Skoči na vsebino

Pobiranje motorja


ImenitnaPriložnost

Priporočene objave

Objavljeno

Sam pomoje je lažje BMW-ja pobrat kot kerga druzga ki je bolj ozek...

Objavljeno
Sam pomoje je lažje BMW-ja pobrat kot kerga druzga ki je bolj ozek...

Zakaj? Kak ozki SS recimo je tudi cca 50kg lažji od benđole.

Objavljeno
a lahko nekoga prosiš naj te nauči citirat, prosim.

?

am, vsako težjo zadevo se pobira s stegnjenim hrbtom in v sonožnem počepu (kot dvigalci uteži).... manj boli... če gre kaj narobe...

kako pa obdržat motor po @brumer navodilu... ko gre 'čez vago'... pa ve @brumer sam... po moje se tud mopeda ne obdrži in je delo ... ? (dva orajsana deklca)

Objavljeno

Problem ga je tudi drugače obdržati, ko gre čez vago. Ok par stopinj odstopanja ni problem.

Objavljeno
Problem ga je tudi drugače obdržati, ko gre čez vago. Ok par stopinj odstopanja ni problem.

imaš prav... sam, čez ramo gledat do kam si ga potisnu (dvignu)...

Objavljeno
?

am, vsako težjo zadevo se pobira s stegnjenim hrbtom in v sonožnem počepu (kot dvigalci uteži).... manj boli... če gre kaj narobe...

kako pa obdržat motor po @brumer navodilu... ko gre 'čez vago'... pa ve @brumer sam... po moje se tud mopeda ne obdrži in je delo ... ? (dva orajsana deklca)

imaš prav... sam, čez ramo gledat do kam si ga potisnu (dvignu)...

če je motor na levi strani odpreš tačko,ko je motor skoraj čisto pokonci - v istem položaju kot če bi sedel na njem.

če pa je motor položen na desni strani, pa odpreš tačko preden se odločiš dvigovat motor in ga potem počasi prevagaš čez vertikalo na tačko.

je pa ma l jeba, če maš tako tačko,ki je na fedru pa ti sama skoč nazaj,ko motor poravnaš v vertikalo(pol je ne moreš met odprte,ke ti skoz skače nazaj), sam takih je pri novejših motorjih se mi zdi skoraj nič , ker imajo itak kontakt stikalo in motorja ne moreš vžgati,dokler tačke ne poklopiš ( ja sej vem al pa neutral al pa sklopka).

Objavljeno

Jezus, če nemorš zadržat svojega motorja si ne zaslužiš met izpita, prepovedat pa bi ti bilo potrebno tudi vožnjo.

Namenjeno vsem ki ne morejo...

Sori, tako pač je, kak pa je voznik ki niti približno ne obvlada svojega vozila?

Objavljeno
Jezus, če nemorš zadržat svojega motorja si ne zaslužiš met izpita, prepovedat pa bi ti bilo potrebno tudi vožnjo.

Nimaš pojma kakšne sile delujejo na motor, ko je le ta preko vage, kontra od tebe, tj na drugi bok.

Objavljeno
Jezus, če nemorš zadržat svojega motorja si ne zaslužiš met izpita, prepovedat pa bi ti bilo potrebno tudi vožnjo.

Namenjeno vsem ki ne morejo...

Sori, tako pač je, kak pa je voznik ki niti približno ne obvlada svojega vozila?

včasih motor pade..po neumnosti, nepazljivost..ni važno..

dejstvo je, da ko začne padat (naprimer cb1300) je bolš jo spustit na tla kot pa da te pomendra al si pa kej nategneš..

ker jo samo martin krpan zadrži in nihče drug..

popolnoma isto velja tudi za ultra lahke 600ccm SS ;)

Objavljeno
popolnoma isto velja tudi za ultra lahke 600ccm SS ;)

Sam,da tle lahko daš nogo ob strani in ni motorju ne tebi nič(kombinezon)!Če pa bi dal nogo pod cb pa...ne vem no...

No men je padel pri razkladanju-"fosl"zdrsnu in enkrat na mestu(vfr800),ko sem speljal v drugi,pri zaviti balanci v hribček in je crknil-tu sem lepo dal nogo pod oklep in je bilo par res malih risov.Je pa res,da ti potem mora nekdo drug dvignit motor,da zlezeš izpod njega :whistle:

Objavljeno
včasih motor pade..po neumnosti, nepazljivost..ni važno..

dejstvo je, da ko začne padat (naprimer cb1300) je bolš jo spustit na tla kot pa da te pomendra al si pa kej nategneš..

ker jo samo martin krpan zadrži in nihče drug..

popolnoma isto velja tudi za ultra lahke 600ccm SS ;)

točno tko kot je biker77 napisal in nič drugače ... bolje da ego trpi kot pa nategnjene mišice :P

Objavljeno
Jezus, če nemorš zadržat svojega motorja si ne zaslužiš met izpita, prepovedat pa bi ti bilo potrebno tudi vožnjo.

Namenjeno vsem ki ne morejo...

Sori, tako pač je, kak pa je voznik ki niti približno ne obvlada svojega vozila?

po eni strani imaš prav. na japonskem ti določijo , kater motor lahko voziš (teža) baje tako , da ti dajo motor v eno luknjo okol 40cm globoko, pol ga moraš pa ven spravit- zrinit. pa ti pol verjetno ne vzamejo izpita zaradi tega,če se ti

motor na mestu iz bilo katerega vzroka prevaga,pa ga položiš na tla?

pa sej noben ni govoril o tem ,da ga ne moreš zadržat , sam me pa zanima , če si ti mogoče pripravljen stavit svoj izpit na to ,da ne boš nikoli v življenju imel svojega motorja, ki bo težji od recimo 200 kg ( sm hotu napisat 150,pa se mi zdi da je to za takega dedca malo - malo ) na tleh na mestu ali pa pri hitrosti,manši od 15km/h ?

ja ,sej vem,eni ste tolk superiorni, da se vam v življenju nič takega ne more zgoditi, kot se nekaj drugim. sam je tko , tudi taki morate biti,ker drugače se mi nebi imeli od koga učiti.

no, tko, pa misllim ,da je ta tema zaključena, ker se itak nebi sploh smela odpret zaradi tega,ker je tudi posest izpita itak pogojena s tem, da motor sploh do horizontale ne sme priti -nikoli!!!!!!!

pozivam vse, ki smo-ste imeli svoj motor na tleh , da nemudoma vrnemo svoje A kategorije, itak si jih ne zaslužimo in če nam tega pač ne prepovejo , se moramo pa sami vzdržat nadaljne vožnje z motorjem!

voznik , ki niti približno ne obvlada svojega motorja je voznik začetnik- ali po domače vajenec. z leti si bo pridobil prakso in izkušnje, s katerimi bo poskusil po čimboljši moči obvladovati svoje vozilo tako kot se zagre!

eni ste pač veliko bolj srečni ljudje, pa ste se že rodili s tem znanjem in izkušnjami, eni pa smo pač drugačni.

Objavljeno

Eh ja... metanje motorja po tleh pač spada k motorizmu. Pri meni večinoma po bedariji približno enkrat na dve leti, pa še to običajno ko se kobacam dol iz njega. Pač pobereš pa gasa dalje...

Objavljeno
ker jo samo martin krpan zadrži in nihče drug..

Jap, tega nisem vedel, ko sem enkrat zadržal Yamaho FZS1000S med padanjem ... nekaj cm nad tlemi se je ustavila. So mi šele potem razložili, da bi si lahko kaj nategnil. No, ni blo hujšga, edino takrat sem se naučil, da je treba spredaj disk-lock sneti, preden se odpeljem :-)

Objavljeno

Meni je tudi motor po tleh padel, ko sem doma na dvorišču parkiral. Sem najprej hotel nogo podstavit, ko je šel čez vago, pa sem si premislil. Ni plastika toliko vredna, kot noga, da bi imel kaj polomljeno ali koleno fentano. Sem se samo razkoračil in pustil, da je težnost naredila svoje. Malo sem klel zaradi svoje neumnosti in pobral moped. Pa še tašča se mi je smejala :evilgrin: .

LP Robert

Objavljeno
Jap, tega nisem vedel, ko sem enkrat zadržal Yamaho FZS1000S med padanjem ... nekaj cm nad tlemi se je ustavila. So mi šele potem razložili, da bi si lahko kaj nategnil. No, ni blo hujšga, edino takrat sem se naučil, da je treba spredaj disk-lock sneti, preden se odpeljem :-)

To z disc lockom je pa jeba, občutil na lastni koži na diversnu polno obloženem. Ok adrenalin naredi svoje :D

Kar se pa Martina tiče.....sj se mu strukturno dokaj približaš :P

Objavljeno (popravljeno)
?

am, vsako težjo zadevo se pobira s stegnjenim hrbtom in v sonožnem počepu (kot dvigalci uteži).... manj boli... če gre kaj narobe...

kako pa obdržat motor po @brumer navodilu... ko gre 'čez vago'... pa ve @brumer sam... po moje se tud mopeda ne obdrži in je delo ... ? (dva orajsana deklca)

Zakaj bi pa šel motor čez vago, vzdigneš ga do vage se lepo obrneš in to je to. Nevem zakaj nekaterim ni jasno in je vse potrebno dodatno razlagat.Je pa res, da je BMW-eje lažje dignit, pa ne zaradi širine kot nekateri mislite ampak zaradi zelo nizkega težišča(glej višino mašine na K-aju koliko je mašina nižja od višine kolesa) in primerjaj z drugim nakedom.Zdaj boste nekateri spet filozofiral ampak najprej si poglejte kako slikco neikedov in boste hitro ugotovili koliko ima bmw nižje težišče.Slike mojega nebom limal bo imel ICE preveč dela z brisanjem!!!! :whistle:

Ps: motorjev sem pa res že veliko pobral in tudi velikokrat zadržal,da mi ni padel!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Ko se js z mojim zložim, ga komaj poberem pa ima komaj malo čez 100 kg :whistle:

Objavljeno

jaz sem svojga že tolkokrat pobral, da ga zdaj že kar z 1 roko pobiram :naughty:

vaja dela mojstra

Objavljeno
Ko se js z mojim zložim, ga komaj poberem pa ima komaj malo čez 100 kg :whistle:

Nepravilno ga pobiraš, poglej si sliko !!!!

Objavljeno
Nepravilno ga pobiraš, poglej si sliko !!!!

Ni ga načina na zemlji,da boš z lahkoto pobral hard enduro,kros,trial motor,ko po nekaj urni vožnji padeš!

Sem imel trial in je imel samo 80kg!Pa ko si cel prepoten,utrujen,petič na tleh...mi lahko verjameš,da še komi hodiš,kaj šele....

Objavljeno
Ni ga načina na zemlji,da boš z lahkoto pobral hard enduro,kros,trial motor,ko po nekaj urni vožnji padeš!

Sem imel trial in je imel samo 80kg!Pa ko si cel prepoten,utrujen,petič na tleh...mi lahko verjameš,da še komi hodiš,kaj šele....

sploh ker ti nikoli noče past na hrib ,ampak pade zmeraj navzdol,pa kakorkoli obrneš ga dviguješ v hrib navzgor!murphy.

Objavljeno
Jezus, če nemorš zadržat svojega motorja si ne zaslužiš met izpita, prepovedat pa bi ti bilo potrebno tudi vožnjo.

Namenjeno vsem ki ne morejo...

Sori, tako pač je, kak pa je voznik ki niti približno ne obvlada svojega vozila?

Ti pripeljem mojo kravo, pa da vidimo kako jo boš obvladal, ko pride v preveliki stranski nagib, ker tega seveda ne boš zmogel, bom imel zraven palico s katero boš dobil prvo po buči nato pa še ti izpit vzamem :lol1::kva2:

Objavljeno
Ti pripeljem mojo kravo, pa da vidimo kako jo boš obvladal, ko pride v preveliki stranski nagib, ker tega seveda ne boš zmogel, bom imel zraven palico s katero boš dobil prvo po buči nato pa še ti izpit vzamem :lol1::kva2:

:lol1::lol1: haaahaaahaa mal groba sicer , ampak res ,kaj če bi mu naložil po prvem dvigu po padcu še ene 4-5X

spusti-dvigni namesto palice? :yea2: rock'n'roll ??? ja za izpit pa .... ja se kr strinjam s tabo, če je vojna je vojna za vse! :fight1: tebi pa :beer2: ! lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!