Skoči na vsebino

malo začetniških vprašanj


mare1411

Priporočene objave

jah dejansko bi mogu probat 125 in nato 250 da vidim če mi odgovarja.

sicer sem bolj človek za počasno vožnjo in uživancijo.

mah malo bom še gledal i probal najt favorite poleg teh ki jih imam

že ogledane

hvala

lp

Če se boš sam vozil je dovolj 50 ccm.Ko boš pa prvič šel s skupino na izlet in bodo zaradi tebe vsi morali počasi vozit in te preklinjali boš hitro ugotovil,da vse kar je pod vsaj 750-1000 ccm premalo.Pred kratkim smo bili v Beogradu in lahko ti rečem prišli bi vsaj eno uro prej, če nebi morali zaradi samo enega čoperja voziti precej počasneje.

Ps:seveda ta kubatura velja za čoperje in ne za kake RR-e in SS-e itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš sam vozil je dovolj 50 ccm.Ko boš pa prvič šel s skupino na izlet in bodo zaradi tebe vsi morali počasi vozit in te preklinjali boš hitro ugotovil,da vse kar je pod vsaj 750-1000 ccm premalo.Pred kratkim smo bili v Beogradu in lahko ti rečem prišli bi vsaj eno uro prej, če nebi morali zaradi samo enega čoperja voziti precej počasneje.

Ps:seveda ta kubatura velja za čoperje in ne za kake RR-e in SS-e itd.

sej v tem je fora - zdele vsaj dve leti se sploh ne mislim kakih takih izletov udeleževat - razlog - en majhen otrok, drugi pride čez kak teden.

in bi imel za začetek motor za izlet v bohinj, bled... bližnje kraje vglavnem.

sedaj mi je pa še neka stvar prekrižala finance tako da se res ne bom mogel ke preveč "stegnit" z denarjem.

Sem pa mnenja kot je že nek uporabnik napisal - rajš en motor 125ccm kot pa leto dni nič.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@brumer: Ne me narobe razumeti, ampak vedno se v skupine formirajo vsaj približno enake vrste motorji... Chopper ne gre s cestaki, kot tudi cestak ne s chopperji. Čisto različen način vožnje.

Mi smo vedno chopperisti skupaj, vedno pridemo pravi čas na cilj. Pač gremo malo prej.

Sicer pa v odgovor uvodnemu vprašanju: najprej poskusi položaj sedenja na različnih chopperjih. Kolega ima EN500, mu je udoben. Ko pa je domov peljal ženino Virago535, se je pa skoraj razjokal, tako skrčeno je vse skupaj. Ampak, vsakemu svoje. Nekomu bo pa ravno položaj na 535 bogovski. Pomisli na Dragstar 250 (če že mora biti malo manj kubikov), dokaj velik motor po dimenzijah. Ampak spet, za enega dovolj, če se bosta vozila dva, bo hitro prešibak. Sploh v skupini. Nemara razmišljaj v smeri EN500... Ali pa Dragstar 650. Izbira je velika, ampak za ceno 2000 bolj mala. Samo, če boš imel srečo, znaš dobiti za takšen denar tudi kaj spodobnega. Drugače pa res malo ''poštukaš'' s kreditom.

Mimogrede, dva kolega imata Huso650 Agilo, pa je nobeden ne kritizira. Tako da ti Korejci tako slabi spet ne morejo biti. Od Kitajcev pa raje roke stran. Čez leto dni bi se precej tolkel po glavi. Ni še tiste kvalitete izdelave, čez par let mogoče bo.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej v tem je fora - zdele vsaj dve leti se sploh ne mislim kakih takih izletov udeleževat - razlog - en majhen otrok, drugi pride čez kak teden.

in bi imel za začetek motor za izlet v bohinj, bled... bližnje kraje vglavnem.

sedaj mi je pa še neka stvar prekrižala finance tako da se res ne bom mogel ke preveč "stegnit" z denarjem.

Sem pa mnenja kot je že nek uporabnik napisal - rajš en motor 125ccm kot pa leto dni nič.

lp

poglej vem za odličen kawasaki er 5 l 2002 prevoženih okrog 25 tisoč km motor je kot nov opravljen servis nove gume in zavore vozila pa ga je ženska prodaja se za 2 tisoč eur

6</a>

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-7302-1245776627_thumb.jpg

to je to če ga kupiš ti nebo žal sploh.

poišči ga na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dovolite, še moje mnenje:

če si si zamislil čoperja ali kruzerja, potem bi bila za začetek Kawa EN 500 ali pa morda Dragstar 650 zelo dobra izbira. Imam dva znanca, ki vozita Kawo in ga ne moreta prehvaliti, sam pa sem pred leti imel DS650, zato ti lahko iz prve roke povem, da je to zelo dober in lahko vodljiv moped. Še en drug kolega je kar dolgo let vozil Viagro 535 in je bil tudi zelo zadovoljen.

Oba sva sicer kasneje prešla na večjo kubaturo, a to ne pomeni, da sva bila nezadovoljna s prejšno izbiro. Razlog je bil samo eden, do katerega boš zelo kmalu prišel tudi ti - premalo moči, kar pa se je poznalo le pri prehitevanju kamionov ali avtobusov. In še to le takrat, ko je bil motor močno obtežen (voznik+sopotnik+prtljaga).

In ker si oz. boš začetnik, ti polagam na srce: na začetku ne pretiravaj z močjo motorja, za to boš imel čas kasneje. Motor je sicer ena zelo luštna, a tudi zelo nevarna zadeva, ki zahteva precej let vožnje, da si lahko rečeš: 'Sedaj znam voziti motor!'. In nikdar, ponavljam, NIKDAR se ne pusti na cesti sprovocirati in ne začni loviti motorista, ki te je prehitel, sicer se bo prehitro zgodilo, da bomo o tebi brali v črni kroniki. Vsak motor je namreč zelo lahko pognati, veliko težje pa ga je potem pravočasno IN varno ustaviti!

Pa še nekaj: ko boš končno ponosni lastnik motorja, se čimvečkrat udeleži raznoraznih delavnic varne vožnje, katere prirejata predvsem Društvo Maksi in Policija. Izvedel in naučil se boš marsikaj koristnega.

Pa obilo užitkov pri vožnji ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mi je tip z avtom vozil na 15 cm za XVS 650 sem ga prodal in kupil FJR......norci na cesti te bodo bolj ogrožali, kot ti sam sebe, kot začetnik!

Sicer ni neko mnenje.... je bila pač takšna izkušnja!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-7302-1245776627_thumb.jpg

to je to če ga kupiš ti nebo žal sploh.

poišči ga na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

kje ga najdem?

pošlji prosim na pm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se pravi da prav razmišljam da si najprej kupim manjšo kubaturo in se z leti razvijam tako kot z motorji kot z znanjem

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda..

Samo jaz manjšo kubaturo ne bi razlagal kot 125 ali 250ccm, ker to je res švoh in znajo bit tudi najbolj navadna prehitevanja pravi adrenalinski podvig, oziroma precej nevarna..

Jaz bi kot manjšo kubaturo, oziroma primerno za začetek orpedelil nekaj v rangu 500-600ccm. Seveda nimam v mislih 600ccm sportaka, ker tisto je raketa, ampak med chopperji bi bilo pa 500 - 600ccm ravno prav. Vsekakor ne preveč, hkrati pa dovolj, da boš normalno prehitel kamjon, ki se bo pred tabo peljal 70km/h, brez da bi moral čakat 1 km ravnine, kakor je to praksa pri raznih 125 čebelah :)

Pa tudi tisti ER5, ki ga omenja BNA se mi zdi ODLIČEN motor za začetek. Jaz bi ti ga osebno priporočal še veliko bolj kot chopperja.. Je res, da tudi gre bolj, ampak spet ni tako divji, da ga začetnik, ki ima poštimane stvari v glavi ne bi mogel zlahka obvladat. Je bolj okreten od chopperjev, lažje manevriraš z njim, zavore so verjetno malenkost boljše, že zaradi same konstrukcije motorja. Poleg tega pa je mašina od ER5 neuničljiva :) Menjaš olje na predpisano kilometražo in voziš :) To je to.

Skratka če ti ni zdej chopper oh in sploh edina prioriteta, potem bi jaz resno razmislil v smeri kakšnega lepo ohranjenega ER5. Tudi v dvoje bo čisto lepo šlo. Komot daš gor kufer, če kam greš, ali pa vržeš čez sedež torbe.

Če bodo pa vseeno prevladali chopperji potem pa nekaj v rangu 500-600ccm

Ne govorim na pamet, imel 3 leta 125ccm chopperja - Kawasaki Eliminator 125. Nimam kej rečt, super motorček, delal odlično, v 30k km menjal samo olje in zamenjal eno žarnico. Ampak je pa resnično neprijetno, ker so vsi ti 125ccm 4t motorji občutno podhranjeni. Tudi če si easy rider in se voziš tja do 90, se je vseeno veliko bolj prijetno peljat 90 z enim 500ccm motorjem, kjer pri tej hitrosti uživaš, motor lepo prede in brni, ne pa pri 125, ko pri 90 že skoraj izdihuje in je treba gas praktično do konca imet navit, vrtljaji pa že v višavah, da se ti skoraj že smili motor. Ajde pri 250ccm pri 90 tega še ni, ma pri 110 verjetno pa že.. Da ne govorimo o prej omenjenemu prehitevanju. Moraš bit resnično previden in potrpežljv, ker motor enostavno ne gre. In če obtičiš za enim smrdljivim kamjonom pri 70km/h nimaš druge, kakor da čakaš na eno red oreng ravnino, ki mora bit ravno takrat prazna, ali pa ustavit in počakat, da se odpelje naprej. Ker drugače se ne da varno prehitet, vedno izzivaš, da bo zmanjkalo placa in bo treba it v škarje..

Skratka, vsekakor podpiram tvoje razmišljanje, začet pri majhni kubaturi. Ampak glede na to, da si že toliko star in imaš izpit za A neomejeno, definiraj majhno kubatoru temu primerno. Torej nekaj v rangu 500ccm. Ne bo preveč in 100% ti ne bo žal. Lahko verjameš.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko mi je tip z avtom vozil na 15 cm za XVS 650 sem ga prodal in kupil FJR......norci na cesti te bodo bolj ogrožali, kot ti sam sebe, kot začetnik!

Sicer ni neko mnenje.... je bila pač takšna izkušnja!

LP Mare

...za take stvari imam pa preverjen recept: zapelješ na avtobusno pa spustiš nedojebanca naprej. Razen, če ti ego ne dopušča, da bi kdo bil hitrejši... Nič žaljivega, le moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v največji slo oglasnik za rabljena vozila na netu vpišeš kawasaki er 5 in oblika naked pa ti ga bo našlo .

če pa rabiš tel od sergeje pa mi piši na pm .

tudi jaz mislim da je takšen motor veliko boljša izbira za začetek kot pa chooper .

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...za take stvari imam pa preverjen recept: zapelješ na avtobusno pa spustiš nedojebanca naprej. Razen, če ti ego ne dopušča, da bi kdo bil hitrejši... Nič žaljivega, le moje mnenje.

Zgodilo se je sredi ravne ceste ven iz Ljutomera, tudi, če bi hotel na postajo jo ni bilo v bližini!

Ego na čoperju dopušča smo umirjeno vožnjo..... kolona motoristov (šli smo v Petišovce na zbor) je prihitevala staro WV dvojko in ko sem prehitel jaz sem ga imel na izpuhu! Na forumu je lahko biti pameten.... na cesti si pa v takšnih situacijah bolj posran, kot pa nabildan z egom!

Nobene žaljivosti ne zaznavam v tvojem komentarju....

Pa še prehod iz pumpe na iskrivega konja.... meni ni delal težav, ker podstreha funkcionira normalno... vse je v glavi, tako kot seks

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz mislim da je takšen motor veliko boljša izbira za začetek kot pa chooper .

ABSOLUTNO...!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej nisem še čist prepričan zato pa spršujem :whistle:

je pa res da mi razen kakega nakeda, drugo kot chopper ni všeč

me pa neki zanima

če se kupuje znana firma (yamaha, Honda...) a znajo bit ful veliki problemi glede na to da so motorji stari skoraj 10 let.

Ker pol rajš korejca vzamem par let starga za isti denar

lp

marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa neki zanima

če se kupuje znana firma (yamaha, Honda...) a znajo bit ful veliki problemi glede na to da so motorji stari skoraj 10 let.

Ker pol rajš korejca vzamem par let starga za isti denar

lp

marko

Vse zavisi, kdo ga je imel.

Če je bil vzoren lastnik, da je redno opravljal servise, vanj zlival kvalitetno olje, da ni tiščal hladnega na ful, mu nima kaj bit'.

Sam se že kar dolga leta vozim s starimi motorji in ti moram reči, da ni nikakršnih problemov. Je pa potrebno biti pozoren pri nakupu starega. Najboljši nakup je od nekoga, ki ga poznaš, ali pa p'rjatu od p'rjatla. Preverjeno!

Ugoden nakup in srečno vožnjo!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej nisem še čist prepričan zato pa spršujem :whistle:

je pa res da mi razen kakega nakeda, drugo kot chopper ni všeč

me pa neki zanima

če se kupuje znana firma (yamaha, Honda...) a znajo bit ful veliki problemi glede na to da so motorji stari skoraj 10 let.

Ker pol rajš korejca vzamem par let starga za isti denar

lp

marko

Bolje 10 let star japonec, kot nov korejec :)

To je mišljeno konkretno za Hyosunga (Comet650), ker sem tudi sam nabavil novega, ker sem si pač rekel, da nov motor je pa le nov, pa itak ima garancijo.. Velika napaka! En kup problemov in stroškov. Sicer naj bi bile Aquile malo boljše od Cometov, tako da to bi mogoče še šlo, samo če boš pa kaj gledal comete 650, ki so zelo privlačni med nakedi zaradi nizke cene in relativno ok izgleda, pa samo stran!! Drugače pa tudi Aquila temelji na cometu, mašina zelo podobna, tako da jaz bi skoraj odsvetoval in raje priporočil kakšno leto starejšega japonca.

Drugače pa se pridružujem motiriderju. Najbolje je kupit poznan motor, da malo veš kako se je delalo z njim v vseh teh letih, oziroma če ne kupuješ poznanega in se ne spoznaš, vzet sabo nekoga, da vsaj na zunaj malo oceni zadevo.

Nekaj rizika je vedno pri nakupu rabljenih motorjev, ampak japonski motorji so kvalitetni in nek naked ala ER5, če ga nekdo ni ravno uničeval in nimaš ravno smole, bi moral biti čisto ok in delat še dolgo, tudi če je star 10let s 50.000 prevoženimi km :)

Redno vzdrževanje in servisi, ter zamenjava kakšnega dotrajanega kosa, je pa itak nekaj normalnega pri vsakem motorju.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej lih to mi ni všeč

v istem rangu cene rabljena aquila in recimo marauder ali vn ali dragstar je 8 let razlike.

to mi je kar veliko

zdej sem zaenkrat zbral tele motorje: dragstar 650, aquila gv 650, vn 800 calssic in marauder

verjetno bom izbiral med temi

samo se morm dejansko vsest na njih in jih peljat na testno vožnjo, da vidim če mi paše

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo se morm dejansko vsest na njih in jih peljat na testno vožnjo, da vidim če mi paše

Ali ti 'paše', boš videl šele po mesecu, dveh, treh, šestih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po manjšem razmišljanju sem se odločil da bo za začetek kupil kak er 5 ali sv650

mislim da sta kar primerna za začetnika.

sedaj me pa zanima ali moram pri omenjenih modelih biti na kaj posebej pozoren ob nakupu?

hvala

lpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po manjšem razmišljanju sem se odločil da bo za začetek kupil kak er 5 ali sv650

mislim da sta kar primerna za začetnika.

sedaj me pa zanima ali moram pri omenjenih modelih biti na kaj posebej pozoren ob nakupu?

hvala

lpm

ER5 je za moje pojme res preveč začetniški moped, vozne lastnosti in zavore so bolj tko tko, zadaj niti diska nima. Raje sv...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism vedu v kero temo nej ruknm pa bom kr tuki uprašou:

A je takole tablco met legalno?

Kaj sploh zakon pravi glede tega, da mora biti na vidnem mestu na za to predvidenem mestu al kej drgač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!