Skoči na vsebino

Z motorjem v službo


Steen

Priporočene objave

Jaz bi vprašal kako je s praktičnostjo prevoza na šiht z motorjem, glede opreme, varnosti, vzdržljivosti pa to..

Recimo če vzameš samo motoristčne jeans hlače, jakno in čelado, je to dovolj zaščite?

Niso obleke preveč zdelane oz. smrdljive po vožnji?

Se lahko varno pelješ po reginalki, če je kakšna luknja v cesti tu in tam?

Kako dolgo te drži motor, če delaš 20.000km letno

Koliko cc rabiš za normalno vožnjo po regionalki?

A motor sploh kaj manj porabi od avta?

Do službe mam 65km pa razmišljam o motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- kakšen motor

Kawasaki ER-6f

- kako daleč (v eno smer)

30 km

- kaj od opreme imate na sebi

Usnjeno jakno, spodaj želva, kavbojke navadne in superge čelada in rokavice

Ne smrdi (razn rokavice goddamit .)) nič, varno je bolj ko za vikend (po moje, sam kokr je, je)

Motor ti bo zdržal don`t worry, jst mam dost 650ccm in 70 konjčkov...

Luknje v cesti, hja sej se z avtom voziš, malo opazuj pa bo :boobies:

Drugač je pa fajn, sploh v jutranjih in popoldanskih konicah, sicer ko greš mimo kolone

morš pazit ko sam hudič, sam se da lepo varno furat tudi tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi vprašal kako je s praktičnostjo prevoza na šiht z motorjem, glede opreme, varnosti, vzdržljivosti pa to..

Recimo če vzameš samo motoristčne jeans hlače, jakno in čelado, je to dovolj zaščite?

Niso obleke preveč zdelane oz. smrdljive po vožnji?

Se lahko varno pelješ po reginalki, če je kakšna luknja v cesti tu in tam?

Kako dolgo te drži motor, če delaš 20.000km letno

Koliko cc rabiš za normalno vožnjo po regionalki?

A motor sploh kaj manj porabi od avta?

Do službe mam 65km pa razmišljam o motorju...

Sicer malo neumno sprašuješ ampak vseeno... vožnja v službo ni nič drugačna kot jutranja vožnja na izlet kadar imaš dopust... Tudi sam se redno vozim... jeseni in spomladi te bo zjutraj zeblo... poleti ti bo nazaj grede vroče... včasih te bo napralo... kufer je obvezen, da zbašeš notri odvečne cote (nazaj grede), pa dežjaka... Luknje so pri vožnji na šiht popolnoma enake kot ob nedeljah na isti cesti.... Prej si pa ziher... kolon se izogneš... s parkiranjem ni problema.... rabiš edino mal več časa za (pre)oblačenje in pripravo na vožnjo... jaz imam v službi sicer vse za preoblečt, se pa vseeno dostikrat peljem le v kavbojkah ali celo kratkih hlačah... Od kakega sodobnega dizla pa motor nič bistveno manj ne porabi, drugače pa odvisno od modela ene 2 litra manj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js se na delo vozim z Vespo GTS 300, ki je bila kupljena s tem namenom (se pravi z v službo, za na kofe v mesto, za nabavo...).

Na glavi nosim čelado (Schuberth C3, ki se ne dotika lic in ne tišči obraza, da make-up ostane nedotaknjen), kratke rokavice Dainese z malo zaščite in ledvični pas pod vetrovko strupen vijolčne barve.

Poleti vetrovko nadomesti bombažna jaknca z visokim ovratnikom ali nič, na nogah imam sandale, ki imajo zadaj pašček (japanko sem enkrat zgubila in jih mam redko), ko je malo hladneje balerine, ko je še hladneje balerine + najlonke (recimo danes) + flis pod vetrovko, potem prešaltam na zaprte čevlje in plašček, pa škornje in plašč, na koncu, ko že grizejo sveti možje, če ni snega imam škornje + daljšo puhovko.

Opremljen je tudi motor: spredaj imam ta visoko poštarsko šajbo, noge stlačim v reže od kilerja :rolleyes: in k sreči Schwalbe dela LAMELNE skuterske gume v moji dimenziji (130/70/12 in 120/70/12) - če bo vreme naklonjeno (mrzla, suha zima) - nabavim še to in seveda tisto dekco za noge, ki so kljub vsemu najbolj izpostavljene.

Trasa? Okrog 10 km, z Lavrice v BTC, vsak dan razen petek, sobota, nedelja okrog 9. ure (ufff morm laufat). Sicer vozim motor na prestave in me lahko v znak spoštovanja pri temperaturi pod 5 stopinj Celzija pozdravite vsi tisti, ki ga imate doma, pa vseeno mislite, da ste bolj motoristi poleti na Ninji kot maksiskuteristi v slani. :naughty:

Pa srečno pot, četudi v službo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi vprašal kako je s praktičnostjo prevoza na šiht z motorjem, glede opreme, varnosti, vzdržljivosti pa to..

Recimo če vzameš samo motoristčne jeans hlače, jakno in čelado, je to dovolj zaščite?

Niso obleke preveč zdelane oz. smrdljive po vožnji?

Se lahko varno pelješ po reginalki, če je kakšna luknja v cesti tu in tam?

Kako dolgo te drži motor, če delaš 20.000km letno

Koliko cc rabiš za normalno vožnjo po regionalki?

A motor sploh kaj manj porabi od avta?

Do službe mam 65km pa razmišljam o motorju...

Kar imam oblečeno čez dan v službi, pripeljem sabo, all starke pa mam v pisarni. Tud če moto cunje mal manj dišijo me to potem ne moti.

Kot je nekdo že napisal, je varno toliko kolikor sam paziš in predvidevaš - so pa vozniki zjutraj zaspani, uporabljam odsevi brezrokavnik, občasno pridem ~5 min prej kot z avtom, ni pa nujno

Z avtom porabe pod 8/100 skor da nimam, motor ne pokuri toliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vožnji v službo je po moje bolj važno, da se dobro oblečeš in zaščitiš pred jutranjim mrazom kot pa navleči nase vso zaščito, ki jo drugače uporabljaš na motorističnih turah.

Na vsakodnevni relaciji kmalu dobro spoznaš vse kritične točke in možne nevarnosti, pač ne izzivaš usode.

Zjutraj gledam kar nekaj motoristov iz gorenjske strani, ki razen čelade in morad jakne nimajo druge zaščite.

Sam pa v službo pridem hitreje z avtom kot pa z motorjem, zato motor bolj počiva :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem imel leta 1972 Triumph Bonewille 650, mi je na enem od prihodov rekel direktor, da mi ne dovoli, da se z motorjem vozim v službo... ker naj bi bilo prenevarno.

Zaustavil sem korak, nisem se obrnil, in se do penzije vozil tako, kot so mi narekovala notranja hotenja.

Direktor pa je že pokojni.

Bil je fejst dec! :worship:

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do Petka, dokler niso zaprli bara v katerm sem delu in tato ostal brez službe, sem se vozil vsak dan razen nekaj deževnih dni. Na sebi vsa oprema razen hlač ki so jih

zamenjale kavbojke, ponoči pa ko sem se vračal proti kranju pa kr kompletna oprema..... imam kufer tko da vse v ruzak in v kufer potem pa hopla do cankarjevega nabržja z ruzakom tam

se pa lepo prevblečem.... no sem se :Drolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijetno s koristnim - do petka bo pot v službo in nazaj še čisti užitek.

S petkom, tako vremenkoti, se pa tovrstni privilegiji ukinjajo.

rrrr

Popravljeno . Popravil rrrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do službe imam 13 km v eno smer.

Uporaba motorja (V-Strom 650) ali avta je približno 50/50.

Oprema:

Čelada, moto jakna(textil), moto kavbojke (s ščitniki na kolenih, kevlarjem na riti) ter superge.

Po potrebi pa še rokavice, podkapo in windstoper spodnje perilo.

V službi se preoblečem v delovno uniformo.

Dežni kombinezon ponavadi vozim s seboj, a se mi ga ne ljubi oblačit, četudi me domov grede ujame kakšna kapljica.

Če dežuje že ob odhodu na delo, grem z avtom.

Vso opremo lahko spravim v kufre.

Sicer pa mi največ težav povzroča rosa in megla na vizirju, ko se vozim v zgodnjih jutrnjih urah (5:30).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se tudi letos precej prevozil z motorjem v službo.

Relacija Litija - LJ- Litija (zjutraj običajno čez Trebeljevo, nazaj pa korer kdaj)

Oprema:

- motoristična jakna (luknjasta testilna za poleti, sedaj je že usnjena)

- motoristične jeans hlače z kolenčniki (sedaj, koje zjutraj malo bolj frišno oblečem spodaj dolge zimske kolesarske hlače)

- podkapa, ledvični, rokavice, gojzarji

Dežnega vozim skoz s sabo (oz. sem ga poleti, ko so bile večkrat nevihte)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bela k bos dala gor se uno dekico tudi ce dezuje nima veze. jst bi si letos mogoce edino se une "rokavicke" za rocke umislila. ker sm pa zmrznjena morem moje živinče oblect ker je ze mrzlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

js se tudi vozim z motorjem,če je vreme.če dežuje pa ne.

Relacija:

Trenutna 6km Polzela-Prebold.Tja in nazaj okol 12km.

Drugo leto,okol 20-25km Štore-Prebold.Tja in nazaj okol 50km.

Šefa ne moti kr je tudi motorist.Prejšni šef je hotel v pogodbo napisat da ne dovoli da ima zaposlena oseba motor-WTF?Trenutno sem oblečen v zgornjo tekstilno jakno z podlogo,ledvični pas,podkapa,čelada,rokavice,geta bulrji in kavbojke.Dokler me ne zebe si ne mislim spodnjega dela oblačit.Včasih k se mi ne da vezat bulse nataknem kar adidaske.Ko imam spodnji del se na šihtu preoblečem v trenirko.Imam kovček tak da ni problema glede stvari.Glede časa nič ne profitiram,ker ne prehitevam kolon in ne hodim pred križišče ko je rdeča.

Zjutraj so ljudje še zaspani,hitro te lahko kdo v rit butne tako kot mene skoraj.

To je to .).

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevozno sredstvo: Yamaha R1 ali Tomos APN 6

Oprema:Hlače na rob, Spidijeva jakna stara 16 let, ima že ščitnike na komolcih in ramenih ter na hrbtu, za hladnejše dni Firstova podložena jakna in spidijeve "uberhose". Rokavice obvezno, ker imam drugače čuden občutek.

Razdalja: 5 kilometrov v eno smer, če grem do firme, do Bavarskega dvora dva.

Če dežuje uporabim avtobus, v redkih primerih osebni avto, sezona traja skoraj vse leto, nisem pa tak mazohist, da bi se vozil tudi v globokem minusu :grrr .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam do službe 35km. Vozim se ob lepem vremenu.

Honda CBR1000rr. V polni opremi vedno kombinezon, škornji itd...

V službi imam čevlje ostalo pa v nahrbtniku pa kar gre. Sem pa kar hitro čez medvode in medno ;)

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim je 10°C ali več in če ne pada, grem z mopedom. Za vsak slučaj je vedno v torbi dežni kombinezon.

Čelada (integralka ali jet, odvisno od temperature), prav tako usnjena jakna ali brezrokavnik, zimske ali jesensko-pomladanske rokavice, poleti brez, kavbojke in superge.

Hvala bogu imam tako službo, da obleka in kravata nista obvezni (te garderobe niti nimam v omari, hehe), tako da sem npr. na moto zboru oblečen v iste cunje kot v službi.

Do službe imam cca 11 km po ljubljanski obvoznici in moped mi ob prometnih konicah OBČUTNO skrajša čas vožnje.

Sem pa z mladostnih kvazi športnikov ipd. že zdavnaj prešaltal na drekpumparje, tako da zadnjih 13 let vozim Intruderja 1400. JBG, žal jih imam že 56. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos se grem prakticno vsak dan ali s skuterjem ali z Yamaho TDM 900. Po Zaloški imam pribl. 7-10km do službe, odvisno katero bližnjico udarm... Po šihtu še na fitnes in nazaj, tam okoli 30km se naredi. Po LJ prometu je enosledno vozilo neprecenljiva prednost.

Zgornji del imam opremljen v popolnosti, čeprav kadar je vroče in grem na fitnes ne - sem pa takrat manj (oz. 0) agresiven v prometu in se obnašam kot avto. Skoraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sluzbe imam 10km, prek letaliske in zaloske panaprej proti siski. Vozim se s skuterjem, 50cc kitajc. Zgoraj cordura jakna, pod njo se ena jakna, jeans, spodaj trenirka, superge in pa seveda celada in zimske moto rokavice.

No potem pa danes ob pol 6ih pridem na siht pa ugotovim da nimam kljuca od garderobne omarice, pa gremo se pot nazaj domov pa spet na siht. Zeblo me je k psa. Brrrrrr zima je tu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!