Cimolini Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Malce me moti skoz gledat rezervoar za olje na balnci, zato razmišljem, da bi uprabil zavorni cilinder od gokarda, možno bi bilo tudi predelati motornega. Stvar se mi zdi v teoriji kar smiselna, nekam pod tank skriješ cilinder, in ga upravljaš čez zajlo. A je že kdo poskusil kaj podobnega? Za lažjo predstavo
Jure Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Brez zamere, ampak meni se zdi to neumnost Tisti mali rezervoarček pa res ne pogrša motorja, nasprotno, meni celo bolje zgleda če je pri bremzi rezervoar, kakor če je le ta na "navadno" zajlo. Slednje zgleda bolj cheap. S tem, da je zadeva izpostavljena tudi večjemu tveganju okvar, poleg tega, da ti lahko crkne pumpa, se ti lahko tu strga še zajla in imaš dvojno šanso, da ostaneš brez bremz
Cimolini Objavljeno Avgust 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ne vem sicer kake motorje vozite, ampak jaz delam na old school bobberju, kje mi take zadeve estetsko malce narobe hodijo (vseeno pa je dobro imeti diske). Drugače sem to temo namenil bolj tehničnim pomislekom, kot pa polemiki o tem, ali je tako zadevo sploh smiselno izdelovati. Mislim, da je rešitev kar dobra, če se želiš znebiti oljnega rezervoarja na balanci. Predvsem pa me zanimajo drugačne rešitve, če se je že kdo kdaj ukvarjal s podobno težavo.
trojan69 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Jst sem to tkole rešil na zadnji zavori.
Cimolini Objavljeno Avgust 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Sicer si ne predstavljam najbolje kako izgleda, verjetno ni na zajlo. Kateri cilinder si pa uporabil? A si cevko oz. rezervoar za olje sam naredil?
dukemb Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Jst sem to tkole rešil na zadnji zavori. V tem imaš ravno toliko zavornega olja, da lahko mogoče 1 x stisneš na pedal prej ko zavre :naughty: .
trojan69 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 (popravljeno) @cimolini ne ni na zajlo. To je cevka direkt na master cilindru zadnje zavore. Namest da bi šla v rezervoarček sem jo zamenjal z prozorno da vidim kok je tekočine not ter zamašil. Cevka pa mora biti odporna na zavorno tekočino!! čene ti jo bo razžrl. Aja pa hidroskopska tudi ne sme bit-čene začne ˝švicat˝ v tekočino pride voda... Aja pa na sprednji zavori ti tega nebi svetoval, na zadnji se pa men zaenkrat čist ok obnese. @dukemb-Eh tista dva batka na zadnji zavori bo že zdržal. Drugač Američani furajo take zadeve tud po pistah pa ni problemov. Sem pa tud jst zlo umirjen voznik, tko da tud bremze ne trpijo preveč. Zaenkrat zadeva deluje. Popravljeno Avgust 11, 2009. Popravil trojan69
nduro Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Malce me moti skoz gledat rezervoar za olje na balnci, zato razmišljem, da bi uprabil zavorni cilinder od gokarda, možno bi bilo tudi predelati motornega. Stvar se mi zdi v teoriji kar smiselna, nekam pod tank skriješ cilinder, in ga upravljaš čez zajlo. A je že kdo poskusil kaj podobnega? Za lažjo predstavo Rezervar je na vidnem mestu in izdelan iz prozornega materiala tudi zato da opaziš da zmanjkuje zavorne tekočine....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se