gros Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Ali pozna kdo ta model in ali ima kdo izkušnje z njim. meni je namreč ful všeč ker je v2 motor in bi ga kupil kot old timerja, samo bi rad najprej slišal kje imajo hibe, kako je z rezervnimi deli (ali se še dajo kupit) in kako je motor v primerjavi z konkurenčnimi izdelki. hvala za odgovore
motofrik Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 En dobronameren nasvet -pojdi na slovenski Moto Guzzi forum.
gros Objavljeno Junij 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 nisem ravno prepričan, če bom tam dobil objektiven odgovor o teh motorjih!
Cartman Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 nisem ravno prepričan, če bom tam dobil objektiven odgovor o teh motorjih! ja tuki tud nebo kake silne objektivnosti. se pa zna zgodit dost balasta. tam boš dobil več preverjenih informacij kar se delov in šraufarije tiče. moje mnenje? Če ti je všeč, kupi. jaz še zmer en mal obžalujem, da nimam več honde cb in de mi je kasneje z rok zbežal ducati 350, letnik 1977.
biker77 Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 en v MK Kamnik prodaja neke dele za omenjeni motor..mogoče ga pokličeš in boš kej več zvedu.. drugače pa ena klasika tale moped..prečni V2, drugače pa tak kot vsi motorji tistega časa.. če ni previsoka cena in je lepo ohranjen ga vzemi.. če se ti gre zgolj za "klasiko" pa mogoče raje suzuki ali hondo..zihr bo manj živcev šlo..
simonsi Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Ne vem kateri letnik kupuješ, ampak tele 350-ke z dellorto fergiji bolj švoh laufajo, imajo probleme s fergazerji in vžiganjem.
elektronik Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ne vem kateri letnik kupuješ, ampak tele 350-ke z dellorto fergiji bolj švoh laufajo, imajo probleme s fergazerji in vžiganjem. Motor je preprost in nezahteven, vzdrževanje je enostavno, praktično enak je na nevadi. Na nevadi sta preveč enostavna uplinjača, in ta preprostost uplinjačev je težava. Motor sicer zadovoljivo vžiga hladen ali vroč (če res ni vroč vedno potrebuje čok), je pa treba pri vžiganju z občutkom dodati plin. Nekaj minut po vžigo ne bo delal pri prostem teku, potrebno ga je držati na plinu. Tudi med vožnjo treba z občutkom dodajati plin, prehiter zasuk ročice plina ne da želenega učinka. Ravno zaradi tega bom nekoč zamenjal uplinjače, če ima kdo mikuni z grlom 28 mm se priporočam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se