Skoči na vsebino

Yamaha pogonski agregati


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni! :)

Ker je učitelj ugotovil, da me zelo zanima Yamaha, je predlagal, da naredim seminarsko nalogo na temo Yamaha agregatov. Rekel je, naj se pozanimam, katere dele agregata proizvajajo sami. In prav to jaz sprašujem vas. :D Vsi, ki imate Yamaho (jaz jo dobim kmalu - WR125X :) ) če lahko pogledate oz. če mogoče že veste, če podjetje proizvaja cilindre (vrjetno gor piše Yamaha), bate, ventilčke, preprosto vse. Res bi bil zelo hvaležen, če bi mi nekdo povedal. :)

Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore! :)

Objavljeno
(vrjetno gor piše Yamaha)

Tudi če gor piše yamaha ne pomeni, da sami izdelujejo te stvari; to je precej komplicirano vprašanje, saj navadno se devajo posamezni deli izdelovat v tista podjetja, ki so specializirana samo za določen produkt.

Objavljeno

Aha. Torej, kaj naj potem povem, da agregate delajo sami ali ne? Ker to mi je še posebej povdaro da morem povedat. :) Ve kdo? :):D

Objavljeno

No gre naprimer tut za to, da ma TZR-ka 50 motor minareli, pa ne piše nič Yamahinega gor, na vseh ostalih pa najdeš vsaj en napis kje na cilindru al pa vsaj kaki Y. :D Pa še nekaj slik:

Tukaj je kr nekaj delov. Kateri so Yamahini? :)

Engine.jpg

EngineOut_300p.JPG

0707or_03_z%20yamaha_yfz450_quad_review%20engine_detail.jpg

Yam-R1-2007-Engine.jpg

Objavljeno

Novi XT 660 ima motor od Rotaxa.

Objavljeno (popravljeno)
Aha. Torej, kaj naj potem povem, da agregate delajo sami ali ne? Ker to mi je še posebej povdaro da morem povedat. :) Ve kdo? :):D

Popolnom vse firme na svetu imajo v različnih modelih različne mašine-oz mašine različnih proizvajalcev.Vse je bolj kot ne odvisno kolk se bi razvoj motorja splačal :unsure: Tako tudi yamaha ni izjema in ima na motorjih mašine različnih proizvajalcev-vse je odvisno od modela!

Točno od katere firme pa je katera mašina pa res ne vem!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

A ni point seminarske naloge da sam poišeš odgovore, ne pa da ti ostali 3/4 naredijo?

Se mi pa zdi ta vprašanje zelo smotan, po mojem mnenju je najboljši odgovor: zelo malo :D

Če imaš temo Yamahini agregati, bi jaz raje poskusil nekaj v smeri samega razvoja pa to. Enkrat sem zasledil da so v začetku 90ih če se ne motim preizkušali glavo s 7imi ventili/valj. Se da dost stvari od tega najdt, pa še bolj zanimivo je.

Objavljeno

daj pošlji mail v delta team, pa povej da delaš seminarsko, tako da bodo veseli tvojega vprašanja in tudi odgovorili

Objavljeno (popravljeno)
A ni point seminarske naloge da sam poišeš odgovore, ne pa da ti ostali 3/4 naredijo?

Se mi pa zdi ta vprašanje zelo smotan, po mojem mnenju je najboljši odgovor: zelo malo :D

Če imaš temo Yamahini agregati, bi jaz raje poskusil nekaj v smeri samega razvoja pa to. Enkrat sem zasledil da so v začetku 90ih če se ne motim preizkušali glavo s 7imi ventili/valj. Se da dost stvari od tega najdt, pa še bolj zanimivo je.

Pa še malo lahko napišeš o zadnji R1, z novim konceptom gredi, oziroma neenakomernim vžigom (kvazi bigbang). O tem najdeš na internetu kup gradiva, slik, predstavitvenih filmčkov in veliko je za napisat.

To kdo dela posamezne kose je pomoje čisto nesmislno vprašanje.. Daš v seminarsko en sklop, kjer npr. omeniš, da vsi ti veliki proizvajalci uporabljajo veliko tujih komponent, zavore, vzmetenje, ipd, našteješ par najbolj zastopanih proizvajalcev teh delov, kakšen stavek ali dva o tem kako različni modeli uporabljajo različne motorje, tudi od drugih firm, oziroma kako yamaha zalaga ostale proizvajalce (Tomosa 125, Mzje, ipd) in to je to..

Ostalo bi pa jaz pisal, kot je bilo že rečeno, o razvoju motorjev ter o njihovem nanjovejšem konceptu mašine, ki je nekako ena izmed bolj odmevnih zadev v svetu motociklizma v zadnjem letu.. To je pa super tema za seminarsko :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Novi XT 660 ima motor od Rotaxa.

Men se pa zdi da je od Minarellija

Objavljeno

Hvala za vse odgovore do zdaj! :) Gre za to, da sem velikokrat zasledil v testih Yamahe, da so napisali, da je popolnoma nov preizkušen Yamahin agregat. :) To torej nekaj pomeni. :) Jah, temo sem dobil Yamaha agregati. :) Sem pa res že velikokrat zasledil besedo Yamahin agregat. :) Bom pa še pobrskal po internetu ... :D Je pa res, da že to, da je Yamaha naredila Kart engine pomeni da se ukvarjajo z razvojem motorjev in tudi veliko filmčkov na Youtubu je o predstavitvi novega Yamahinega R1 agregata. :) Še mogoče kdo kaj ve? :D

P.S.: Mail o poizvedovanju poslan Delta-Team in Yamaha KMC. :)

Objavljeno
Men se pa zdi da je od Minarellija

Kdo trenutno izdeluje motor 660ccm je vprašanje? Vgrajen je v Yamaho XT660Z, XT660R, XT660X in nekaj modelov Aprilie. Osnova za ta motor je 500ccm yamahin enocilinderski motor orginalno v XT500 in SR500 modelih oba še zračno hlajena. Kasneje povečan na 550ccm in nato na 600ccm eden najboljših enocilindrskih motorjev oljno zračno hlajen odvisno v katerem modelu motocikla je bil vgrajen. 660 kubični agregat se je prvič pojavil v modelu XTZ660 92ali 93 bil je vodno hlajen kasneje uporabljen tudi v športnem modelu SZR660.

PS, ne vem, če imajo kaj skupnega agregati Y660 in Rotax (včasih Aprilia650 in F650 vendar različna glava 5 proti 4 ventilom) mogoče pa? globalizacija dela svoje.

PPS, za velikega modrega trenutno izdeluje motocikle KYMCO vendar to je že druga zgodba.

post-7865-1244039598_thumb.jpg

post-7865-1244039606_thumb.jpg

post-7865-1244039616_thumb.jpg

Objavljeno

Ne, vprašanje je bilo, če Yamaha sama proizvaja pogonske agregate in če, katere dele proizvaja sama? Zelo prav bi mi prišel tudi email naslov od Yamaha Motor Europe ali iz Amerike. :)

P.S.: Napisal sem že, da potrebujem podatke za seminarsko. :D

Objavljeno

Malo sem zašel od teme, vendar bo problem. Najbrž je del njihove "poslovne skrivnosti" tudi to kje so deli, ki niso narejeni v "Yamahinih" proizvodnih zmogljivostih ampak pri njihovih kooperantih po celem svetu. Vendar so označeni kot izdelki Yamahe. Mogoče le po kakšni kodi, da imajo v matični tovarni možnost sledenja od kje rezervni oziroma sestavni del prihaja.

Za veliko sestavnih delov, ki jih vozimo kot "nemški" v svojih motorjih in avtomobilih vem, da Nemčijo ne "vidijo" prej kot pri njih v prodajnem salonu, ali pa sploh nikoli.

Nekatere serije golfov "namški avto" sestavijo v Lepi Boleslavi. Upam, da se sedaj ne bo vsulo.

Prvi korak pa je vsekakot naš predstavnik Yamahe. Naslovi "global" Yamahe najdeš na njihivih straneh.

Ajd veliko sreče.

Objavljeno

mah, po mojem bo dovolj, če poveš, da so bremze tepate, pa elektronika tapata, pa mašina tapata ...

Objavljeno
mah, po mojem bo dovolj, če poveš, da so bremze tepate, pa elektronika tapata, pa mašina tapata ...

Evo ti odgovor novinarja v SLO.....Najboljš da točno to napišeš in rečeš,da ti je tako rekel-povedal človek,ki "testira"motorje in piše članke za Slo revijo o motorjih!Ta sigurno vse ve :evilgrin:

Piši-prepiši dobesedno :whistle: Sploh ker je pri vse modelih enako :lol1:

Pa se še čudimo,da so SLO revije v taki pizdi kot so :rolleyes:

Objavljeno

Ja morem se potrudit za seminarsko da bo tudi ocena primerna. :) Zato sem vprašal tudi tukaj, na forumu primernem za to vprašanje. :) Eno vprašanje: kaj so kooperanti. :) Če si prav razlagam, so to Yamahina podjetja po celem svetu? Drugače bom pa predstavil tudi filmček od R1 motorja 2009. :) No, če so se lotili drugačne sestave motorja, so ga morali tudi sami ne samo skonstruirati, ampak tudi narediti, če se ne motim? :unsure:

Objavljeno

Temu nikoli ne morš pridt do konca. Tudi v primeru, da agregat recimo ni narejen pri Yamahi, pa tudi če bi jih vprašal če je pri njih narejen, sem prepričan da nebi povedali da ga dela neka xyz firma.

Drgač pa,ni nujno da skonstruirati pomeni tudi posledično narediti. Lahko bi dali samo neke vrste razpis, take in take zahteve, pa se odločijo, kdo naredi boljše in cenejše - primer.

Objavljeno (popravljeno)
Ja morem se potrudit za seminarsko da bo tudi ocena primerna. :) Zato sem vprašal tudi tukaj, na forumu primernem za to vprašanje. :)

Eno vprašanje: kaj so kooperanti. :) Če si prav razlagam, so to Yamahina podjetja po celem svetu?

Drugače bom pa predstavil tudi filmček od R1 motorja 2009. :) No, če so se lotili drugačne sestave motorja, so ga morali tudi sami ne samo skonstruirati, ampak tudi narediti, če se ne motim? :unsure:

To itak mal sem se....

Ne to so firme,ki izdelujejo artikle za yamaho.Kot recimo PREVENT za Audi,Seat,Škodo,VW

Sam bi uporabil kar iz tednoskopa,kot so oni enega tujega,ker je res kvalitetno prikazano....

Ni drugačna sestava-nova zadeva!Pač pa je prvič v serijskem motorju...

Drugače pa so v USA enak sistem uporabili že v R1 l.07-08 samo za dirke...

@Speedseeker če je uporabljen agregat druge firme je to jasno-oz povedo.Če pa kakšna firma izdeluje le kakšen del mašine pa to sigurno ne bomo mi vedeli...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kaj pa podatki v testih - žene ga popolnoma nov Yamahin enovaljni štiritaktni motor s štirimi ventilji na valj in s pregovorno japonsko kvaliteto ... pa še nekaj podobnih sem zasledil kjer omenjajo Yamahine agregate. Pa še to sem opazil. Yamahini skuterji in tista dva 50ccm krosera pa TZR ka nimajo gor tega pokrova, kjer piše Yamaha, saj so to minareli. To seveda še skoraj nič ne pomeni, vendar pa imajo kar vsi Yamahini motorji (ali se motim? :unsure: ) na tem pokrovu napisano Yamaha.

Primer:

EngineOut_300p.JPG

Aha, kaj pa še to, da je Yamaha izdelala Kart engine (100 ccm)? :) Mislim, da ni kr ene mašine druge firme začela prodajat. :D

Ta teden sem si ogledal tudi kar nekaj Yamaha endurotov. Cilindre tudi pobliže, in sem kar večkrat zasledil na primer "Yamaha 124 cm3" in podobno. Enkrat pa je pisalo SAJOO (mislim da je tak) in še neke cifre, na drugi strani pa je bil pokrov Yamaha.

Objavljeno

tomosovi 125 agregati ki so yamahini se izdelujejo v braziliji.

Objavljeno
.... Yamahin enovaljni štiritaktni motor s ....

razlikuj med kdo konstruira/narise/"si izmisli" model motocikla (to je s tem misljeno "yamahin" whatever) in kdo dejansko vlije blok, bate, ojnice itd., kdo te dele apretira in kdo to vse sestavlja.

ogromno delov "yamaha" dokupi (vijake, smerokaze, plastike, nalepke, kable,itd. itn.), oz. se naredijo ekskluzivno za njih za xy let, potem pa gredo lahko v prosto prodajo.

"yamaha" lahko zamenjas s poljubnim drugim imenom proizvajalca cesarkoli. zelo malo stvari je, katere so izdelane pri firmi, katera je "vtisnjena" na izdelku.

Objavljeno

Saj, oboje me zanima, kjer se skonstruira in "vlije v kalup". :) No, en odgovor je že prišel.

Good afternoon:

I the serial number commences with a JY then it is made at our factory in

Japan.

5V = USA

9C = BRAZIL

LP = TAIWAN

VG = FRANCE

Regards,

Scott

Zanima me, kaj pomenijo oznake, označene z modro? Hvala. :)

Objavljeno

Mislim, da ti tega še ni nihče odgovoril... Na hitro: kooperant je podjetje, ki ti nek sestavni del dobavlja.

V seminarsko napiši, da nisi mogel nič konkretnega izvedet zaradi NDA(non-disclousure agreement)

pogodb (kar je tudi res). Kaj za vraga pa je to si pa preberi na WIKI

Objavljeno

Kaj pa pomeni to?

5V = USA

9C = BRAZIL

LP = TAIWAN

VG = FRANCE

In še ena zanimiva slika: :)

0707or_03_z%20yamaha_yfz450_quad_review%20engine_detail.jpg

Any more ideas?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!