Skoči na vsebino

Nakup salonskega motorja


Andrej777

Nakup motorja  

81 članov je glasovalo

  1. 1. Bi kupili salonski motor ki je dve leti stal v trgovini ??

    • JA, če bi dobil primeren popust
      49
    • SAMO, če bi dobil velik popust
      31
    • NIKOLI
      1


Priporočene objave

Kakšna so kaj vaša mnenja glede salonskih motorjev ??? JA; MOGOČE; NE,....in zakaj tako mislite ??

Sem malo brskal po forumu pa nisem našel debate na to temo. Upam da nisem spregledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna so kaj vaša mnenja glede salonskih motorjev ??? JA; MOGOČE; NE,....in zakaj tako mislite ??

Sem malo brskal po forumu pa nisem našel debate na to temo. Upam da nisem spregledal.

O kakšnem motorju je govora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj sanjam kot resno kupujem. Si nisem mislil da se bo zadeva sploh toliko časa prodajala pa sta dva motorja na netu že nekaj mesecev.

Avtoval prodaja dva K 1200 s za okoli 11.000 €. Cena novega je bila cca 15.000 €, nova k1300 s te danes pride pa še jurčka ali dva več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzel bi ga če bi dali veeeelik popust, pa 2 novi gumi (če stojijo na mestu lahko ratajo bulaste) pa normalno garancijo kot da je star 1 dan.

Mogoče je slabo samo če je model k gre iz proizvodnje pa je čez par let problem dele dobit za servise.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je slabo samo če je model k gre iz proizvodnje pa je čez par let problem dele dobit za servise.

Ti pa res slabo poznaš zakone in dolžnosti proizvajalca!

Sam bi dal za salonski motor star dve leti nekje toliko kot je cena rabljenega enako starega sploh,če ni več aktualen model!Če pa je aktualen model pa itak piše v prometni samo letnik prve registracije!

Garancija je itak po datumu na računu...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj sanjam kot resno kupujem. Si nisem mislil da se bo zadeva sploh toliko časa prodajala pa sta dva motorja na netu že nekaj mesecev.

Avtoval prodaja dva K 1200 s za okoli 11.000 €. Cena novega je bila cca 15.000 €, nova k1300 s te danes pride pa še jurčka ali dva več.

Kolega ima K1200S s kufri ABS-om,..prevožnih mislim da 5000 km,... Dve leti bi ga že rad prodal, pa mu ne rata. Jaz pa sem ga takoj - ampak njemu :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa res slabo poznaš zakone in dolžnosti proizvajalca!

-Proizvajalec mora navesti koliko časa po koncu proizvodnje določenega modela je dolžan dobavljati rezervne dele.

-za trajanje garancije se je treba pri določenih prodajalcih sam zmenit

Kaj tebi kle ni prav?!?!

Sicer pa važno da ti poznaš, zato si tukaj da nas amaterje popravljaš. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Proizvajalec mora navesti koliko časa po koncu proizvodnje določenega modela je dolžan dobavljati rezervne dele.

-za trajanje garancije se je treba pri določenih prodajalcih sam zmenit

Proizvajalec je dolžen proizvajati rezervne dele še x časa po koncu proizvodnje. Tle se pogovarjate, kot da bo nekdo kupil razstavni eksponat v muzeju. Sej se dobijo kosi še za par desetletij stare motorje.

Kako se pa pri prodajalcu zmeniš za garancijo, ne vem, ker garancijo da tovarna, prodajalec na to nima nobenega vpliva. In sicer velja od dneva prve registracije dalje, ponavadi 2 leti. Tukaj se nimaš kaj menit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Proizvajalec mora navesti koliko časa po koncu proizvodnje določenega modela je dolžan dobavljati rezervne dele.

-za trajanje garancije se je treba pri določenih prodajalcih sam zmenit

Kaj tebi kle ni prav?!?!

Sicer pa važno da ti poznaš, zato si tukaj da nas amaterje popravljaš. :glare:

Ne rabi kaj on navest pač pa je najkrajši čas zakonsko določen :hmm:

prodajalci :lol1:

Se imam za amaterja tako,da hvala :kva2: ne škodi,če si kdaj kaj prebereš ali imaš celo lastne izkušnje!

Kako se pa pri prodajalcu zmeniš za garancijo, ne vem, ker garancijo da tovarna, prodajalec na to nima nobenega vpliva. In sicer velja od dneva prve registracije dalje, ponavadi 2 leti. Tukaj se nimaš kaj menit.

:grim

Meni je garancija veljala do datuma,ki je bil vpisan v servisno knjigo kot nulti servis in datuma na računu(isti datum)!Motor je bil kupljen 15 decembra.Registriran pa je bil šele mislim 23 marca!Garancija je veljala do 15.12!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor podobnega letnika z kufri je v oglasniku za enega jurja ali dva cenejši. Meni se zdi da je "nov motor" z garancijo vreden te razlike v ceni. Za ta motor sem se prvič pogovarjal že kakšne 2 meseca nazaj in se mi zdi, da je rekel da garancija začne teči od datuma nakupa nisem pa 100%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor nov, mora imet normalno garancijo od dneva nakupa dalje, tudi če 3 leta v salonu stoji.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima K1200S s kufri ABS-om,..prevožnih mislim da 5000 km,... Dve leti bi ga že rad prodal, pa mu ne rata. Jaz pa sem ga takoj - ampak njemu :naughty: .

Naj ceno malo spusti ... pa pol še malo ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem tako kupil dober mesec nazaj, ... ni čisto nobene panike: garancija velja od dneva nakupa, v homologaciji je vpisan samo datum prve registracije, medtem ko letnika proizvodnje nikjer več :naughty:

Gume so lahko kako leto še starejše, kot je motocikel, preveri še to, ...

Moje mnenje: cena bo seveda višja, kot je ponudba rabljenih na trgu, a tukaj res ni nobenega tveganja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je slabo samo če je model k gre iz proizvodnje pa je čez par let problem dele dobit za servise.

lp

Daj no ga srat. Danes dobiš še vse dele za 20 let stare motorje ki so šli že zdavnaj iz programa.

Sploh pri BMW mislim da dobiš kose za še tako stara jajca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh pri BMW mislim da dobiš kose za še tako stara jajca.

Kolk vem gre dobiti celo nadomestne za bmw R71,ki so ga začeli izdelovati pred 2.svetovno vojno :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem tako kupil dober mesec nazaj, ... ni čisto nobene panike: garancija velja od dneva nakupa, v homologaciji je vpisan samo datum prve registracije, medtem ko letnika proizvodnje nikjer več :naughty:

Gume so lahko kako leto še starejše, kot je motocikel, preveri še to, ...

Moje mnenje: cena bo seveda višja, kot je ponudba rabljenih na trgu, a tukaj res ni nobenega tveganja.

Ja samo na homologaciji je datum izdaje na iz katerega je razvidno koliko časa je motor že v salonu in koliko je star. Kolikor vem homologacijo naredijo pri uvozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 2003 kupil Aprilio rs50 modelno leto 1999 narejen leta 2002. V homologaciji pisalo letnik 2002 prvič registriran 2003. Dobil sem popusta 150k.Namesto 700k sem plačal 550k. Sepravi dobil 20+ % popusta. Garancija veljala od dneva nakupa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj sanjam kot resno kupujem. Si nisem mislil da se bo zadeva sploh toliko časa prodajala pa sta dva motorja na netu že nekaj mesecev.

Avtoval prodaja dva K 1200 s za okoli 11.000 €. Cena novega je bila cca 15.000 €, nova k1300 s te danes pride pa še jurčka ali dva več.

Pri teh motorjih kot je BMW-K moraš biti zelo previden kaj ima od opreme.Namreč naštel ti bom samo par stvari,ki spadajo v dodatno opremo in jih je treba posebej plačat zato dobro poglej kaj ima motor že vgrajeno in kaj nima.

Pod doplačilo spada:ESA(elektronska nastavitev vzmetenja),Integral ABS,beli smerokazi, potovalni računalnik,most prtljažnika,sredinsko stojalo nosilez z vijaki,6 col platišče zadaj(orig 5,5),190 guma(sicer orig 180),gretje ročic,gretje sedeža,varnostna naprava.

Ps; samo doplačilo za ESA je 1700 € (ni možna naknadna vgradnja) in moj nasvet brez ESA-nekupi K-aja.Po vsej verjetnosti je ta omenjen motor brez ESA-ja in zato ga nemorejo prodati in tudi, če ga ti kupiš boš imel težave pri nadaljni prodaji.

Kar pa se tiče nove cene 15K€ je z ESA-jem sicer pa odštej od 15K€ vso mankajočo opremo in boš hitro ugotovil, da sploh ni tako poceni kot zgleda. :hmm:

Pa lepo sanjaj motor je sicer 1A LP

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede delov res ni problema. Jst jih za svojo Suzu letnik 1996 dobim brez problema na lokalnem servisu. Sicer jih morajo naročit-pridejo v parih dneh. Čeprav raje posegam po aftermarket delih z e-baya (celik cenejši pa v enih primerih tud bol kvalitetni). Na e-bayu sem npr. dobil celo semering za zadni amortizer za Jawo 350 letnik 1988 ;). Tko da glede delov se jst res nebi sekiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja motor nima ESA. Ima pa ABS, gretje ročk in potovalni računalnik. Taka konfiguracija kot se prodaja naj bi bila po besedah prodajalca takrat po naročilu čez 15.000 €.

Zakaj je ESA tako nujna zadeva?? Vem da je uporabno samo zakaj je kao nujno. Je normalno vzmetenje tako zanič??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja motor nima ESA. Ima pa ABS, gretje ročk in potovalni računalnik. Taka konfiguracija kot se prodaja naj bi bila po besedah prodajalca takrat po naročilu čez 15.000 €.

Zakaj je ESA tako nujna zadeva?? Vem da je uporabno samo zakaj je kao nujno. Je normalno vzmetenje tako zanič??

Navadno vzmetenje ni zanič ampak je tako kot imajo ostali motorji in je potrebno nastavljanje s ključi kar pa med vožno ni mogoče.Luksus je pač treba plačat zato je doplačilo za ESA 1700 €

Pod ESA spada:

1.) nastavitev trdote vzmeti in to se nastavi pred vožnjo z prižgano mašino in sicer so tri možnosti nastavitve

a.) ena čelada na displeju obremenitev motorja do ca 100 Kg.

b.) ena čelada + prtljaga na displeju ena čelada + kofer obremenitev motorja ca 130 Kg.

c.) dve čeladi na displeju max. obremenitev 180-200 Kg.

Ko to nastaviš je motor pripravljen za vožnjo, kajti med vožnjo trdote vzmeti NEMOREŠ nastavljat.Sicer pa ostane

memorirano in nastavljaš samo po potrebi.

2.) je nastavitev trdote obeh blažilcev(med sabo sta povezana) in to je stvar, ki je tako zelo uporabna.Praktično lahko v

sekundi pred ovinkom spremeniš trdoto blaženja in obnašanje motorja v zavoju.In tu so spet tri nastavitve.

a.) Confort za ležerno vožnjo in za AC tam do 150 Km/h

b.) Normal za malo hitrejšo vožnjo zadostuje tudi za AC tam nekje do 200 Km/h

c.) Sport za sportno vožnjo še posebno za zavoje in AC nad 200 Km/h.

Ps: vse tole kar sem ti napisal je zelo nujno in nastavljaš brez nevem kakšnih znanj,posegov,orodij, menjav olj, ročnih nastavitev trdote vzmeti itd.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se takšnega motorja ne bi branila.

Leta 2001 sem kupila novega skuterja, letnik 1999. Cena letnika 2001 je bila 540.000 sit, letnika 1999 pa 360.000 sit. Motorja sta bila identična, ni bilo nobene razlike. Garancija se je štela od tistega dneva, ko sem ga kupila naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!