Skoči na vsebino

ktm olje za sklopko


aodinsvi

Priporočene objave

zanima me kakšna olja uporabljate za sklopko pri KTMjovh motorji.

piše da mora biti magura dot biohidraulic oil ampak ga v moji okolici nikjer ne morem kupiti. zanima me če je lahko še kakšno drugo ali samo to.

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kakšna olja uporabljate za sklopko pri KTMjovh motorji.

piše da mora biti magura dot biohidraulic oil ampak ga v moji okolici nikjer ne morem kupiti. zanima me če je lahko še kakšno drugo ali samo to.

hvala in lp

DOT 4 mogoče ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kakšna olja uporabljate za sklopko pri KTMjovh motorji.

piše da mora biti magura dot biohidraulic oil ampak ga v moji okolici nikjer ne morem kupiti. zanima me če je lahko še kakšno drugo ali samo to.

hvala in lp

Hm. Jaz imam zajlo tko da ti ne morem povedat iz prve roke. Vendar, nekoc je bila pri biciklih magura znana po tem da pri zavornih sistemih uporablja mineralno olje in ne DOT kot vecina proizvajalcev. Poglej na pokrovcku tocno kaj pise. Ce rabi klasicno zavorno olje potem DOT 4 ali DOT 5.1, morda pa pac mineralno olje (tega verjetno dobis pri kaksnih boljsih kolesarskih serviserjih). Ceprav mislim da imas kar DOT olje (ker si to tudi napisal prej gor DOT biohidraulic. Morda imajo taksno olje tudi pri bicikl servisu)...

Povej iz katerega konca SLO si pa morda lahko napisem se kaj vec..

lp Anze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kakšna olja uporabljate za sklopko pri KTMjovh motorji.

piše da mora biti magura dot biohidraulic oil ampak ga v moji okolici nikjer ne morem kupiti. zanima me če je lahko še kakšno drugo ali samo to.

hvala in lp

če piše na pokrovčku mineralno olje, potem vliješ noter atf za avtomatske menjalnike ki ga dobiš povsod od petrola atf dx III ne moreš falit, ker "magura" olje je prepakiran in drag atf.

Če pa piše dot 4 potem pa običajno zavorno olje.

Moraš biti pa ziher kaj gre noter, če naliješ zavorno olje v sklopko za mineralna olja ti bo napihnilo vse gumice in ti sklopka lahko spusti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če piše na pokrovčku mineralno olje, potem vliješ noter atf za avtomatske menjalnike ki ga dobiš povsod od petrola atf dx III ne moreš falit, ker "magura" olje je prepakiran in drag atf.

Če pa piše dot 4 potem pa običajno zavorno olje.

Moraš biti pa ziher kaj gre noter, če naliješ zavorno olje v sklopko za mineralna olja ti bo napihnilo vse gumice in ti sklopka lahko spusti.

To ni res nobeno od teh dveh olj( tekočin) ni agresivno na gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj raje Maguro. Vsi, ki sem jih vprašal in se spoznajo malo bolj na KTM, so mi strogo predlagali samo Magura in nič drugega. Najbolje da greš do enega serviserja da ti menja, ker flaška je draga in še preveč je noter za eno menjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni res nobeno od teh dveh olj( tekočin) ni agresivno na gumo.

magura ima zgleda eno bolj občutljivo gumo noter. Ti povem iz prve roke, da so bile gumice vse napihnjene, ker je bilo zavorno olje namesto mineralnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa?

tko pač je.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo Magura in nič drugega? To pa so res bolhe za na trznico. Se pravi mi za mojega Gianta predlagaš DOT4 od Gianta kot je bil not v originalu? Ne se hecat. Zveneča imena so večinoma plod dobre komerciale, kar pa o produktu v kapitalizmu ponavadi zelo malo pove. Jaz imam ATE DOT 4. Samo za to sem kreten ker nimam Magure :worship:

Glede agresivnosti na material mineralnih/ ne zgolj mineralnih olj...kolikor vem, so novejše zadeve, gume, tesnila in tudi olja izdelana tako, da medsebojno ne reagirajo. Pri starejših zadevah se je to pojavljalo, novejših pa praviloma ne več. Praviloma pa pomeni, da pogledaš specifikacije in poiščeš olje, ki jim ustreza. Lahko pa daš not Magura, da bo plot cel, če se maješ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo Magura in nič drugega? To pa so res bolhe za na trznico. Se pravi mi za mojega Gianta predlagaš DOT4 od Gianta kot je bil not v originalu? Ne se hecat. Zveneča imena so večinoma plod dobre komerciale, kar pa o produktu v kapitalizmu ponavadi zelo malo pove. Jaz imam ATE DOT 4. Samo za to sem kreten ker nimam Magure :worship:

Glede agresivnosti na material mineralnih/ ne zgolj mineralnih olj...kolikor vem, so novejše zadeve, gume, tesnila in tudi olja izdelana tako, da medsebojno ne reagirajo. Pri starejših zadevah se je to pojavljalo, novejših pa praviloma ne več. Praviloma pa pomeni, da pogledaš specifikacije in poiščeš olje, ki jim ustreza. Lahko pa daš not Magura, da bo plot cel, če se maješ... :whistle:

glej, zaradi mene lahko daš notri tudi olivno olje in kis. sam ne vozim ktma, vozim pač moped ki ima na mojo srečo-zajlo. tisti ki pa se vozijo z mano in vozijo ktme, pa resnično uporabljajo in prisegajo samo na magura olje, kajti le s to maguro lahko sklopko uporabljajo tudi takrat ko se motor zelo pošteno segreje. seveda govorim za hard enduro ktm-motorje (exc) Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Rekel je za KTM, ki ima MAGURA sistem, da daj magura olje. Ko boš dal neko petrol ATF, bo pa spet šla sklopka v maloro, boš lahko še enkrat vse razmontiral in se jeb×× z menjavo in potem še kupil Magura. Šparata pri takih stvareh. Če VSI, ki so kdajkoli meli KTMa in jih šravfali da samo MAGURA, pol to že neki pomeni. Oni nimajo nič od tega... Vsaj tisti s katerimi sem se jaz pogovarjal. Greš do prvega serviserja ki servisira tudi kake KTMe in druge supermotote in krose, endure in ti ga on menja, mu daš tiste 10€in spiš mirno. Zarad mene pa dejte res olivno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temu se reče alternativa. Ni treba kot vol eno stvar rinit.

na ktmtalk imaš kak teden branja okrog tega, če te zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temu se reče alternativa. Ni treba kot vol eno stvar rinit.

na ktmtalk imaš kak teden branja okrog tega, če te zanima.

Če so lagali mene, lažem jaz vas. Pa še malo svojga mnenja sem vmes vrinil. In me ne zanima več, ker ima moja krava zajlo. Podobno kot za Suzukije pravijo da ne prebavljajo najboljše sintetike. In ko to slišiš večkrat od priznanih, licenciranih serviserjev in še par ljudi, ki so imeli takšen problem, se ti menda malo posveti da nekaj že je na temu in da se ni kr en zmislu neki tm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haj se ti dam nasvet na servisih KTM po sloveniji dobis knjigo za vzdrzevanje res ti priporocam da si jo nabavis in jo precitas bos imel manj strskov za popravili.

zanima me kakšna olja uporabljate za sklopko pri KTMjovh motorji.

piše da mora biti magura dot biohidraulic oil ampak ga v moji okolici nikjer ne morem kupiti. zanima me če je lahko še kakšno drugo ali samo to.

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!