luxy Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Imam problem (najverjetneje) z elektroniko pri DKW-ju, RT 175. Motor vžiga in teče zelo dobro, pospeški so presenetljivo dobri, a vse dokler se motor malce ne segreje. Po nekaj minutah delovanja (vožnje) pa se zgodi to... Motor v trenutku neha vlečit (kot da mu zmankuje goriva), ko pa se vstavim ter stisnem sklopko (ali dam v ler), dobi mašina neverjetne obrate, tako visoke, da je slišati, da bo motor razneslo, pa sploh ne dodajam plina (beri: gas je na nuli!).. Po nekaj sekundah pri teh neverjetno visokih obratnih se motor sam od sebe vgasne in dokler se ne ohladi ga ni mogoče spraviti v ponovni pogon. Ima kdo idejo, kaj bi bilo krivo? Dokler je motor hladen res laufa kot urca, ko pa se segreje se zgodi ta simptom "neverjetnih obratov", nato pa se ugasne. Platine, vžigalna tuljava,...?
Speedseeker Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Samo fergazer je za spucat. Verjetno je zamašen filter, ali v frgazarju ali pa v tanku, in po nekaj časa začne zmankovati bencina mašini. Zato ko se dalj časa voziš, mašina predno ji čist zmanjka bencina, nabije obrate, saj je mešanica bolj revna, kar pa pomeni da je bolj eksplozivna. Samo to se ti ponavadi narditko, hm, pelješ se kkšn slb kilometer, potem pa obrate nabije, pa ugasne, potem pa počakaš spet da se nateče bencin, pa se spet lahko pelješ in spet obrati, to se potem ponavlja, in če je tako, potem je samo filtr zabasan.
luxy Objavljeno Junij 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Fora je v tem, da je rezervoar popolnoma čist, ker je bil pred kratkim opran, pipica je nova, prav tako pa je nov "šlaufek" za dovod goriva v uplinjač, ki je bil tudi očiščen. Mešanica je na novo zmešana, tk da.. Še vedno uplinjač?
luxy Objavljeno Junij 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 in kaj mi je v tem primeru moč storiti? menjati ali?
norc 16 Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 in kaj mi je v tem primeru moč storiti? menjati ali? razdret in spucat.
trojan69 Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 in kaj mi je v tem primeru moč storiti? menjati ali? Poglej če ni kaj zvito. oz če se lepo pomika gor in dol ter v kakšnem stanju je zapiralo.
luxy Objavljeno Junij 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 razdret in spucat. saj pravim da je čist! plovec pa tudi zgleda ql, je raven in se normalno giblje.
trojan69 Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Hmm ker simptom je tak kot ko ti zmanjka bencina. Na začetku se ful zvrti potem pa crkne. Pomoje je skor 100% nekaj v zvezi z uplinjačem oz. dotokom bencina. Da ti kje v cevko za bencin ne vleče zraka? Pa dize če si dobro prepihal?
luxy Objavljeno Junij 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 ja, vse bol sumim uplinjač, vendar še vseeno ne vem, kaj pri njemu bi bilo krivo. Dize so čiste, ja.. Kaj pa bi res lahko bilo s plovcem? Na pogled je sicer raven.. Se sploh da kje naročit/kupit plovec za tako star motor (l. 1954)?
simonsi Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 plovec ti verjetno ne odpira pravočasno ali pa se igla zatika in motorju zmanjka bencina. prek neta je težko in brezveze ugotavljat vzrok. Boš moral sam pogruntat ali pa kakšnega sposobnega mehanika za rokav pocukat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se