snoopy Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Kupil sem si Hondo Transalp, ki pa ima malce preveč kW (37kW in 0,18kW/kg). Motor je star, imam pa tudi že kar nekaj popusta pri registraciji, tako da se mi finančno ne splača blokirat. Na motorju sem uradno že od 14. leta, za A sem pa naredil takoj pri 16, tako da sem sedaj po zakonu že izkušen voznik. Sicer ne vozim v stilu kot da bi podiral hitrostne rekorde (sem zmeren v naseljih), tako da se k sreči zaenkrat vozim mimo policijskih zased. Nekaj sem bral, da, če voziš z malo pameti, na teh nekaj kW ko te ustavijo niso preveč pozorni. Nabijanja in MOŽNIH posledic ko te dobijo modri "zlobneži", sem prebral že mnogo, zato naj se tukaj le izmenjajo konkretne izkušnje. 37kW je kar dosti več!!!Sam sem imel na zzrju250 26kW(1kW preveč) pa mi je grozil s 120k sit kazni(po zakonu nimaš izpita za ta motor).Isto se je zgodilo kolegu!Le da se njega policaj ni usmilil in zdj čaka na razsodbo na sodušču. Sam preračunaj če se ti splača! Kolk pa si star?Za kolk maš izpit?? Sicer pa če imaš izpit za A(neomejeno????) se nimaš kaj obremenjevat!!
GrCaR Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 verjetno ima izpit A2 (do 25kW in 0,16kW/kg). ČE te bodo ustavl, te bodo obravnavali kot da nimaš izpita. To je to in nažalost ne gre drugače, razn če se te usmil kakšn prijazen policist.
drjack_dj Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 vem kaj mi pravi zakon, računam na razumevanje pilicista ki bi me ustavil. Presegam le slabih 16% od meni dovoljenih kW/kg (motor ima 200kg). Še preden se bo sezona začela bom imel 19 let, torej 2 sezoni tveganja. Takoj bi vgradil blokado, če bi bil motor mlajši (moj je letnik 96 in 37 000km), ali pa če bi bil močnejši in bi bolj presegal omejitev, poznalo bi se pa tudi pri registraciji (za mojega pa bi se naložba pokrilašele po 4 letih, če bi imel registriranega 12 mesecev/leto). Ko sem delal izpit je bilo po 2 letih neomejeno, ko sem ga pa hotel dvigniti, ga mi pa niso dali. Ne vem, povsod je kar precej €€.
gebre Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Ne splača se, motor se pa sploh ne splača
simonsi Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Zablokiraj, pa imaš mir, ne pa da se vsakič treseš, ko se greš peljat. Bognedaj da pride do kakšne nezgode, boš plačeval do penzije. :wacko:
GrCaR Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 vem kaj mi pravi zakon, računam na razumevanje pilicista ki bi me ustavil. Presegam le slabih 16% od meni dovoljenih kW/kg (motor ima 200kg). Še preden se bo sezona začela bom imel 19 let, torej 2 sezoni tveganja. Takoj bi vgradil blokado, če bi bil motor mlajši (moj je letnik 96 in 37 000km), ali pa če bi bil močnejši in bi bolj presegal omejitev, poznalo bi se pa tudi pri registraciji (za mojega pa bi se naložba pokrilašele po 4 letih, če bi imel registriranega 12 mesecev/leto). Ko sem delal izpit je bilo po 2 letih neomejeno, ko sem ga pa hotel dvigniti, ga mi pa niso dali. Ne vem, povsod je kar precej €€. ti loh računaš na razumevanje policista, ampak ni to kr tko k ti mislš. Zablokeri pa je!
Stric Burek Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 vem kaj mi pravi zakon, računam na razumevanje pilicista ki bi me ustavil. Presegam le slabih 16% od meni dovoljenih kW/kg (motor ima 200kg). Še preden se bo sezona začela bom imel 19 let, torej 2 sezoni tveganja. Takoj bi vgradil blokado, če bi bil motor mlajši (moj je letnik 96 in 37 000km), ali pa če bi bil močnejši in bi bolj presegal omejitev, poznalo bi se pa tudi pri registraciji (za mojega pa bi se naložba pokrilašele po 4 letih, če bi imel registriranega 12 mesecev/leto). Ko sem delal izpit je bilo po 2 letih neomejeno, ko sem ga pa hotel dvigniti, ga mi pa niso dali. Ne vem, povsod je kar precej €€. Dej mal preračunat, pa boš vidu kje se ti izplača... Blokada te stane recimo na hitro(pretirano) 400€->ni malo denarja Kazen za vožnjo brez (pravega) izpita je 500€... S tem, da vsakič ko greš na vožnjo te je strah, če te bojo ustavli modri in dobiš kazen, boš plačal kazen, pa še motor boš šel zablokirat. No? Jest imam zablokirano in me letos niso ustavli niti enkrat. Lani ko sem imel 125ko so me v istem času kot letos(pol leta) ustavli 8×. Pa nisem nikoli norel, pa nikoli čez kako naselje se predrkaval pa nevemkaj... Da ne gremo računat kaj je ko povzročiš prometno nesrečo... :krneki:
malakai Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 drjack_dj, zgornji predlogi v postih so ti odgovorjeni na tvoja vprašanja takorekoč bolš kot v učbenkih ! ... računam na razumevanje pilicista ki bi me ustavil. Presegam le slabih 16% od meni dovoljenih kW/kg (motor ima 200kg). ... Na tole ti jst nebi priporočal, da se zanašaš, sej veš kaj "mrfijev" zakon pravi, zgodbic v praksi lahko tu prebeseš kar nekaj. Kot usi zgorej ti tut jst toplo priporočam blokado, bos videl kok se bos mirnejše vesti peljal mino patrulije. LP
drjack_dj Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 (popravljeno) OK. Hvala za nasvete. Ste me kar prepričali. Samo še ta presneti homoligacijski kartonček si morm zrihtat, al pa ugotovit, da ga mogoče sploh nimajo letniki 96. Mal off topic: a je že komu ratal kje, da se je kaj zmenil s servisom, ki to vgrajuje, da ti je ne vgradi in da v roke blokado in papir, da je kao vgrajena, al pa še tega ne, da samo plačaš papir. S tem ne mislim tistih za zbijanje kilovata ali dva. Malo zaradi financ, malo pa zato, ker se mi je zdi škoda karkoli šraufat, ker je tako lepo nedotaknjena (če koga zanima malo slik) če že drucga ne se na vijakih od sprednjih stranskih plastik pozna. (mal pretiravam, al pa tud ne) Popravljeno Januar 18, 2007. Popravil drjack_dj
GrCaR Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 tut to smo probal, pa niso hotl, saj pri uradnih serviserjih od kawasakija :D Burek, je vgradiu blokado, pa ker ni meu pravih paperjov, ni mogu homologerat, je mogu pol do enga uradnega serviserja jet, da si je po težkih dnevih pridobiu tapravo potrdilo. Tko da težko vrjamem, da boš dubu kje, loh ti jo pa vgradijo, pa ko homologeraš, ti nekateri brezplačno odstranjo zadevo :)
malakai Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 OK. Hvala za nasvete. Ste me kar prepričali. Samo še ta presneti homoligacijski kartonček si morm zrihtat, al pa ugotovit, da ga mogoče sploh nimajo letniki 96. Mal off topic: a je že komu ratal kje, da se je kaj zmenil s servisom, ki to vgrajuje, da ti je ne vgradi in da v roke blokado in papir, da je kao vgrajena, al pa še tega ne, da samo plačaš papir. S tem ne mislim tistih za zbijanje kilovata ali dva. Malo zaradi financ, malo pa zato, ker se mi je zdi škoda karkoli šraufat, ker je tako lepo nedotaknjena (če koga zanima malo slik) če že drucga ne se na vijakih od sprednjih stranskih plastik pozna. (mal pretiravam, al pa tud ne) Zivijo Kako je z letniki oz. z starostjo motorja in pridobitvijo homologacijskega kartoncka ne vem, samo po moje nebi smelo biti problem? A nisi poleg motorja dobil homo. kart. ? Drugače pa glede uradnih serviserjev in kvazi blokad na papirju, ti je GrCar povedal kako in kaj. Postavi se v njihovo vlogo, če pride do nesreče in je ugotovljeno, da ti serviser ni dal blokade v motor, kljub temu, pa ti je dal papir z njegovim žigom, get it ? Ne rečem, da ni možno samo se ni za igrat. Upam, da čim bolje rešiš zadevo in se čim prej vidimo na cesti. LP
Matic7 Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 a je že komu ratal kje, da se je kaj zmenil s servisom, ki to vgrajuje, da ti je ne vgradi in da v roke blokado in papir, da je kao vgrajena, al pa še tega ne, da samo plačaš papir. Če je serviser pameten, potem tega ne boš doživel. Ker tebe ustavijo policaji, preverijo zadevo in ugotovijo, da ne štima, ti izjaviš, da maš račun, da je to narejeno, pa da nisi taki frik, da bi to kar od oke vido. In kaj misliš, kdo bo kriv za vse skupaj? Al pa še hujša varianta, da se to ugotovi na kraju prometne nezgode, ki je tvoja krivda...
Original-One Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Če je serviser pameten, potem tega ne boš doživel. Ker tebe ustavijo policaji, preverijo zadevo in ugotovijo, da ne štima, ti izjaviš, da maš račun, da je to narejeno, pa da nisi taki frik, da bi to kar od oke vido. In kaj misliš, kdo bo kriv za vse skupaj? Al pa še hujša varianta, da se to ugotovi na kraju prometne nezgode, ki je tvoja krivda... To sploh ni res, serviser ti jo pač "ugradi", kar pa ti potem sam delaš, se pa njega ne tiče!
Stric Burek Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Torej če sam razšraufam motor in znamem blokado bo najebal tudi serviser? :? Dvomim... zelo dvomim
gattolina Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Če je serviser pameten, potem tega ne boš doživel. Ker tebe ustavijo policaji, preverijo zadevo in ugotovijo, da ne štima, ti izjaviš, da maš račun, da je to narejeno, pa da nisi taki frik, da bi to kar od oke vido. In kaj misliš, kdo bo kriv za vse skupaj? Al pa še hujša varianta, da se to ugotovi na kraju prometne nezgode, ki je tvoja krivda... Točno tako. Če je zakon takšnen kot je, potem je zakon za vse enak. Če ga kršiš zavestno, so kupi 1000-aka in se požvižgaj na policijo. Če ne, si kupo motocikel, ki je v zakonskih okvirih. Tiste zgodbe o malo več pa so neumnost.
Matic7 Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Torej če sam razšraufam motor in znamem blokado bo najebal tudi serviser? :? Dvomim... zelo dvomim Ni blo točno tak vprašano. Vprašano je blo, če je možno dobit samo račun in blokado v roke, brez da se motorja dotikajo, saj se dečko sekira za vijake na plastikah. V tem primeru bi se takoj vidlo, da je bil motor nedotaknjen. Ne vem sicer kako je s homologacijami, ampak upam, da je potrebno motor pripeljat na homologacijo, kjer ga pogledajo in izmerijo moč, preden ti dajo homologacijo. Kaj pa se zgodi, če je serviser resnično vgradil blokado, pa si jo sam potegnil ven, pa bi bla stvar dokazovanja na sodišču, če bi prišlo tak daleč. Če ti da novo blokado, ki je ni nikoli vgradil, potem se tudi to da opazit na sami blokadi, enako kot se da ugotovit, če je bila nameščena oz. rabljena (prav gotovo si motor vsaj iz delavnice peljal domov, če si potem blokado snel brez mehanikovega vedenja). Skratka dalo bi se razpredat o tem. Mehanik, ki ti da nerabljeno ali pa morebiti iztrošeno blokado v roke in te pusti domov, pa je neoodgovoren tako do sebe, tebe kot do zakona... ima pa 100 ljudi, 100 čudi, zna se to... LP, Matic
Stric Burek Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Ni blo točno tak vprašano. Vprašano je blo, če je možno dobit samo račun in blokado v roke, brez da se motorja dotikajo, saj se dečko sekira za vijake na plastikah. V tem primeru bi se takoj vidlo, da je bil motor nedotaknjen. Ne vem sicer kako je s homologacijami, ampak upam, da je potrebno motor pripeljat na homologacijo, kjer ga pogledajo in izmerijo moč, preden ti dajo homologacijo. Kaj pa se zgodi, če je serviser resnično vgradil blokado, pa si jo sam potegnil ven, pa bi bla stvar dokazovanja na sodišču, če bi prišlo tak daleč. Če ti da novo blokado, ki je ni nikoli vgradil, potem se tudi to da opazit na sami blokadi, enako kot se da ugotovit, če je bila nameščena oz. rabljena (prav gotovo si motor vsaj iz delavnice peljal domov, če si potem blokado snel brez mehanikovega vedenja). Skratka dalo bi se razpredat o tem. Mehanik, ki ti da nerabljeno ali pa morebiti iztrošeno blokado v roke in te pusti domov, pa je neoodgovoren tako do sebe, tebe kot do zakona... ima pa 100 ljudi, 100 čudi, zna se to... LP, Matic Homologirajo ti motor tako da ti ga niti vžgat ni treba. Torej sam papirje pregledajo. Pri homologaciji je vseeno al maš blokado notr al turbo .) Ne štekam pa kaj ima tle serviser... On ima izdan račun za vgradnjo in strokovno potrdilo da je blookada vgrajena. Če je al ni je lih isti drek, gledano s stališča homologacije. To da ga ti tožiš, pomoje nima nekega hudega smisla, ker je bolj tko tko... Sicr pa imamo vsi tle, ki smo zablokirali 18 let in jasno odgovarjamo za svoja dejanja. Tko da mislm da je tle izključno vsak sam krivec, serviser pa ima papirje da se lahko brani...
Matic7 Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 ja, stric burek, maš prav, kar pišeš. Jaz sem mu samo na začetku napisal zakaj sem mnenja, da pameten serviser ne bo hotel dat blokade v roke in računa napisat brez da resnično zadevo vgradi, saj bi se dalo potem zlahka pogruntat, da tega ni naredil, če se najde kak talent, ki potem prijavi: "ja, saj sem pa dal to vgradit. a hočete rečt, da tega ni not in so me samo natexxxxx in pobrali €€€?!"
GrCaR Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Ni blo točno tak vprašano. Vprašano je blo, če je možno dobit samo račun in blokado v roke, brez da se motorja dotikajo, saj se dečko sekira za vijake na plastikah. V tem primeru bi se takoj vidlo, da je bil motor nedotaknjen. Ne vem sicer kako je s homologacijami, ampak upam, da je potrebno motor pripeljat na homologacijo, kjer ga pogledajo in izmerijo moč, preden ti dajo homologacijo. Kaj pa se zgodi, če je serviser resnično vgradil blokado, pa si jo sam potegnil ven, pa bi bla stvar dokazovanja na sodišču, če bi prišlo tak daleč. Če ti da novo blokado, ki je ni nikoli vgradil, potem se tudi to da opazit na sami blokadi, enako kot se da ugotovit, če je bila nameščena oz. rabljena (prav gotovo si motor vsaj iz delavnice peljal domov, če si potem blokado snel brez mehanikovega vedenja). Skratka dalo bi se razpredat o tem. Mehanik, ki ti da nerabljeno ali pa morebiti iztrošeno blokado v roke in te pusti domov, pa je neoodgovoren tako do sebe, tebe kot do zakona... ima pa 100 ljudi, 100 čudi, zna se to... LP, Matic Na homologaciji motorja sploh ne užgejo, sam pogleda paperje pa je. Sam jst sm ga užgau, k je en tip tm hotu slišat zvok motorja, k je reku, da bo on mogoče tut tazga kupu :D
drjack_dj Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Beda na kvadrat. Za en usran papir pa tolk denarja. men se je šlo najbolj zarad tega, ker Štern pri tem preveč mastno zasluž. Blokada je v nemčiji 99€, on pa samo materijal (torej blokado) računa 200,30€, ki pa ga dobi z nemčije, potem so pa še stroški vgradnje, ki pa tudi niso poceni (5000SIT, eure računajte sami). Ne res tu gre samo za papirje. Že nemška blokada je draga, saj gre vseskup le za omejevanje odpiranja vplinjača, kar bi lahko tudi sam doma naredil, če bi imel eno za pobiranje mer. Se pa zahvaljujem nekaterim za privoščljivost :headbang: , kot da nas že tako ne matratirajo dovolj. Blokada ima tipsko homoligacijo, enako kot auspuh. Prav rad bi videl nekatere, ki vpisujejo akrapoviča, da jim tam motor turirajo na valerjih čez vse meje in ugotovijo, da jim morajo v prometni dodati tudi nekaj kW in jim zvišati zavarovalniški razred.
GrCaR Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Beda na kvadrat. Za en usran papir pa tolk denarja. men se je šlo najbolj zarad tega, ker Štern pri tem preveč mastno zasluž. Blokada je v nemčiji 99€, on pa samo materijal (torej blokado) računa 200,30€, ki pa ga dobi z nemčije, potem so pa še stroški vgradnje, ki pa tudi niso poceni (5000SIT, eure računajte sami). Ne res tu gre samo za papirje. Že nemška blokada je draga, saj gre vseskup le za omejevanje odpiranja vplinjača, kar bi lahko tudi sam doma naredil, če bi imel eno za pobiranje mer. Se pa zahvaljujem nekaterim za privoščljivost :headbang: , kot da nas že tako ne matratirajo dovolj. Blokada ima tipsko homoligacijo, enako kot auspuh. Prav rad bi videl nekatere, ki vpisujejo akrapoviča, da jim tam motor turirajo na valerjih čez vse meje in ugotovijo, da jim morajo v prometni dodati tudi nekaj kW in jim zvišati zavarovalniški razred. a na AS DOmžale, pa nimajo blokade za tvoj motor?
BINCA Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Beda na kvadrat. Za en usran papir pa tolk denarja. men se je šlo najbolj zarad tega, ker Štern pri tem preveč mastno zasluž. Blokada je v nemčiji 99€, on pa samo materijal (torej blokado) računa 200,30€, ki pa ga dobi z nemčije, potem so pa še stroški vgradnje, ki pa tudi niso poceni (5000SIT, eure računajte sami). Par strani nazaj sem že razložu koliko kaj stane :ninja: zato :nono:
simonsi Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Beda na kvadrat. Za en usran papir pa tolk denarja. men se je šlo najbolj zarad tega, ker Štern pri tem preveč mastno zasluž. Blokada je v nemčiji 99€, on pa samo materijal (torej blokado) računa 200,30€, ki pa ga dobi z nemčije, potem so pa še stroški vgradnje, ki pa tudi niso poceni (5000SIT, eure računajte sami). Ne res tu gre samo za papirje. Že nemška blokada je draga, saj gre vseskup le za omejevanje odpiranja vplinjača, kar bi lahko tudi sam doma naredil, če bi imel eno za pobiranje mer. Se pa zahvaljujem nekaterim za privoščljivost :headbang: , kot da nas že tako ne matratirajo dovolj. Blokada ima tipsko homoligacijo, enako kot auspuh. Prav rad bi videl nekatere, ki vpisujejo akrapoviča, da jim tam motor turirajo na valerjih čez vse meje in ugotovijo, da jim morajo v prometni dodati tudi nekaj kW in jim zvišati zavarovalniški razred. Temu se reče biznis. Če je pa vse tako preprosto kot ti praviš, pa odpri delvnico za vgrajevanje blokad po 50€.
SiR Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Beda na kvadrat. Za en usran papir pa tolk denarja. men se je šlo najbolj zarad tega, ker Štern pri tem preveč mastno zasluž. Blokada je v nemčiji 99€, on pa samo materijal (torej blokado) računa 200,30€, ki pa ga dobi z nemčije, potem so pa še stroški vgradnje, ki pa tudi niso poceni (5000SIT, eure računajte sami). Ne res tu gre samo za papirje. Že nemška blokada je draga, saj gre vseskup le za omejevanje odpiranja vplinjača, kar bi lahko tudi sam doma naredil, če bi imel eno za pobiranje mer. Se pa zahvaljujem nekaterim za privoščljivost :headbang: , kot da nas že tako ne matratirajo dovolj. Blokada ima tipsko homoligacijo, enako kot auspuh. Prav rad bi videl nekatere, ki vpisujejo akrapoviča, da jim tam motor turirajo na valerjih čez vse meje in ugotovijo, da jim morajo v prometni dodati tudi nekaj kW in jim zvišati zavarovalniški razred. ma kup si motor, katerga lahko legalno voziš, pa bo ... ne pa da mulčki pljuvate ob vsaki priliki ...
drjack_dj Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 (popravljeno) SymRu, ne bom se prepiral, ampak lahko ti povem in mislim da se s tem tudi strinjaš, da sama starost ne prinese izkušenj, ampak kilometrina, ki pa je meni ne manjka, še več, celo z dirkami imam izkušnje. Kdo je potem bolj nevaren na cesti? Jaz pri 19-ih z 50 konji ali nekdo pri 21 s 100 ali celo 150 konji in z zanemarljivimi izkušnjami. Sicer pa razpravljajmo tu raje o blokadi. Vem da vsaka storitev nekaj stane, ni pa razumna podvojitev cene blaga, ki je res samo blago v škatli. Bom vprašal še v AS Domžale, a kar imam izkušenj, se pooblaščeni servisi ne ukvarjajo s tem, vsaj ko sem spraševal za Suzuki. Upam na najboljše. Popravljeno Januar 21, 2007. Popravil drjack_dj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se