem preveč pametovat, ker nimam izkušenj z H, ampak baje da zdaj, ko je od Agustinega okrilja prišla pod BMW je vzdržljivost precej na višjem nivoju. To ni moje mnenje - to so se menili eni kolegi blatarji - naj kdo pove kaj več, ki dejansko ve kako je s tem. Mogoče poskusi v kakšni H temi, kjer so lastniki bolj pozorni na nove objave.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se