Skoči na vsebino

Veliki Motorradov test nakedov 2009


suzuki

Priporočene objave

lastne izkušnje ali mogoče si to kje slišal?......knofki in komande so popolnoma isti kot pri 12.let staremu bemflu....in pri njemu še vedno vse lepo dela.

GS ima v sezoni in pol prevoženih 42.000 km po raznoraznih vukojebinah, pa še vedno vse lepo dela......ko crkne kakšen knofek (ali karkoli drugega) bom to tudi objavil,ok?

jaz nisemk mislil knofkov osebno. nisem mislil stikal. ce stikalo crkne, pač, crkne. zamenjaš. ampak, ta serija k, ima z serijami r skoraj nič skupnega. celo menjalnik je znosen. knofki pa regulirajo mali miljon različnih tipal in parametrov. vzmetenje je ZELO zakomplicirano. in če kej crkne, se začne dashboared-lightshow-party. .. .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in če kej crkne, se začne dashboared-lightshow-party. .. .

ustaviš in narediš žurko :whistle:

sicer ti pa za tako ceno morjo dat tut pravo garancijo in odvoz "žurke" ter spremljevalcev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je ta test,ker ga nisem zasledil in me res zanima...Nikjer še nisem zasledil testa 1000ccm pa,da je RSV4 zraven ocenjena...

MOTORRAD - 5.6.2009

R1 - 1. (676 točk)

GSX-R1000 - 2. (667 točk)

RSV4 - 3. (626 točk)

Duc. 1198 - 4. (623 točk)

R1 ima tudi najboljše izmerjene čase od 0-100/140/200 in Duchzug 60-100, 100-140 in 140-180.

Če bom usposobil skener, ti bom kompletni test posredoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lastne izkušnje ali mogoče si to kje slišal?......knofki in komande so popolnoma isti kot pri 12.let staremu bemflu....in pri njemu še vedno vse lepo dela.

Ja na testnem ni delal!

Knofi pa niso sploh podobni tistim,ki jih je prakticiral ves čas v bistvu le BMW!

brez zamere, ampak pišem samo o stvareh, ki jih poznam.....konkretno sem napisal o teh dveh motorjih, ki jih imam.....za ostale ne vem

Se pravi pišeš o "starih"mopijih :whistle: Pa ni glih neki,če posplošuješ po le dveh modelih iz celotne ponudbe proizvajalca!Na podlagi dveh modelov lahko popljuvama popolnoma vsakega proizvajalca :hmm:

Če bom usposobil skener, ti bom kompletni test posredoval.

Bi bil zelo vesel,ker te točke so bolj tak...@Pervy je napisal točno moje mnenje-vsak mora gledat le točke,ki so njemu pomembne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na testnem ni delal!

Knofi pa niso sploh podobni tistim,ki jih je prakticiral ves čas v bistvu le BMW!

Se pravi pišeš o "starih"mopijih :whistle: Pa ni glih neki,če posplošuješ po le dveh modelih iz celotne ponudbe proizvajalca!Na podlagi dveh modelov lahko popljuvama popolnoma vsakega proizvajalca :hmm:

Bi bil zelo vesel,ker te točke so bolj tak...@Pervy je napisal točno moje mnenje-vsak mora gledat le točke,ki so njemu pomembne!

extra samo zate......2007 letnik GS-a ni ravno star mopi....vsaj zame ne.

vsa serija R pri bmw-ju ima iste knofe, tudi LT je imel iste knofe ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

extra samo zate......2007 letnik GS-a ni ravno star mopi....vsaj zame ne.

vsa serija R pri bmw-ju ima iste knofe, tudi LT je imel iste knofe ....

Ma on je imel na testu f 800 r, kateri ima 'normalno' razporeditev stikal. Če nisi vozil bokserja itak nisi vozil bmwja :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

extra samo zate......2007 letnik GS-a ni ravno star mopi....vsaj zame ne.

vsa serija R pri bmw-ju ima iste knofe, tudi LT je imel iste knofe ....

Tud zame ne!Vendar ko sem opisoval F800r mi je bilo očitano,da se vsi novi modeli peljejo tako!Seveda sem moral potem sprobat 2009letnike,če se že nekaj let stari ne peljejo tako.

:nono: ne več!Recimo F800r in F800s imata različne!Sej nisem glih neki poznavalec bmw vendar se me je stikalo za smerokaze vedno motilo oz. se mi niso zdeli priročni!

Ni mi pa jasno,da je po vaše kao BMW "nepokvarljiv" aprilija,ki pa ima enako rotax motor,kot nekateri bmw,pa se kvari oz. jo je potrebno šravfat!?

Nekak se mi zdi,da so vse firme pričele izdelovati stvari,ki do nekle gredo dobro in se ne kvarijo v času garancije potem pa...seveda spet vse odvisno...vendar je moje mnenje,da so včasih izdelovali bolj kvalitetne-oz bolj vzdržljive reči!Pa ne gre se tu samo za bmw ampak bolj kot ne za vse večje firme(avtomobilov in motorjev)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma on je imel na testu f 800 r, kateri ima 'normalno' razporeditev stikal. Če nisi vozil bokserja itak nisi vozil bmwja :winkiss:

Tudi na K1300R je tako...nisem samo 800 vozu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem feštaš sam

......v kaksnem -stanu.

BMW "posodobil" ergonomijo komand z letnikom 2009. (kolikor meni znano).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tale K1300R bi že moral imet svojo kategorijo"super duper" ko pa odstopa 300 ccm od ostalih ..... zame ga čez Hondo ni in pika :yea1: :grim :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma on je imel na testu f 800 r, kateri ima 'normalno' razporeditev stikal. Če nisi vozil bokserja itak nisi vozil bmwja :winkiss:

No pa nam zaupaj v čem je prednost boxer agregata, samo ne mi prodat bureka o nizkem težišču :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tale K1300R bi že moral imet svojo kategorijo"super duper" ko pa odstopa 300 ccm od ostalih

vsaj 50ccm zaostaja. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brumer pravi:

Jebni sam sebe pri meni si na IGNORE in tudi slučajno ne pričakuj od mene kakršn koli odgovov!!!

in to po ZS kljub temu da sem na IGNORE in ne bere mojih postov..

BRAVO!!!

P.S.: Nisem ga niti pričakoval..ne želel

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tole je en ne tako star test:

http://www.motorcycle-usa.com/8/558/Motorcycle-Article/2007-Streetfighter-Comparo-II.aspx

Mal gledam, kaj so ugotovili ameri pred dvema letoma o istem stroju (recimo za kawo in yamaho).

Zanimivo za ustvarjanje mnenja o ocenjevalcih.

Žal so le štirje modeli, med njimi Aprilia.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je ena dobra ugotovitev.

"Aprilia bested the Kawasaki for first-place in this year's comparo, but the advantage is a slim 1.7 points - 79.5 to 77.7. How much is that 1.7 difference worth? Well, $8350 if you're comparing MSRPs, which means for an extra 300 bucks you can buy two Z1000s for the price of one Factory Tuono. Mind bottling, isn't it?"

Še zmer sem za aprilio ampak ... Še k sreči da motorje kupujemo tudi s srcem in ne le denarjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo nahitr pove zakaj točno je FZ1 dobil najmanj pik za mašino med japonci? Nemščina mi nikol ni preveč šla... Tnx :P

Hola mojster,

nahitro: glede na meritve je mašina FZ1 dobila najslabše ocene za navor, pospeške, karakteristiko motorja, odzivnost motorja, odzivnost pri dodajanju/odvzemanju plina, sklopko, prestavljanje in prestavna razmerja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo nahitr pove zakaj točno je FZ1 dobil najmanj pik za mašino med japonci? Nemščina mi nikol ni preveč šla... Tnx :P

nahitr, ker ima najslabšo. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!