Skoči na vsebino

Utrujenost


Johan VFR

Priporočene objave

Odgovor na tvoj drugi del vprašanja ti lahko povem iz prve roke, saj sem imel enduro 2 leti ( KLR 650 ) in je razlika zelo velika, ne samo v načinu vožnje, na cestaku si manj utrujen. Vožnja sama je bol dinamična, drža meni osebno bol ugaja, pa speeda je več normalno. Enduro te utrudi, vsaj moj me je, ves veter dobiš v prsa, kar pa ni prijetno, z tem pobereš tudi ves mrčes, tu pa tam kakega ptiča.....Maš pa manj stroškov z enduro, lahko zaviješ iz cestišča....V glavnem stvar okusa, tvojih želja, tvojega stila in namembe motorja. Povsod pa je veliko užitkov. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veliko bos lahko prebral,ce uporabis iskalnik in tam vpises ustrezne podatke; o 600 SS-motorjih je pa ze res veliko napisanega v forumu.

glede 2003 modelov bos pa moral se kaksno leto pocakati,ce te zanimajo izkusnje z novimi masinami. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga ice! Fotr ma 800... ga grem zdele loh furat. sam pol mene nauš več kle vidu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor na tvoj drugi del vprašanja ti lahko povem iz prve roke, saj sem imel enduro 2 leti ( KLR 650 ) in je razlika zelo velika, ne samo v načinu vožnje, na cestaku si manj utrujen. Vožnja sama je bol dinamična, drža meni osebno bol ugaja, pa speeda je več normalno. Enduro te utrudi, vsaj moj me je, ves veter dobiš v prsa, kar pa ni prijetno, z tem pobereš tudi ves mrčes, tu pa tam kakega ptiča.....Maš pa manj stroškov z enduro, lahko zaviješ iz cestišča....V glavnem stvar okusa, tvojih želja, tvojega stila in namembe motorja. Povsod pa je veliko užitkov. :)

O čem govoriš?

-Hard enduri vs. potovalnim cestnim?

-Potovalni enduro vs. cestni dirkalnik?

Mal bol zdefiniraj odgovor, da ne bo nejasnosti. KLR-ja predvidevam si imel staro jajco, ki te je zdrmala....

Za lagodno in daljšo vožnjo so primerni potovalni motorji, tako cestni kot enduro potovalniki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če želiš z endurom čim hitreje priti od ene točke do druge oz. loviš tempo cestakov, si MOGOČE (jaz ne) res bolj utrujen. Drugač pa: NO WAY. Pa čeprov dost v prsa in glavo dobiš. Sem imel tudi tak motor z balanco pri tleh, tako da lahko primerjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pri Pegasu - kar je nad 130 že lepo čutiš, kar je nad 150 pa je fajn bit malo dol sklonjen, vsaj pr meni je tak (tud odvisno od višine motorista). treba bo šipico nabavit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da si na cestaku manj utrujen kot pa na enduri? Hm. Malo verjetno. Jaz imam TA, pa sem po 300 km dokaj dinamične vožnje odločno manj utrujena, kot pa sem bila npr. na VFRki, ki sem jo peljala 150 km. Da bolečin v rokah in kolenih (zaradi opkrčenih kolen) sploh ne omenjam. Kar se upora vetra tiče: že pri osnovni šipci na TA, je zaščita, vsaj za voznika, zelo dobra. Se pa dobi tut višje steklo (drago ko žafran) pol pa baje nič več vetra ne čutiš.

Ajde, dopuščam možnost, da te na KLRju al pa aki XTjki fajn preruka, zato pa 2 cilindra rulez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da si na cestaku manj utrujen kot pa na enduri? Hm. Malo verjetno. Jaz imam TA, pa sem po 300 km dokaj dinamične vožnje odločno manj utrujena, kot pa sem bila npr. na VFRki, ki sem jo peljala 150 km. Da bolečin v rokah in kolenih (zaradi opkrčenih kolen) sploh ne omenjam. Kar se upora vetra tiče: že pri osnovni šipci na TA, je zaščita, vsaj za voznika, zelo dobra. Se pa dobi tut višje steklo (drago ko žafran) pol pa baje nič več vetra ne čutiš.

Ajde, dopuščam možnost, da te na KLRju al pa aki XTjki fajn preruka, zato pa 2 cilindra rulez.

Hmnja... Mači, še dobr da nisi pelala mojga guzzija hehehe... :D

Kar se pa tiče utrujenosti... treba met tut mal kondicije pa kolkr si kej navajen/a :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,takole: po 1000+ km na dan je skoraj vseeno kaj vozis.na SS bodo zapestja,hrbet in vrat najbolj trpeli,na turerju in enduri rit,na sportturerju pa vse razen riti.izberi svoj strup. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do sedaj sem imel priloznost kar nekaj endur in cestnih, pa naked in podbno vozit in moje mnenje je da te cestni dosti bolj utrudi ko enduro ker trpijo zapestja in roke. edini problem pri endurah (npr pegaso in f650)je ce vozis nad 130 ker navadno upor vetra naredi svoje. ta problem majo resene velike endure kje si kot na fotelju. sicer pa sta to tako razlicna koncepta da jih je res tezko primerjat. na luknjasti cesti pa na cestaku zapestja bolijo ko sus tako da bi rekel da so v splosnem glede na vecino cest endure bolj primerne, a vsake oci imajo svojega malarja. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tud jaz sem že kar nekaj motorov imel-vozil.In moram priznat ,da sem se najlepše peljal z pegasotom(po udobnosti).Tako,da mislim ,da te enduro manj utrudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največ je seveda v kondiciji in stvar posameznika kakšna drža na motorju mu najbolj odgovarja. Meni osebno bolj leži klasičen ali pa sporttour motor. Ljudi kateri prepotujejo na motorjih dnevno po 500 km ali več, v glavnem uporabljajo močnejše motorje (več ccm) in imajo v glavnem montirane višje ščitnike za veter. V klubu imamo člana Uroša Blažka, ki je sedaj s svojim motorjem nekje na Tajski. Povedati moram, da je prepotoval že cel Pakistan, Indijo in namerava prevoziti še Australijo. Vozi pa enduro Moto guzzi- Quota in je posebej prirejena za dolga potovanja. To so razni nosilci za opremo, nosilci rezervnih gum, kanto za gorivo,... cca 100 kg opreme+ 2 osebi. Na motorju ima tudi posebej zanj narejen sedež, kakršen mu najbolj odgovarja. Če pa govorimo o normalnih vožnjah, pa je vsak motor gut, samo kondicijo rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko realno pričakujem da bom nardil s Pegasom 700km/dan v prvi sezoni?

kakšn dan že, povprečno pa ziher ne. Razn, če tvoja sežona traja en dan :P :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je približno razdalja od Kopra do Lendave in nazaj. Povsem izvedljivo.

Vsak dan? Oz. vsako furo? A ti se nkol ne zapelješ tko en mičkan krogec, k maš lih urco lufta? V eni uri pa ne nardiš 700 km. Tut če si Ice, al pa maš turbo pogon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

700 je kar precej, razen če boš po ravnih cestah vozil.

Po zavitih cestah je potovalno povprečje ponavadi okoli 60km/h po avtoceti pa tudi prek 100km/h.

Jaz sem letos po siciliji vozil okoli 400km na dan po gorskih in zavitih regionalnih cestah. To je bilo tkole na uč cca. 10h vožnje na dan, s postanki za bencin in kakšno malico vmes.

4300km / 10dni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko realno pričakujem da bom nardil s Pegasom 700km/dan v prvi sezoni?

Po moje jih bi lahko naredil (če se le malo potrudiš) tudi 1000/dan. Predvsem pa verjamem, da boš v tem neizmerno užival in varno oddelal svojo turo. Da ne govorim o tem, da boš na tehle straneh največji frajer (dokler te ne prehiti nekdo, ki bo pač prevozil 1.200/dan...in tako naprej).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kakem frajeru govoriš? To me zanima zato ker glih ne dobim 1 mesec dopusta in če bi rad nekam prišo se ne morem cincat s 300km/dan, ker pol boljše da grem samo na morje pa nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!