Skoči na vsebino

malo začetniških vprašanj


mare1411

Priporočene objave

Zdravo. Star sem 28 let in ravnokar opravljam izpit A kategorije.

In sedaj ko malo gledam motorje bi imel vprašanja.

Sem bolj pristaš chopperjev/cruiserjev zato bi potem ko naredim izpit kupil kaj takega.

Ker pa so finance sedaj bolj v k.... gledam kak motor do 2000EUR. Vem, da je to zelo malo ampak toliko zaenkrat lahko dam.

Glede na to da imam bolj "močne kosti" :whistle: , me zanima če se meni sploh splača vzeti kak motor 125ccm.

Malo sem gledal po oglasnikih in sem videl da se da dobiti kak kawasaki el252 ali virago.

Kaj bi mi vi priporočali?

Kako pa je z motorji tipa Hyongsung aquila 250, Keeway,...?

hvala

ps: ne se jezit zaradi vprašanj ampak forum sem že parkrat pregledal, a je tako obširen da se zelo težko najde.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priporočil bi ti suzuki marauder 800 ga dobiš za 2000 eur vse kar si ti naštel brezveze ker .če boš kupil kaj od naštetega boš naslednje leto menjal ,ker ti bo vse postalo preslabo ,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 2.000 €?! Morš met pa sreče več, kot pameti, da tok poceni najdeš.

Za tak dnar dobiš, če maš kaj sreče kazga viragota xv535, ki ti zna služit par let dokler ga ne ˝prerasteš˝(125 ccm edino, če se misliš samo do trgovine vozit).

Pri choperju ne rabiš bit preveč občutljiv na letnik izdelave, saj se kaj bistvenega spremeni šele vsakih 20 let :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah toliko imem denarja. sej itak mislim za par let, tolk da naberem za željeni motor.

tako da v bistvu iščem motor za ... recimo 3 leta

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V poštev ti pol pride bolj ali manj samo Virago XV535, ko 250 ccm(ali manj) pa težke kosti in 3 leta, ne gre preveč skupaj. Marauderja 800 lahko za ta denar samo sanjaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabi čoperja.

kakšnega nakeda 500-600ccm ali pa enduro.

Pa žal za tak denar ne dobiš motorja, kjer se boš tri leta vozil samo z bencinom in rednimi servisi razen če imaš neverjetno srečo.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi bicikel, boš fit ;)

lepa ;)

Dejansko ti priporočam malo več denarja da daš za motocikel ker z "jeftinimi" motorji boš mel več stroškov (več škode kot koristi) ;)

Prišparaj še nekaj denarja pa odštej malo več ;)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabi čoperja.

... kar ostani pri čoperju... za začetek najbolj pameten način spoznavanja motorizma! :worship:

...tudi sam bom sigurno enkrat (verjetno kmalu!) "prešaltal" nazaj!... :worship:

Je pa res, da boš 250 ccm hitro prerasel: Moje izkušnje: Suzuki marauder 250 (žal jih ni veliko) veliko udobnejši in vodljivejši od Viragota, lani so jih še izdelovali, enostavnejše vzdrževanje (1 cilinder)... Virago pri končni hitrosti cca 15 km/h hitrejši, lepši zvok, dražje vzdrževanje, bolj motoristični izgled... Kimco Venox: Full kul videz, najmočnejši odličen stroj (vodno hlajen, menda hondin), bistveno hitrejši od obeh prej naštetih, žal zelo neudoben v primerjavi s prejšnjima in "težak" za v ovinke... Od 250 ranga mi dobro zgleda še Aquila - vozil je nisem... Keeway cruizer je pa KAR NEKI in ga tudi nisem vozil... Aja, če kje najdeš še ohranjenega Kawasakija EL 252 (vodno-hlajen! razmeroma nabrušen - skoraj športni stroj!) je baje pravi užitek - a ga tudi nisem vozil! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kar ostani pri čoperju... za začetek najbolj pameten način spoznavanja motorizma! :worship:

Ja, res je najbolje začeti z neokretnim motorjem, ki ima slabe zavore ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

priporočil bi ti suzuki marauder 800 ga dobiš za 2000 eur

Kje pa?Oziroma kak zgleda za ta denar?

Aja, če kje najdeš še ohranjenega Kawasakija EL 252 (vodno-hlajen! razmeroma nabrušen - skoraj športni stroj!) je baje pravi užitek - a ga tudi nisem vozil! :rolleyes:

Ti pa znaš nasmejat človeka!Se vidi,da ga nisi vozil.Sam sem ga vozil l.99 od frenda.Pa se mi ni zdelo kakšne razlike od virago 250.Sem se pa res sam mal po Baški vozil!

Ja, res je najbolje začeti z neokretnim motorjem, ki ima slabe zavore ...

:OK: mislim,da prvič ena dobra :whistle: :naughty:

Dobrega "čoperja"boš zelo težko dobil že za 3000eu.Razen marauderja( in xv535,ki je pač men ful grd).Pa še za tega je zelo sporna cena,če gledaš,da je šlo leta 98 kupit novega za 1,1mil sit.Polna cena pa mislim,da je bila 1,3mil.sit!Kitajcev bi se sam izogibal,sploh,če se misliš malo več vozit.če boš imel motor za v nedeljo za na pijačo in le tolk,da se malo navadiš pa mogoče... :unsure:

Sam bi raje kupil virago 250 kot kateregakoli kitajca!

Do 2000 raje poglej za kakšnim 600ccm nakedom boš prej kaj pametnega našel,kot ti je že nekdo napisal!Mogoče kawasaki er5?Za prvi motor,da se malo navadiš,pa ti še malo cekina v žepu ostane?Vem za lepega :)

Ali pa primakni k tej vsoti še kak eu in najdi marauder!Te mašine so tudi zelo vzdržljive!Vem samo za dve okvari od...ena,ker se je vozil brez olja.Druga pa je spustila dušo po mislim 7letih "uničevanja"

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je najbolje začeti z neokretnim motorjem, ki ima slabe zavore ...

Ma ne me jebat....kje jih ti pobiras...hahahaha

Sicer pa, spusti letosnjo moto sezono in si nasparaj se mal dnarja... Imej v glavi: Mal dnarja, mal muzike.

Ce pa to ne gre (najbrz si res zelis vozit), pa si sposod neki dnarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz raje ne bi spuščal sezone. Preveč je lepega v vožnji, pa čeprav na 125ccm. :rolleyes:

Imel sem Hyosunga Aquillo 250. Po mojih izkušnjah čudovit motorček, nezahteven za vožnjo in vzdrževanje. Prekruzal z njim v pol sezone celo Slovenijo pa še malo čez. Ga pa malo zmanjka pri kakšnem prehitevanju. Jih najdeš lepo ohranjene za dva jurja ali manj, stroški registracije, zavarovanja, bencina, delov pa so nizki.

Sicer pa za okrog 2000€ dobiš razne ER-5, GPZ 500, če imaš srečo tudi EN 500, ki imajo zelo dober agregat in so dovolj za začetek. Poglej pa, da je bil motor lepo vzdrževan, da se izogneš nepotrebnim stroškom.

Ja, 250ccm se boš morda naveličal, se pa da ravno tako vozit kamor hočeš (no, po vodi ravno ne gre).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak kot ti je bilo rečeno, poglej kakšne er5, hyosung comete 650, gpz in podobne...

...jao ste tečni... fant je pameten ...IN HOČE kruzerja! aja, če imaš kakšno vezo, ki se spozna, ali si upaš sam boš v Nemčiji našel tut kakega marauderja za mal dnarja sam to je vedno mal loterije... :closedeyes:

je pa verjetno najbolj vzdržljiv, najcenejši za vzdrževanje, zelo hiter (za čoperja) in tudi fajn udoben gotovo EN-500 - ga prav rad kdaj pelam! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na koncu bom vzel kredit in kupil aquila gv650 :naughty: :naughty:

Če vzameš kredit lahko tudi kaj rabljenega bolj kakovostnega kupiš!

suzuki marauder 800,kawasaki VN 800,yamaha dragstar,honda shadow....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa znaš nasmejat človeka!Se vidi,da ga nisi vozil.Sam sem ga vozil l.99 od frenda.Pa se mi ni zdelo kakšne razlike od virago 250.Sem se pa res sam mal po Baški vozil!

No.....potem pa ne piši tja v en dan.....in ne klati neumnosti vse povprek.

EL je čist spodoben motorček, leti brez problema 140........ima malo porabo.....je pa majčken, in ni primeren za potovanja v dvoje.Po mojem mnenju mnogo boljši, kot Virago.

Sapo mu vzamejo samo RES DOLGI vzponi, a tudi tam se čisto enakovredno vozi z močnejšimi motorji, saj je neverjetno lahek in okreten!!!!

Ni slaba izbira za leto, dve.

Popravljeno . Popravil klimbra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če vzameš kredit lahko tudi kaj rabljenega bolj kakovostnega kupiš!

suzuki marauder 800,kawasaki VN 800,yamaha dragstar,honda shadow....

ne vem - vizuelno mi je gv650 še najbolj všeč in kolikor sem prebral po forumih ni kakih problemov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na koncu bom vzel kredit in kupil aquila gv650 :naughty: :naughty:

Hm. :hmm: Poizkusi se prvo usesti gor. Aquilla 650 je dizajniran kot neka kopija novejšega Harleyevega Hot Roda s precej bolj čopersko držo, ki ni tako udobna kot na njegovem manjšem bratu.

Poleg tega ima sesir prav. Nekateri poceni Hyosungovi detajli, ki pri 250ccm in 25KM ne pridejo do izraza lahko izstopijo pri 650ccm in 75KM. In po nekaj letih kvalitetno prevoženih kilometrov se opazi razlike med japonci in korejci, pa čeprav so oboji kosooki.

Jaz bi tudi potem v tem rangu gledal raje Kawasaki EN 500. Ni v-twin pa vseeno lepo vleče in prede. Pravzaprav sem jaz nameraval nabavit prav EN500 kot naslednjika aquille 250, pa je potem vseeno nekako padel Fazer (eh, jebiga :whistle: ).

Če pa bo šel kredit še kak štuk višje pa lahko razmišljaš o shadow, marauder, vn... ipd. Samo ni pametno pretiravat s krediti na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej gledam in iščem kaj je fino za moje oči in denarnico. so pa dejansko nekateri zelo všečni modeli - vz800n, marauder,kawa vn900 classic...

še iščem tako da ideje so vedno dobrodošle.

hvala

še vedno pa mislim da se do takega motorja ne bom mogel finančno stegnt, zdej pa ne vem. ali naj bom letošnjo sezono brez moto pa šparam ali naj lupim eno pokalico za kako leto

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem od kod ljudem ideja, da je vse pod 500 kubiki samo za eno sezono. Saj pri avtih tudi ne kupujete 2500 kubikov in več (ali pač). Mnogo ljudi se vozi s 125 in 250 kubičnimi kruzerji in jim zadošča. Če sproščaš hormone na zato namenjen način (the best thing a man can do without his pants on), se lahko voziš z motorjem tudi po predpisih in za užitek.

Zato mislim, da en EL 252 sploh ni slaba izbira, dokler ne boš imel več denarja. Ima toliko konjev kot npr. Honda Shadow 600 - 22KW (vem, da je razlika v momentu in še marsičem) in za nabiranje užitkov in izkušenj povsem zadošča. Pa še take škode ni, če boš preveč polagal (ga je lažje dvignit). Vsi ti motorji so dovolj hitri, da prekoračiš omejitve, pa tudi v ovinke lahko pripelješ tako hitro, kot zmoreš (in včasih še preveč). Ti motorji so tudi preverjeni, vzdrževanje je poceni in enostavno, lahko ga sam šraufaš, navodila so na spletu. Preveri le položaj in držo na motorju, potem pa lepo počasi užitkom nasproti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah dejansko bi mogu probat 125 in nato 250 da vidim če mi odgovarja.

sicer sem bolj človek za počasno vožnjo in uživancijo.

mah malo bom še gledal i probal najt favorite poleg teh ki jih imam

že ogledane

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!