Skoči na vsebino

Dakar 2010


Noise

Priporočene objave

Ki so ga podpisali že dve leti nazaj, vprašanje pa kolk so mu iz te sponzorske pogodbe izplačali letos....... ne vem kaj ti je treba srat zdej s tem tu..... kaj nej bi zarad uvidevnosti do T2 doma ostal al kaj...... dej spel se moralizirat pa težit v politiziranje, športnim temam pa lahk pršparaš to sranje...

Pa še enga super sponzorja ima ... FREE$AL ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še enga super sponzorja ima ... FREE$AL ...

zdej pa please nehaj. :D t-2 in slovensko vojsko bi še lahko nekako branu in zagovarjal, tele lopovčke pa nebi mogu zagovarjat niti v debatnem krožku. Zelo narobe bo, če na koncu izpade kot de sta pohlepne naivneže nafukala Zavec in Stanovnik, ne pa pohlepni zviti malopridni delomrzneži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, res škoda za odstop. Ampak drugo leto bo spet na startu. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T-2 = "zakon"!... za Stanovnika!! In privoščim mu, res!! :grim

Zame pa ne, ker me jebe njihova "T-2 televizija" k' norca! Še daljinca mi ne mor'jo zrihtat', :slap: brez da nebi nekaj štekal...

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težit moreš pa vse zrihtajo :D

Škoda za Stanovnika, bo pa nasledno leto bolše, če bo našel sponzorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda za Mirana. čeprav ne vozi Yamahe :P ....

GOOOOOOOOOOOOOO YAMAHAAAAAAAAAAAAAA :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda za Mirana. čeprav ne vozi Yamahe :P ....

GOOOOOOOOOOOOOO YAMAHAAAAAAAAAAAAAA :010

Fretigne je biu moj dark horse za zmagao na letošnjem dakarju. . . že par sezon vozi 450, yamaha ima dodelan motor in nebroj izkušenj. . .pa je vseeno CRKNILA. elektrika je šla u faliment, in Fretigne za Despressom zaostaja že več kot uro. KTM tudi z restriktorjem ni v podrejenem položaju, še zmer jih je 6 med prvih deset. Lepo pa se vidi, kako je voznik pomembnejši od motorja. Despres in coma tud s pohabljenimi motorji vozita najhitreje. (to je sicer najlepše pokazal pokojni richard sainckt, ko je po dveh zmagah z BMW prestopil na privatni KTM in še tretjič zmagal)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj presenetljivi so gledalci. Kako uživajo v gledanju in navijanju. Pravi užitek jih je gledat. Ko bi le tako bilo v sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj presenetljivi so gledalci. Kako uživajo v gledanju in navijanju. Pravi užitek jih je gledat. Ko bi le tako bilo v sloveniji.

jap, res. Morš pa vedet, da ni tam cela država na nogah in navija ... pač en del ... verjetno sorazmerno enak delež, kot pri nas ... le da je pri nas država tok manjša, da jih pač ne pride velik na kp ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, res. Morš pa vedet, da ni tam cela država na nogah in navija ... pač en del ... verjetno sorazmerno enak delež, kot pri nas ... le da je pri nas država tok manjša, da jih pač ne pride velik na kp ...

Sem se pogovarjal lani z enim Argentincem o Rallyu Dakar in je rekel da celi svet misli, da je v Argentini samo fuzbal in dolgo dolgo nič....razlagal je, da je motošport absolutno na drugem mestu in med fuzbalom ne zaostaja 3 svetlobna leta. Res je, da je Argentina velika, ampak kljub temu je število navijačev nenormalno.

Glede 450 pa mislim da je velika brca v temo, kar se bo pokazalo tudi letos...690 motorji so veliko bolj vzdržljivi in cenejši za uporabo....apak zgleda da ne znajo drugače ustavit KTMja....Francozi hočejo svojega "Šerka". Pa še na počasnih tehnično zahtevnih delih so 450tke hitrejše, tistih 30 kmh top speeda pa tudi ne vozijo cel Dakar...(pa še jajca moraš met da letiš na polno). Tako da pravljice o bolj počasnih motorih so bla bla bla....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se pogovarjal lani z enim Argentincem o Rallyu Dakar in je rekel da celi svet misli, da je v Argentini samo fuzbal in dolgo dolgo nič....razlagal je, da je motošport absolutno na drugem mestu in med fuzbalom ne zaostaja 3 svetlobna leta. Res je, da je Argentina velika, ampak kljub temu je število navijačev nenormalno.

Glede 450 pa mislim da je velika brca v temo, kar se bo pokazalo tudi letos...690 motorji so veliko bolj vzdržljivi in cenejši za uporabo....apak zgleda da ne znajo drugače ustavit KTMja....Francozi hočejo svojega "Šerka". Pa še na počasnih tehnično zahtevnih delih so 450tke hitrejše, tistih 30 kmh top speeda pa tudi ne vozijo cel Dakar...(pa še jajca moraš met da letiš na polno). Tako da pravljice o bolj počasnih motorih so bla bla bla....

jez tega ne vidm tako. ni vse v hitrosti 690 je precej bol brutalen. pospeški in pojemki na 450 so precej manj naporni za pilota. organizatori so hoteli manj utrujajoč motor. predvsem za privatnike. tovarniški piloti vozijo na limit v vsakem primeru. in mislim da jim je uspelo. da 450 ni počasne je blo jasno že 2005, ko je fretigne za zmagovalcem zaostal 13 minut!! po drugi strani, pa si najbrž želijo večjo konkurenco med znamkami, ne pa monomark prvenstva. kar je popolnoma logično, saj Dakarske specialke po večini nastajajo iz serijskih strojev (tudi WSBK prvenstvo je popustilo in dovolilo 1000ccm 4valjnike) letošnja četrta etapa je mela 5 znamk med 10! perfect!

BTW, mislim da je na dakarju 06 Duclos končal šesti na ktm 450!! tako da izgovorov ni. so samo kaprice. pr francozih jih je manj kot pr avstricih. KTM tud ni bil sposoben zmagat, dokler je mel resno konkurenco. po Peterhanslu in nepremagljivi Yamahi, ko je Peter odstopil je zmagal Edi Orioli na podobni Yamahi, po Yamahi je prišel še BMW s svojim F650 in Richardom Sainktem. . Ko pa je tudi BMW ukinil ekipo je "zavladal" ktm. . . . . po 10 letih mal spremenijo pravila, avstrijci pa v jok. . . .

Drgugače pa. . prvi Sherco je odstopil, Casteu se je zelo poškodoval, odtrgal mišico in izgubil precej krvi. na zelo grdem in nepreveč hitrem delu je ekstremno nesrečno padel, in je bil tako sesut da tudi signala za pomoč ni bil sposoben sprožit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo Casteu-ja mi je res žal, upam da se poceli pa bo naslednje leto spet zraven. Še huje pa jo je skupil deveti v skupnem seštevku Manca, baje je še nezavesten. Drugače pa dans spet raztur Come.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktm bo dokazal da ne jebe sistema.

Francoski komplot ASO, Sherco, Casteu in njihove igrice se ne bodo uresničile.

Vozijo se po trasah kjer so počasne in rabiš lahek motor in kjer greš lahko res hitro so omejitve hitrosti.

Despres jim bo pokazal svoje.

Meni se dopade kako se je začel, res je pravi šov, Evforija ljudi, navijanje, kričanje itd..

Res je noro, sam žal nimamo več predstavnika.

No, drugo leto spet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi naš poročevalec ima težave z argentisnkim terenom, pa verjetno z argentikami tudi ! :evilgrin: gaučo & gaučita ! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Cartman, maš prav, da so 450 manj agresivni, vendar še vedno trdim, da bodo profi vozniki pri 450tkah v še večji prednosti pred privatniki. Razen če bodo prepovedali menjavo pogonskih agregatov. Saj je že Stanovnik povedal, da je Fretigne menjaval mašine, kot po tekočem traku. Miranova 660 pa je dala skozi dva dakarja. Privatniki si pa tega ne bodo mogli privoščiti.

Glede modelov v 600+ klasi pa jih ima tako Yamaha, kot Honda in Aprilija... edino problem je, da jih nimajo razvitih v tej meri, da bi jih poslali na Dakar. Medtem ko pa 450 imajo (ker tekmujejo na enduro dirkah). Tukaj se strinjam, da je letos pestrost motociklov večja in iz tega vidika je bolj zanimivo, sem pa v dvomih, da bo lahko Stanovnik dobil tako hitro 450tko, ki bo vzdržala cel dakar, brez menjave motorja. Pomoje ne bomo videli več privatnih voznikov, ki bodo zmagali etape (tako kot je to uspelo Miranu in Vintersu,itd)

No upam, da se motim in da bo tudi KTM naredil vzdržljiv 450 stroj, al pa bo to uspelo "Šerkotu"

no tukaj pa še zanimiv link do zgodovine rezultatov na Dakarju.....DAKAR/docs/histo_1979_2007_us.pdf

Ne bom pozabil, ko so bili eno leto na Dakarju res velike endure KTM 950 vs BMW 1100....takrat pa so res bile hitrosti po puščavi 200+ in to bitko je dobil Meoni na KTMju.

Popravljeno . Popravil IBA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na dakarju so menda dve disciplini (poleg delitev v ccm-jih): amater in sport production. nisem popolnoma siguren če se jim tako reče. bistvana razlika med temi dvemi disciplinami je ta, da amater (to disciplino vozi stanovnik) ne sme celo dirko delat večjih posegov na agregatu in večina delov mora biti originalnih. sport production pa lahko dooosti več reči menjujejo. tudi cele agregate menda. no, cilj teme je ta, da amaterji vozijo celo dirko bolj šparovno, tako, da jim motor brez večjih posegov vzdrži cel dakar. sport productioni pa vozijo stalno na polno, saj jim po vsaki etapi naredijo generalko. v kolikor pa amater mora menjat kaj več, recimo agregat, pade takoj med sport porduction. Zato mi niti ni jasno zakaj se KTM buni, saj so njihove 450-tice dokaj močne in dokaj vzdržljive. in 450-tice se lahko enakovredno kosajo ses temi težkimi motorji. leta 2004 je bila 450 yamaha na zelo zelo visokem mestu med 1000-icami!!! pa tudi kar se tiče vzdržljivosti: lani je bila 450-tica prva v maraton klasi in kar tretja v sport production.

Vsekakor navijam za 450, saj trend v enduro motociklizmu je manjšanje kubikov in to, da na dakarju imajo omejitev ccm-jev, je v končni fazi dobro tudi za nas- enduraše, saj predvidevam, da bo dakar pripomogel k večji vzdržljivosti manjših kubikaž.

Popravljeno . Popravil BRANE
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

waahaha GRANDE FINALE. med avtomobilisti za zmago, med Sainzem in Al Atayahom, met motoristi pa za drugo mesto. med Ullevaseterjem in čilencem Contradom. oziroma med KTM in ostalim svetom. Despresss je Ullevaseterju dalekskluzivna michelinova polnila za gume, t.i. mousse, Coma pa mu je obljubil "šlep" na prvo mesto v etapi. vse zato, ker žcotrado vozi Aprilio. luda taktika. BTW, KTM je zaradi restriktorja vsisnega zraka svojim netovarniškim pilotom (villadoms despres in coma, najbrž tudi manca) motorje povrtal na 730ccm, in s tem zmanjšah hendikep pridušenega 690.

meni res ni jsno, kako je lahko po 46 urah, tiščanja na ful, brez ceste, o puščavi brezpotju wadijih. . med drugim in šestim manj kot ura. drugi trtji in četrti u desetih minutah!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po odzivu v tej temi sodeč in po sorazmerno mlačnem "navdušenju" se mi zdi, kakor da bi tale Dakar malce umiral počasi ... ?

Aja, Miran Stanovnik se pa na TV v reklami za Dormeo Memory veseli, da je doma, da lahko dobro spi ... baaa baaaa baaaa :-)

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse zato, ker žcotrado vozi Aprilio.

Ampak ne bilokero aprilo, vozi namreč rxv 450 ki je več ali manj v celoti razvita v apriliji in je tudi njihov prvi pravi hard enduro moped, so prišle šele leta 2006 ven.

Je pa drug problemček, ker agregate menjajo kot gate in gištel švasajo kot da je iz cukra. V resnici je pol alu pol pa jeklen.

Kakorkoli, apriliji bi iskreno privoščil skupno zmago, da se pomaranče mal zamislijo. :yea1:

Po odzivu v tej temi sodeč in po sorazmerno mlačnem "navdušenju" se mi zdi, kakor da bi tale Dakar malce umiral počasi ... ?

Men je tale j. ameriški dakar lih tolk da je, ker ni D od afriškega. Pač ni isto in občutek imam, da vsako leto delajo bolj univerzalne trase, da ni pretežko, ker pol bi blo mogoče manj prijav in manj biznisa. :ninja:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ne bilokero aprilo, vozi namreč rxv 450 ki je več ali manj v celoti razvita v apriliji in je tudi njihov prvi pravi hard enduro moped, so prišle šele leta 2006 ven.

Je pa drug problemček, ker agregate menjajo kot gate in gištel švasajo kot da je iz cukra. V resnici je pol alu pol pa jeklen.

Kakorkoli, apriliji bi iskreno privoščil skupno zmago, da se pomaranče mal zamislijo. :yea1:

Men je tale j. ameriški dakar lih tolk da je, ker ni D od afriškega. Pač ni isto in občutek imam, da vsako leto delajo bolj univerzalne trase, da ni pretežko, ker pol bi blo mogoče manj prijav in manj biznisa. :ninja:

jp. welding exercise so oklicali rxv. meni ful prijetno presenečenje. mašine menjujejo ker so 450 nabrite do onemoglosti, in še zmer ne lovijo velkih ktmjev. Fabriških 730 sploh ne. ko bodo ti stroji ukinjeni, se bo tempo upočasnil, in 450 bo zgubil mal konj in brzine. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Uvealseter je pa letos odpeljal res odličen rally....ali kdo ve koliko je imel tovarniške podpore??? Ker koliko je meni znano je bol privatnik, tako kot naš Miran.

450 bodo po moje vedno menjavali mašine, ker ko bo KTM šel na 450 bo mašina našpičena, tovarniška yamaha in aprilija pa ne bosta šli na manj moči....bo pa po moje res tako kot je že nekdo povedal, amaterji imeli vzdržljive 450 mašine...ne bodo pa tako hitri kot tovarniški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

450 ima original okol 50km kar je premal za kakšen rezultat, pa še to dvomim da bi cel dakar pregural.

Da se pa 70+km ven iztisne pa agregat postane krhek in zeeelooo drag za vozit.

V tem primeru so big bore ktm-ji dosti boljša izbira za privatnike predvsem kar se vzdržljivosti in stroškov vzdrževanja tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!