a79 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Vem, da se je v eni temi ze govorilo nekaj o prevozenih kilometrih motociklov, pa vendar. Tam je slo predvsem za dileme, kolk sumljivo malo km imajo motorji, ki se prodajajo, glede na to, kolk km se vsako leto nabije na stevcu.. (glej temo "koliko km letos).. Samo motosvetovci zihr ne delajo kar obilne kilometraze... Zanima me, koliko km ima vas motor in na katerih delih motocikla se pozna "kilometrina"?
a79 Objavljeno Julij 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Aha, zgledal naj bi nekak tkole: Honda hornet, l. 2004, 31700 km... Agregat dela brez problemov, vse ostalo; ni pripomb..
danci1973 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Suzuki SV1000S, l. 2003, 85000 km... Agregat dela brez problemov,, vse ostalo; ni pripomb.. :whisle:
Ice Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 vem za dva motorja (bela vfr800 in modra zx6r) z "zelo malo kilometri, skoraj nic vozena, super ohranjena" ............. zunanjost. o obeh agregatih raje ne bi. ce ju je kdo videl/slisal pri jezerskih..... GSF 1200 S K1, 93000+ km, Agregat dela brez problemov, vse ostalo; ni pripomb..
Lowrenc Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Honda CBF 600S, l.2006, 50.000+ km, Menjana veriga, menjane oboje zavorne ploščice (diski še vedno kot novi), olje(300V) in filter menjani 9X, sedaj je notri četrti akumulator, s svečkami so bili enkrat problemi, Odrgnjeni fusrasterji, centralno stjalo in auspuh od spodaj(nikoli na tleh), auspuh je dobil malo bolj gromek zvok pred kake 20kkm, Rollbar je pri 20kkm počil zaradi vibracij ampak zvar sedaj še vedno drži. Vse ostalo pa b.p.
Igorr Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) MZ RT 125 '05, 54000km, agregat deluje brez problema- vse ostalo; ni pripomb. Honda VFR 800 '02 51000km, agregat brez problema in tudi vse ostalo je so far in AFAIK brez problema (tok, tok). Honda CBF 600S, l.2006, 50.000+ km, Menjana veriga, menjane oboje zavorne ploščice (diski še vedno kot novi), olje(300V) in filter menjani 9X, sedaj je notri četrti akumulator, s svečkami so bili enkrat problemi, Odrgnjeni fusrasterji, centralno stjalo in auspuh od spodaj(nikoli na tleh), auspuh je dobil malo bolj gromek zvok pred kake 20kkm, Rollbar je pri 20kkm počil zaradi vibracij ampak zvar sedaj še vedno drži. Vse ostalo pa b.p. Četrti akumulator??? Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil Igorr
phoebus Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ER5, 2002, 30k km- kupil lani s 16 tisoč- so ga bolj božali in čistili kot vozili (preveril na servisu). Redni servisi in gasa.
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 virago125 ko sm ga kupu je mel 14900,zdj ma pa čez 70.000,to je tak velik pa še bom vsaj tolk km naredu.
Sirni Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Hornet 600, 2002, 73000 km; imel nesrečo pri cca. 15k km - od takrat gre malo kot rakovica, ampak me ne moti niti malo. Redni servis (6k km) in cca. vsake 30k km nova veriga in prednje pakne, drugače dela kot urca. Zaenkrat ne prodam. Lp Ps: izredno dobre ponudbe na PM :closedeyes:
Sirni Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Hornet 600, 2002, 73000 km; imel nesrečo pri cca. 15k km - od takrat gre malo kot rakovica, ampak me ne moti niti malo. Redni servis (6k km) in cca. vsake 30k km nova veriga in prednje pakne, drugače dela kot urca. Zaenkrat ne prodam. Lp Ps: izredno dobre ponudbe na PM :closedeyes: Malo razmišljam bistveno sem pozabil povedati. Motorju se leta že poznajo. Dobil je tisto pravo "patino" (npr. krivine, pa tudi lak), sedež je popolnoma prilagojen moji riti, s petami drgnem ob nosilce sovoznikovih tačk, kar se tudi že pozna, tudi tačke so odrgnjene , ročke so že skoraj gladke.. ah, to so prijetni spomini. Preparevanje cevi (npr. za dovod goriva) in ostalih gumijastih delov, začetki rjavenja, ključavnica na tanku se je letos začela zatikati, kdaj je tudi bil na tleh, pa še kaj bi se našlo.. To je pa malo manj prijetna sedanjost. Evo, to sem prej pozabil.
mariooo Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Jah... za skeptike: mam Yamaho R6, 1.reg. Feb/06, pa mam 9.000 km
maus Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 neki tazga ... FZ1S... letnik 2006 ... 63000 km (do konc leta bo ene 75000 kazal) ko se bo prodajal, jih bo imel ene 35000
Frips Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Maus preveč okrogla cifra FZ1 2007, cca 26k al 27k, sj ne vem:), FZS600 03l prodal pri 65k, vse b.p. Sem pa zadnjič gledal enega GSXR750, 07l, motor kot nov, samo 8k. Seveda, če pozabimo, da je bil števec odklopljen in ganjan po pisti.
Lowrenc Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Četrti akumulator??? Hja tako pač je-drugega je bilo potrebno kupit, ker na prvega ni garancije vse naslednje so nam pa podaril Razen zadnjega, ki pa mu je garancija pretekla kak teden pred kapjo. Zdej je notri nekaj ''kao nekitajskega'' in bo mogoče zdržalo malo dalj. Štrom pa regler in vse kar spada raven štima.
AiroH Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Moja Honda CBR1000 pa sam 5000km, L.2004. Hihihi... Kdor verjame ali ne, lepo laufa. Honda 4 ever
ferek Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 ER-6F 07 28000 (pravkar na menjavi verige) - do ponedeljka jih bo 30000, do konca sezone 40000... Do sedaj BP! Pri 20000 je edino auspuf malo spremenil svoj bas - mu je dodal malo "cingljanja"... Bi pa drugače zastavil tole temo... KAKO PREPOZNATI dejanske kilometre motorja? ...no vsaj približno?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Bi pa drugače zastavil tole temo... KAKO PREPOZNATI dejanske kilometre motorja? ...no vsaj približno? po cingljanju auspufa ... veš, da če pri ER6 cingla, da ima vsaj 20.000 ... Gregc in MowzancR 2
simonsi Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Moja Honda CBR1000 pa sam 5000km, L.2004. Hihihi... Kdor verjame ali ne, lepo laufa. Honda 4 ever Po 5000km ne moreš izvajati nekih ovacij, ker je to zanemarljiva kilometrina in nič ne pove o kvaliteti motorja. Gregc 1
sesir Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Jah... za skeptike: mam Yamaho R6, 1.reg. Feb/06, pa mam 9.000 km Evo za res taprave skeptike :evilgrin: Dobro poznam lastnika! Honda 1100 l.98 prevoženih 14900km.Na motorju druge gume,tretji akumulator,vse ostalo še original!
ferek Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 tretji akumulator! ...pa dober... ka si sveti doma na terasi z motorjem? :krneki: ...mislim v čem je fora tako hitro skurit akumulator.. :unsure: . sam imam gretje ročk, muziko non stop (150 W!), zraven še mobitel filam, pa še navigacija včasih na njem laufa... aja pa ko parkiram si za v šotor še blazino napumpam... Pa er-6 nima ravno nek AKUMULATOR... AMPAK se mi tut slučajno ne zdi, da bi že bil čas za kako menjavo? :krneki: :krneki: :krneki: Smo pri 28000 s prvim.... bi jih moral ja menjat že 6! ...A štedilnik gor priklapljate?
danci1973 Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 ...pa dober... ka si sveti doma na terasi z motorjem? :krneki: ...mislim v čem je fora tako hitro skurit akumulator.. :unsure: . sam imam gretje ročk, muziko non stop (150 W!), zraven še mobitel filam, pa še navigacija včasih na njem laufa... aja pa ko parkiram si za v šotor še blazino napumpam... Pa er-6 nima ravno nek AKUMULATOR... AMPAK se mi tut slučajno ne zdi, da bi že bil čas za kako menjavo? :krneki: :krneki: :krneki: Smo pri 28000 s prvim.... bi jih moral ja menjat že 6! ...A štedilnik gor priklapljate? Oglasi se, ko bo tvoj moped star preko 10 let in imel neko omembe vredno kilometrino za sabo. :naughty: Trije akumulatorji v 10-ih letih pa res ni nič posebnega - še posebej, če je moped malo vožen. D.
sesir Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 ...pa dober... ka si sveti doma na terasi z motorjem? :krneki: ...mislim v čem je fora tako hitro skurit akumulator.. :unsure: . Se pravi motor vžigas se voziš vsakodnevno ne pa,,, :unsure: Drugače že vemo za tvojo diskoteko :evilgrin: Poizkusi ti tolk malo uporabljati motor pa ti bo postalo bolj jasno!Sploh pa sem men na 11let 3 akumulatorje ne vidi velik.Se bolj glede na poprečje pod 1400km na leto
T Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 VTR 1000 F L.99 34.000km menjan regler1x.... Kilometri so realni motor kot nov
MARJA Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Triumph trophy 1200 letnik 2001 ima okol 43 000 km . Je kot nov in ga ne prodam
timson Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Gixxer 600 letnik 2001,slabih 40.000 prevozenih,redni servisi,vse dela bp,zacuda ne popije skoraj nic olja,edino ta letnik se ni imel inox kolektorja,mi malo povrsinsko oksidira po spodnji strani kolektorja in zadnjih vilicah...... (sol pa take fore)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se