Skoči na vsebino

Vlada obljublja nov davek za motorna kolesa in kolesa z motorjem


brilliance

Priporočene objave

vlada ze obljublja nove obljube, pa se "starih" (predvolilnih) niso izpolnili. :krneki:

Hja, tiste predvolilne obljube so jim drugi podtaknali :D :D :D :D :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa naj obljublja vlada, kar hoče.... če mamo zdaj izkušnje, da se sklepi ene vlade v drugi razveljavijo me ne bi čudilo, da bi bilo tudi pri tem predlogu tako.... :whistle: naša politika je bolj ad hoc kot pa konsruktivna na dolgi rok.... pa to ne mislim rok enega leta....

če si daš rešeto na rit in prdneš, potem nikoli ne veš skos katero luknjo razen tvojo je produkt uvidel svet... in taki so naši aktivisti

-> rit-politika jih nastavi... potem pa se sami odločijo katera luknja na rešetu jim najbolj ustreza.... :whistle:

ampak mislim, da bi morali to rešeto že zdavnaj menjati, ker ma prevelke luknje... i zato nam jest ovako!

:kava:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Decembra 2009 bodo motorji 1/3 dražji kot decembra 2008.

Motorji so šli gor zaradi jena. To je bilo za koliko? Okoli 1.000-1.500€. Smo na sedajšnjih cenah. K tem cenam se obeta še nadaljna podražitev 10-15%. Razlog? Spet jen in zmanjšana proizvodnja motociklov. OK, se pravi gremo gor za poštenega jurčka ali več. Naprej. Davek na motorna kolesa :D Juhu - žur, hehe. NOT!

Tisto da bodo skenslali davek pri rabljenih je itak brezvezna farsa. Zaradi komisijskih pogodb itak niso pokasirali nič. So pač ukinli davek tam in ga nažgali drugje. Seksal ježa bo pa spet srednji sloj.

Aja, da se vrnem na EKO. Pri novih avtih bodo gledali količino izpusta CO2. OK, ampak novi avti so večinoma vsi preklemano EKO. Kaj pa stare kante? Eh, jebeš tisto. Kje so kake pametne subvencije, da bi se kripe spravile dol s ceste? U, uuu, lej, lej - obvoznica gori! Ne, čaki. Aha, se že malo bolje vidi. Aaaaa, madžar pelje s kaminonom prikolico pa se mal kadi. Ma, se tolko kadi, da sem šele sedajle videl da je romun. Dej, dej, "okol rit u varžet" grejo kamionarji pa se jim cenovno še vedno splača, tok smo ugodni pri tranzitu. Ampak porka-madona, pri novih avtih je treba zajeziti to masovno onesnaževanje okolja.

Nej mi vlada ne maha z listki ekologije. Hrvati imajo kavcije za reciklažo plastenk ali zamaškov. Kaj je pa pri nas? NIČ! Pri nas boš fasal zgolj z bičem po hrbtu in položnico, če boš narobno recikliral. Bojo ljudje !penis! na tak način reciklirali. Money makes the world go round, zato bi se veliko več doseglo, če bi se postopli kakega hrvaškega pristopa. Sicer bi Jelinčič malo v luft skakal - čeprav, je ikona in entertainer mislim, da bi znal celo razumeti in podpreti predlog. EKO - naj zaprejo center LJ za avte/kombije, ... Nej dajo notr tramvaj, če so že načrti ravno narejeni in izračunana povrnjena investicija. Mesto naj bo povezano s tramvaji in odprto za kolesa, kolesa z motorjem, motocikle. Jebeš tramvaj, magari trole, ziher bo bolj eko kot sedaj. To ti je eko poteza, ne me pa porivat in nas met za glupe.

V glavnem - recesija je pred vrati... ne čaki, recesija je že v glavah. Zato je velik upad pri nakupu novih vozil. Ledijo orjejo kake Dacie ipd. Tu se kaže, da ljudje ne kupujejo več toliko. Posledica je razumljiva -> manj davka od motornih vozil v državni blagajni. Aaaa, zato se tako mudi z davkom. Je treba nadoknaditi, hehe. A ne bi še malo trošarin zvišali? :D Mogoče bi pa šlo. Dolg že ni bilo referenduma - bi ga mogoče zdele upalili? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Decembra 2009 bodo motorji 1/3 dražji kot decembra 2008.

Motorji so šli gor zaradi jena. To je bilo za koliko? Okoli 1.000-1.500€. Smo na sedajšnjih cenah. K tem cenam se obeta še nadaljna podražitev 10-15%. Razlog? Spet jen in zmanjšana proizvodnja motociklov. OK, se pravi gremo gor za poštenega jurčka ali več. Naprej. Davek na motorna kolesa :D Juhu - žur, hehe. NOT!

Tisto da bodo skenslali davek pri rabljenih je itak brezvezna farsa. Zaradi komisijskih pogodb itak niso pokasirali nič. So pač ukinli davek tam in ga nažgali drugje. Seksal ježa bo pa spet srednji sloj.

Aja, da se vrnem na EKO. Pri novih avtih bodo gledali količino izpusta CO2. OK, ampak novi avti so večinoma vsi preklemano EKO. Kaj pa stare kante? Eh, jebeš tisto. Kje so kake pametne subvencije, da bi se kripe spravile dol s ceste? U, uuu, lej, lej - obvoznica gori! Ne, čaki. Aha, se že malo bolje vidi. Aaaaa, madžar pelje s kaminonom prikolico pa se mal kadi. Ma, se tolko kadi, da sem šele sedajle videl da je romun. Dej, dej, "okol rit u varžet" grejo kamionarji pa se jim cenovno še vedno splača, tok smo ugodni pri tranzitu. Ampak porka-madona, pri novih avtih je treba zajeziti to masovno onesnaževanje okolja.

Nej mi vlada ne maha z listki ekologije. Hrvati imajo kavcije za reciklažo plastenk ali zamaškov. Kaj je pa pri nas? NIČ! Pri nas boš fasal zgolj z bičem po hrbtu in položnico, če boš narobno recikliral. Bojo ljudje !penis! na tak način reciklirali. Money makes the world go round, zato bi se veliko več doseglo, če bi se postopli kakega hrvaškega pristopa. Sicer bi Jelinčič malo v luft skakal - čeprav, je ikona in entertainer mislim, da bi znal celo razumeti in podpreti predlog. EKO - naj zaprejo center LJ za avte/kombije, ... Nej dajo notr tramvaj, če so že načrti ravno narejeni in izračunana povrnjena investicija. Mesto naj bo povezano s tramvaji in odprto za kolesa, kolesa z motorjem, motocikle. Jebeš tramvaj, magari trole, ziher bo bolj eko kot sedaj. To ti je eko poteza, ne me pa porivat in nas met za glupe.

V glavnem - recesija je pred vrati... ne čaki, recesija je že v glavah. Zato je velik upad pri nakupu novih vozil. Ledijo orjejo kake Dacie ipd. Tu se kaže, da ljudje ne kupujejo več toliko. Posledica je razumljiva -> manj davka od motornih vozil v državni blagajni. Aaaa, zato se tako mudi z davkom. Je treba nadoknaditi, hehe. A ne bi še malo trošarin zvišali? :D Mogoče bi pa šlo. Dolg že ni bilo referenduma - bi ga mogoče zdele upalili? :D

dobro napisano :worship:

ampak zakaj se vse spomnejo zadnji trenutek??? globalno segrevanje je bilo vsem znano že prej ampak dokler ni bilo hujših posledic so vsi žvižgali v luft kot da se nič ne dogaja :whistle::whistle::whistle::whistle: ....ko se pa razmere zelo poslabšajo pa mislijo da bojo v 1 mesecu popravili vse...z nekimi eko avti pa take fore (operejo možgane da tvoj 10 let star avto neznosno škoduje okolju in da je bolje da kupiš nov EKO avto) in spet je tle vse samo zaradi denarja...to bi lahko že naredili ne vem kolko let ampak neee....zakaj ne? ker jim seveda denar bolj diši....saj je čisto lepo in prav da se to dogaja po svetu saj smo sami krivi da se to dogaja...čeprav je Slovenija majhna in verjetno ni toliko škode kot naprimer po drugih in večjih državah...ampak zdaj bi vsi radi bili podobni Američanom, vendar zakaj??? pa vsi pravi/te/jo kolk so američani glupi in se jim posmehujete pa take fore na koncu pa vsi ravnajo tako kot oni....bilo bi res pametneje v Ljubljano ufurat kak tramvaj tko k v starejših časih pa smo zmagal....ukinit promet tako kot so v Ameriki naredili....(pri njih v (1 dnevu) samo enem mestu naredijo toliko CO2 sranja kot pomojem celotna Slovenija v 5ih letih)....in kar se tiče tudi nekaterih ogroženih živali....samo poglejte "humano" početje Dancev nad morskimi bitji....tudi vladi tako kot se meni zdi dol visi za te eko zadeve pa take fore-sam da je dnar iz tega in nič drugega...da bi kaj pozitivno naredili, ah kje bog ne daj iz njihovih žepov sej za take zadeve mamo pa naše naivne državljane....

na koncu bojo uvedli še CO2 na človeka koliko izdiha in izprdi ven iz sebe...na koncu bom moral samo še za davke delat bom jedu zrak pa pasel travo :trance_33_sleep:

LP

Popravljeno . Popravil Kane
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EKO - naj zaprejo center LJ za avte/kombije, ... Nej dajo notr tramvaj, če so že načrti ravno narejeni in izračunana povrnjena investicija. Mesto naj bo povezano s tramvaji in odprto za kolesa, kolesa z motorjem, motocikle. Jebeš tramvaj, magari trole, ziher bo bolj eko kot sedaj. To ti je eko poteza, ne me pa porivat in nas met za glupe.

Vidim,da ne veš, kaj se načrtuje po Ljubljani.

Tramvaj je prepočasna rešitev, pa tudi preveč je treba prekopavat vse.

Trend bodo mestni/primestni vlaki (kot jih imaš kar nekaj v sosednji Avstriji itd), ki bodo vozili tudi do letališča Brnik.

Center se vedno bolj 'zapira' - najprej je bil najožji, kmalu bo nekaj poskusov, da se zapre še dodaten 'krog'.

Preizkusilo se bo ekološke električne minibuse, ki bodo sprva z enega konca na drugi konec strogega centra vozili predvsem tiste, ki ne bodo mogli hoditi, če bo interes, pa tudi ostale ...

Skratka - revolucije ne rabiš zganjat, ker se evolucija že dogaja ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni eko avti? Ne ga srat... Citroen AX 1.1 mal čez letnik 90 stane od 10 do 200 EUR, govorim za solidno vzdrževane avte. Avto ima 650 kilogramov in pokuri približno 4 - 5,5 litrov goriva - odvisno od noge in poti. Današnji avtomobili podobnega statusa (KAO EKO!!???) tehtajo okoli 900 kil in popijejo od 4,5 do 7 litrov. Eko bencinski Smart stane 10000 EUR, pri 100000 km je potrebno zamenjat motor! V čem je trik? Avtomobili so zrasli, teža je zrasla, poraba tudi, vse to zaradi spropagirane varnosti. Jasno, da je težje vozilo večinoma bolj varno v primeru trka z lažjim, tovarne lažje prodajo ljudem več železa, namesto da bi razvoj šel v drugo smer - da bi bila vozila lažja. In kaj smo naredil? Isti klinc je, a se zaletita dva BMW X5, al pa dva Citroena AX med sabo... Izpusti? Ma naj kamione dajo na železnico, pa bo železnica preživela, okolje ne bo trpelo, hrupa bo manj... Edini, ki se tu ne bo strinjal, je verjetno železničarski sindikat, ker baje strojevodja Slovenskih železnic v delovnem dnevu vlak premakne povprečno 58 kilometrov, torej ne prepelje vlaka od začetne do končne postaje in za polno plačo vozi vlak dve uri na dan!!!!

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah vi se tud na EKO bašete. Znanc mi je pred kratkim povedal(insider info) koliko l nafte se pokuri za 1 l EKO dizla(bilanca se lih ne izzide ;)). Pač 40% EU budgeta gre za kmetijstvo in se določene kmete subvencinira samo, da nekaj delajo, pa čeprav daleč, da bi bilo neke ekonomske koristi. Ne morejo jim kar tako dat denarja, če bi doma sedeli(ok so določene izjeme in panoge, ki so samovzdržne). Saj Amerika je podobna zgodba.

Pa a ste kdaj brali, da živina(˝izpušni plini˝ in povezane dejavnosti) bolj onesnažuje okolje kot pa cel promet skupaj.

Kdo bi kupil zdaj novega AX-a? Pa čeprav ne rabi kaj več od avta. Noben! In zato se grejo razvoja, da človek opazi neko razliko, če že vsake 3 leta nov avto kupuje. Faušija in statusni simboli tudi velik pripomorejo k prodaji ;)

Še neki za avto industrijo. Vsi proizvajalci so vedeli, da bo prišlo do zloma trga. Je bilo samo vprašanje časa. Avtomobilske linije so naštelane, da morajo izdelati določen minimum, ki velikokrat niso imeli zveze z stanjem prodaje, da so rentabilne. Ameriški proizvajalci so že pred krizo imeli polna pristanišča zaloge avtomobilov.

Izjava frenda pri Volkswagen Mehika(proizvodnja novega Beetla): ˝najbolj srečni smo bili čezoceanskih pošiljk, saj smo tako imeli več časa razmislit, kaj bomo s temi avti ko prispejo do cilja˝......EKOLOGIJA my ass....edin takrat ko služi državam za pobiranje dodatnih sredstev...oziroma ko služi proizvajalcem za povečanje prodaje....

Pa ta EKO/BIO nateg velja tud za velik delež prehrane(možnost zaračunavat višje cene)...dober primer BIO lešniki iz DM-a...pa še vedno trdijo, da ni nič narobe, če je malo pesticida notr....kar te ne ubije, te samo okrepi očitno...pa čeprav je BIO...evo zdaj grem pa en BIO pir zategnt B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma naj kamione dajo na železnico, pa bo železnica preživela, okolje ne bo trpelo, hrupa bo manj... Edini, ki se tu ne bo strinjal, je verjetno železničarski sindikat, ker baje strojevodja Slovenskih železnic v delovnem dnevu vlak premakne povprečno 58 kilometrov, torej ne prepelje vlaka od začetne do končne postaje in za polno plačo vozi vlak dve uri na dan!!!!

Čista utopija. V časopisu kakšno leto nazaj (mogoče celo sobotna priloga Dela...se ne spomnim) je bila ta opcija z močnimi argumenti totalno sesuta. Glede na število kamionov, ki dnevno prevozijo relacijo Maribor - Koper, bi dnevno potrebovali cca 70 kompozicij. Samo v eno smer in samo na tej relaciji. Kje kamione naložit, kje vse to zložiti, kje dobiti toliko lokomotiv in primernih vagonov, strojevodje, kapaciteta železnic...časovni zamik...in še in še.

Prej bo moja Astra lahko letela....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a zdaj bo pa ekologija povod???

a bodo prepovedal tut debelim oziroma močnejšim po svetu hodit??? :headbang::headbang::headbang:

to pravim zato, ker sem prejšnjič slišala o eni raziskavi, ki pravi da naj bi bili za globalno ''pregrevanje'' krivi ljudje s prekomerno težo.

argumenti so se pa gibali v smeri:

  • večja količina izdihanih toplogrednih plinov
  • večja potrošnja
  • večje onesnaževanje iz naslova pod pasom

:headbang::headbang::headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a zdaj bo pa ekologija povod???

a bodo prepovedal tut debelim oziroma močnejšim po svetu hodit??? :headbang::headbang::headbang:

Kolk kil maš? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki govori, da je potrebno dati vse kamione na vlake pojma nima kaj govori, niti o logistiki, niti ni še nikoli delal s SŽ.... vam povem naše SŽ imajo enako organizacijo kot v času Marije Terezije, še zdaj niso zmožni folgat vsega dela, kaj šele, da jim nabijemo prevoz 10.000 kamionov na dan od Lendave do Fernetičev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki govori, da je potrebno dati vse kamione na vlake pojma nima kaj govori, ...

Naše SŽ se že najmanj četrt stoletja borijo za to, da bi se jim take prevoze omogočilo.

A država tega ni storila niti s predpisi, niti s sredstvi za železnice, saj je bilo lažje krasti pri avtocestnih projektih, kar je sedaj povsem jasno. Za povrhu si poglejte še katere stranke so vodile prometni resor od osamosvojitve dalje, pa je vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vam povem naše SŽ imajo enako organizacijo kot v času Marije Terezije

Če bi bilo to res, ni nujno, da bi bilo slabo... Baje, da so takrat gradili ceste in železnice hitreje kot danes. Mogoče je eden od razlogov, da se je vmes manj dnarja pokradl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki govori, da je potrebno dati vse kamione na vlake pojma nima kaj govori, niti o logistiki, niti ni še nikoli delal s SŽ.... vam povem naše SŽ imajo enako organizacijo kot v času Marije Terezije, še zdaj niso zmožni folgat vsega dela, kaj šele, da jim nabijemo prevoz 10.000 kamionov na dan od Lendave do Fernetičev.

Kdo pa bo plačeval naše pufe na avtocestah, če bo železnica vozla kamione, kje bodo cestarji dobili delo, če kamioni ne bodo uničevali cest itd.

začaran krog, kjer je na kupe denarja ekologija in vse ostalo otpade :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar je politična volja noben projekt ni nerešljiv!!

Če so pa kupi denarja za razgrabit potem je pa pesem druga.

Seveda bodo odiral tudi nas saj za "ljubezen" se pa ja plača :whistle: .

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam da se na motosvetu naredi en skupni obrazec, ki si ga lahko vsakdo stiska se podpiše, zbere še 10 ali 100 podpisov friendov in se nato zadeva odpošlje na en naslov in nato vse skupaj v parlament........nekaj podobnega smo naredili www.motoristipredparlament.si za zaščitne ograje in delno je zaleglo čeprav so se mi pri prvih klicih smejali, potem pa so videli da je zadeva bolj resna........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam da se na motosvetu naredi en skupni obrazec, ki si ga lahko vsakdo stiska se podpiše, zbere še 10 ali 100 podpisov friendov in se nato zadeva odpošlje na en naslov in nato vse skupaj v parlament........nekaj podobnega smo naredili www.motoristipredparlament.si za zaščitne ograje in delno je zaleglo čeprav so se mi pri prvih klicih smejali, potem pa so videli da je zadeva bolj resna........

Sem takoj poleg. Ker nekaj se more narediti, saj tako več ne gre. Kradejo tu, kradejo tam pa še vedno ni dovolj. Banda nenasitna. Kot reče moj dedek ( bil je nasilni mobiliziranec v nemški vojski, ki se je vojskoval na ruski fronti): "Hitler bi se moral samo za en dan zbudit pa narediti red. Bil je veliki prasec, samo red pa je mel". :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nč druzga kot zbrat se in pred parlament protestirat. :naughty:

Evo pepsika, začni zbirat podpise..... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem takoj poleg. Ker nekaj se more narediti, saj tako več ne gre. Kradejo tu, kradejo tam pa še vedno ni dovolj. Banda nenasitna. Kot reče moj dedek ( bil je nasilni mobiliziranec v nemški vojski, ki se je vojskoval na ruski fronti): "Hitler bi se moral samo za en dan zbudit pa narediti red. Bil je veliki prasec, samo red pa je mel". :evilgrin:

En dan za demonstracijo plin spuščat skoz tuše? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nč druzga kot zbrat se in pred parlament protestirat. :naughty:

..pridem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nč druzga kot zbrat se in pred parlament protestirat. :naughty:

Mar ne bi bilo primerneje pred vlado? :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!