Skoči na vsebino

Kawasaki KLE vs. Pegaso


Jodlar

Priporočene objave

Pozdravljeni

Odločam se za nakup enega od omenjenih motorjev.

Prosil bi vaše mnenje o enem oz. drugem. Kaj se bolj splača, zakaj enega in ne drugega.....

Skratka prosim za čimveč argumentov.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Odločam se za nakup enega od omenjenih motorjev.

Prosil bi vaše mnenje o enem oz. drugem. Kaj se bolj splača, zakaj enega in ne drugega.....

Skratka prosim za čimveč argumentov.

Hvala

ker sm Kawasaki fan :D nisem čist objektiven. predvsem pa povej kaj o letnikih ki jih kupuješ.

kle ma dva bata in star preizkušen motor, Pegaso pa je vsaj generacijo mlajši. kar se najbrž pozna na voznosti. pelal sem se z BMWf650, baje sta dvojčka, in me je navdušil. KLe je po drugi strani zelo simpatično in zanesljivo kljuse, ki je ružno pače, tepejo ga leta. motor je iz gpz500, in se kar rad vrti. če je cena podobna, je mogoče aprilia boljši nakup. ni pa nujno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil oba. KLE je bečeeska. Pegaso pa kar konkretno vleče.

Tist KLE-jov motor je bolj kot en mal večji mlinček in meni ne deluje kot pravi agregat. Sedež je na pegasotu bolj udoben, pri KLE-ju mi je do Paga skoraj odpadla rit. KLE- ja je potrebno preveč vrtet da se sploh kam premakne. Zavore so na Pegasotu boljše, KLE ima zelo slabe! Tudi v osnovi Pegaso že na pogled bolj prepriča kot KLE, poleg tega pa ima že ajnšpric! Je pa poraba pri obeh okoli 4 litre in pol.

Jaz ti priporočam Pegasota - je bolj robusten, ima boljše komponente pa tudi kar se tiče vzdržljivosti ti ni treba imet nobenih pomislekov! Kupi pa čimnovejšega s čimmanj kilometri!

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE ima dva celindra in ima manj vibracij kot pegaso ki ima enega. Zdi se mi KLE nekeko bolj vozen. poraba je pa pri obeh nekako ista, 5 l. Za začetek ne boš z nobenmu faliu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem noben expert, ampak iz izkušnje - KLE500 l.2001 z dvema osebama in kufri se je normalno peljal po celi Italiji na Sardinijo, kjer je veselo dirkal po svojih zmožnostih, nato je šel še nazaj. Po AC mu je nad 130 premetavalo glavo.

V enaki postavi za vikend v Užice in nazaj.

Za ostale poti ne vem, ker me ni bilo zraven.

Prijatelj, ki uporablja ta KLE je imel nekaj časa tudi Pegaso-malo novejši. Ko sem preizkusil oba, lahko rečem, da me pri Pegasu moti, da ne moreš voziti v 2. prestavi pri nižjih obratih / s KLE lahko. KLE ima 21 col prednjo gumo, če to rabiš.

Pegaso je bil v 6 mesecih večkrat na servisu kot KLE v 8 letih (no ja, razmerje 3 : 1). Oba sta perfektna za po mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso mel pegasoti nekih problemov s svojimi rotax mašinami. Je še bla debata na forumu ,če se ne motm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat KLE ima le dooolgo in neuničljivo tradicijo (GPZ, EN-500, ER-5, KLE) in je v USA (ninja 500 R), morda se motim ŠE VEDNO, v prodaji, kar gotovo priča o vzdržljivosti teh "mlinčkov" kot je napisal nekdo... moje SAMO POZITIVNE izkušnje z ER-5: NIKOLI ni zacukal, zakašljal, pustil na cedilu, poceni stroški vzdrževanja, skratka menim, da je KLE - ustrezno vzdrževan gotovo neuničljiv... :trance_33_sleep:

Italjančka sem vozil v istočasni primerjavi z ER-6F in prišel do osupljivega zaključka: zA ISTO CENO CCA 6300 € je Italjanček dobesdno "neugledana razmajana škropilnica" v primerjavi z Japončkom - šlo je sicer izključno za cestno vožnjo... ne vem sicer za kakšne težave z glavami na Pegasotu, poznam pa zanesljivost KLE-500 agregata, zato gre moj glas NJEMU... IN niso gA "neki Lahi" skupaj sestavili... :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 leta vozil KLEja, naredil dobrih 30kkm, nobenih problemov, menjal olje, filtra, verigo z zobnikoma ter gume.

Sedež je res malo preozek, vendar na marsikateri "tastari" enduri je vgrajen tak tip sedeža. Motor, je preizkušen, res da malo "podhranjen" ampak za vozit čisto ok. Če nisi divjak, ga ni potrebno vrtet, da se pelješ primerno hitro, tam okoli 6 - 7 tisoč obratov pa kr fajn potegne za svoje kubike. Zavore, pač se pozna samo en disk, ko sta dva se pozna še bolj. Z nakupom ne boš zgrešil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo.

Vidim + in - na obeh motorjih.

Skratka. želim motor, ki bo solidno potegnil mene (>100kg) in mojo ženo na kakšen izlet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo...

To ni še nič. Običajno gre zadeva tako, da človek koleba med dvema mopedoma iz istega segmenta, čez kak dan pa med dvainsedemdesetimi mopedi vseh segmentov + BMWjem. V bistvu imaš srečo, ker so dopusti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo.

Vidim + in - na obeh motorjih.

Skratka. želim motor, ki bo solidno potegnil mene (>100kg) in mojo ženo na kakšen izlet.

no, zdej se bo pa usulo. na koncu, brez goldwinga sploh neboš mogu nikamor :D

debata na tem forumu zna bit zelo raztegnjena, zato ti svetujem, da jo omejiš vsaj še z proračunom.

glede na tvojo dilemo bi ti vstrezali vsaj še honda transalp, kawasaki Verzys suzuki v strom in bmw f650

KLE je dost motorja za denar, in če nimaš namena u dvh vozit v maroko, zna bit super kljuse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo.

Vidim + in - na obeh motorjih.

Skratka. želim motor, ki bo solidno potegnil mene (>100kg) in mojo ženo na kakšen izlet.

odvisno kaj je zate solidno. Zna bit da ti bosta oba hitro ratala prešvoh in premehka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 4000€ z malo sreče najdeš dve leti starega Versysa, pa si zmagal. :whistle:

No tudi kakšna (starejša sicer) TDM-ka se najde za to ceno.

Če imaš namen potovat v dvoje, pa vsekakor poglej za dvovaljniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že gledaš ta rank - bi ti priporočal Yamaho XT660R - odličen moped, ki za svoje kile in moč odlično gre ima dobre zavore in dokaj dobro ciklistiko. Poraba pa ne preseže 4,5L( je ajnšpricar).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo.

Vidim + in - na obeh motorjih.

Skratka. želim motor, ki bo solidno potegnil mene (>100kg) in mojo ženo na kakšen izlet.

Tu se bodo mnenja vedno kresala...Sam bi od teh dveh izbral KLE,pač ker sem jih že videl velik z res dost kilometri in brez problemov,aprilije pa ne!

Za 3500 gre dobit TDM in V-strom650!Ki pa ti garantiram,da sta oba kr veliko več motorja od tvojih dveh v izbiri.

Če misliš,da jih ne gre lahk ostalo preko P.M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj ste me pa spravili v še večjo dilemo.

Vidim + in - na obeh motorjih.

Skratka. želim motor, ki bo solidno potegnil mene (>100kg) in mojo ženo na kakšen izlet.

Pegasa ne poznam, sem pa vozil KLEja in je sicer povsem soliden motorček, a ima za moj okus eno veliko slabost: karakteristika motorja. Res gre za preizkušen in verjetno zelo zanesljiv agregat, a kronično pomanjkanje navora zahteva nenehno prestavljanje za spodobno hitro vožnjo. In to je veljalo za solo vožnjo z mojimi (takratnimi) 65 kilogrami. V primeru dveh na motorju, od katerih ima eden 100 kg+ bo ta slabost še bolj občutna. V času, ko sem KLEja nekajkrat vozil (imel ga je kolega), sem sam imel transalpo 600 prve generacije, ki je kar se karakteristike motorja tiče povsem drug svet. Čeprav je največja moč enaka (če KLEja držiš na obratih transalpi lahko sledi), je vožnja nekaj povsem drugega - ko prideš iz naselja s 60 km/h v peti prestavi samo priviješ plin in motor suvereno potegne.

Seveda ima vsakdo svoje preference, nekaterim nenehno navijanje v visoke vrtljaje ustreza, meni pač ne. Če po kaki testni vožnji ugotoviš, da tudi tebi ne, poglej za kakšno ohranjeno transalpo, V-stromom ali supertenerejko. Ob ustrezni ohranjenosti malo starejši letnik ni nobena težava in tako se katerikoli od teh lahko znajde znotraj tvojega budžeta ali vsaj ne bistveno nad njim. Z vsemi tremi se bosta vozila bistveno bolj suvereno.

Pegaso ima verjetno hibo večine enovaljnikov - ožje območje uporabnih vrtljajev kot primerljiv dvovaljnik, kar spet pomeni več prestavljanja. Priporočam, da preizkusiš kakega enovaljnika in kakega dvovaljnika, da vidiš, kaj ti ustreza.

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!