a79 Objavljeno Julij 16, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 No, dajte se kaksni "Italjani" kej napisat...
XTR Objavljeno Julij 16, 2009 Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 Zbijam povprečje Ni italjan je pa narjen v Italiji. Hornet 600, letnik 2003, uvožen iz Nemčije, prevoženih dobrih 18.000 km. Napake, tretji akumulator pa en smerokaz je razpadel.
rrrr Objavljeno Julij 16, 2009 Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 Triumph trophy 1200 letnik 2001 ima okol 43 000 km . Je kot nov in ga ne prodam
Lowrenc Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Triumph trophy 1200 letnik 2001 ima okol 43 000 km . Je kot nov in ga ne prodam Kaže jih že res samo toliko ampak ne vem zakaj jih šteje samo do 99.999.
rosse20 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 (popravljeno) Jah... za skeptike: mam Yamaho R6, 1.reg. Feb/06, pa mam 9.000 km se pridružujem: Yamaha FZ6-n, letnik 2006, prevoženih 6500km Popravljeno Julij 18, 2009. Popravil ross|e20
bikez Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 se pridružujem: Yamaha FZ6-n, letnik 2006, prevoženih 6500km Če si prvi lastnik, potem ja, drgač pa lahko :grim al pa :grrr .
rosse20 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 sem 2. lastnica, 1. lastnica ga je imela parkiranega doma v garaži in ga ni vozila. 90% leta je odsotna, ker dela v tujini in so kilometri realni.
ankh Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Kawasaki ER5, letnik 1998, do sedaj 6300km, zamenjan semering pri pumpi za hladilno tekočino, par gum (zaradi starosti), dva akumulatorja. Motor se ne prodaja in bo ostal v družini kot oldtimer za vnuke. lp Ankh
rosse20 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Če si prvi lastnik, potem ja, drgač pa lahko :grim al pa :grrr . Kawasaki ER5, letnik 1998, do sedaj 6300km, zamenjan semering pri pumpi za hladilno tekočino, par gum (zaradi starosti), dva akumulatorja. Motor se ne prodaja in bo ostal v družini kot oldtimer za vnuke. lp Ankh a ta pa ima realne kilometre?
ankh Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 a ta pa ima realne kilometre? Motor (nov) je oče dobil za obletnico in razen njegovih prevoženih 1300 km in mojih 5000 km, ta motor ni vozil nihče drug. :grim lp Ankh
Leteči Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Da malce dvignem povprečje Honda Varadero l99 trenutno stanje 99.000km Dosedaj menjal le stator alternatorja kakih 100km nazaj. Ostalo le potrošni material.
bmw Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 ajde pa ga dvigujmo... bmw R1200C...letnik 1997.....120.000 km,menjano 2x semering diferenciala,sklopka,sprednji kolesni ležaji bmw R1200GS...letnik 2007....42.000 km, menjano pod garancijo zadnji diferencial,cevi zavore,antena koda ključa ter ogrevane ročke. prvi ostane pri bajti.....drugi pri kakšnih 150 - 200.000 gre v pokoj
simonsi Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 kako je pa kaj z vzmetenjem pri teh kilometrih?
bmw Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 kako je pa kaj z vzmetenjem pri teh kilometrih? dela "kot novo".... :evilgrin: svoje motorje imam rad kot svoje ženske....vzmetene in uporabne
imlakar Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Honda CBF 1000 letnik 2007 44.000 km dela bp menjana veriga pri 42.000 ostalo samo redni servisi
yeti01 Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Honda CB1300 l.2003 20.000 km svečke,olje in oba filtra menjam :headbang: vsako leto, ketno in zobčenike pa sem menjal 14 dni nazaj(zadnji ma 4 zobe več(43 ))gume so v planu drug mesec pa bremz ploščice tudi. Če ma ker 7 jurjev viška :naughty: pa mu jo dam v stalno uporabo. L.P.Yeti
Piksna Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 CBR600RR,PC37, my03: - prva veriga (RK) je umrla pri 19, druga (DID) pri 45.ooo, pri 20k počila/zlomila vzmet na ključu sklopke, po 30k je pričela malo trošit olje. Servisi bili redni (olje M300V na 6k, zračni filter na 12 k). Pri 35.ooo se je pričela videti rahla obraba na prvih diskih (igla) z vgrajenimi original honda ploščicami in pa olupljena barva na robu felten od n premontaž gum. Svečke IMR9... pri 48k še vedno "solidne" a sem jih menjal, ker sem jih že imel na zalogi. Na dušilkah in vratu svečk vidna korona. Gumi ročki in uteži malo obrabljeni na delu/strani dlani, obrabljeni alu ščitki na predelu gležnja (vzrok so tudi moji škornji). Aku še vedno prvi. Vse to, ko je bila ljubiteljsko vožena in vzdrževana in nikoli "na tleh",...
simonsi Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Če ma ker 7 jurjev viška :naughty: pa mu jo dam v stalno uporabo. L.P.Yeti Čuden smisel za humor imaš. CBR600RR Le kako upaš napisat kaj čez hondo, te bodo honda fanatiki linčali. :evilgrin:
Leteči Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 dela "kot novo".... :evilgrin: svoje motorje imam rad kot svoje ženske....vzmetene in uporabne Vmetenje pri 120.000km brez kakršnih koli servisov je daleč od novega. Sam smatram servise vzmetenja pod redno vzdrževanje vsakih 40.000-50.000km
bmw Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Vmetenje pri 120.000km brez kakršnih koli servisov je daleč od novega. Sam smatram servise vzmetenja pod redno vzdrževanje vsakih 40.000-50.000km se strinjam , če voziš Hondo :evilgrin: .....pri R1200C so amortizerji popolnoma zaprti (ni možnosti nastavitev,obnove,ničesar....), lahko štelaš samo prednapetost vzmeti, drugače pa ko kihne-menjaj.....
Leteči Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Skoraj ne verjamem da bi BMW vgrajeval najnižji cenovni rang vzmetenja. Da ne bomo of topic Africa twin letnik 1998-70.000km Kawasaki KLE500 letnik 1997 - 68.000km
jegrmajstr Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 (popravljeno) Sicer ni veliko, je pa nekaj Yamaha XT 350 letnik '93 - 43.000 km (mogoče še kakih 1000 zraven ker števec nekaj časa ni delal, dosti več pa ne) Sicer je na motorju bolj malo še originalnih stvari (preventivno menjana večina stvari in prebarvan), vendar čez mašino pa nimam pripomb Ga peljem vsako leto k mehaniku preveriti ventile, pa jih še ni bilo potrebno štelati, niti delati kakršnih koli drugih posegov razen menjanih lamel in vzmeti sklopke, kar pa je potrošni material Bo pa treba počasi predihtati mašino, ker narahlo solzi na več mestih. Bo pa najverjetneje ostala pri hiši, kot zanimivost Popravljeno Julij 20, 2009. Popravil jegrmajstr
kamerad Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 (popravljeno) honda varadero l.2004 35000km,uvožena iz Italije.Kilometraži težko verjamem čeprav tehnika funkcionira u nulo in ni opaziti sledi obrabe Veriga DID HV525 je nekje na slabi polovici !?? Verjetn bi znal to kdo prevert LP Popravljeno Julij 20, 2009. Popravil kamerad
suhi Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 SV 650 K3 na 55000km pa je še vedno kot nov. Seveda kakšna veriga tu pa tam, pakne, olje non stop, filtri, svečke, nikol pa še nobenih komplikacij bo pa treba dat malo zadnje amortizerje obnovit, se mi zdi pošteno do njega, k tak zvesto služi Gremo pa na Italjana, da bomo vidl če je tud tko na izi sekat kilometre ajd
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se