Skoči na vsebino

malo začetniških vprašanj


Priporočene objave

Objavljeno
Nism vedu v kero temo nej ruknm pa bom kr tuki uprašou:

A je takole tablco met legalno?

Kaj sploh zakon pravi glede tega, da mora biti na vidnem mestu na za to predvidenem mestu al kej drgač?

Vsak motor, homologiran za na cesto ima tudi osvetljeno in predvideno mesto za tablico in tam naj bi tablico tudi namontiral vse drugo je nelegalno in kaznjivo!!!! :hmm: Tablica mora biti vedno montirana odzadaj kot pri avtu.

Zakon pa pravi, da vsako spremembo na vozilu je potrebno homologirati,ravno tako velja za premestitev tablice iz predvidenega mesta na sredino motorja.Za tako montirano tablico, pa noben nebo podpisal homologacije,sicer pa probaj stroški bodo že pri prijavi homologacije, pa sigurno nebo nihče podpisal!! :hmm:

Objavljeno

Tablica mora biti na za to predvidenem mestu kot je reku že brumer. Homologiral drugega mesta ne boš-razen če gre za posamično odobritev predelanega vozila kot celoto(tuki gre za obsežne predelave). Pa še takrat moraš upoštevat TSV specifikacije gled lege teblice (oddaljenosti od tal, ravnini na kateri mora ležati, kotu, da o osvetljavi sploh ne govorim).

Objavljeno

vglavnem...

še vedno nisem odločen kaj kupit.

dejansko je fora v tem da imam 2000 na razpolago!!!

zdej pa ali čakat in denar zbirat do naslednje sezone al zdej kej kupt?

samo kaj

najbolj se mi dopadeta bmw f650 - samo so dragi servisi

al pa er -5

ali pa (ker sem seveda bolj chopper fan), kupim kako aquilo 250 za kako leto

prosim povejte mnenje

hvala

lp

marko

Objavljeno

Kupi Ninđo! :krneki:

Objavljeno
vglavnem...

še vedno nisem odločen kaj kupit.

dejansko je fora v tem da imam 2000 na razpolago!!!

zdej pa ali čakat in denar zbirat do naslednje sezone al zdej kej kupt?

samo kaj

najbolj se mi dopadeta bmw f650 - samo so dragi servisi

al pa er -5

ali pa (ker sem seveda bolj chopper fan), kupim kako aquilo 250 za kako leto

prosim povejte mnenje

hvala

lp

marko

jaz sem delal izpit na ER-5. In sem komaj čakal, da ga naredim in se nikoli več ne usedem nanj :) Zadnjo bremzo sem mogu nazaj tiščat, položaj rok je zame preveč skupaj, motor je ful kratek.. sem se počutu kot kak martin krpan na kobilici :) (visok sem 185cm)... to je moje mnenje - mogoče je bil motor samo preveč zgonjen da sem dobil slab 1.vtis.

Tako, da sem kasneje kot prvi moped nabavil BMW F650gs. Odličen motor za začetek. Izredno vodljiv, položaj udoben.. Ker pa sva se v večini vozila 2, sem potreboval nekaj večjega, močnejšega in nekaj z 2-cilindroma. (1-cilinder ubija :) )

Samo za 2000 eur ga verjetno ne boš dobil... :)

Servis: napačno je mnenje, da so BMW servisi dragi..

za 2000 EUR je res težko predlagat kaj nabavt.. Škoda da so V-stromi nad tvojim limitom..

Kupi si japonca z višjim položajem sedenja in dobro vetrno zaščito :)...

LP

Objavljeno
al pa er -5

Oj, pocakaj se malo, da se nekaj nakaplja, pol pa nabavi rabljenega Er - 6. In pika. :trance_33_sleep:

Objavljeno
Oj, pocakaj se malo, da se nekaj nakaplja, pol pa nabavi rabljenega Er - 6. In pika. :trance_33_sleep:

sej tud to me matra

al še mal šparat pa bit še kako leto brez motorja

ali pa kupit neki do 2000 pa ga imeti kako leto, dve, potem pa menjati

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Za ta denar...najdeš kakšnega xv 535, en 500..oba dva sprobal vozil in tukaj se nimaš kaj bat..pa tud če kupiš kakšen starejš letnik ...novejšo mašinco boš dobil, če pogledaš k moto guzziju 350 nevada..za nabiranje izkušenj pomoje solidna zadeva..malo švoh ...

Ajd močnejše kosti načeloma nebi smele bit problem glede na tip motorja, ki ga želiš..večji problem pri zgoraj navedenih je lahko zgolj tvoja višina..če je ta previsoka boš imel malo problemov..ampak če si tja do 185 ..se ni kaj bat!

Popravljeno . Popravil schani_
Objavljeno

Za ta denar...najdeš kakšnega xv 535, en 500.. guzziju 350 nevada..z

nobenga od teh.

Kakšnega 500-600 kubičnega naked ali s poloklepom.

Objavljeno

Nism vedu v kero temo nej ruknm pa bom kr tuki uprašou:

A je takole tablco met legalno?

Kaj sploh zakon pravi glede tega, da mora biti na vidnem mestu na za to predvidenem mestu al kej drgač?

Da. Ni pritrjena na za to predvidenem mestu ...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Nism vedu v kero temo nej ruknm pa bom kr tuki uprašou:

A je takole tablco met legalno?

Kaj sploh zakon pravi glede tega, da mora biti na vidnem mestu na za to predvidenem mestu al kej drgač?

Vsebina registrskih tablic

195. člen

(1) Registrska tablica vključuje razpoznavni znakRepublike Slovenije (evropski logo), registracijsko območje in prostor,predviden za grb in registrsko označbo, ki jo sestavlja kombinacija črkin številk oziroma kombinacija črk. Registrska tablica, izdana zaoznačitev vozila, ki ga uporablja predsednik Republike Slovenije,vključuje namesto razpoznavnega znaka Republike Slovenije zastavoSlovenije.

(2) Registracijska območja so zaokrožena območja več upravnihenot, ki jih s podzakonskim predpisom določi minister, pristojen zanotranje zadeve.

(3) Na registrski tablici sta oznaka registracijskega območja,kjer je bilo vozilo registrirano, in grb občine, v kateri je sedežupravne enote, na območju katere so bile izdane registrske tablice. Napodlagi predhodnega naročila lastnika vozila se registrska tablicalahko izda z oznako registracijskega območja in grbom občine, v katerije sedež upravne enote, kjer ima lastnik vozila sedež oziroma stalnoali začasno prebivališče.

(4) Motorna vozila morajo biti v cestnem prometu označena z dvemaregistrskima tablicama, razen motornih koles, štirikoles, lahkihštirikoles, trikoles, koles z motorjem, priklopnih vozil, traktorjev intraktorskih priklopnikov, ki morajo biti označeni z eno registrskotablico.

(5) Izdane registrske tablice so vezane na vozilo, za označitevkaterega so izdane. Označbo registrske tablice je mogoče na posebnozahtevo izbrati po lastni želji. Registrske tablice z izbranim delomoznačbe so vezane na lastnika vozila.

(6) Registrske tablice morajo biti pritrjene na mestu, ki ga jepredvidel proizvajalec vozila, in sicer tako, da so dobro vidne inčitljive, da niso poškodovane, upognjene, zakrite, dodatno prevlečeneali prekrite.

(7) Vsebine, barve, mere in oblike registrskih tablic na vozilu nidovoljeno spreminjati. Vozilo, ki je v prometu s spremenjeno vsebino,barvo, merami ali obliko registrske tablice od predpisanih, ni označenos predpisanimi registrskimi tablicami.

(8) Z globo 40.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s šestim ali sedmim odstavkom tega člena.

mislim da je to tisto kar si iskal... :eek:

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kaj pravite, je prehod iz 125 ccm na 1000 ccm V2 prevelik zalogaj? Vem da je rahlo butasto vprašanje, ker smo si ljudje različni in da je odvisno od človeka, če bo znal spoštovati enormni prirastek moči...

Objavljeno

No na to vprasanje si si ze v bistvu sam odgovoril. Jst sm zamenjal ze 6 motorjev. 4 sem imel 600 kubikov in dva 1000. Meni je bila razlika med 600 in 1000 dokaj velika ampak nikakor pa tisto da bi rekel da me js strah od njegove moci. Predvsem sem cutil razliko v navoru.  Ti jo bos pa pomoje cutil pa se najbol. Iz 125 kubikov na 2-valjnega 1000 kubičnega je razlika ogromna-vse pa je odvisno od posameznika kako to jemlje. Imas nekatere ki imajo hitro dosti moči, nekaterim pa moči ni nikoli dovolj. Tako da lahka ti povem da razlika je ogromna v vseh pogledih. 

Drugace pa se meni zdi cudno recimo k delajo izpit za kategorijo A - tam nekteri vozijo 500 kubicne motorje z 50konji, ko pa nardijo izpit pa si kupijo r1 ali pa po moznosti hayabuso ali kej podobnega-to je razlika v motorjih kot jabolke in hruske. Prvo kaj je doseze recimo r1 ali kaksen koli drug 1000 kubicni motor v prvi brzini skoraj taksno hitrost kt oni v avtosoli ima koncno, drugo kar je se v avtosoli ucijo z najbolj okretnimi motorji kar se le da. Recimo za primer honda cbf 500 pol pa primerjaj hayabuso ali hondo xx ali ninjo 12-14. To je taksna razlika v voznji kot da nebi bil isti motor. 

Vse pa je odvisno od posameznika kako hitro motor podredis svojim zeljam in potrebam. Jaz imam ociten primer k ima en znanec ze 2 leti motor pa se na njem se nc ne zamakne, do konca gume ima se 1 cm, en moj kolega pa je kupil pred 2 meseci motor 600 kubicniga cestnega (prej mel 125 coperja) pa ma gumo do konca in scitnike na kolenu podrajsane. Vem da ni poanta v tem kok podres gumo pa te finte samo imas nektere ki so talent za motor, nekteri pa si ga kupijo zato ker zgleda frajersko in ker je frajer in potem doma zfleksom brusi scitnike na kolenu:) V glavnem jst taksnega preskoka v moci nisem hotel delat da bi sel iz 20 na 150 konjev. moja lestvica konjev je bila taksna: Diversion 60KM, Fzs600 98KM, Fz6 98KM, cbr600 102KM, Fzs1000 140KM in trenutno Cbr1100xx 165KM. In seveda meni ni bilo neke velike razlike edino ko sem kupil prvega diversion yamaho se mi je zdelo da gre ko hudic-sm se spraseval kje sploh lahka izkoristis taksno moc:)hehe no potem pa pocasi navzgor in tako mi sedaj trenutno najbol odgovarja ta ki ga imam.

Ni zdaj bom pa nehal-nisem mogel spat sem sel pa tle gor neki kracat in vidim da sm ze itak zabluzil na polno tak da to je to

LP

Objavljeno

Kaj pravite, je prehod iz 125 ccm na 1000 ccm V2 prevelik zalogaj? ...

Da!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kaj pravite, je prehod iz 125 ccm na 1000 ccm V2 prevelik zalogaj? ...

Ne!

Da!

Le 4 valjnika mora vzet :ninja:

Objavljeno

Kaj pravite, je prehod iz 125 ccm na 1000 ccm V2 prevelik zalogaj? Vem da je rahlo butasto vprašanje, ker smo si ljudje različni in da je odvisno od človeka, če bo znal spoštovati enormni prirastek moči...

Še sm živ :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj pravite, je prehod iz 125 ccm na 1000 ccm V2 prevelik zalogaj? Vem da je rahlo butasto vprašanje, ker smo si ljudje različni in da je odvisno od človeka, če bo znal spoštovati enormni prirastek moči...

Odvisno koliko ima kdo v glavi. Začel ponovno motorirat pred tremi leti. Kupil FZ6, danes vozim GSX-R 1000. Razlika je, vendar se hitro navadiš.

Objavljeno

Hvala za odgovore. Sicer pa da malce skonkretiziram, razmišljam med Shiverco 750 in pa RSV/Tuono 1000. Ne vem nekaj izmed tega si bom omislil, pol bomo pa vidli...

Objavljeno

...

Le 4 valjnika mora vzet :ninja:

No ja, glede na to da so začeli ravno zaradi takih preseravanj na konfekcijo dajati litrske mašine, ki ne dajo nič od sebe, potlej imaš pogojno prav.

Objavljeno

Predvsem, kakšne veze ima to z naslovom teme???

V kakšni smeri pa tvoj post pripomore naslovu teme če smem vprašati?

Objavljeno

Iz 125ccm na 1000 V2.. Zakaj pa ne.

Jaz sem šel iz MZ 250 na Laverdo 1200.

Objavljeno (popravljeno)

Iz 125ccm na 1000 V2.. Zakaj pa ne.

Jaz sem šel iz MZ 250 na Laverdo 1200.

Ma sej nebi bilo take panike pomojem, najbrž bi se prvi mesec vozil kot po jajcih nato pa bi se postopoma navajal na motor. Pozabil sem pa na novi, zakon kateri ne dovoljuje da bi motor v osnovi presegal 70 kw, tako da 1000 ccm V2 zaenkrat odpade... :closedeyes:

Popravljeno . Popravil Gregc
Objavljeno

Kaj pa iz 50 ccm na 1000 ccm?

Objavljeno

Kaj pa iz 50 ccm na 1000 ccm?

Se mal hecaš :slap: :slap: :lol1: :lol1:

Že pri debati 125 na 1000 je bilo mnenje deljeno. Med 50 in 125 je pa še skoraj toliko razlike. V sami hitrosti in moči ravno ne anpak stil vožnje, izkušnje,....po možnosti še iz skuterja kjer tudi šaltal nisi ???

Kolega je šel iz skuterja na CBR 600 pa že tisto je bil mali čudež da se je dobro končalo. Nebi za kakšno sezono kupil kakšnega kavasakija ER5, ninjo 250 ali pa če že ne gre dugač CBF 600 ali FZ6....verjemi da je moči preveč in da bo za nabiranje izkušenj mnogo boljše.

Objavljeno

ER-5...? Motor takega ranga je pravilna izbira za prehod na večje in zmogljivejše motorje. Ampak, to je Slovenija. Kar je pod 1000 kubikov in manj kot 180 konjev, ne velja nič... :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!