Skoči na vsebino

Kawasaki ER5 in gume Heidenau


Priporočene objave

Objavljeno

5000 km z gumami Heidenau je naokoli in zdaj končno lahko napišem par vtisov na to temo. Vozil sem model K63 110/70 17 54H letnik izdelave 2001 spredaj in K64 130/70 17 63H letnik 2002 zadaj. Vzdržljivost je zelo dobra saj je bilo od 5k km kar 1800 narejenih z obtežitvijo preko 210 kg, naslednjih 2000 km pa z polno bojno opremo (kovček do vrha nabit+tank torba) solo. Odlikujejo se z nenormalno majhno obrabo saj na zadnji gumi manjka približno 1.2 mm materjala, na prednji pa skoraj ni obrabe, kar je za take napore soliden rezultat. Prej sem imel gor Dunlop D 103, za katere lahko rečem, da so popolnoma neprimerne za ER5, saj pri predpisani dimenziji stojijo v špico in se zato ne da lepo kontrolirat linije zavoja, veliko lepše pa stojijo na GPZ 500s 17 col kateri pa ima ožjo sprednje platišče. Občutek je z Heidenauom zelo dober, solidno držijo in za ta denar nudijo veliko.

Na njihovi strani se najde telefonska firme, gume pošljejo po pošti, vsaj spomladi pa so imeli tudi vračunano poštnino.

http://dedecom.tripod.com/osnova.html Tel.: 02 4200232

Ima še kdo izkušnje s to gumo?

Objavljeno

Kak se pa obnesejo te gume pri bolj športni vožnji?? Pa v dežju??

Objavljeno

Men se zdi da čist v redu... Če primerjam z Dunlopovimi gumami... Nekaj podobnega kot GT 401 al pa še mal boljš, sploh zadnja se obnese maksimalno. Je pa res, da je bla prva malo dlje na lagerju. Počakat je treba da se mal segreje pol pa gas... A maš 17 al 16 col na GPZ-ju? Se mi zdi da nimajo 16 col za tvoj motor. Preveri na njihovi strani.

Objavljeno

hmnja... skor nič zame... 110/90 19 pa 130/90 17

LP

Objavljeno

ER5 končno nekaj kar ni transalp,kolk pa pride par za er5,jaz imam gor d207 pa sem zadovoljna,za probat pa bi bilo tud kaj drugega :wink:

Objavljeno

207 spredaj, kaj pa zadaj?

Par pride okrog 27-28 jurjev.

Objavljeno
Men se zdi da čist v redu... Če primerjam z Dunlopovimi gumami... Nekaj podobnega kot GT 401 al pa še mal boljš, sploh zadnja se obnese maksimalno. Je pa res, da je bla prva malo dlje na lagerju. Počakat je treba da se mal segreje pol pa gas... A maš 17 al 16 col na GPZ-ju? Se mi zdi da nimajo 16 col za tvoj motor. Preveri na njihovi strani.

Na GPZ-ju mam 16col gume,saj itak ne bi nabavljal teh Heidenau sam me je zanimalo kako se je pri bolj agresivni vožnji in dežju, ker si jih tko hvalil. :)

Jaz mam raje čimvečji oprijem gume, ker se bolje počutim ko vem da se lahko na gumo 100% zanesem. Pa raje dam tistih 10K SIT več pa kupim BT45 za katere vem da držijo.

Objavljeno

Sicer tole spada pod skuterje, ampak vseeno:

Na svojem Runnerju 180 sem bil s Heidenukam zelo zadovoljen. Ne morem prehvalit. Če bi vedel, da jih pošiljejo po pošti, bi jih spet kupil, tako pa sem nazadnje gor vrgel Savo, ker se jih najlažje dobi, pa še najcenejše so. Heidenau so pa tadruge najcenejše - takoj za Savo.

(Zmeraj ko se spomnim na originalne Maxxis gume, ki jih montirajo na Runnerje 180 (verjetno tudi druge), mi gredo kocine pokonci. Nevem če se sploh dobi slabša guma. Edina dobra lastnos je to, da obrabe sploh ni, ostalo si pa potem lahko predstavljate. Crap od crapa.)

Objavljeno

Imel sem Kawasaki er5 in tudi gume Haidenau, pa z njimi nisem bil najbolj zadovoljen.

Slabosti:dogo časa rabi da se ogreje, obraba nič manjša kot pri Dunlopki D103 sprednja 12000, zadnja 6000

Sedaj imam Yamaho fazer in imam namontirane Dunlop D207 in moram reč da ta guma 100% bolj drži in pa odpušča razne napake.Če bi še kdaj imel ER5 sigurno ne bi nanj namontiral gum Haidenau, saj ne rečem da so ful slabe, a za moj stil vožnje niso ravno primerne :lol:

Objavljeno

Viking govorimo o ER5, ker pa si ga imel, potem veš, da se Dunlop D207 v tej dimenziji ne dobijo - ne mešaj jabolk in hrušk. 6000? Kolikokrat si jo pa zakuril? Jaz govorim o vožnji z močno obteženim motorjem in sicer ne ravno počasi... zadeva se poa drugače dosti hitreje segreje kot D 103

Objavljeno

Spredja guma se dobi Dunkop D 207, zadaj pa daš dunlop Sportmax,

obe gumi so radialni, super držijo, pa še segrejejo se hitro :lol:

Gume so za vozit ne pa za kurit :wink: :D

Nisem rekel da je D 103 super guma :evil:

Tudi jaz sem se ves čas vozil z močno obremenjenim motorjem Viking+Kiki, pa največkrat še kakšna tanktorba ali kovček :roll:

Objavljeno

Če primerjaš gume Dunlop D103 in Haidenau, glede cene in kvalitete, prideš do spoznanja, da za veliko manj denarja dobiš "isto gumo", ali pa mogoče še malo boljšo :wink:

Objavljeno

Sam se nagibam k ideji, da bi poizkusil kombinacijo D207 spredaj in Heidenau K64 zadaj. Se mi zdi da bo to res idealna rešitev.

Objavljeno
Sam se nagibam k ideji, da bi poizkusil kombinacijo D207 spredaj in Heidenau K64 zadaj. Se mi zdi da bo to res idealna rešitev.

Tudi mogoče, a za spredaj Haidenau raje odsvetujem, imel slabo izkušnjo:izlet s ceste(vzelo mi je prvo kolo) :shock: , pa ne to vzeti za sveto le moja slaba izkušnja :lol:

Objavljeno

Točno tako... To je tvoja izkušnja... Men se stvar dobr obnese tudi spredaj in ni nobene panike tudi v hladnem vremenu ali pa na dežju...

Se mi zdi, da se nekateri gume sploh ne upate peljat že zarad imena samega (večina se trese od strahu kot vibrator) in potem trosite klobase kaj drži in kaj ne...

Objavljeno
Se mi zdi, da se nekateri gume sploh ne upate peljat že zarad imena samega (večina se trese od strahu kot vibrator) in potem trosite klobase kaj drži in kaj ne...

Saj ni problem problem v imenu gum, zaradi mene če je chang slang, pomembno mi je če se lahko na gumo zanesem,da drži. Zato sem za svojega GPZ-ja, pobrskal po raznih GPZ forumih in maillistah, kakšne gume drugi vozijo in kako so bli zadovoljni z njimi. Toliko denarja spet nimam da bi poskusal vse gume,ki se dobijo.

Vse je pa odvisno od zahtev voznika, če bi rad ekonomičnost ali pa oprijem.

Objavljeno

Joj Aleš... Zapletaš se v protislovja... Prej si rekel da teh gum itak ne bi kupil in da daš raje 10 k sit več pa da veš da držijo...Po tvojem pisanju ti teh gum sploh nisi poizkusil, praktično te je prepričala neka blagovna znamka, poizkusil nisi pa nič drugega... Mal me spominjaš na cvet slovenskega moto novinarstva, ker fante z lahkoto zalotiš, da pravzaprav ne vedo niti to, kaj prepisujejo...

Hočem povedat sledeče: Ponavadi je zdrs posledica nepravilne vožnje, ne pa gume! To je zdej že moj drugi ER5 in mi lahko verjameš, da sem probal že marsikaj... Jaz sem izkal gumo z dolgo kilometražo in dovolj dobrim oprijemom, skratka nek kompromis.

Objavljeno

Ja napisal sem da jih ne bi kupil ker nevem kako so, pa tudi nikjer nisem slišal, prebral, da bi jih kdo hvalil. Poskusil sem že Dunlop K430, Bridgestone BT45, za BT45 sem se odločil iz tega razloga ker so vsi ki so jih vozili na GPZ-ju hvalili, pa sem se odločil da jih tudi sam poskusim in som bil strašno zadovoljen z njimi (drazale so mi cca13K Km). Pa mi je vseeno če na njih piše bridgestone ali XY.

Glede zdrsa pa je res da je dosti odvisno od vožnje voznika, samo pa je tudi od gum dosti odvisno. Z dunlopkami K430, sem imel precej zrsov, ker so slabo drzalo, so pa zdrzale zadna15K Km, prednja 20K Km. Pri BT45 pa zdrsov ni bilo pri skoraj enaki vožnji!

Objavljeno

Sicer zate nimajo gum tko da ni treba bit v skrbeh :!: Se pa 16 colska precej razlikuje od 17col... Tko da tud pri enaki mešanci ne bi blo nujno da bi se enako obnašale...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!