Skoči na vsebino

Za najbolj vztrajne in premožne 100k IronButt


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

Ameriška zveza IronButt ponuja (ali je ponujala, ker ne vem, če sploh še 'uradujejo' - valjda, saj je vse skupaj preveč 'zbirokratizirano' ...) kopico certifikatov voznikom, ki delajo velike dnevne, nekajdnevne itd kilometrine. Seveda pravi rockerji certifikatov ne rabijo ...

No, vseeno je zelo zanimiva najvišja stopnja pri njih, ki se imenuje 100k.

Na kratko: dokumentirano mora voznik v času 1 leta (ne koledarskega, pač pa časovno), prevoziti 100.000 milj. Pri tem so tako picajzlasti, da zaradi napak števcev kilometrov predvidevajo 2% odklon, torej 102.000 milj, kar znese približno 164.153,088 kilometrov :-). Obseg Zemlje pri ekvatorju je 40.075,02 km, torej je to ravno za približno mal več kot 4-krat okoli planeta (ob ekvatorju, ofkors).

Skratka - ni mačji kašelj.

Dnevno je to cirka 449,734 km (razen na prestopno leto O:-) ).

Če bi vozil samo 200 dni, ostale dni pa malce užival + počival + rihtal, je to cirka 820 km dnevno.

Bolj zanimive so praktične postavke:

- uporabnik potrebuje priče za start, stop, in vmes

- vsa dokazila o nakupih goriva, motelih, hotelih, cestninah, servisiranju motocikla

- kilometre lahko delaš z različnimi motorji, ne rabi biti samo eden

Manj zanimiva (vsaj zame in, verjamem, večino na tem forumu), je stroškovna postavka ... ker je brutalna.

Recimo, da bi zadevo opravil z enim motorjem, ki bi ga dobro opremil z raznimi dodatki, lepo skrbel zanj, itd. Verjetno bi potreboval nekaj iz palete BMW, Honda ali kaj podobnega.

Predvideni stroški bi bili verjetno:

20-30k motor

10k gorivo (cirka 10.000 litrov?)

8k gume (kakih 25 parov po cirka 300 evrov?)

3k servisi redni (po 200 evrov za servis, vključena odprava najmanjših napak/težav)

10k servisi večji (večje zamenjave in okvare)

20 k dnevni stroški (hrana, kaka cestnina, kako prenočišče, komunikacije)

5k oprema + tehnika voznika (obleka itd., laptop, foto ...)

po želji pa še strošek za 365 dni odsotnosti, zavarovanja itd ... ker, roko na srce, človek v taki 'fazi' verjetno bolj malo dela ... :)

Skratka - 100k za približno ... hmm ... 100k€ :-) brez luksuza seveda ...

Le ne vem, kdo bi se to spravil delati 'za certifikat', pri vsej te birokraciji ... osebno bi, če bi imel res tolk časa in sredstev za ta hobi, raje tistih 100k res užival ... ne pa, da bi gnjavil folk, naj mi podpiše, da so videli, da se res vozim ... in s seboj tovoril en kufer 'listkov' od tu in tam ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!