ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 3, 2009 Deli Objavljeno Avgust 3, 2009 Izvirnik. Pri klasičnem Ducatiju en valj pretvorijo v kompresor in tako dobijo enovaljnik, ki pa ima večjo moč od prvotnega motorja. Simpl, v bistvu :-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Avgust 3, 2009 Deli Objavljeno Avgust 3, 2009 Zakon!!! prvič vidu kej takega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Avgust 3, 2009 Deli Objavljeno Avgust 3, 2009 Aaaa, odlična ideja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Avgust 4, 2009 Deli Objavljeno Avgust 4, 2009 Zanimiva rešitev Kakšna mora biti ojnica, če sedaj dosega z enim valjem še nekoliko več konjev kot z dvema 40bar v kompresjiski komori :blink: , si ne želim, da mi eksplodira pod nogami :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Avgust 4, 2009 Deli Objavljeno Avgust 4, 2009 Al je Ducati, nima it kej narobe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Avgust 4, 2009 Deli Objavljeno Avgust 4, 2009 Al je Ducati, nima it kej narobe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se