Fazer03 Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...-spied-testing/
sesir Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 :naughty: Build quality and reliability is up there with the best, and to say Aprilia is an Italian version of Honda isn’t stretching it at all. :naughty:
simonsi Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 slin slin Ozek skoraj kot v2 in karakteristike štirivaljnika.
budacki Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 Kaj pa sedez za sopotnika? :unsure:
SharpNinja Objavljeno Julij 24, 2009 Opozori Objavljeno Julij 24, 2009 Zgleda k bicikl, nkjer nč, edin tank so pustil :unsure:
Jure Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Točno tako.. Meni niso všeč ti novodobni "minimoti", mora bit nek od motocikla zaboga!
simonsi Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 meni so bili pa vedno všeč minimalistični motorji, kjer ima vsak del svojo funkcijo in ni preveč nepotrebne navlake.
Jure Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Nepotrebna navlaka na motorju tudi meni ni všeč, ampak ne sme bit pa vse nekaj preveč miniaturno.. Že pri mojih 186cm se mi zdi da so vsi ti novi SS in športni nakedi nekam majhni, pa je še veliko večjih motoristov.. Ajde, razumem, da se dimenzijsko motorje dela za povprečnega motorista. Ampak pri tem minimalizmu, ki ga je zaznati v zadnjih letih pa skoraj že malo pretiravajo. More bit nek od motorja, drugače si raje pecikl kupim
simonsi Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Jaz večinoma vozim bolj letalonosilke od motorjev in mi za spremebo paše majhen, lahek in okreten motorček. Se pa strinjam, da mora ergonomija ustrezati kljub velikosti.
biker77 Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 če mal bolš pogledate, vidite da je kar konkreten kos mopeda tole..kar se sprednjega dela tiče.. zadej ga pa ni..ker je tole ena probna zadevca in niti ne rabijo zadej met nekega hudega sedeža... sigurno bo končna verzija malo večjih gabaritov zadaj.. spredaj je pa že sedaj okej.. nekaj plastike še sigurno pride gor tako kot pri vseh dosedanjih tuonotih.. sicer pa je že prva rsv tuono zelo lahkoten in okreten motorček..edino na mestu moraš mal več "popravljat"
Port Folio Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Za zdej bi mu sam špegle sunil, da bi lahko približal mojega en korak bližje perfekciji
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 ... jst se že navadne tune bojim ,kaj šele tele Calvo ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se