WhiteWolf Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Kaj je po vašem mnenju boljši nakup za približno enako ceno, letnik 2004/05. Suzuki SV 1000 s ali Yamaha Fazer 1000? Vem, da je med njima razlika v motorju (2 vs 4 valjni), konji... Zanima me predvsem kvaliteta komponent na motorjih (vzmetenje, zavore, ...). 2 valjniki imajo vsi tako "nešporten" zvok? In ali res tako trese zadeva nad 7000 obratov? Nova fazerka je blazno lepa (2006 naprej), samo je finančno prevelik zalogaj, za staro pa sem slišal, da ima dokaj "cheap" zgradbo...
exe`FZS Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Iz prve roke, oz. fazerko sem imel malo starejšo in pa 600ccm. Torej gre za dva dokaj različna motorja, fazerka je bolj sportouring motor, sploh nad l.03, tako da razmisli kako in pa kje se boš po večini vozil. Saj ne da SV ni za daljše ture, le pozicija je povsem športna za razliko od fazerke, ki ima bolj pokončno krmilo in pa tudi sedež. Če si prej imel 4 valjnika je prehod na 2valjnik zanimiva izkušnja in v mojem primeru zelo pozitivna. Da bi ga treslo nad 7k obratov? Hm prvič slišim. Sicer imaš originalno vgrajen blažilnik na krmilu. Dvovalnik pa proti štirivaljniku itak bolj trese, ampak to je tudi čar tega. Vsekakor pa ne trese do te mere, da bi to po vožnji občutil ali pa da bi bilo moteče med vožnjo. Nešporten zvok... s serijskimi lonci zvok med vožnjo ni veliko drugačen od štirivaljnika, če pa daš kakšne druge kanone zadaj, je pa zvok čisto nekaj drugega... poezija za ušesa-zame ali pa nešporten zvok-za koga drugega. Probaj oba motorja, če imaš možnost.. jaz bi ti vsekakor priporočal SV-ja. Kaj je po vašem mnenju boljši nakup za približno enako ceno, letnik 2004/05. Suzuki SV 1000 s ali Yamaha Fazer 1000? Vem, da je med njima razlika v motorju (2 vs 4 valjni), konji... Zanima me predvsem kvaliteta komponent na motorjih (vzmetenje, zavore, ...). 2 valjniki imajo vsi tako "nešporten" zvok? In ali res tako trese zadeva nad 7000 obratov? Nova fazerka je blazno lepa (2006 naprej), samo je finančno prevelik zalogaj, za staro pa sem slišal, da ima dokaj "cheap" zgradbo...
danci1973 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Kaj je po vašem mnenju boljši nakup za približno enako ceno, letnik 2004/05. Suzuki SV 1000 s ali Yamaha Fazer 1000? Vem, da je med njima razlika v motorju (2 vs 4 valjni), konji... Zanima me predvsem kvaliteta komponent na motorjih (vzmetenje, zavore, ...). Načeloma sta si glede tega precej podobna - oba imata nastavljivo prednapetost vzmeti, ter 'compression' in 'rebound' tako spredaj, kot zadaj, SV ima nekoliko večje prednje zavorne diske (310 vs. 298 mm), čeljusti so menda podobne (4-batne). Yamaha ima močnejši motor (141 vs. 120 KM), a je tudi težja (208 VS. 189 kg), ima bolj 'touring' položaj in je verjetno malo manj športno usmerjena. 2 valjniki imajo vsi tako "nešporten" zvok? Odvisno, kaj je zate 'športen zvok'... Meni je ta zvok prav prijetno športen. In ali res tako trese zadeva nad 7000 obratov? Vibracije vsekakor so... So pa meni osebno manj moteče kot tiste pri 4-valjnikih (ki imajo višjo frekvenco in manjšo amplitudo). D.
WhiteWolf Objavljeno Julij 8, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Je za sopotnico vožnja veliko bolj utrujajoča (glede na dvodelen sedež) kot na Fazer? exe`FZS Je velika razlika v moči (s tem mislim res občutna) v primerjavi s fazer 600? Ker 600 fazer je meni premalo in iščem močnejšo zadevo.
Frips Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Sicer amapk FZs1000 in 600 ne morš primerjat. Razlika v moči je občutna, ipak ima 400ccm in cca 40konjev več. Več v temi FZS1000
danci1973 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Je za sopotnico vožnja veliko bolj utrujajoča (glede na dvodelen sedež) kot na Fazer? Boš moral vprašat kakšno sopotnico... Bi pa rekel, da je pri SV1000S (s poloklepom) položaj voznika in sopotnika precej bolj športen kot pri Fazeru, medtem ko je pri izvedbi 'N' (naked) položaj bolj 'touring'. Ali je sedež dvo- ali eno-delen se mi ne zdi preveč pomembno za udobje. exe`FZS Je velika razlika v moči (s tem mislim res občutna) v primerjavi s fazer 600? Ker 600 fazer je meni premalo in iščem močnejšo zadevo. Razlika je ogromna - SV1000 ima v celotnem območju od 3000 do 10000 obratov več navora kot ga ima FZS600 na maksimumu. FZS1000 pa ga ima še več. D.
exe`FZS Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Sicer amapk FZs1000 in 600 ne morš primerjat. Razlika v moči je občutna, ipak ima 400ccm in cca 40konjev več. Več v temi FZS1000 Vidim, da je prišlo, do manjšega nesporazuma, nihče ni spraševal za primerjavo FZ600 in SV1000, primerjavo sem podal jaz, ker sem imel oz. imam ta motor. Prav tako sem pisal samo o načinu drže in načinu vožnje. Ne samo med zgoraj omenjenima, ampak tudi razlika v moči med FZ-1 in SV1000 je velika, kar predvidevam, da je ustvarjalec teme že sam ugotovil glede na tehnične podatke, ki so dostopni na spletu in za katere sem prepričan, da se je tudi sam pozanimal, glede na to, da ima ta dva motorja v ožjem izboru. Glede sedeža pa takole: v mojem primeru, je bilo sovoznici bolj všeč na SV-ju, saj je sedež deljen prav tako pa drža preprečuje preveč premetavanja proti vozniku. Vsekakor pa menim, da za daljše ture je manj utrujajoč fazer, ker pri SV-ju nosi kar velik del teže sovoznika, voznik motorja. Bolj natančno pa ti lahko na to vprašanje odgovori Vmashina, ker je imel prav tako v lasti oba zgoraj omenjena motorja in z obema prevozil veliko več km v dvoje. lp
Frips Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Moj post ni letel nate. @Wolf....moje mnenje: Sicer Sv-ja nisem vozil, sem pa FZS1000. Vožnja je udobna, saj sediš bolj pokončno, sopotnica ima pa tudi ugodno pozicijo sedenja. Moči ima motor dovolj, če pa zamenjaš prvi zobnik za en zob manj pa itak trga. Aja pa fzs1000 ima fergazerje...kar je pa itak zakon :D Na tvojem mestu se ne bi se preveč obremenjeval ker je boljši in ker ni, saj sta oba dobra!. Pač vzameš tistega,ki ti bolj leži, ti je lepši! Enim recimo ne paše 2 valjnik, eni prisegajo samo na dvovaljnike......odločitev ostane na tebi. Fulal ne boš z nobenim, edino če boš imel smolo in kupil zjahanga
exe`FZS Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Aja pa fzs1000 ima fergazerje...kar je pa itak zakon :D Zanimivo, sploh nisem nikoli prej opazil.. In zakaj naj bi to bilo boljše?
T Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Evo jest nisem vozil še nobenga, ampak bi definitivno vzel SV čeprav mi je mogoče Yamaha lepša... V2 Sem imel tudi močne linijske4 valjne mašine pa me ne preprica, mora mal trest pa fajn grmet :)
Frips Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Zanimivo, sploh nisem nikoli prej opazil.. In zakaj naj bi to bilo boljše? Nisem rekel da je boljše, samo meni osebno je bilo "dihanje mašine" bolj všeč pri fzs1000 z fergiji kot pa sedaj pri novi fz1 ajnšpric.
exe`FZS Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Nisem rekel da je boljše, samo meni osebno je bilo "dihanje mašine" bolj všeč pri fzs1000 z fergiji kot pa sedaj pri novi fz1 ajnšpric. Napisal sem pač boljše, ker kolikor sem prečekiral v katalogu so šli pri šestotki veliko prej na ajnšpric kot na tisočki in sem zato predvideval, da pa sistem verjetno le ni toliko slabši, da so se ga odločili še ohranit. Tudi meni je bila zadeva všeč, saj mi je FZS600(fergazerji) pila manj kot FZ600(ajnšrpic). Mislil sem pač kako bolj obširno razlago zakaj naj bi bila zadeva boljša/slabša, zgolj zaradi zanimanja. lp
Cartman Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Prepričan sem, da sta oba motorja zelo dober nakup, ki spolidnega pilota zelo korektno in suvereno servisirajo. osebno bi uzel yamaho. SV mi je zelo hud motor, voznik nit pod razno nima neke hude športne poze, ne pr S pri N pa sploh ne, ampak ima V2 motor, ki meni ni všeč.
exe`FZS Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 ..voznik nit pod razno nima neke hude športne poze, ne pr S pri N pa sploh ne, ampak ima V2 motor, ki meni ni všeč.
maus Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 po mojem skromnem in nepristranskem mnenju bi sigurno predlagal Yamahao... ne zato ker je boljša (kar sicer je) pač pa zato ker imam sam FZ1S in sem strašansko zadovoljen z njo
maus Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Ti maš FZ1 ne pa FZS1000 FZ1S ... nule pa itak nč ne pomenjo ... niti v življenju niti na bančnem računi
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 ...bi sigurno predlagal Yamahao... ne zato ker je boljša (kar sicer je) ... Če te ne bi poznal, bi mislil, da misliš resno... D.
Arriba Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Sam vozim FZS 1000, do sedaj sem napravil z njim dobrih 40.000 brez problemov. Motor se lepo pelje, malo je problematičen v spodnjem območju vrtjajev tako da je treba kar pridno menjavat. Vsekakor bi ti ga priporočal vkolikor imaš že nekaj izkušenj. Če si pa začetnik pa rajši vstran od tega motorja, zna biti zahrbten. Karkoli boš izbral - srečno vožnjo
Igorr Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Sam vozim FZS 1000, do sedaj sem napravil z njim dobrih 40.000 brez problemov. Motor se lepo pelje, malo je problematičen v spodnjem območju vrtjajev tako da je treba kar pridno menjavat. Vsekakor bi ti ga priporočal vkolikor imaš že nekaj izkušenj. Če si pa začetnik pa rajši vstran od tega motorja, zna biti zahrbten. Karkoli boš izbral - srečno vožnjo Čemu pripisuješ zahrbtnost?
simonsi Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 ker je hinavski. Misliš da nič ne potegne in ga navijaš, kar naenkrat imaš pa že konkretno hitrost.
Igorr Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 ker je hinavski. Misliš da nič ne potegne in ga navijaš, kar naenkrat imaš pa že konkretno hitrost. No, ne vem če ta lastnost definira samo FZS 1000. To je bil moj point.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 No, ne vem če ta lastnost definira samo FZS 1000. To je bil moj point. Ampak pri FZS1000 je še posebej izražena. Do 6000-7000 nima skor 'nobenga' navora, se pelje ko moped, pol pa naenkrat "buuuum" ... Pa še dost dolge prestave ... in je res zahrbtno, če se človk ne zna kontrolirat. No, sej, kaki 1000-ccm dvovaljniki pa že takoj dajo vedet, da ni trte-mrte z njimi, recimo SV1000.
Arriba Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Čemu pripisuješ zahrbtnost? Zahrbtnost pripisujem dejstvu da je agregat bližnji sorodnik stare FZR, ki nikoli ni veljala za pohlevno mašino. Ima pač svoje muhe, moč ne narašča zvezno, kot je že Mashina rekel. Pri novem FZ-1 so to že skoraj odpravili.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se