Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sranje od sranja kaj to delajo!

Objavljeno

To je res grdo in predvsem neodgovorno od vodilnih pri Dakarju.. Take odločitve je potrebno sprejemat malce prej, tako kot so rekli pri KTMu, pol leta pred dirko je veliko stvari že dorečenih, splaniranih, motorji so pripravljeni, material zanje tudi.. In potem tako pravilo.. Kot prvo je vprašanje kaj naredit z vsem tem, kar je že splanirano in dogovorjeno za dirko, drugo pa to, kako v tako "kratkem času" pripravit nove motorje in vse na novo zorganizirat, se dogovorit, pogodbe sklenit.. Ne vem no, bi razumel, da sprejemejo tole za 2011, ampak ne za za 2010..

Objavljeno

maaa, jaz neverjamem de se bo juha pojedla tako vroča kot se je skuhala. zdi se mi, de se bodo o prepoved strojev >450ccm še mal pogajali, in da jih 2011 res nebo več. Je pa to, po moje, dost bolša rešitev kot je blo omejevanje top speeda. 450 stroji so bli zadnja leta le malenkost počanejši od fabriških KTM Fretigne in Yamaha france so razturali. in morda morda bo rally zat tud mal manj nevaren.

Objavljeno

ja Fretigne in yamaha so tudi šraufali da so bili tako hitri....motor je bil našpičen da je lahko konkuriral KTMju v Afriki....lani pa so že trase bile naklonjene lažjim motociklom.... spremembe za leto 2010 res ne odobravam...po drugi strani bomo pa spet gledali "pravi dakar" v Afriki (Afrika race)...upam samo, da bo televizijsko pokrit....sklepam, da se ga bo KTMjeva ekipa udeležila...

kot drugo ,me pa zanima, kdo bo v tako kratkem času zagotovil toliko in toliko motorjev za privatnike do 450 ccm???? Yamaha??? vsekakor je ASO naredil zanimivo situacijo in verjetno dober biznis.......mogoče bo to lahko izkoristil kak dober dirkač brez tovarniške podpore....

Objavljeno

Me zanima kaj bo sedaj Stanovnik napravil?

Kar se pa tiče varnosti, 450ke dosegajo podobne hitrosti kot 690, kako bo torej bolj varno?

Objavljeno

Motorji bodo verjetno še bolj naviti, bistveno počasneje ne bo šlo, bo pa zaradi materiala, ki bo deloval na meji več okvar.. Pomoje.. Močno dvomim, da bo to pravilo občutno zmanjšalo tempo..

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

voila. ćez pet dni startajo. tud ktm ima svojo ekipo na štartni listi, čeprav na glas razlagajo da sta coma in despres privatnika spodporo :) asO je malo popustil in ktm ima še vedno 690ccm, nameščen pa imajo zračni restriktor ki jim jemlje nekaj moči.

Objavljeno

Jebiga odkar ni več v Afriki, meni ni več to to... aja btw so jo fental al se je fentala ker je stala izven dela, ki je namenjen gledalcem?

Objavljeno

Narod je bil in bo butast. Vsaj kar se tiče gledalcev na rally tekmah. Večina nima zrna soli v buči. Sploh oni, ki gledajo na zunanji strani ovinka..

Objavljeno

Narod je bil in bo butast. Vsaj kar se tiče gledalcev na rally tekmah. Večina nima zrna soli v buči. Sploh oni, ki gledajo na zunanji strani ovinka..

:lol1:

A udeleženci rallyja in organizatorji, ki to spodbujajo zgolj za keš in "slavo", pa so ful brihtni? :whistle:

Objavljeno

Seveda se ne vzpodbuja, da ljudje stojijo na nevarnih conah. Ampak ljudje hočejo akcijo, tega pa se ne da popolnoma preprečit kot na nekem urejenem dirkališču z ograjami. Tu se gre za speciale dolge 300km+ in ljudje lahko stojijo marsikje.

Sicer pa se že počasi kaže, da so 450 kubične kosilnice dovolj konkurenčne ali celo boljše ... Coma je komaj držal priključek z dvema-tremi 450ccm nakoncu pa je še dobil penalty zaradi prehitre vožnje čez eno od vasi. Sicer še vedno pridejo sipine, kjer bi 'morala' biti Marc in Cyril hitrejša, predvsem zaradi izkušenj in znanja.

Drugo leto grejo pa itak vsi najboljši KTM dirkači na popolnoma nove, predelane 450ccm KTM-e. Bomo videli če bo Miran zbral dovolj keša za nov motor, čene bo težko prišel v Top10. Že letos bo pravi iziv prej Top15.

Sicer pa je trenutno 19. ampak njegova zgodovina pravi, da je vedno pridobival proti koncu rally-a (sipine, tehnično zahtevni predeli) tako, da njegov čas še pride.

LP

Objavljeno

eno vprašanje - a so kje stnjene reportaže dnevnih dirk,... tedenska kronika ali kaj podobnega...

eurosprt in njihov urnik odaj o dakarju je časovno le za kakšne penzioniste in podobne z dovolj časa...

Objavljeno

Bom jih poizkušal redno updejtat na Partis alpa kakšen drug slovenski tracker. So pa v angleščini od ES.

Objavljeno

Despres je najbrž prevzel vodsto, saj je Casteauja nabil za dobrih 12 minut. Reku bi, kako lepo presenečenje je casteau na motorju Sherco, da je namen novih pravil dosežen. Pa človeka zbode v oči, da je Sherco francoski izdelek. . . med avti trenutno najbolš kaže Pterhanslu.

glede reportov na eurosportu, pa se mi zdijo perfektni ob perfektnem času :D live poročanje ob 23.00 je tabolša stvar pred spanjem. :D

Objavljeno

Viladoms se je ornk poravnal, pa ravn na rojstn dan :(... no hvala bogu ni hudih poškodb.... Miran zaenkrat povsem soliden

Objavljeno

Reku bi, kako lepo presenečenje je casteau na motorju Sherco, da je namen novih pravil dosežen. Pa človeka zbode v oči, da je Sherco francoski izdelek. . .

Sherco je med triali že dolgo v vrhu,tud med endurami kar...Imamo v Sloveniji tudi uvoznika za sherco :naughty:

Objavljeno

Miran je izgleda žal odstopil! Na specialu naj bi zadel v vejo, ki mu je huje poškodovala prstanec tako, da ne more več nadeljevati in bo že kmalu odpotoval domov na operacijo.

Škoda, škoda :BUA:

Danes je odstopili dosti zelo dobrih dirkačev (v vseh panogah) in še enkrat se vidi za kak riziko se gre, če dirkaš na polno.

"Dakar must be a race for few people, Dakar is a dream,

the dream of the Lac Rosé, if everybody finish it, the dream is over..."

Fabrizio Meoni

Objavljeno

Škoda, pa toliko upov, toliko davkoplačevalskega denarja in denarja tistih, ki plačujejo razne internetne storitve, je šlo v njegove kaprice ...

http://www.dnevnik.s...moto/1042327537

uporabljaj siol in neostik.

Objavljeno

Uf....matr usekat je treba pa takoj a ne....... :BUA:

Ja pizda, kaj naj pa rečem - T-2 pred bankrotom, tam se grejo pa generalno sponzorstvo. Ne me jebat, no ...

Objavljeno

Ki so ga podpisali že dve leti nazaj, vprašanje pa kolk so mu iz te sponzorske pogodbe izplačali letos....... ne vem kaj ti je treba srat zdej s tem tu..... kaj nej bi zarad uvidevnosti do T2 doma ostal al kaj...... dej spel se moralizirat pa težit v politiziranje, športnim temam pa lahk pršparaš to sranje...

Objavljeno

Ja pizda, kaj naj pa rečem - T-2 pred bankrotom, tam se grejo pa generalno sponzorstvo. Ne me jebat, no ...

pa saj veš da je za T2 južna amerika obljubljena dežela klero fanatikov ! :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!