Skoči na vsebino

Utrujenost


Johan VFR

Priporočene objave

hehe kaj naj rečem - jaz sem jih letos naredil malo več kot 1500 (pa vse na črno ;-) ), če prištejem, da sem se sploh malo naučil pelat motor po cesti ;-)

Dejstvo - upam, da bom še letos naredil izpit za motor... :]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednjo sezono začenjava z "moto pašo" najinega mladinca - 16 letnika. Moped je primeren za daljša potovanja (Varadero 125), bo tudi malce odprt zaradi varnejšega prehitevanja. Vprašanje pa je preprosto - ali ima kdo od vas izkušnje, koliko ti še vedno otroci zdržijo, predvsem kar se koncentracije tiče. Vem, da se bo zakljinjal, da ni utrujen, ampak ..., za verjeti pa najbrže ne bo. Varnostno vprašanje, pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednjo sezono začenjava z "moto pašo" najinega mladinca - 16 letnika. ..... Vprašanje pa je preprosto - ali ima kdo od vas izkušnje, koliko ti še vedno otroci zdržijo, predvsem kar se koncentracije tiče. Vem, da se bo zakljinjal, da ni utrujen, ampak ..., za verjeti pa najbrže ne bo. ....

Zelo odvisno. Fizično utrjen in za motorizem zagret mladec lahko zdrži več kot bi si mislil.

In obratno, šibkejši in z manj zanimanja za motorizem, bo kmalu imel vsega poln kufar.

Priporočam, da delate pavze, se ustavte, malo pojeste in popijete in potem dalje. Saj je 1/4 ure čisto dovolj. Večji problem vidim v mulariji, ki prehitro zapopade in hoče vedno več, vedno hitreje, vedno bolj na koleno itd.., po drugi strani pa brez izkušenj in jasno absolutno brez previdnosti. Takega je treba malo bremzati in mu LEPO dopovedati, da je lahko za ovinkom traktor z gnojnim trosilcem postavljen na počez, ali pa Yugoar na ful na nasprotnem pasu.

Je hudič čakat, da ga cesta sama izuči, je lahko predraga šola.

Torej čim več skupnih zanimivih voženj in čim več pogovorov o pasteh na cesti.

Srečno in mnogo lepih in varnih kilometrov želim celi družini! :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Horjo, tenksi za želje, sem kar malo ganjen. Za motor ga nisem ama nič silil, je pa zažgan v to smer. Izkušnjo je pokasiral letos poleti, ko je strmoglavil s skuterjem, potem pa še čez mojo roko. Še danes ga boli srce, ko je poslušal hrskanje plastike in železa po asfaltu in mislim da se zaveda, da je svojo porcijo sreče izrabil. To smo vzeli. Analize fur tudi delam z njim in ga občasno teram po poligonu (Dolgi most vabi). Razmišljam, da bi ga opremil z PDR postajo, samo se bojim, da bi ga s tem samo dekoncentriral. Zaenkrat bo imel absolutno prepoved samostojnega razkazovanja moto veščin, ker mislim, da bo imel z mano kar dosti dela. Pa še nekaj, upam da se nisem zmotil v razmišljanju, da je motor lahko odlično orodje, da ohraniš stike in odnose z najstnikom.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš šestnajstletnik je v septembru opravil mali A in dobil v uporabo Gilerco. Z njo se samostojno vsakodnevno vozi v šolo in potem še po popoldansko večernih opravkih.

Moram priznati, da skupaj na vožnjo pa še nisva šla. Sva hotela iti v soboto, 26.10., a je krava pri zagonu zmogla le PRRRRRR in je vse skupaj padlo v vodo, oziroma v akumulator.

Je pa tudi on že enkrat testiral močno zaviranje na pesku v ovinku, a je na srečo le malo podrsal plastiko prvega skuterja, sebe nič, zato strmoglavljenja čez roko ni bilo, drugič ga je pa zbil avto iz neprednostne desne, pa mu tudi nič ni bilo, mulcu, zavarovalnica je pa za skuter toliko izplačala, da smo brez dodatkov kupili novega. Tako, da nekaj osnov pomena previdnosti v življenju že ima in mu topogledno zaupam.

Z Lady seveda upava, da je rojen pod srečno zvezdo in njegov brat, ravno danes petnajstletnik, skuterist, tudi. Ta, drugi, je bolj živec in ga je potrebno bolj na kratko držati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednjo sezono začenjava z "moto pašo" najinega mladinca - 16 letnika. Moped je primeren za daljša potovanja (Varadero 125), bo tudi malce odprt zaradi varnejšega prehitevanja. Vprašanje pa je preprosto - ali ima kdo od vas izkušnje, koliko ti še vedno otroci zdržijo, predvsem kar se koncentracije tiče. Vem, da se bo zakljinjal, da ni utrujen, ampak ..., za verjeti pa najbrže ne bo. Varnostno vprašanje, pač.

sicer nima izkušenj z 16-letnimi mladci, ampak pri cca 16,5-17. letih sem začel vozit 250 enduro. ker sem treniral plezanje, nekaj malega tudi atletike in se na sploh dosti bavil z športom + bil ZELO zagret za motor mi ni bil problem cel dan vozit po asfaltu, makedami in terenu, samo da je prdelo pod mano. padal ali zaletaval se nisem in vse preživel brez problemov.

ker sem se vozil z kar nekaj začetniki in jim svetoval glede vožnje bi ti svetoval, da na odprtih delih cest kjer ni gostega prometa, sina spustiš naprej in naj on vodi. dalo mu bo samozavest in kontrolo tako da bo verjetno sam se odločil za pavzo. opazuj njegovo vožnjo in če vidiš da pade koncentracija naredita pavzo. utrujenost se takoj vidi po liniji ovinkov, ki ni več tako čista. več je močnejšega zaviranja ker prepozno registrira ovinek, pri prehitevanju dalj čaka, ni tako odločen,....itd.

še dosti varnih kiometrov vsem tvojim! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo čtivo Pervy. Od samouka do učitelja. Spomnil si me na to, kako voziti v skupini - ta slabe spredaj. Pa še malce obrambe pred od zadaj agresivnimi 4kolesniki, ki so po moje še večji šok za začetnika.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pri 16 sem začel z viragom 250 in pri turci dalši od 100 km sem bil precej utrujen. Ne vem a od motorja a od slabe priprave. So pa priprave na prehitevanje s 125 ccm kar nekakšen projekt... mislim glede moči. Nad 100 km/h težko kaj storiš... Naporno. Prva turca v Logarsko dolino, na morje, na gorenjsko.... pa boš videl...

lp, Onim

p.s. sicer se pa meni še zdaj več kot 300km na dan zdi veliko, pa sem motorist že 10 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. sicer se pa meni še zdaj več kot 300km na dan zdi veliko, pa sem motorist že 10 let.

No, 300 km na dan ... ni sile ...., sicer pa vsak po svojem okusu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj meni tudi na začetku sezone, sploh če kakšne škampe pa pedoče nažigam ob morju, za 1. maja bi pa že na Nord kap lezel. Mislim, da ima čudežna beseda moto kondicija velik veljave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No lepo je vidt da vsaj za nekatere otroke skrbijo starši in jih vzgajajo kako se je treba v prometu obnašat. :)

Če pogledam sebe mi ni nikol nihče dal nobenga nasveta glede situacij, ki se lahko pripetijo na cesti, zato se mi zdi to zelo vredu da boš vzel sina s sabo na furo!!! :D

Pr men je pa lih obratno morm pa jest fotra vzgajat 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mladi na motorju zdržijo ogromno, če uživajo v vožnji z motorjem.

Z Robycop-om sva na mopedu - motorju že od mojega 13. leta in smo imeli tudi dolge, potovalne ture. Nikoli sploh pomisil nisem na to, da bi bil od vožnje zmatran ali kaj manj skoncentriran.

No, izjema je bila Robycop-ov podvig, vožnja z Tomos CTX-om v Muenchen in nazaj v enem šusu :lol: He, he 80 km/h po nemški avtocesti, hehe. No, pripeljal je nazaj brez problemov, če odšteješ, da je na koncu na motorju že skoraj spal :lol:

Glede tistega, ko ga je zbil avto. Veš kaj pravijo: Što ne ubije, jača.

Na VSAKI napaki se učiš. Tako bo mladi fant v prihodnje bolj pozoren na avtomobiliste iz stranske ulice, kjub temu, da ni bil kriv. To je pač šola predvidevanja prometa. In prej ko jo začne, bolje zanj, tudi za čas, ko bo vozil avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto ga je zbil pa se sprašuješ če je rojen pod srečno zvezdo? No, saj, vsak nima te možnosti :twisted: :twisted: :D

Veš, da je srečkovič. Skuter ocenjan za totalko, mulcu pa nič, le roki sta ga nekaj dni boleli, ker je vso lastno maso zadržal na krmilu.

Sicer pa, ko se vozimo v avtu, komentiramo situacije ali stanje ceste z vidika motocikla/skuterja.

Koliko zdržita v sedlu, pa ne vem. Nekih daljših poti nista delala. Šestnajstletnik se je poleti en mesec dnevno vozil iz CE v Sl.Konjice in nazaj na počitniško delo, sicer pa se je podil s skuterjem v glavnem po mestu in bližnji okolici. Izpit A125 pa je opravil šele v septembru, zato časa za daljše potepije ni več.

Najmlajši pa je šel jeseni s skuterjem na družinsko fešto v Logarsko dolino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pri 16 sem začel z viragom 250 in pri turci dalši od 100 km sem bil precej utrujen. Ne vem a od motorja a od slabe priprave. So pa priprave na prehitevanje s 125 ccm kar nekakšen projekt... mislim glede moči. Nad 100 km/h težko kaj storiš... Naporno. Prva turca v Logarsko dolino, na morje, na gorenjsko.... pa boš videl...

lp, Onim

p.s. sicer se pa meni še zdaj več kot 300km na dan zdi veliko, pa sem motorist že 10 let.

Z viragotom sem v šusu prišel iz dubrovnika do lj. nekaj manj kot 700km od 9 zjutraj do 7 zvečer. To je bilo res največ in kar utrujajoče. Ampak tja do 500km pa mi ni bilo problem narediti na dan.

Je pa res da je bil virago za mene najbrž premajhen motor in sem se zato večino časa na relacijah vozil tako da sem noge imel na sopotnikovih tačkah. Tako sem imel lahko čoperja oz cestaka. Kdaj pa kdaj sem pa kakšen km naredil tudi na zadnjem sedežu, pa to ne pomeni da so me drugi vozili okrog ampak dolge noge dožsežejotudi s zadnjega sedeža do bremze.

Kar se pa prehitevanja tiče pri 100 in več km/h s takim motorjem si moreš pa že kar pravi čas zalet vzeti da začneš prehitevanje s končno hitrosjo sicer vse skupaj predolgo traja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prehitevanje s 125ko (Gilerca) je sploh en velik hec. Če cesta visi, potem jo tudi tovornjak potegne in mu že nisi kos (Gilerca ima po tovarniških papirjih max hitrost 102 km/h). Avtobus je težko prehiteti, ker so običajno prazni (večina rednih linijskih) in zato tudi lahki in hitri.

Najenostavneje je prehiteti ob kakšnem zastoju, ko mora tovornjak ali avtobus pospeševati, tu pa je bila tudi šibka Gilerca hitrejša.

Sicer pa, če sem v Vrhniškem klancu ugotovil, da sta dva ali več tovornjakov prede menoj, sem zapeljal na počivališče in izvedel počitek, dokler se grdobe niso skrile za obzorje in pazil, da me ne preseneti kakšna druga od zadaj.

Popotovanje s 125kubičnikom je nekaj čisto drugačnega, kot z zaresnim motorjem. Počasneje napreduješ, a več dogajanja ob cesti vidiš in doživiš.

Sem pa bil v sedlu Gilerce že 12 ur (samo eno tankanje bencina vmes, ker popije pod 3 l/100 km) in opravil nekaj čez 600 km. Na koncu so precej bolela kolena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dio mio Brrrm, tem našim otrokom bo kakšen zagret uradnik še tahometer našitmal na motor, kot tovornjakom.

Filozofija omejitev me "malce" moti. Nisem pristaš divjanja po cesti, sploh pri "rosni mladini", ampak sem brez milosti mlademu možu odprl skuter do 80 km/h, ker če ne, bi ga zličkali na kakšni mestni vpadnici. Sem prej izkusil sam, ker se v službo in v mesto rad vozim tudi sam s tem "malokolesnim" čudom. Enako bom naredil z "višjekolesnim" 125 ccm čudom. Bo pa imel mladi mož še eno dodatno delo. Lepo bo pazil na omejitve hitrosti (policaje v zasedi), kar pomeni, da bo gledal naprej in okoli sebe (stranske ceste, stare ate s klobuki in brez) in ne pred motor. Mislim, da bo potem tudi prej utrujen.

Ata Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj naš sedanji skuter je odprt in prejšnji je bil tudi.

Za Gilerco se pa niti nisem zanimal, ali je kaj zaprta ali ne, jo jemljem kar takšno, kot je. Je 4T in narejena po italijanskih merilih za mladinske motocikle in zato verejtno že sistemsko zamorjena (prenosi in podobno, in ne samo kakšna blokadica v izpuhu). Pa če sem jaz s potovalno hitrostjo 70 km/h preživel leto in pol, bosta tudi mladinca vsak po dve leti. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!