Skoči na vsebino

Utrujenost


Priporočene objave

Objavljeno

No mogoče pa si bodo omislili kakšen kosmodisk za vrat. :lol: Meni prav lepo služi na daljših turah. :P

Objavljeno

vse lepo in prav...je pa velika razlika na kaksni cesti delas kilometre..je vse nekaj drugega naredit 1k po avtocesti ali pa 500km po hribih...mene je letos najbolj zmucla voznja v dolomite na Stelvio...smo imeli od Tolmezza do 20km pred stelviom dez,tko da smo vozili po nepoznanih hribih cca 60/h...se sreca da se je pol razjasnilo tko da je bil vsaj razgled z vrha super 8)

Objavljeno
A kosmodisk za vrat?

Ne za vrat za hrbtenico, malce narobe napisal :oops:

Objavljeno
vse lepo in prav...je pa velika razlika na kaksni cesti delas kilometre..je vse nekaj drugega naredit 1k po avtocesti ali pa 500km po hribih...mene je letos najbolj zmucla voznja v dolomite na Stelvio...smo imeli od Tolmezza do 20km pred stelviom dez,tko da smo vozili po nepoznanih hribih cca 60/h...se sreca da se je pol razjasnilo tko da je bil vsaj razgled z vrha super 8)

Narediš malce zimskih priprav( fitnes...) pa ne bo problemov saj jaz jih nisem imel po 10. urah vožnje in 130km po Azurni obali pri 30+ stopinjah sredi Julija.

Objavljeno

Za motor vozt sploh pa neke vratolomne dolžine je treba bit kondicijsko pripravljen(ne da jst sem)!

kar se tiče omenjenih dolžin - čez 1000 km v enem dnevu vprašite kogar hočeste sam to ni več zdravo!

Po tolkih kilometrih si toliko utrujen da ne voziš več z dovolj koncentracije da bi bilo to varno zate in za ostale udeležence!

Na motorju pa je pomembno bit fajn skoncentriran!

Vsi stakovnjaki pravijo da je treba po 1 uri vožnje 15 minut počivat!

Kar pravi na to da če se bi tega držali ni varjante da naredite toliko kilometrov na dan!!!

Objavljeno

Vaja dela mojstra,ko smo šli letos na Nordkapp,smo delali vsak dan od 500-900km na dan in to vsak dan celih 17 dni,in že po prvih dneh sem se navadila na tak tempo vožnje,rit postala je potplat in 500km se mi je zdel kot pljunk v morje,full se navadiš,od tega smo vozili 3/4 po džu in mrazu cca 15stopin,seveda pa smo se vsako uro ustavili za 10 min vsaki 2 uri pa tankat no cca 20 minut počitka.Prve dni je bilo naporno potem pa smo bili že ulavfani in sploh ni bilo naredit noben problem 600km.Seveda pa je odvisno tudi od stila motorja

Objavljeno
kar se tiče omenjenih dolžin - čez 1000 km v enem dnevu vprašite kogar hočeste sam to ni več zdravo!

Po tolkih kilometrih si toliko utrujen da ne voziš več z dovolj koncentracije da bi bilo to varno zate in za ostale udeležence!

Na motorju pa je pomembno bit fajn skoncentriran!

Vsi stakovnjaki pravijo da je treba po 1 uri vožnje 15 minut počivat!

Kar pravi na to da če se bi tega držali ni varjante da naredite toliko kilometrov na dan!!!

se ti drzis tega? ......zdravo (za telo) najbrz res ni,glede koncentracije pa samega sebe poznam zadosti,da vem kdaj moram nehati.vem tudi,kaj moram poceti par dni prej,da lahko tako "turo" tudi prevozim.

tisto o 15 min pavzi vsako uro - sorry,samo se mi prevec zdi fantazija.na dve uri da,sem ze tudi slisal in bral.ne vem kako ti to pocnes,toda jaz sem v/na vsakem vozilu enako koncentriram - in to 12 let in s preko 600k km prevozenih (od tega cca. 250k km na motorjih).

Objavljeno

Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev! :lol:

Objavljeno

Ice, četudi si zdržljiv in vse, ti koncentracija vseeno pade z vsako uro vožnje dlje. Je pa res, da če je človek kondicijsko bolj pripravljen bo to tudi lažje zdržal. Je pa tud to, da se večinoma vozim s prijateji, kateri imajo različne motorje in tudi eni med njimi niso vsak dan na motorju, so postanki zelo dobrodošli, vsaj na vsake dve uri.

Objavljeno

Danes sem (tam, kjer zjutraj v miru lahko kaj prebereš :wink: ) v zadnjem Avto magazinu prebral članek povzet izpred 35 let:

"Tone Fornezzi in inž. Tom Pleterski sta na Tomosovih mopedih T 12 opravila vztrajnostni test. V sedemnajstih dneh sta z obloženima mopedoma prevozila skoraj 8.000 kilometrov. Pot ju je vodila iz Ljubljane na Dunaj, nato pa naprej v Berlin, Frankfurt, prek Poljske na Švedsko in Dansko ter z ladjo na Islandijo in v Grenlandijo. Tam sta mopeda naložila na letalo do Glasgowa in se nato skozi London, Amsterdam, Bonn, Frankfurt, Innsbruck ter čez prelaz Brenner vrnila v Ljubljano. Resnejših okvar na serijskih mopedih, z izjemo ene pregorele vžigalne tuljave, nista imela. Mopeda sta se tako na dolgi poti dobro izkazala."

Objavljeno
kar se tiče omenjenih dolžin - čez 1000 km v enem dnevu vprašite kogar hočeste sam to ni več zdravo!

Po tolkih kilometrih si toliko utrujen da ne voziš več z dovolj koncentracije da bi bilo to varno zate in za ostale udeležence!

Na motorju pa je pomembno bit fajn skoncentriran!

Vsi stakovnjaki pravijo da je treba po 1 uri vožnje 15 minut počivat!

Kar pravi na to da če se bi tega držali ni varjante da naredite toliko kilometrov na dan!!!

se ti drzis tega? ......zdravo (za telo) najbrz res ni,glede koncentracije pa samega sebe poznam zadosti,da vem kdaj moram nehati.vem tudi,kaj moram poceti par dni prej,da lahko tako "turo" tudi prevozim.

tisto o 15 min pavzi vsako uro - sorry,samo se mi prevec zdi fantazija.na dve uri da,sem ze tudi slisal in bral.ne vem kako ti to pocnes,toda jaz sem v/na vsakem vozilu enako koncentriram - in to 12 let in s preko 600k km prevozenih (od tega cca. 250k km na motorjih).

Veš kako je ICE:definicije so nekaj praksa pa drugo!Sej tudi če masno žreš bo zdravnik reku da ni zdravo pa boš vseeno žru!

Dejstvo je tako kako ti delaš je pa sam tvoja stvar!

Jst osebno se tega 100% držim, pa ne zaradi česar koli drugega kot pa zaradi mojega zdravstvenega stanja!Imam namreč sladkorno bolezen in moram vsako uro ustavt z katerim koli vozilom in se malo prečekirat!

In ti povem iz svojih izkušenj da se počutim bolje in da sem manj utrujen kot pred leti ko sem vozu čist z drugo logiko!!

Objavljeno
O kakem frajeru govoriš? To me zanima zato ker glih ne dobim 1 mesec dopusta in če bi rad nekam prišo se ne morem cincat s 300km/dan, ker pol boljše da grem samo na morje pa nazaj.

700 km na dan čista utopija.Mogoče prvi drugi pa tretji dan,pol pa konec veselice ker nisi robot.

Objavljeno
700 km na dan čista utopija.Mogoče prvi drugi pa tretji dan,pol pa konec veselice ker nisi robot.

gre, gre ampak kot je že blo napisano rit je leder in podobno. :wink: pa baby pudra ne pozabit, da se z njim med nogami in pod pazduho mažeš, drugače se ti vse vname :?

Objavljeno
Ice, četudi si zdržljiv in vse, ti koncentracija vseeno pade z vsako uro vožnje dlje.

no shit sherlock :P :lol: ......kot nekdanji "poklicni" voznik sem imel sanso se malo ukvarjati z materijo.

Objavljeno

Mene pa zanima nekaj drugega.Tukaj vsi delate 800km in več na dan sami dolgoprogaši.Ko pa se prodajajo motorji pa majo po treh letih prevoženih povprečno od 9 do 15oookm.KAKO JE TO MOGOČE. :twisted:

Objavljeno
Mene pa zanima nekaj drugega.Tukaj vsi delate 800km in več na dan sami dolgoprogaši.Ko pa se prodajajo motorji pa majo po treh letih prevoženih povprečno od 9 do 15oookm.KAKO JE TO MOGOČE. :twisted:

Vse je mogoce.....sam stevc se mora mal zavrtet nazaj :D

Sej zato pa ko se kupuje rabljen motor,je najboljse da poznas lastnika....ce ne je pac loterija 8)

Objavljeno
Mene pa zanima nekaj drugega.Tukaj vsi delate 800km in več na dan sami dolgoprogaši.Ko pa se prodajajo motorji pa majo po treh letih prevoženih povprečno od 9 do 15oookm.KAKO JE TO MOGOČE. :twisted:

Ko sem ga jaz prodajal je imel na števcu 35000 km, star pa je bil 2,5 leti. Eni pač vrtijo števce. Sicer pa, saj dobiš tudi stroj z mal km, ampak kdo ti garantira da nikoli ni kuril gum in pokal.

Objavljeno
Mene pa zanima nekaj drugega.Tukaj vsi delate 800km in več na dan sami dolgoprogaši.Ko pa se prodajajo motorji pa majo po treh letih prevoženih povprečno od 9 do 15oookm.KAKO JE TO MOGOČE. :twisted:

Pa saj veš to je mesečna poraba km oz. eventuelno letna 15+. Samo je zmanjalo oglasnega prostora v SO. Saj veš oglas do 20 besed.

Se pa najdejo lastniki (moj sosed) ki jih ne delajo 1000km na leto.

Objavljeno

razen prvega noben motor ni imel pod 70k km,ko sem ga prodajal. :roll:

Objavljeno
Se pa najdejo lastniki (moj sosed) ki jih ne delajo 1000km na leto.

Jaz sem zadnjič srečal znanca, ki je dejal, da letos je pa kar 1000km že naredil :shock: :? :lol: .

Objavljeno
Mene pa zanima nekaj drugega.Tukaj vsi delate 800km in več na dan sami dolgoprogaši.Ko pa se prodajajo motorji pa majo po treh letih prevoženih povprečno od 9 do 15oookm.KAKO JE TO MOGOČE. :twisted:

moja prejsna drag star-ka po 2 letih 25k ko sem jo prodajal, kawa ma sedaj manjse letno povprecje ampak vseeno 25k+ (pac zaradi voznje z drugimi motorji :wink: ).

nazalost delam dolge proge samo ko denar in cas to dopuscata, letos nobene take :cry: :x . drugace pa raje kupim motor z dosti km ker bom vsaj vedel da ga je clovek redno vozil in temu primerno skrbel za njega, bolse to kot pa nedeljski vozniki ki grejo 50 km do srecanja pol pa celi vikend pokajo in kurijo gume pa 50 km domov in je uspesnih 100 km za vikend naredil. tak ma lahko 1000 km na sezono ampak stanje motorja je za 50.000.

Objavljeno

Pery to pa je zdaj realno napisano.Jaz sem delal povprečno 17000km na sezono in sem moral kar dosti vozit.Tukaj pa poslušam 3 tedenski dopust pa vsak dan 800 km pa še dosti vožnje med letom pa tak dalje.Pol bi vsi motori stari 3leta morali imet 100K km.To si pa lahko privošči samo kak premožen privatnik.Tisti pa tak nimajo časa za vožnjo z bajkom.Ali pa če ti to poklic zahteva. :wink:

Objavljeno
Ali pa če ti to poklic zahteva. :wink:

no pa smo ze blizje odgovoru :P :wink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!