Skoči na vsebino

Kilometri na motorjih


Priporočene objave

Objavljeno

Yamaha xtz 660, letnika 1996, trenutno na števcu 51 tisoč, sodeč po nalepkah na kufru in stanju v kakršnem je jih je njbrž realnih 150.00, zadnji blažilec fuč, obnovljeni fergazerji, trenutno je pa bržkone šel regler :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

A to je tisti, ki stoji v dnevni sobi :?

Ja.

Morda je ravno to en od razlogov :blush: .

No, pa priznam: res je 101500 km. Sem celo slikal števec, ko se je obrnil. Najraje bi ga pri 99999 spravil za spomin in montiral novega. Pa sem potem raje sklenil, da ga bom še enkrat obrnil.

Popravljeno . Popravil andi1
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Yamaha r6 1999, 86000 km, od 45.000 (menjana zavorna tekočina, svečke + redni servis), ko sem ga lani kupila je bilo treba zamenjat lamele sklopke (46.000), ploščice (56.000), zamenjana strgana zajlica za gas (60.000) počila je nikasil obloga na cilindru- nov agregat + nove svečke (ena crknila takoj po 500kmjih) +menjana veriga (62.000), očiščeni batki zavor+menjana zavorna tekočina (75.000), menjana strgana zajlica za sklopko (85.000). Ostalo pa redni servsi, pa popravila zaradi bližnjega srečanja z asvaltom. Se pa počasi pozna starost ključavnici, ki se vedno manj voljno odklepa, oguljene grelne ročke po 35.000 km, pa nekaj pojedenih navojev... Stotka nama drugo leto težko uidebiggrin.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

19800 km letos, yamaha aerox, letnik 2005...servisov nbenih, zdle čez zimo ga bom nardu, kar bo treba kurativno in preventivno menjat :)

Objavljeno

Do stanja na števcu sem delal samo redne servise. Nato pa je šel regler in strator in posledično sem zamenjal še akumulator. Aja pa še eden ležaj na variomatu je že bil malo slab - menjava. Potem pa je šel v menjavo še motor.

Scarabeo

post-12625-125717156759_thumb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

jst mam hondo cbr125r letnik 2008 18760km nikur nobenih problemu

Objavljeno

jst mam aprilio rs125 letnik 1999 +52000km, v tej sezoni cca +8000km, sami problemi :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

900 ccm, ni bila petmestna številka...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Yamaha FZ6N l.2009, 38.000km...pač je za vozit ne za gledat. Problemov nobenih do zdaj edino tank ima na levi strani malo vdrt, padla mi je :wallbash:

Objavljeno

Jawa 350 TS letnik 88, prejšnji tedn jih je dopolnila 5000, kupu sem jo z okol 2000.

Zadeva je okol 20 let samevala pozabljena in prašna. Zdej pa postala spet vsakodnevno prevozno sredstvo.

Gsxr 1100 1996, okol 70-80k. V planu (v kakih 2 let) je popolna generalka mašine, pol pa spet od nule :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

16.700, motor letnik 2004 ... aja, števci zamenjani vmes, nekje pri 40.000, se mi zdi ... vlaga prišla notri zaradi pranja z wapom ...

Popravljeno . Popravil mashina
Objavljeno

Gsxr 1100 1996, okol 70-80k. V planu (v kakih 2 let) je popolna generalka mašine, pol pa spet od nule :evilgrin:

Generalka pri 80k km? A je kdo olje pozabu menjat ali natočit?

Drugač pa 89000 na 2003 SV1000S... ;)

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

r1,letnik 1999,84.000 km...nič še ni in nič noče crknit!!!

Objavljeno (popravljeno)

hondica cbf600s letnik 2005, 32000km,brez problema laufa kot urca :)

Popravljeno . Popravil jaka78
  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Sem imel zx6r, letnik 98.

Od 34.000km do 46.000 km je popil olja od sredine okenčka do spodnje zareze z obzirom, da je bil res grdo vožen + pogosto blokada.

Olja nisem menjal ta čas niti dolival. Res dober motor. 46.000 km totalka.

Aprilia 125, letnik 95 je mela 25.000 ko sem prodal, zaribala.

Kawasaki zxr (X) km, zaribal, zx7r pa 80.000+ km, zaribal kmalu po opravljenem komplet servisu.

Za sedanji motor pa nimam pojma kok ima, pomoje sam agregat 80-100.000km + glede na starost...

Objavljeno

Vbistvu kilometri sploh niso toliko važni, kolikor je pomembno pravilno vzdrževanje in ravnanje z vozilom. Blackbirda sem kupil s 70.000km, letnik 98, ampak zelo lepo ohranjenega. Mislim, da tudi fotrov bivši Blackbird, ki ga je prodal enemu znancu in je isti letnik, nima kaj dosti več naklepanih. Prejšnji ZR7S pa jih je imel kao 10.000km, ohranjen pa tako slabo, kot da bi jih imel preko 200.000 :glare: Sploh nočem razmišljat, koliko denarja sem še moral noter vložit, da sem ga porihtal koliko toliko. Lastnik je verigo mazal kar z vazelinom :wallbash: Italijani glupi...

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evo, mal obnove... Trenutn ima moj motor 43000 km (l. 2004, 27000 sm jih naklepal jaz), vse dela brez problema, obcasno se slisijo kaksni cricki v agregatu (opisal v eni temi, nc ni narobe verjetn), obraba se pozna na rockah, gumah na tackah, ostalo nism opazu.. Zadovoln z motorjem..

Objavljeno

KXF 250 letnik 2009. Realnih 42,5 ure (sem prvi lastnik) vse bp. Menjano, 3kpl zavornih ploščic, 2 ketne, 1 set zobnikov, volna v loncu auspuha, prb 11-12 kpl gum, olje in filter na 5 ur, mašina nedotaknjena, delo ko urca :)

CBR 600f letnik 2004. Realnih 30.684km, vse bp. Zaenkrat sem menjal samo olje in filtre (oljni, zračni) in kopl gum, ostalo je v super stanju. Motor teče ko urca zaenkrat (pa saj je honda :D ).

Objavljeno

a ti to dirkaš s kwakom?

Ker moja husa ima tut okrog 40 ur, še ves originalen potrošni material, ki bo še za nekaj časa, še sprednja guma je original, čeprav malo uboga. :unsure:

Objavljeno

Na začetku 3. sezone z trenutno kobilico na 18.500km, računam pa na šeene 2x tolk. Zaenkrat vse BP, upam da bo v bodoče tudi tako.

LP

Objavljeno

a ti to dirkaš s kwakom?

Ker moja husa ima tut okrog 40 ur, še ves originalen potrošni material, ki bo še za nekaj časa, še sprednja guma je original, čeprav malo uboga. :unsure:

Sem :grim njegove prve 4 ure so dirke, potem enduro :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!