Skoči na vsebino

Kilometri na motorjih


a79

Priporočene objave

Zbijam povprečje :) Ni italjan je pa narjen v Italiji. Hornet 600, letnik 2003, uvožen iz Nemčije, prevoženih dobrih 18.000 km. Napake, tretji akumulator pa en smerokaz je razpadel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph trophy 1200 letnik 2001 ima okol 43 000 km :whistle: . Je kot nov in ga ne prodam :worship:

Kaže jih že res samo toliko ampak ne vem zakaj jih šteje samo do 99.999.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah... za skeptike: mam Yamaho R6, 1.reg. Feb/06, pa mam 9.000 km :whistle:

se pridružujem:

Yamaha FZ6-n, letnik 2006, prevoženih 6500km :rolleyes:

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pridružujem:

Yamaha FZ6-n, letnik 2006, prevoženih 6500km :rolleyes:

Če si prvi lastnik, potem ja, drgač pa lahko :grim al pa :grrr .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem 2. lastnica, 1. lastnica ga je imela parkiranega doma v garaži in ga ni vozila. 90% leta je odsotna, ker dela v tujini in so kilometri realni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki ER5, letnik 1998, do sedaj 6300km, zamenjan semering pri pumpi za hladilno tekočino, par gum (zaradi starosti), dva akumulatorja.

Motor se ne prodaja in bo ostal v družini kot oldtimer za vnuke.

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si prvi lastnik, potem ja, drgač pa lahko :grim al pa :grrr .

Kawasaki ER5, letnik 1998, do sedaj 6300km, zamenjan semering pri pumpi za hladilno tekočino, par gum (zaradi starosti), dva akumulatorja.

Motor se ne prodaja in bo ostal v družini kot oldtimer za vnuke.

lp

Ankh

a ta pa ima realne kilometre? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ta pa ima realne kilometre? :lol1:

Motor (nov) je oče dobil za obletnico in razen njegovih prevoženih 1300 km in mojih 5000 km, ta motor ni vozil nihče drug. :grim

lp

Ankh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malce dvignem povprečje :)

Honda Varadero l99 trenutno stanje 99.000km

Dosedaj menjal le stator alternatorja kakih 100km nazaj. Ostalo le potrošni material.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajde pa ga dvigujmo...

bmw R1200C...letnik 1997.....120.000 km,menjano 2x semering diferenciala,sklopka,sprednji kolesni ležaji

bmw R1200GS...letnik 2007....42.000 km, menjano pod garancijo zadnji diferencial,cevi zavore,antena koda ključa ter ogrevane ročke.

prvi ostane pri bajti.....drugi pri kakšnih 150 - 200.000 gre v pokoj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako je pa kaj z vzmetenjem pri teh kilometrih?

dela "kot novo".... :evilgrin:

svoje motorje imam rad kot svoje ženske....vzmetene in uporabne B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CB1300 l.2003 20.000 km svečke,olje in oba filtra menjam :headbang: :headbang: vsako leto, ketno in zobčenike pa sem menjal 14 dni nazaj(zadnji ma 4 zobe več(43 :whistle: ))gume so v planu drug mesec pa bremz ploščice tudi. Če ma ker 7 jurjev viška :naughty: pa mu jo dam v stalno uporabo.

L.P.Yeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR600RR,PC37, my03: - prva veriga (RK) je umrla pri 19, druga (DID) pri 45.ooo, pri 20k počila/zlomila vzmet na ključu sklopke, po 30k je pričela malo trošit olje. Servisi bili redni (olje M300V na 6k, zračni filter na 12 k). Pri 35.ooo se je pričela videti rahla obraba na prvih diskih (igla) z vgrajenimi original honda ploščicami in pa olupljena barva na robu felten od n premontaž gum. Svečke IMR9... pri 48k še vedno "solidne" a sem jih menjal, ker sem jih že imel na zalogi. Na dušilkah in vratu svečk vidna korona. Gumi ročki in uteži malo obrabljeni na delu/strani dlani, obrabljeni alu ščitki na predelu gležnja (vzrok so tudi moji škornji). Aku še vedno prvi. Vse to, ko je bila ljubiteljsko vožena in vzdrževana in nikoli "na tleh",...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ma ker 7 jurjev viška :naughty: pa mu jo dam v stalno uporabo.

L.P.Yeti

Čuden smisel za humor imaš. :whistle:

CBR600RR

Le kako upaš napisat kaj čez hondo, te bodo honda fanatiki linčali. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dela "kot novo".... :evilgrin:

svoje motorje imam rad kot svoje ženske....vzmetene in uporabne B)

Vmetenje pri 120.000km brez kakršnih koli servisov je daleč od novega.

Sam smatram servise vzmetenja pod redno vzdrževanje vsakih 40.000-50.000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmetenje pri 120.000km brez kakršnih koli servisov je daleč od novega.

Sam smatram servise vzmetenja pod redno vzdrževanje vsakih 40.000-50.000km

se strinjam , če voziš Hondo :evilgrin: .....pri R1200C so amortizerji popolnoma zaprti (ni možnosti nastavitev,obnove,ničesar....), lahko štelaš samo prednapetost vzmeti, drugače pa ko kihne-menjaj..... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj ne verjamem da bi BMW vgrajeval najnižji cenovni rang vzmetenja.

Da ne bomo of topic

Africa twin letnik 1998-70.000km

Kawasaki KLE500 letnik 1997 - 68.000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni veliko, je pa nekaj :)

Yamaha XT 350 letnik '93 - 43.000 km (mogoče še kakih 1000 zraven ker števec nekaj časa ni delal, dosti več pa ne)

Sicer je na motorju bolj malo še originalnih stvari (preventivno menjana večina stvari in prebarvan), vendar čez mašino pa nimam pripomb :) Ga peljem vsako leto k mehaniku preveriti ventile, pa jih še ni bilo potrebno štelati, niti delati kakršnih koli drugih posegov razen menjanih lamel in vzmeti sklopke, kar pa je potrošni material :)

Bo pa treba počasi predihtati mašino, ker narahlo solzi na več mestih.

Bo pa najverjetneje ostala pri hiši, kot zanimivost :D

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

honda varadero l.2004 35000km,uvožena iz Italije.Kilometraži težko verjamem čeprav tehnika funkcionira u nulo in ni opaziti sledi obrabe :worship: Veriga DID HV525 je nekje na slabi polovici !?? Verjetn bi znal to kdo prevert :beer2:

LP

Popravljeno . Popravil kamerad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

SV 650 K3 na 55000km pa je še vedno kot nov. Seveda kakšna veriga tu pa tam, pakne, olje non stop, filtri, svečke, nikol pa še nobenih komplikacij :worship: bo pa treba dat malo zadnje amortizerje obnovit, se mi zdi pošteno do njega, k tak zvesto služi :)

Gremo pa na Italjana, da bomo vidl če je tud tko na izi sekat kilometre :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!