Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

uporabljaš besedo drek pumpa, pa sploh ne veš od kje izvira.

Moje skromno mnenje, po vsej verjetnosti iz DREKA + PUMPA + SESIR :hmm:

Objavljeno
Kake veze ma to z piknikom :hmm: Aja pa da delo krepi človeka praviš :topic:

ima veze ima.najprej je bil dober piknik pol pa še dober drek.mogoče ne vsi ?' hahaha ha

:worship:

Objavljeno
Zame je čoper sve kar se pelje kot karjola ...

Dragi moj, čisto vsak moped se pelje kot karjola, če ga ne poznaš. Pa naj bo to plastika ali enduro ali potovalnik ali pa drek pumpa.

Da lahko oceniš vozne lastnosti nekega motorja, moraš z njim narediti kar nekaj sto km in ne le krog ali dva, da se ga navadiš. In prepričan sem, da ti tega nisi naredil. Je preveč različnih modelov na trgu, posploševanje pa tudi ni ravno najboljši način ocenjevanja.

In ne pozabi: niso vsi motorji delani za en in isti namen, kar pove že njihovo osnovno poimenovanje. Endure so za vožnjo po bolj zahtevnem terenu, ki zahteva vzdržljivost (angl. endurance), čoperji in kruzerji so za lagodnejšo uživaško vožnjo, potovalniki so za dolga potovanja, super šport oz. plastičarji pa so za hitro, skoraj dirkaško vožnjo.

Meni je ljubša druga opcija, tebi pa četrta. In kot pravi pregovor: vsako tele ima svoje veselje. Tako ti kot tudi jaz, pa vsi ostali tudi! A mi na misel ne pride, da bi na drugače misleče gledal zviška ali celo bil rahlo žaljiv ali posmehljiv. In ravno ta posmeh oz. prikrita in včasih kar odkrita žaljivost je tisto, kar me pri precej plastičarjih moti, ko berem njihove prispevke v debatah, kjer se omenja voznike čoperjev ali kruzerjev.

Že Prešerin je rekel: 'Le čevlje sodi naj kopitar'.

Objavljeno
Dragi moj, čisto vsak moped se pelje kot karjola, če ga ne poznaš. Pa naj bo to plastika ali enduro ali potovalnik ali pa drek pumpa.

Da lahko oceniš vozne lastnosti nekega motorja, moraš z njim narediti kar nekaj sto km in ne le krog ali dva, da se ga navadiš. In prepričan sem, da ti tega nisi naredil. Je preveč različnih modelov na trgu, posploševanje pa tudi ni ravno najboljši način ocenjevanja.

In ne pozabi: niso vsi motorji delani za en in isti namen, kar pove že njihovo osnovno poimenovanje. Endure so za vožnjo po bolj zahtevnem terenu, ki zahteva vzdržljivost (angl. endurance), čoperji in kruzerji so za lagodnejšo uživaško vožnjo, potovalniki so za dolga potovanja, super šport oz. plastičarji pa so za hitro, skoraj dirkaško vožnjo.

Meni je ljubša druga opcija, tebi pa četrta. In kot pravi pregovor: vsako tele ima svoje veselje. Tako ti kot tudi jaz, pa vsi ostali tudi! A mi na misel ne pride, da bi na drugače misleče gledal zviška ali celo bil rahlo žaljiv ali posmehljiv. In ravno ta posmeh oz. prikrita in včasih kar odkrita žaljivost je tisto, kar me pri precej plastičarjih moti, ko berem njihove prispevke v debatah, kjer se omenja voznike čoperjev ali kruzerjev.

Že Prešerin je rekel: 'Le čevlje sodi naj kopitar'.

:OK: lepo si napisou

Objavljeno

Stvar je zanimiva. Jaz sem imel od sportaka, turerja, nakeda, zdaj spet nazaj na cruiserja; pa ne pljuvam po ostalih vrstah motorja, kot večina sportakov. Mogoče so pa ti ljudje že od prvega motorja naprej na sportakih, pa zato...? Kaj čemo, smo pač ''ovira'' na cesti, ker pač peljemo po predpisih (pa to ni le omejitev hitrosti).

Objavljeno

No ja... sam sem tudi imel čoperja pa je čisto OK zadeva teko da bi ga še imel le, da meni hrbet to na dovoli.

Prevec pokonci sedis na čoperjih in me po dolgi vožnji pač boli. Zato sem si tudi nabavil tourerja ker si na njem bolj nagnjen naprej ter ti tako luknje ne pobira križ, ampak se ti hrbet la malo usloči...

Kar se pa hitrosti tiče... kak mesec nazaj sem letel za enim HD V-rodom, lahko bi ga prehitel ampak da bi pa kdo rekel da so to počasne mašince to pa ne.

Hitrosti so precej odvisne od tega koliko si navajen motorja, ter kaj imas (oz. nimaš) v glavi

Objavljeno
Dragi moj, čisto vsak moped se pelje kot karjola, če ga ne poznaš. Pa naj bo to plastika ali enduro ali potovalnik ali pa drek pumpa.

Da lahko oceniš vozne lastnosti nekega motorja, moraš z njim narediti kar nekaj sto km in ne le krog ali dva, da se ga navadiš. In prepričan sem, da ti tega nisi naredil. Je preveč različnih modelov na trgu, posploševanje pa tudi ni ravno najboljši način ocenjevanja.

In ne pozabi: niso vsi motorji delani za en in isti namen, kar pove že njihovo osnovno poimenovanje. Endure so za vožnjo po bolj zahtevnem terenu, ki zahteva vzdržljivost (angl. endurance), čoperji in kruzerji so za lagodnejšo uživaško vožnjo, potovalniki so za dolga potovanja, super šport oz. plastičarji pa so za hitro, skoraj dirkaško vožnjo.

Meni je ljubša druga opcija, tebi pa četrta. In kot pravi pregovor: vsako tele ima svoje veselje. Tako ti kot tudi jaz, pa vsi ostali tudi! A mi na misel ne pride, da bi na drugače misleče gledal zviška ali celo bil rahlo žaljiv ali posmehljiv. In ravno ta posmeh oz. prikrita in včasih kar odkrita žaljivost je tisto, kar me pri precej plastičarjih moti, ko berem njihove prispevke v debatah, kjer se omenja voznike čoperjev ali kruzerjev.

Že Prešerin je rekel: 'Le čevlje sodi naj kopitar'.

Se popolnoma strinjam z teboj... bi blo zanimivo vedet letnice rojstva teh pi...... saj veš "mlad pa pameten"

Objavljeno
Dragi moj, čisto vsak moped se pelje kot karjola, če ga ne poznaš. Pa naj bo to plastika ali enduro ali potovalnik ali pa drek pumpa.

Da lahko oceniš vozne lastnosti nekega motorja, moraš z njim narediti kar nekaj sto km in ne le krog ali dva, da se ga navadiš. In prepričan sem, da ti tega nisi naredil. Je preveč različnih modelov na trgu, posploševanje pa tudi ni ravno najboljši način ocenjevanja.

In ne pozabi: niso vsi motorji delani za en in isti namen, kar pove že njihovo osnovno poimenovanje. Endure so za vožnjo po bolj zahtevnem terenu, ki zahteva vzdržljivost (angl. endurance), čoperji in kruzerji so za lagodnejšo uživaško vožnjo, potovalniki so za dolga potovanja, super šport oz. plastičarji pa so za hitro, skoraj dirkaško vožnjo.

Meni je ljubša druga opcija, tebi pa četrta. In kot pravi pregovor: vsako tele ima svoje veselje. Tako ti kot tudi jaz, pa vsi ostali tudi! A mi na misel ne pride, da bi na drugače misleče gledal zviška ali celo bil rahlo žaljiv ali posmehljiv. In ravno ta posmeh oz. prikrita in včasih kar odkrita žaljivost je tisto, kar me pri precej plastičarjih moti, ko berem njihove prispevke v debatah, kjer se omenja voznike čoperjev ali kruzerjev.

Že Prešerin je rekel: 'Le čevlje sodi naj kopitar'.

To kar je rekel Prešeren res velja, za večino voznikov coperjev in ostalih....tako da svojega "skromnega" .) mnenja ne bom podal.....kje bo piknik..? bo na kakšnem zahtevnem terenu :?

Objavljeno
Dragi moj, čisto vsak moped se pelje kot karjola, če ga ne poznaš. Pa naj bo to plastika ali enduro ali potovalnik ali pa drek pumpa.

Da lahko oceniš vozne lastnosti nekega motorja, moraš z njim narediti kar nekaj sto km in ne le krog ali dva, da se ga navadiš. In prepričan sem, da ti tega nisi naredil. Je preveč različnih modelov na trgu, posploševanje pa tudi ni ravno najboljši način ocenjevanja.

Meni je ljubša druga opcija, tebi pa četrta. In kot pravi pregovor: vsako tele ima svoje veselje. Tako ti kot tudi jaz, pa vsi ostali tudi! A mi na misel ne pride, da bi na drugače misleče gledal zviška ali celo bil rahlo žaljiv ali posmehljiv.

Mogoče tistemu,ki pač ne zna vozit motorjev!

Z dragstarjem sem naredil okol 3000km ne več točno jih je blo preveč!.Predvsem me moti tle kolk širi izhode iz ovinka!In to pri normalnih hitrostih!Ni mi sploh blo jasno,da se lahko z maksijem hitrej pelješ.Pa to govorimo do 120km/h!Bremze slabe.Nobene udobnosti.Moja draga pa je rekla,da se z manj udobnim in bolj napornim motorjem še nisva peljala!Pač so to motorji,za...Z drugimi modeli sem res naredil samo krog ali dva!Skozi ovinke,ne na ravnini!Ista pesem!

Če imaš občutek,da jz gledam na koga zviška se kar lepo motiš!Če bi že na koga zviška gledal,bi na tiste,ki si motor ne kupujejo zaradi svojih užitkov,pač pa za poziranje!Pa verjemi,da mi tudi za tiste dol pade!

Na splošno pa se popolnoma strinjam s tem kar si napisal!

Objavljeno
Mogoče so pa ti ljudje že od prvega motorja naprej na sportakih, pa zato...? Kaj čemo, smo pač ''ovira'' na cesti, ker pač peljemo po predpisih (pa to ni le omejitev hitrosti).

Moje skromno mnenje je...da so to po večini ljudje, ki so v resničnem življenju tavečji pozerji in šminkerji in ne dojemajo da je pač chopper / cruiser...kakorkol že pač po večini za posameznika odraz njihovega razmišljanja in delovanja na tem svetu...tisti, ki to vozi, vozi to zarad lastnega užitka in mu ni niti približno cilj 120 drvet po ridah in nevem kaj še vse...pa da ne bo pomote pri takšni hitrosti ni nobenih problemov...probleme imajo zgolj nevešči, nerodni in drugače razmišljajoči posamezniki...

Žalostno je to, da se razvija takšen negativen odnost, zgolj zaradi nedoraslosti posameznikov! Zakaj takšnih negativnih kritik ni bilo 10 let nazaj ? Jih morda sam nisem opazil...no mislim da jih ni blo...pojavile so se sedaj ko si lahko vsak z 1000 € v žepu kupi športni motor in se gunca od gostilne do gostilne ter krtizira vse kar je drugačno.

No in tukaj je še en dokaz zakaj smo se čoperisti odselili na drug forum...!! Zaradi nenehnega žaljenja in zatiranja! :whistle:

Dejte malo več spoštovanja pokazat, če ste se že odločli živeti to življenje! Drugače pa bols da prodate motor, ker se nekateri očitno ne zavedate smisla!

Objavljeno
Moje skromno mnenje je...da so to po večini ljudje, ki so v resničnem življenju tavečji pozerji in šminkerji in ne dojemajo da je pač chopper / cruiser...kakorkol že pač po večini za posameznika odraz njihovega razmišljanja in delovanja na tem svetu...tisti, ki to vozi, vozi to zarad lastnega užitka in mu ni niti približno cilj 120 drvet po ridah in nevem kaj še vse...pa da ne bo pomote pri takšni hitrosti ni nobenih problemov...probleme imajo zgolj nevešči, nerodni in drugače razmišljajoči posamezniki...

Žalostno je to, da se razvija takšen negativen odnost, zgolj zaradi nedoraslosti posameznikov! Zakaj takšnih negativnih kritik ni bilo 10 let nazaj ? Jih morda sam nisem opazil...no mislim da jih ni blo...pojavile so se sedaj ko si lahko vsak z 1000 € v žepu kupi športni motor in se gunca od gostilne do gostilne ter krtizira vse kar je drugačno.

No in tukaj je še en dokaz zakaj smo se čoperisti odselili na drug forum...!! Zaradi nenehnega žaljenja in zatiranja! :whistle:

Dejte malo več spoštovanja pokazat, če ste se že odločli živeti to življenje! Drugače pa bols da prodate motor, ker se nekateri očitno ne zavedate smisla!

:worship::worship::worship:

Objavljeno

schani_ @ 6 Jun 2009 @ 17:00) post_snapback.gif Moje skromno mnenje je...da so to po večini ljudje, ki so v resničnem življenju tavečji pozerji in šminkerji in ne dojemajo da je pač chopper / cruiser...kakorkol že pač po večini za posameznika odraz njihovega razmišljanja in delovanja na tem svetu...tisti, ki to vozi, vozi to zarad lastnega užitka in mu ni niti približno cilj 120 drvet po ridah in nevem kaj še vse...pa da ne bo pomote pri takšni hitrosti ni nobenih problemov...probleme imajo zgolj nevešči, nerodni in drugače razmišljajoči posamezniki...

Žalostno je to, da se razvija takšen negativen odnost, zgolj zaradi nedoraslosti posameznikov! Zakaj takšnih negativnih kritik ni bilo 10 let nazaj ? Jih morda sam nisem opazil...no mislim da jih ni blo...pojavile so se sedaj ko si lahko vsak z 1000 € v žepu kupi športni motor in se gunca od gostilne do gostilne ter krtizira vse kar je drugačno.

No in tukaj je še en dokaz zakaj smo se čoperisti odselili na drug forum...!! Zaradi nenehnega žaljenja in zatiranja! :whistle:

Dejte malo več spoštovanja pokazat, če ste se že odločli živeti to življenje! Drugače pa bols da prodate motor, ker se nekateri očitno ne zavedate smisla!

Objavljeno (popravljeno)

Kwajzdej?!

A spet eni dlako v jajcu iščejo?

Čoperisti, cruserji & customerji (paj'čistuseenkurc kako si rečejo) so imeli piknik, in uspel jim je!!

A ste jim mogoče fouš??! - In zakaj se imajo tako fajn??

Mogoče celo zato, ker uradno niso nič, pa vseen' zavidljivo funkcionirajo!

Eviva čoperisti!!! :010

PUFI, zdravo pamet u roko in kar tako naprej!!! :grim :worship:

Kot sem že reku'... če boste kakšnega enduraša rabli za čevape pečt', pa kar povejte!!! :grim :P

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

a lahko še jaz malo napišem? no čisto malo, samo moje mnenje!

motorje nad 250 vozim 16 let, se pravi od 16 leta dalje (pač brez izpita na začetku). do pred treh let sem imel to srečo da sem pisal o motorjih (sedaj sem spet začel, bom videli če se je kaj spremenilo v glavi) in tako na leto zvozil vsaj 20 ali več popolnoma različnih motorjev po 500 do 1000 km ali več na vsakem in še par po 100 km ali več. v lasti sem imel po enega endurota (zaklal mašino), enega čoperja (prodal po 2 letih ker mi ni ustrezal) in enega nakeda ki ga imam še zdaj.

v vseh letih sem na skoraj čisto vsakem motorju užival ker se je v vsakem dalo najt nekaj kar mu je ustrezalo. 50,125,250 in več skuterji so bili super za vsak dan, lažje endure za teren in večje za potovat. športaki za divjat, nakedi za divjat ali potovat (se vseeno da) itd.

da grem na čoperje, cruiserje oz karkoli že pojmujete pod tem.

imel sem dragstar 650, kupil sem ga takoj 1997 ko je prišel ven ker mi je bil všeč in z njim prevozil pol španije, italije, francije in portugalske + klasične bližnje države. je blo fajn ampak manjkale so mi zavore, motilo me je da pleše v ovinkih, klel sem pri prehitevanjih, na dolge ture (za mene je to vsaj 300-400+ km na dan, rajše 500+) ni bilo nevem kako udobno itd. in sem se ga odločil prodat in menjat za nakeda. tam se je vse to izboljšalo, še vedno pa ni tak mučilni stroj kot kak cestak kjer sem po 400+ km na dan že pluval kri in na novo nastavljal zapestje (pa sem bil v dobri kondiciji). žal nisem nikoli probal kakega res potovalnega motorja (goldwing, bmw LT,... ) na res dolgi turi (recimo 1000 km v enem dnevu). na krajših turah po par sto km na dan nisem nikoli našel smisla v takem motorju.

neglede na vse sem vedno rad vzel čoperja na test, le vglavi sem se moral pripraviti. pri bmw-ju R 1200 C (oni james bond varianta) sem si bilanco dvignil tako kot jo je imel mickey rourke v divji orhideji in se vozil na ture do 300 km na dan. ni se mi bil problem voziti 60-70 km/h v grupi 100 motorjev kar me drugače spravi na rob živčnega zloma.

z kawo vn 800 in 1500 drifter sem kruzal po sloveniji in celo videl kako stvar ob cesti. včasih prvič čeprav sem tisti cesto prevozil že najmanj stotič.

klemenčičeva nubira mi je skoraj ven zmetala vse plombe ampak občutek je bil tako cool, da bi z veseljem šel po vsaki furi k zobozdravniku.

edini motorji ki sem se jih branil so bili 125 čoperji ampak če gledamo realno so to verjetno samo za mularijo in tiste, ki si pač ne morejo privoščit večjega.

skratka, vse je v glavi in načinu kako se hočeš pripeljat od A do B. jaz bi pač, odvisno od razpoloženja, bi imel kar nekaj motorjev in sigurno tudi enega čoperja. popolnoma pa razumem pregrete glave, da nočejo čoperja, pač niso karakter za to. pa to ne pomeni da je to kaj slabega, nekateri pač nikoli ne bomo zreli za čoperje, je stvar karakterja. mene tudi samo parkrat na leto prime taka volja da bi se vsedel na čoperja, ponavadi pa ne. isto se nebi vsak dan vozil s sportakom ali enduro. naked mi odgovarja za vsak dan, šparam za cestaka da bi hodil na pisto, če pa bi bilo kaj viška denarja pa bi imel še enduro za relaksiranje po pohorju in čoperja za parkrat na leto ko hočem med vožnjo gledat še rožice in okolico bolj podrobno.

je pa smešno da nekateri pluvajo po voznikih čoperjev (cruiserjev) in govorijo o hitrosti čeprav svojih športnih raket ne izkoristijo niti pod razno. predlagam da vsak voznik čoperja vpraša takega junaka koliko ima čas na pisti ker športni motorji so namenjeni iskanju meje, čoperji pa ne in zato je večji pozer tisti ki ima cestaka in ga ne zna (ne upa) izkoristit kot tisti ki se s čoperjem lagodno prevaža po cesti. Izgovori da dnevi na pisti stanejo preveč ali da slovenija nima dirkališča ne veljajo, če si kupiš tak motor potem moreš na pisto drugače si pozer.

PS: me pa zelo zanima kdo je uvedel to modo krepko pretiranega netanja, resic in ostalih dodatkov. če pogledaš film easy rider ali še danes hard core biker sceno (recimo Hells Angles kot neki pojem te scene) ne boš nikoli našel v celem klubu skupaj toliko netov in resic kot jih ima en povprečen član vaškega MK kluba. sorry ampak tu pa se morem smejat, ko vidim tipa ki ima več netov kot ledra, po možnosti pa se mu še resice vlečejo po podu, nekje na jakni ima še kako krzno ali neke druge dlakave zadeve in na čeladi rogove. eni naši čoperisti res zgledate kot da je kurent stopil v TAM in postal njihova maskota.

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

Pervy, tvoj zadnji odstavek me je kar nasmejal... Ja, samo je res, to z neti in krznom.

Drugače si pa lepo napisal. Po malem smo vsi pozerji -od chopperistov do sportakov. Pa če si priznamo ali ne.

Objavljeno
Pervy, tvoj zadnji odstavek me je kar nasmejal... Ja, samo je res, to z neti in krznom.

Drugače si pa lepo napisal. Po malem smo vsi pozerji -od chopperistov do sportakov. Pa če si priznamo ali ne.

Spet ne vem zakaj polemika kdo kaj voz,kdo je čoperist in kdo cestak.Vsak dela v lajfu pač tist kar hoče.Isto je z motorji vsak voz tist kar mu paše ali je to čoper al pa plastika.Ene in iste pametne glave,sej ne morš verjet. :headbang:
Objavljeno
Spet ne vem zakaj polemika kdo kaj voz,kdo je čoperist in kdo cestak.Vsak dela v lajfu pač tist kar hoče.Isto je z motorji vsak voz tist kar mu paše ali je to čoper al pa plastika.Ene in iste pametne glave,sej ne morš verjet. :headbang:

in odkod ti ideja da midva z motofrikom ne podpirama ideje naj vsak vozi kar mu paše, brez šinfanja????

Objavljeno

S Pervyjem se popolnoma strinjam :worship: . V vsem, kar je napisal.

Kot tudi ne maram resic, netov, itd. itd. Kdor je videl moj moped, dobro ve, da sem z njega snel vse, kar ni nujno potrebno. Da bi nanj montiral še 30 kg kiča? Hvala lepa, mi na misel ne pride. Raje sem reskiral 600 € in si zrihtal bremze, da sedaj delajo tako kot je treba. Kajti priznati je treba - za razliko od plastike in drugih sort mopedov ima večina drekpump (ne vse) zelo slabe bremze. In dobre bremze so zlata vredne!

A kot žal skoraj vsak dan beremo v časopisih, tudi bremze ne morejo delati čudežev. Kot sem že enkrat nekje rekel: motorja ni težko pognati, problem ga je pravočasno ustaviti. Če je seveda hitrost previsoka.

Objavljeno
S Pervyjem se popolnoma strinjam :worship: . V vsem, kar je napisal.

Kot tudi ne maram resic, netov, itd. itd. Kdor je videl moj moped, dobro ve, da sem z njega snel vse, kar ni nujno potrebno. Da bi nanj montiral še 30 kg kiča? Hvala lepa, mi na misel ne pride. Raje sem reskiral 600 € in si zrihtal bremze, da sedaj delajo tako kot je treba. Kajti priznati je treba - za razliko od plastike in drugih sort mopedov ima večina drekpump (ne vse) zelo slabe bremze. In dobre bremze so zlata vredne!

A kot žal skoraj vsak dan beremo v časopisih, tudi bremze ne morejo delati čudežev. Kot sem že enkrat nekje rekel: motorja ni težko pognati, problem ga je pravočasno ustaviti. Če je seveda hitrost previsoka.

Kaj si pa naredu,še en disk montirou al kej druzga :hmm: . LP

Objavljeno

A ni v tejle temi govora o PIKNIKU in fajn druženju, ne pa o tipih motorjev... a 'ma balanco gor al' dol, ravno ipd???

Samo vprašam... :hmm:

Objavljeno
PS: me pa zelo zanima kdo je uvedel to modo krepko pretiranega netanja, resic in ostalih dodatkov. če pogledaš film easy rider ali še danes hard core biker sceno (recimo Hells Angles kot neki pojem te scene) ne boš nikoli našel v celem klubu skupaj toliko netov in resic kot jih ima en povprečen član vaškega MK kluba. sorry ampak tu pa se morem smejat, ko vidim tipa ki ima več netov kot ledra, po možnosti pa se mu še resice vlečejo po podu, nekje na jakni ima še kako krzno ali neke druge dlakave zadeve in na čeladi rogove. eni naši čoperisti res zgledate kot da je kurent stopil v TAM in postal njihova maskota.

Stvar okusa!

Men bol smešno zgleda izredno težko premikajoča se oseba, ki stopi iz športnega motorja, ker je od nog do glave založen z plastiko in razno raznimi ščiti, z izbočeno zadnico in razkočenimi rameni, kot bi pod pazduho švercal lubenice!

Ampak ka te češ....kar se mora se mora! :krneki:

Objavljeno

BOBU BOB!

Jaz sem se vklopil v debato ker me moti če nekdo, ki ima nakeda in top case na motorju, pravi da ima strrefighterja ( kar sem tukaj večkrat prebral). Moti me tudi. če nekdo ki ima cruiserja in reče da ima chopperja. Si predstavljate Šveda, ki na netu prebere da v Sloveniji prirejajo piknik chopperistov in pride dol, pa zagleda 30 nakrancljanih cuiserjev. Po mojem ga kap. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Meni je čist vseeno kaj kdo vozi, samo naj ne zavaja javnost. Če na netu imaš forum, ki se mu reče Čoperisti Slovenije, pa ni enega čoperja, potem je nekaj huudo narobe z uporabo pojmov. Za ilustracijo par švedskih chopperjev . .. :worship: :worship: :worship:

post-11340-1244373057_thumb.jpg

post-11340-1244373069_thumb.jpg

post-11340-1244373086_thumb.jpg

Objavljeno

ne rabiš kazat treh,pogledaš ENEGA Švedskega pa si videl pol Švedske :grim

Objavljeno
Stvar okusa!

Men bol smešno zgleda izredno težko premikajoča se oseba, ki stopi iz športnega motorja, ker je od nog do glave založen z plastiko in razno raznimi ščiti, z izbočeno zadnico in razkočenimi rameni, kot bi pod pazduho švercal lubenice!

Ampak ka te češ....kar se mora se mora! :krneki:

z malo razliko da vsi ti ščiti služijo namenu in sicer preprevečvanju poškodb pri padcu z resicami pa edino lepo cesto pometeš ko usipaš :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!