Skoči na vsebino

DKW RT 175 (oldtimer) problem


luxy

Priporočene objave

Imam problem (najverjetneje) z elektroniko pri DKW-ju, RT 175. Motor vžiga in teče zelo dobro, pospeški so presenetljivo dobri, a vse dokler se motor malce ne segreje. Po nekaj minutah delovanja (vožnje) pa se zgodi to... Motor v trenutku neha vlečit (kot da mu zmankuje goriva), ko pa se vstavim ter stisnem sklopko (ali dam v ler), dobi mašina neverjetne obrate, tako visoke, da je slišati, da bo motor razneslo, pa sploh ne dodajam plina (beri: gas je na nuli!).. Po nekaj sekundah pri teh neverjetno visokih obratnih se motor sam od sebe vgasne in dokler se ne ohladi ga ni mogoče spraviti v ponovni pogon. Ima kdo idejo, kaj bi bilo krivo? Dokler je motor hladen res laufa kot urca, ko pa se segreje se zgodi ta simptom "neverjetnih obratov", nato pa se ugasne. Platine, vžigalna tuljava,...? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo fergazer je za spucat. Verjetno je zamašen filter, ali v frgazarju ali pa v tanku, in po nekaj časa začne zmankovati bencina mašini. Zato ko se dalj časa voziš, mašina predno ji čist zmanjka bencina, nabije obrate, saj je mešanica bolj revna, kar pa pomeni da je bolj eksplozivna.

Samo to se ti ponavadi narditko, hm, pelješ se kkšn slb kilometer, potem pa obrate nabije, pa ugasne, potem pa počakaš spet da se nateče bencin, pa se spet lahko pelješ in spet obrati, to se potem ponavlja, in če je tako, potem je samo filtr zabasan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da je rezervoar popolnoma čist, ker je bil pred kratkim opran, pipica je nova, prav tako pa je nov "šlaufek" za dovod goriva v uplinjač, ki je bil tudi očiščen. Mešanica je na novo zmešana, tk da.. Še vedno uplinjač? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj mi je v tem primeru moč storiti? menjati ali?

Poglej če ni kaj zvito. oz če se lepo pomika gor in dol ter v kakšnem stanju je zapiralo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ker simptom je tak kot ko ti zmanjka bencina. Na začetku se ful zvrti potem pa crkne. Pomoje je skor 100% nekaj v zvezi z uplinjačem oz. dotokom bencina. Da ti kje v cevko za bencin ne vleče zraka? Pa dize če si dobro prepihal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, vse bol sumim uplinjač, vendar še vseeno ne vem, kaj pri njemu bi bilo krivo. Dize so čiste, ja.. Kaj pa bi res lahko bilo s plovcem? Na pogled je sicer raven.. Se sploh da kje naročit/kupit plovec za tako star motor (l. 1954)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plovec ti verjetno ne odpira pravočasno ali pa se igla zatika in motorju zmanjka bencina.

prek neta je težko in brezveze ugotavljat vzrok. Boš moral sam pogruntat ali pa kakšnega sposobnega mehanika za rokav pocukat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!