Torres Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 No js mislm it nasledn let delat izpit za 125ccm. Js še nism furou mutorja in mi je mal gadno ker nevem če bom znou prestavlat pa to. A bi mi lah kdo povedou kuko se prestavla? Sj je k speleš sklopko stisniš pa menjalnik dol pol pa skoz gor an? Pa a sploh lah greš delat kuj za 125ccm če nimaš za 50ccm?
Prevtzer Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Lohka greš ja. Za prestavlat se pa sploh ne sekiri nič, sam sem takrt 1. sploh vozu motor in res ni neka umetnost. Zapreš gas, sklopko not, prestavo gor, spustiš sklopko (tm k začne prjemat se upočasniš) in hkrati odpreš gas. Po parih minutah ti pride v podzavest!
PeterFortuna Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 sam tole ti rečem...ne morš se naučit prestavlat...morš enostavno dobit občutek za sklopko, gas ipd, ki pa je odvisen od vsakega motorja posebej. sicr pa, za takšna "osnovna" (da ne rečem kej druga) se loh po forumu lepo poglea ali pa na avtošoli vpraša!
Kawc Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Verjetno bo tema kmal izbrisana drgač pa ja, prva dol ostale gor(pri večini motorjev) 1. Stisneš sklopko, prestaviš dol (se pravi v prvo) 2. počasi spuščaš sklopko ter dodajaš gas Lahko delaš direkt za 125ccm ne rabš met prej za 50ccm P.S. Sicer pa ti bodo vse to povedali v avtošoli, zato pa je avtošola. Tudi prestavlat te naučijo
rrrr Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Prestavljat je najlažje kakšen 50ccm moped. Potem so kroske, samo je spet hudič, ker jo dvigneš, pa se gume še vedno po tleh vlečejo. SSi so sicer težji pa zato bolj kompaktni, potovalne endure so za prestavljanje težke ko hudič, da bi pa Rocketa ali BossHossa prestavljal, ti pa močno odsvetujem. Raje prepelji. :evilgrin: Saj bo šlo. rrrr
phoebus Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 tudi mene je skrbelo če mi bo šla sklopka na roki pa šaltanje, pa kako bom najdu ler,... ...ne boš verjel ampak v trenutku mi je bilo vse jasno, tako da brez skrbi.
alienrat Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 tudi mene je skrbelo če mi bo šla sklopka na roki pa šaltanje, pa kako bom najdu ler,... ...ne boš verjel ampak v trenutku mi je bilo vse jasno, tako da brez skrbi. sej maš lučko za ler (no ne povsod)
Torres Objavljeno Junij 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 sej maš lučko za ler (no ne povsod) A lahko samo vprašam kaj je ler?
Torres Objavljeno Junij 30, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Nevtralna prestava med 1. in 2 Ne razumem??? :glare:
Jure Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Ler = nevtralna prestava = prosti tek = tisto stanje motorja, ko je lahko motor s klasičnim menjalnikom prižgan in laufa na mestu, brez da bi moral tiščat sklopko
PeterFortuna Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 nevtralna pomeni, da tam lahko brez skrbi izpustiš kuplango in navijaš gas, kolikor te je volja, pa motor nikamor ne bo šel. je pa tko...če gre prva prestava dol, druga gor...je ler točno na polovici poti, ko prešaltaš iz prve v drugo.
k0ci Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 nevtralna pomeni, da tam lahko brez skrbi izpustiš kuplango in navijaš gas, kolikor te je volja, pa motor nikamor ne bo šel. je pa tko...če gre prva prestava dol, druga gor...je ler točno na polovici poti, ko prešaltaš iz prve v drugo. pri novejših mopedih ne rabiš iskat polovice, če stojiš na mestu, saj imajo positive neutral finder, kjer ne moreš prestaviti iz prve v drugo če stojiš na mestu, tudi če do konca gor porineš ročico bo avtomatsko padlo v ler
Sky Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Lahko pa seveda tudi na Youtube napišeš motorcycle shifting ali kaj podobnega pa najdeš zanimive zadeve v katerih razložijo in pokažejo kako se šalta Enako sem si jaz govoril....mater to more bit zakomplicirano kako se to nardi pa to tko....pa bla bla bla.... pol pa itq mal bol poštudiraš o stvari in ti je takoj jasno LP
Jure Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Mislim, da je kakršno koli študiranje in zgubljanje časa s tem, kako se teoretično šalta, čisto nesmiselno. Prideš do motorja (v avtošoli, pri kolegu, kakorkoli), se usedeš gor, nekdo ti pove kje je sklopka in kje se prestavlja, da s pristiskom dol nižaš prestave, s pritiskom navzgor pa višaš - čisto logično. Lepo počasi parkrat spelješ, da dobiš filing spuščat sklopko, 3x prestaviš in to je to - znaš Nobena znanost, nobene teorije ni treba vedet. Samo na motor se usest in po 15 min znaš
Sky Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 to sem mu predlagu da ima neko predstavo o tem drugače pa itq...praksa dela svoje
KawasakiGirl Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ej nobene panike ni to prestavljanje, tako kot so že ostali rekl... to boš znal takoj, s tem se sploh ne obremenjuj... jest tud nisem znala preden sem šla v avto šolo... ne si delat skrbi zarad tega, sej te bojo v avtošoli naučil, pa bo šlo, boš vidu... Jure ti je čist lepo opisal... tko da kar brez skrbi glede tega, ne rabiš nobenega študiranja o tem pa to...
motofrik Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko sem jaz kupoval prvi motor... isto. Prej vozil samo Tomosa Avtomatika. Pač sem se malo pozanimal, kako se šalta, gor-dol. V trgovini kupim motor, pa ga porivam domov. Ker nimam izpita, pojasnim trgovcu. Pridem malo za vogal, ga vžgem. Pač da slišim zvok... Sedem gor, kuplunga, prva, druga, gaasaaa.. Boš videl, ni panike, šlo bo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 No js mislm it nasledn let delat izpit za 125ccm. Js še nism furou mutorja in mi je mal gadno ker nevem če bom znou prestavlat pa to. A bi mi lah kdo povedou kuko se prestavla? Sj je k speleš sklopko stisniš pa menjalnik dol pol pa skoz gor an? Pa a sploh lah greš delat kuj za 125ccm če nimaš za 50ccm? Daj vprašaj še na kakšnem drugem forumu, kako se piše v kolikor toliko lepi slovenščini. Potem boš pa mogoče še kak odgovor več dobil ... A lahko samo vprašam kaj je ler? Ko daš menjalnik v ler, lahk pol gas navijaš do konca, pa se ti ne more (skor) nič zgodit. PA še bejbe te ful gledajo ...
sesir Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko daš menjalnik v ler, lahk pol gas navijaš do konca, pa se ti ne more (skor) nič zgodit. PA še bejbe te ful gledajo ... Sploh z 125ccm,ker ima res ubijalski zvok Slovenščina @Torres Če se tako bojiš,pa si prvo kupi neki apn ali kaj takega,da se privadiš :naughty:
SROMI Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 @Torres Če se tako bojiš,pa si prvo kupi neki apn ali kaj takega,da se privadiš :naughty: haha to sm jest nardila, ker pred tem nism vozila nobenga mopeda in mi je blo predrago, da zapravljam ure za najosnovnejše znanje. Morm pa priznat, da je apn teži šaltat k zdej mojga čoperja. Tam sem najdla ler med vsako prestavo in lohk si predstavljate kako je blo to slišat
Torres Objavljeno Julij 1, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko daš menjalnik v ler, lahk pol gas navijaš do konca, pa se ti ne more (skor) nič zgodit. PA še bejbe te ful gledajo ... KAko to misliš ˝skor˝?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 KAko to misliš ˝skor˝? Jah, na motorju ali ob motorju nisi nikoli čist zihr ... Ipak je to resna stvar ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se