Skoči na vsebino

CBF600 - XJ6 Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Ker gojim prepričanje da je 600ccm in okoli 80KM dovolj za umirjeno vožnjo (tudi v dvoje) po "večletni" pavzi me zanima ali je kdo vozil oba omenjena motorja.

Letošnja Yamaha xj6 diversion mi je zelo všeč, v ožjem izboru pa je tudi Honda CBF 600 SA. Po podatkih ima Honda drugačen, "boljši" okvir.

Zanima me mnenje kaj bi bilo za "normalno" vožnjo primernejše oziroma ali je Honda toliko boljša kot je dražja (za razliko dobim tank torbo in kovček pri Yamahi). Na testih v raznih tujih motorevijah je dobila par točk več zaradi voznih lastnostih v dvoje.

Oziroma na dan s predlogi za kaj drugega, pogoj ABS in nekaj vetrne zaščite (poloklep)

Objavljeno (popravljeno)

Sam osebno imam veliko zamero do CBF zaradi po japonsko nedomišljene plastike okrog sedeža, ki je za allround bike absolutno preširoka, saj v primeru montaže kovčkov motor postane širok kot kak Goldwing. Za primerjavo povem, da je Yamaha FZ6 z enakimi kovčki priznanega aftermarket proizvajalca Givi ožja za okrog 10 cm. Vseskupaj postane preširoko in zajema preveč zraka, kar posledično pomeni nestabilen sprednji del. Očitno bo na CBF treba montirat tudi kakšne bolj oplaščene potovalne gume. Da motor za splošno rabo ni že v štartu prilagojen za montažo in vožnjo z večimi kovčki, je huda konstrukcijska šlamparija, ki zmanjšuje uporabnost izdelka. Skratka tipičen pogojno uporaben japonski polizdelek... Drugače je zadeva v redu za vozit, se je pa treba zavedat, da ni dirkalnik in so zmogljivosti bolj sindikalne. Za to ceno premalo motorja. Yamahe po pravici povedano nisem vozil, ker mi ni odgovarjalo sedenje...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Sem si ga lastil 4 sezone, 33k km, ...

"saj v primeru montaže kovčkov motor postane širok kot kak Goldwing" - to bo držalo

"Vseskupaj postane preširoko in zajema preveč zraka, kar posledično pomeni nestabilen sprednji del" - sam sem imel nakeda, nikoli v nobenih razmerah in hitrostih - no problemos! govorim pa o Givi V35

"Drugače je zadeva v redu za vozit, se je pa treba zavedat, da ni dirkalnik in so zmogljivosti bolj sindikalne. Za to ceno premalo motorja." - znotraj te klase, še posebej nova, ki ima že Alu okvir, po moje še vedno najboljša izbira

Če denarnica zmore razliko do Honde, ..., če ne tudi z Yamo ne moreš faliti, ... v testih se sicer pritožjejo zoper toploto izpuha, ki je desno blizu noge, ... aja še ena o stroških, Honda ima servisne intervale na 6kilo, Yama na 10, ...

Sicer pa, kaj ti sede na rit in na uč, ... mopedinota sta si zelo blizu

Objavljeno

Drugi velik minus pri Hondi je skrivanje že najosnovnejših podatkov potrebnih za servis, kot so specifikacije hidravličnega olja v vilicah in podobno...

Objavljeno

Hvala obema.

V mislih imam to da ima Honda "Alu" okvir, Yamaha pa navadnega. Ali bom to sploh opazil. O izjavi da so zmogljivosti sindikalne :hmm: , saj iščem nekaj za vožno med 80 - 120km/h in da bo prijazno do "uporabnika" (naraščanje moči, vzdrževanje itd). Mislim da oba modela padeta v izbor.

Za Yamaho upam da jo bom drug teden dobil za krog pri KMC-ju, potem bo treba najti še Hondo :rolleyes:

P.S. Mogoče še kakšen nasvet oziroma kakšen drug predlog.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem od kod ti ideja, da ima CBF alu okvir... Pri hondi bi pograjal še visoko težo, ki ninkakor ni do uporabnika prijazna. Starejši modeli CBF (z vplinjači) proizvajajo tudi nenormalno moteče vibracije na tačkah in sedežu, direktno pod jajci, morda so to pri novejših že odpravili, čeprav močno dvomim... Yamaha dela proti temu traktorju kot elektromotor.

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Ne vem od kod ti ideja, da ima CBF alu okvir... Pri hondi bi pograjal še visoko težo, ki ninkakor ni do uporabnika prijazna. Starejši modeli CBF (z vplinjači) proizvajajo tudi nenormalno moteče vibracije na tačkah in sedežu, direktno pod jajci, morda so to pri novejših že odpravili, čeprav močno dvomim... Yamaha dela proti temu traktorju kot elektromotor.

Dobila bi ga naj pri zadnji prenovi :hmm: .

Prepisano s kataloga: "New gravity die-cast aluminium Mono-Backbone frame helps to achieve the 8kg weight reduction", mislim da je to to.

Objavljeno

Hmmmm nevedel... Si bom stvar pobližje ogledal... :winkiss:

Objavljeno
Tudi tukaj se mogoče prebere kaj koristnega za malce lažjo odločitev:

http://www.motorevija.com.hr/test/Nakedi_srednje_klase

Sem prebral, pa tudi test v Alpah, kjer je Diversion bolje ocenjen kot Shiver 750 GT :hmm: , vendar me zanima mnenje "voznikov". Še bolje bi bilo če bi kakšen lastnik CBF 600 slučajno "testiral" Yamaho (ali obratno), to bi bil najboljši podatek (prodajalec bo hvalil "svoj" model). Jutri bom tako preveril v KMC kako je s testnim modelom ("žal" bi naj sedaj imeli nagca), potem pa še v lov za CBF.

Časa imam tako več kot preveč, če ne letos pa drugo leto :whistle: . Ampak prej bom res dobro premislil in mogoče v izbor vzel še kakšen drug "primerljiv" model (ne po ceni temveč po nezahtevnosti in prijaznosti do motorista).

Objavljeno (popravljeno)

'korencek38' ... po moje pa ti občutno preveč daš na mnenje drugih, ... :unsure:

Pojdi, najdi in se zapelji s CBF-o, rabljenih se ponuja in ponuja, ... pa testno v KMC - občutek, predvsem pa položaj telesa, je drugačen na nakedu (težišče naprej proti prvemu kolesu, bolj vodljivo in igrivo vse skupej, ...), mašina je pa ista ...

Na netu pa se najde test Matevža Hribarja - Diversion, kjer na koncu kratko primerja tudi konkurenco, polg CBF, še Shiverja, pa Dućeta, ...

Popravljeno . Popravil ponikipo
Objavljeno
Sem prebral, pa tudi test v Alpah, kjer je Diversion bolje ocenjen kot Shiver 750 GT :hmm: , vendar me zanima mnenje "voznikov". Še bolje bi bilo če bi kakšen lastnik CBF 600 slučajno "testiral" Yamaho (ali obratno), to bi bil najboljši podatek (prodajalec bo hvalil "svoj" model). Jutri bom tako preveril v KMC kako je s testnim modelom ("žal" bi naj sedaj imeli nagca), potem pa še v lov za CBF.

Časa imam tako več kot preveč, če ne letos pa drugo leto :whistle: . Ampak prej bom res dobro premislil in mogoče v izbor vzel še kakšen drug "primerljiv" model (ne po ceni temveč po nezahtevnosti in prijaznosti do motorista).

Je čist vseeno kaj kupiš, en ali drugi je odličen motor za začetnika ali povratnika. Z njim se boš naučil vozit in pridobil rutino. Bolj natančno boš vedel kaj si želiš komaj po kakšni sezoni ali dveh, ko bo ti teh 70 "i kusur" konjičev postalo premalo in se boš začel ozirat za bolj resnim motorjem. Pa dosti prijetnih uric na motorju! :rolleyes:

Objavljeno
Je čist vseeno kaj kupiš, en ali drugi je odličen motor za začetnika ali povratnika. Z njim se boš naučil vozit in pridobil rutino. Bolj natančno boš vedel kaj si želiš komaj po kakšni sezoni ali dveh, ko bo ti teh 70 "i kusur" konjičev postalo premalo in se boš začel ozirat za bolj resnim motorjem. Pa dosti prijetnih uric na motorju! :rolleyes:

Točno tako! Kupi le nekaj takega da ga boš čim lažje prodal.

P.S. Meni je CBF-ka odlično služila. :rolleyes:

Objavljeno
Kupi le nekaj takega da ga boš čim lažje prodal.

Se pravi: ne kupi tistega, kar ti odgovarja v vseh pogledih, ampak kar boš potem najlažje prodal. Vse sezone koriščenja (ko te mogoče moti trd sedež, slabe zavore, velika poraba ... ) se tolaži z mislijo, da ga boš hitro, dobro in lahko prodal ... malo čudna teorija .... :whistle:

Objavljeno

Ne ne... To je že prow da izbereš/izbiraš. Bolj sem imel v mislih nasvet naj ne kupuje kakšne eksotike ali modela, ki ne gre v promet, da ga prodajal par let.

Jaz sem mojo CBF-ko prodajal od avgusta do aprila, pa ni eksotika, je "priljubljen" motorček in cena ni bila nabita je bil med cenejšimi na netu.

Objavljeno
'korencek38' ... po moje pa ti občutno preveč daš na mnenje drugih, ... :unsure:

Pojdi, najdi in se zapelji s CBF-o, rabljenih se ponuja in ponuja, ... pa testno v KMC - občutek, predvsem pa položaj telesa, je drugačen na nakedu (težišče naprej proti prvemu kolesu, bolj vodljivo in igrivo vse skupej, .. .) , mašina je pa ista ...

Na netu pa se najde test Matevža Hribarja - Diversion, kjer na koncu kratko primerja tudi konkurenco, polg CBF, še Shiverja, pa Dućeta, ...

No XJ6 diversiona sem "testiral" :blush: (hvala KMC); prijeten in lahek motor. "Moč" podaja zelo prijazno, tako da mi je res všeč, ni panike če si malo neroden s plinom. Vetrna zaščita me je tudi "presenetila", sem mislil da bo bolj pihalo pa je tja do zakonskih hitrosti čisto O.K. Me je pa zmotilo da imam precej "pokrčene" noge (visok sem 186cm), mogoče bi bila nova Tenere v tem pogledu bolj prijazna :hmm: (pokončno sedenje).

Sedaj pa v lov za testno CBF 600.

Objavljeno
No XJ6 diversiona sem "testiral" :blush: (hvala KMC); prijeten in lahek motor. "Moč" podaja zelo prijazno, tako da mi je res všeč, ni panike če si malo neroden s plinom. Vetrna zaščita me je tudi "presenetila", sem mislil da bo bolj pihalo pa je tja do zakonskih hitrosti čisto O.K. Me je pa zmotilo da imam precej "pokrčene" noge (visok sem 186cm), mogoče bi bila nova Tenere v tem pogledu bolj prijazna :hmm: (pokončno sedenje).

Sedaj pa v lov za testno CBF 600.

Včeraj sem imel čast cel dan vozit CBF-ko. SUPERCA!!! :worship:

Le tačke so malo nizke in se moj škorenj večkrat podrgne po tleh. Sedež je precej nizek ampak tako ohranja nizko silhueto in športno težišče.

Pač 191cm na gor in 47 čevla :kva2: Pač na ostrih vogalih mal tačko dvignem (ampak ne markiram) :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!