dukemb Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Garancijo da proizvajalec, uveljavljaš pa jo pri prodajalcu, ki ti je motor prodal. Uveljavljaš jo "lahko" pri vsakem pooblaščenem serviserju neglede na kraj oz, državo nakupa ( EU garancija ). V vsaki servisni knjigi so navedeni serviserji za celotno Evropo kateri morajo izvajati garancijska popravila. Res pa je, da nekateri fintirajo in nočejo češ, da je SIVI uvoz in take jajce. Če imaš račun in servisno knjigo ti pripada to kar ti pač pripada.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ne poznam detajlno zakonodaje in postopkov, ugibam pa, da mora biti tudi servisna knjiga potrjena od 'pooblaščenega prodajalca' (za določeno območje?) ... ? Vse skupaj se mi zdi stvar interpretacije ... Vsekakor želim vsem udeleženim obilico zabave in ne bi nadaljeval te debate, ker bi utegnila biti dolga in skoraj preveč zabavna. Naj se zmenijo med sabo, pa bo. grepavl 1
P182 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 (popravljeno) O, jej, ne vem, če je res tako Saj veš- v knjižici mora biti žig, tudi mreža prodajalcev in serviserjev pa je stvar, ki je 'regulirana' ... Konec koncev - saj tudi zato taisti izdelovalec od prodajalcev na različnih ozemljih zahteva, da se držijo cenovne politike, ki jo zastavi za določeno ozemlje .. itd itd itd. Skratka - stvar debate. Tisti, ki so pocen kupoval pri Černetu, naj pri njemu še servisirajo če ima motor aktivirano evrogarancijo in je redno servisiran pri uradnem serviserju ti mora garancija pripadati neglede kje si motor kupil in kaj če nekdo zaradi ugodnejše cene kupi motor v Ita. ali katerikoli drugi državi , kaj naj ga tja vozi na garancijska popravila zaradi takoimenovane regulacije? Popravljeno Avgust 11, 2009. Popravil P182
dukemb Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Poznam primer ko je bil motor kupljen v tujini konkrektno v Avstriji in ob uveljavljanju garancije na pooblaščenem servisu v MB so mu motor popravili vendar so pod pretvezo, da motor ni bi kupljen v Sloveniji popravilo v garancijskem roku zaračunali. Ko so denar iz strani proizvajalca dobili povrnjen so tudi denar vrnili. Se pravi, da nisi hoteli iz "principa" financirati popravila v garancijskem roku. Vendar ne razmišljajo, da s tem izgubljajo stranke. Servisi, gume in dodatna oprema niso poceni in seveda tisti kateri imajo slabo izkušnjo s pooblaščenci zaradi mačehovskega odnosa ne bodo kupovali tega pri njih :naughty: .
necx Objavljeno Avgust 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 hja zdj pa res ne vem več kako naprej, večina pravi da morajo uredit garancijo ampak na as domžale pravijo drugače sicer motor nisem peljal tja ampak na drugi pooblaščeni servis kjer za enkrat se niso niti približno komplicirali, ker pa me je pred kratkim zbil avto in imam za zamenjat tudi večinoma plastik( sprva sem bil 100 odstotno prepričan da bom dal popravljat na as) bom sigurno premislil kam dat motor popravljat vsekakor pa ne več na as ravno zaradi njihovega odnosa! taksna popravila ki jih plača zavarovalnica bi pa z veseljem delali takrat pa ni nobenega problema več da je bil motor kupljen pri sivem uvozniku.....banda lp
butko Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Pri mojem avtu so veljavnost garancije preverili v Italiji na Alfi. Ko so iz Alfe potrdili, da je veljavna, so brez težav avto poštimali. :naughty:
dukemb Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Poglejte si Zakon o varstvu potrošnikov in Zakon o oblikacijskih razmerjih. Mogoče bo kaj pomagalo.
sesir Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 (popravljeno) Pa kaj ne znaš brati?!?!? Zaradi nakupa motorja pri SIVEM uvozniku ti NE PRIZNAJO garancije, to bi se ti zgodilo enako pri KATERIKOLI drugi znamki motorja. Zdaj boš pač na žalost moral to, kar si prihranil zaradi nižje cene motorja, reskirati za popravilo... Ma daj nehaj no...sanjate kr neki napamet!Jz bi prijavil AS domžale vsem možnim inšpekcijam kakšne imajo!Za vsa motorna kolesa kupljena v EU velja INTER-EUROPA garancija i basta!Pa lahko na AS sanjajo kaj čejo! Teoretnično tudi,če ni plačan davek mora garancija veljati! Garancijo da proizvajalec, uveljavljaš pa jo pri prodajalcu, ki ti je motor prodal. Kake pa ti strelaš-sicer bi moral bit že navajen! Jz sem imel dve različni firmi motorjev do zdaj na popravilu!In v obeh primerih sem uveljavljal garancijo na drugem servisu kot sem prej servisiral! Popravljeno Avgust 11, 2009. Popravil sesir
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Evropska garancija Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU? Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo? Ali mora prodajalec vedno ponuditi garancijo? Na takšna vprašanja pogostokrat odgovarjajo pravniki Evropskega potrošniškega centra. Kakšna so torej pravila na področju evropske garancije? Bistveno je, kaj obljubijo! Potrošnik je v trgovini v Avstriji kupil mikrovalovno pečico. Ob nakupu je dobil tudi neizpolnjen garancijski list. Od prodajalke v trgovini je zahteval EU-garancijo, ki bi veljala tudi v Sloveniji; slišal je namreč, da takšna garancija obstaja. Če bi se pečica pokvarila, mu je ne bi bilo treba peljati na popravilo v Avstrijo. Prodajalka mu je odgovorila, da mu takšne garancije ne more zagotoviti. Ko je pečico plačeval pri blagajni, je še enkrat zahteval EU-garancijo in zaprosil za ustrezno potrditev priloženega garancijskega lista. Njegovo zahtevo pa so zavrnili in ga napotili v informacijski center za stranke. Tam so mu zatrdili, da v Avstriji za uveljavljanje garancije zadošča zgolj račun, na podlagi katerega mu bodo izdelek v primeru okvare takoj zamenjali z novim. Potrošnik jih je nato vprašal, kako bi ravnali, če bi se aparat morda pokvaril čez nekaj mesecev in enakega modela pečice ne bi več imeli na zalogi. Prav tako ga je zanimalo, kdo v primeru okvare krije stroške za prevoz izdelka do trgovine in nazaj domov. Zmotilo ga je tudi, da v prilogi navodil, ki so bila priložena aparatu, ni bil naveden noben pooblaščeni servis v Sloveniji. Potrošnik je bil vztrajen in je zahteval odgovore na svoja vprašanja, zato so poklicali še vodjo trgovine. Ta mu je zatrdil, da za uveljavljanje garancije zadostuje originalni račun iz trgovine brez garancijskega lista. Takšna garancija naj bi veljala v celotni EU. Potrošnik s takšnim pojasnilom ni bil zadovoljen, podvomil je tudi v verodostojnost pojasnil poslovodje trgovine. Zato je o garanciji za izdelke, ki jih kupimo v kateri od drugih držav članic EU, povprašal naš evropski potrošniški center. Ali mora prodajalec vedno ponuditi garancijo? Po zakonodaji EU dajanje garancije ni obveznost, tako kot to velja za nekatere tehnične izdelke v Sloveniji. V Evropski uniji je garancija torej prostovoljna, če pa jo proizvajalec za posamezen izdelek ponudi, mora tudi izpolniti vse obljube z naslova garancije. Če prodajalec ali proizvajalec v oglasu ali v garancijskem listu na primer navede, da ima izdelek 5-letno garancijo, potem je zanj ta obljuba zavezujoča. Ali za uveljavljanje garancije res zadošča samo račun iz trgovine, kjer je bil izdelke kupljen, brez izpolnjenega in potrjenega garancijskega lista? Vsaka država članica sama določi podrobnejša pravila o garanciji – ali je potrebno izdati poseben garancijski list, ali zadošča račun, kakšni so roki za izvedbo popravila, ipd. V Sloveniji je izdaja garancijskega lista za nekatere tehnične izdelke obvezna, kar pa ne pomeni, da velja enako tudi npr. v Avstriji. Za informacije o tem, kakšna so aktualna pravila glede garancije v posameznih državah članicah EU, lahko povprašate naš EPC. Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU? Garancijski list EU obstaja, pomeni pa, da proizvajalec ponuja garancijo v vseh državah članicah EU. Proizvajalec pa EU-garancije ni dolžan ponujati samo zato, ker prodaja izdelek v EU. Če torej na garancijskem listu piše, da gre za EU- garancijo, potem lahko pravice iz garancije uveljavljate v vseh državah članicah EU, tudi v Sloveniji. Če pa garancijski list tega ne določa, pa ni nujno, da boste lahko garancijo razen v državi, kjer ste izdelek kupili, uveljavljali tudi drugje. Pomembno je torej, kaj določa garancijski list ozir. proizvajalčev oglas. Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo? V svojem vprašanju je naš potrošnik zapisal, da ve za primere, ko so na servisih v Sloveniji popravilo izdelkov (uveljavljenih blagovnih znamk) zavrnili s pojasnilom, da kupljenega modela v Sloveniji ni v prodaji, zato serviserji za popravilo niso usposobljeni, nimajo rezervnih delov, ali da za ta model nimajo sklenjene pogodbe s proizvajalcem. Če v garancijskem listu ozir. v proizvajalčevem oglasu piše, da daje za izdelek EU-garancijo, ali pa je na garancijskem listu zapisano, da ta velja (tudi) v Sloveniji, so zastopniki proizvajalca v Sloveniji dolžni tak izdelek prevzeti v popravilo. Če boste naleteli na težave, lahko prosite za pomoč naš EPC. Kaj storiti, če ne vemo, kateri servis v Sloveniji je pooblaščen za popravilo izdelka, ki smo ga kupil v tujini? Najbolje bo, če za informacijo prosimo proizvajalca. Če je proizvajalec iz države članice EU in morebiti ne bi odgovoril, lahko pokličete naš EPC in prosili bomo kolege v evropskem potrošniškem centru v državi, iz katere je proizvajalec, za posredovanje. Evropski potrošniški center je del mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net). Delovanje centra omogočajo Evropska komisija, Ministrstvo za gospodarstvo - Urad RS za varstvo potrošnikov in Zveza potrošnikov Slovenije. Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil dukemb
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Link do Uradnega lista EU http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/s...1999L0044SL.pdf
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Pozdravljeni Ker vedno debatiramo v drugih temah o garancijah in obveznostih serviserjev v Sloveniji za motorna kolesa kupljena v tujini odpiram to temo. Mogoče se dokopamo do pravih informacij in komu v prihodnje s tem pomagamo. LP
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Akcijske cene tujih (spletnih in fizičnih) trgovcev privabljajo tudi slovenske kupce. Toda nakup v tujini se lahko izkaže za nočno moro, če se izdelek pokvari in je potrebno uveljavljati garancijo. Preverili smo kakšne pravice in možnosti ima slovenski potrošnik, če želi uveljavljati garancijo za izdelek kupljen pri tujem trgovcu. Na spletni strani Evropskega potrošniškega centra (EPC) je zapisano, da se možnosti oziroma pravice kupca, ki želi uveljavljati garancijo za izdelek kupljen v tujini, lahko zelo razlikujejo od države do države, ponekod celo od trgovca do trgovca. EPC opozarja, da vse evropske države nimajo zakonsko predpisanega obveznega nudenja garancije na tehnične izdelke. Ponekod je odločitev o nudenju in trajanju garancije povsem prepuščena proizvajalcem, uvoznikom in trgovcem. Če na primer garancijo nudi trgovec samoiniciativno (ali pod ugodnejšimi pogoji kot proizvajalec), jo lahko kupec uveljavlja le pri njem. V podobnem položaju se tuj kupec znajde pri garanciji proizvajalca ali uvoznika. Če na garancijskem listu ni izrecno zapisano, da gre za evropsko garancijo, potem ta velja le na ozemlju države, kjer je bil izdelek prodan. Morebitno garancijsko popravilo v Sloveniji je v tem primeru le znak dobre volje domačega zastopnika. Pred nakupom v tujini se je zato smotrno pozanimati kakšno garancijo ima izdelek. Na garancijsko popravilo v Sloveniji lahko računamo le, če proizvajalec za svoj izdelek nudi tako imenovano evropsko garancijo. Z njo smo upravičeni do garancijskega popravila v katerikoli državi Evropske unije. Še bolj pazljivi moramo biti pri nakupih izven Evropske unije (npr. ZDA, Kitajska, Hong Kong). Tukaj je tveganje še večje, saj bomo morali v primeru okvare v garancijskem roku izdelek na svoje stroške poslati dobesedno na drug konec sveta. Izjema so tisti proizvajalci, ki nudijo tako imenovano svetovno garancijo (Worldwide Warranty). A tudi tukaj se zna zatakniti, saj se nekateri slovenski pooblaščeni servisi radi otepajo tovrstnih garancijskih popravil. Pred nakupovanjem v tujini vam zato svetujemo, da vedno vnaprej preverite garancijske pogoje za želen izdelek. V kolikor se nato odločite za nakup, pa naj vam prodajalec takoj izpolni garancijski list z vsemi potrebnimi podatki. Luiggi 1
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 KTM Evropska Garancija KTM_Evropska_garancija.pdf
Demon Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Ti lahko pišeš "glih kaj češ", verjemi pa mi, če oseba, firma, ki ti je prodala motor neglede na to katere znamke je, nima urejenih dokumentov, da je POOBLAŠČEN prodajalec teh vozil, ti NOBEN POOBLAŠČEN prodajalec in serviser NEBO uveljavljal garancije. Garancijo boš lahko uveljavljal samo pri prodajalcu, ki ti je ta motor prodal... Torej, če v tujini, naprimer v Italiji kupiš motor pri POOBLAŠČENEM prodajalcu, ti bo garancijo priznal vsak pooblaščeni serviser tudi v Sloveniji, nakup pri sivem uvozniku pa žal, nebo noben pooblaščen prodajalec priznal garancije... Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil Demon
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Ti lahko pišeš "glih kaj češ", verjemi pa mi, če oseba, firma, ki ti je prodala motor neglede na to katere znamke je, nima urejenih dokumentov, da je POOBLAŠČEN prodajalec teh vozil, ti NOBEN POOBLAŠČEN prodajalec in serviser NEBO uveljavljal garancije. Garancijo boš lahko uveljavljal samo pri prodajalcu, ki ti je ta motor prodal... Ni moj namen da se s kom prerekam, ampak, da napišemo svoje izkušnje. Da se marsikaj doseči če nisi tiho. Če ti kreten na servisu reče, da je to nemogoče in ti to sprejmeš brez argumentacije mislim da nisi najbolj pameten. Se pravi če se ti motor kupljen v Sloveniji pokvari na Nizozemskem si zmrzno. In vedno ko bom šel na pot v tujino rabim kakšega jurčka če mi kaj slučajno crkne!? Kje pa kupi motor sivi uvoznik? Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil dukemb
Demon Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Ni moj namen da se s kom prerekam, ampak, da napišemo svoje izkušnje. Da se marsikaj doseči če nisi tiho. Če ti kreten na servisu reče, da je to nemogoče in ti to sprejmeš brez argumentacije mislim da nisi najbolj pameten. Se pravi če se ti motor kupljen v Sloveniji pokvari na Nizozemskem si zmrzno. In vedno ko bom šel na pot v tujino rabim kakšega jurčka če mi kaj slučajno crkne!? Kje pa kupi motor sivi uvoznik? S tem se popolnoma strinjam, da če si tiho in se pustiš odpravit si si sam kriv. Jaz ti samo povem kakšne informacije mi je dal moj zelo dober prijatelj, ki je delal pri pooblaščenem prodajalcu Honde. Verjamem mu, da me ni napizdil, ko mi je rekel, da naj ne kupujem pri sivem uvozniku, ker karkoli bo narobe bom imel z garancijo velike težave.
thumper Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Se pravi če se ti motor kupljen v Sloveniji pokvari na Nizozemskem si zmrzno. In vedno ko bom šel na pot v tujino rabim kakšega jurčka če mi kaj slučajno crkne!? Kje pa kupi motor sivi uvoznik?
milkoman Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 se pravi če kupiš motor v italiji in imaš napisano garancijo na svoje ime in če se karkoli pokvari, ne moreš uveljavljati garancije pri slovenskem pooblaščenem serviserju? treba res pogledat če mam EU garancijski list porkaduš :closedeyes:
sesir Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Če prodajalec ali proizvajalec v oglasu ali v garancijskem listu na primer navede, da ima izdelek 5-letno garancijo, potem je zanj ta obljuba zavezujoča. Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU? Garancijski list EU obstaja, pomeni pa, da proizvajalec ponuja garancijo v vseh državah članicah EU. Proizvajalec pa EU-garancije ni dolžan ponujati samo zato, ker prodaja izdelek v EU. Če torej na garancijskem listu piše, da gre za EU- garancijo, potem lahko pravice iz garancije uveljavljate v vseh državah članicah EU, tudi v Sloveniji. Pomembno je torej, kaj določa garancijski list ozir. proizvajalčev oglas. Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo? Če v garancijskem listu ozir. v proizvajalčevem oglasu piše, da daje za izdelek EU-garancijo, ali pa je na garancijskem listu zapisano, da ta velja (tudi) v Sloveniji, so zastopniki proizvajalca v Sloveniji dolžni tak izdelek prevzeti v popravilo. Pred nakupom v tujini se je zato smotrno pozanimati kakšno garancijo ima izdelek. Na garancijsko popravilo v Sloveniji lahko računamo le, če proizvajalec za svoj izdelek nudi tako imenovano evropsko garancijo. Z njo smo upravičeni do garancijskega popravila v katerikoli državi Evropske unije. V Servisnih knjigah motorjev iz Italije piše in to celo večkrat v servisni knjigi,da imajo: "Al momento della consegna della sua Suzuki le verra forntito il libreto "SUZUKI INTER-EUROPE MOTORCYCLE DEALER NETWORK" che contiene i normativi dei concesionari. Se pravi EU garancija mi velja od trenutka,ko sem prevzel mopi in je bila servisna knjiga izpolnjena in potrjena pravilno s strani prodajalca! Estensione territoriale La garancija INTER-EUROPE e valida per i seguenti Paesi europei.... "Razširjanje po teritorijih" Garancija INTER-EURUPE je veljavna v sledečih europskih državah...tle pa so napisane europske države( "vse!" odvisno od letnika proizvodnje) Naprej v knjigi tudi piše,da če ne veš kje je tvoj najbližji servis,kjer lahko uveljavjaš garancijo kontaktiraj "SUZUKI INTER-EUROPE MOTORCYCLE DEALER NETWORK" in ti bodo pomagali. Podobno vem,da piše tudi v yamahini in kawasakijevi knjižici!Vendar jih nimam pri roki,da bi lahko citiral! Si bom vzel en dan čas in bom pregledal od vseh znamk servisne,da vidim.... Iz vsega napisanega se mi zdi,da se AS domžale dela frajerje,da nočejo priznati garancije in jih je pač potrebno uradno "prijaviti" HONDA INTER-EUROPE MOTORCYCLE DEALER NETWORK.(predpostavljam,da se tako imenuje-sicer pa mora pisati v servisni knjižici) Sigurno ne bodo na Hondi veseli takšnega odnosa do strank.Če pustimo AS men bi se že Honda zamerila,da mi tako komplicirajo v času garancije. Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil sesir
dozzi Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Ti lahko pišeš "glih kaj češ", verjemi pa mi, če oseba, firma, ki ti je prodala motor neglede na to katere znamke je, nima urejenih dokumentov, da je POOBLAŠČEN prodajalec teh vozil, ti NOBEN POOBLAŠČEN prodajalec in serviser NEBO uveljavljal garancije. Garancijo boš lahko uveljavljal samo pri prodajalcu, ki ti je ta motor prodal... Torej, če v tujini, naprimer v Italiji kupiš motor pri POOBLAŠČENEM prodajalcu, ti bo garancijo priznal vsak pooblaščeni serviser tudi v Sloveniji, nakup pri sivem uvozniku pa žal, nebo noben pooblaščen prodajalec priznal garancije... Ja to je cela poanta. Černe pač ni pooblaščen prodajalec Hond, ker je zraven dilal še cel kup drugih znamk. Proizvajalec ponavadi nudi garancijo, da tako varuje ugled svoje znamke, kar pa pomeni, da ne more vsak Janez in Slovenije popravljat Honde, ampak sklene pogodbo le z POOBLAŠČENIM prodajalcem. Verjetno si je lažje predstavljat, če greste v Napoli, kupite tam od enga črnca Gucci torbico, ki se ji strže pas in potem greste težit eni prodajalki v ugleden salon v Milanu, naj vam zamenja torbico, ker je iste znamke. Pa rečmo, da je torbica celo original in izdan račun. Ne moreš povsod uveljavljat garancije, tko kot lahko dobiš štempelj v servisno knjižico le od pooblaščenega serviserja za Hondo ali Yamaho, ne pa od vsakega lokalnega nadobudneža, ki uvaža Honde ali Yamahe ali vse skupaj hkrati :=)
T Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Tole je pa že mal preveč splošno... Honda je vseeno iz iste tovarne kot vse ostale in za njo kot tako (naj bi) veljajo isti pogoji. Kako in kje se je prodala je pa spet drugo. Je pa zelo težko Hondo ali katerikoli artikel z večjo vrednostjo in poznanim izvorom primerjat s torbico ki jo kupiš od cigota. Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil T
dozzi Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Tole je pa že mal preveč splošno... Honda je vseeno iz iste tovarne kot vse ostale in za njo kot tako (naj bi) veljajo isti pogoji. Kako in kje se je prodala je pa spet drugo. Je pa zelo težko Hondo ali katerikoli artikel z večjo vrednostjo in poznanim izvorom primerjat s torbico ki jo kupiš od cigota. Sem napisal primer o torbici za lažjo predstavo. Verjetno ko ti crkne mikser za 20€ ravno tako uveljavljaš garancijo na isti podlagi kot če ti gre BMW za 50.000€. Prozivajalec ne prodaja motorjev, ampak sklene pogodbe z distributerji, ti pa potem s pooblaščenimi prodajalci. Če nisi kupil motorja pri takem prodajalcu, pač ne boš mogel uveljavljat garancije kjerkoli, ampak le pri Černetu. Tole meni piše v servisni knjižici:"Garancija velja za vse evropske države, v katerih ima Yamaha POOBLAŠČENE trgovce (glej seznam trgovcev). Garancijo daje Delta Team d.o.o. ..." Kar pomeni za Hondo, da če Černe ni bil pooblaščeni trgovec Honde, kar ni bil, ne moreš uveljavljat garancije ne v Sloveniji, ne kjerkoli v Evropi pri pooblaščenih prodajalcih, ampak le pri Černetu. To je predpis, zdaj kaj se tebi zdi da je pravilno ali pravično po občutku, je pa druga zadeva :=)
thumper Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Ja to je cela poanta. Černe pač ni pooblaščen prodajalec Hond, ker je zraven dilal še cel kup drugih znamk. Proizvajalec ponavadi nudi garancijo, da tako varuje ugled svoje znamke, kar pa pomeni, da ne more vsak Janez in Slovenije popravljat Honde, ampak sklene pogodbo le z POOBLAŠČENIM prodajalcem. Verjetno si je lažje predstavljat, če greste v Napoli, kupite tam od enga črnca Gucci torbico, ki se ji strže pas in potem greste težit eni prodajalki v ugleden salon v Milanu, naj vam zamenja torbico, ker je iste znamke. Pa rečmo, da je torbica celo original in izdan račun. Ne moreš povsod uveljavljat garancije, tko kot lahko dobiš štempelj v servisno knjižico le od pooblaščenega serviserja za Hondo ali Yamaho, ne pa od vsakega lokalnega nadobudneža, ki uvaža Honde ali Yamahe ali vse skupaj hkrati :=) pooblaščen prodajalec in pooblaščen serviser ni nujno da sta ena in ista firma naenkrat !!!!! ja lahko ena firma opravlja obe dejavnosti, povečini je to zahteva proizvajalcev, ne pa povsod!!! tudi serviser lahko samo servisira motorje in je pooblaščen od proizvajalca ali generalnega uvoznika, pa jih ne prodaja !!! in ene in druge ponavadi pooblašča generalni uvoznik , pri nekaterih pa jih pooblašča proizvajalec direktno sam! in če sta garancija in servisna knjižica potrjene od pooblaščenih prodajalcev in serviserjev, evropska garancija velja! če pa nasedate raznoraznim nategom in izogibanju garancijske odgovornosti s strani naši nuditeljev uslug, potem ti pa ne morem pomagat! je pa res : čarobna beseda je "uradno pooblaščen" !!!! lp
dozzi Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 in če sta garancija in servisna knjižica potrjene od pooblaščenih prodajalcev in serviserjev, evropska garancija velja! Glej, saj zdej si si kar sam skoraj odgovoril. 1. Je Moto Černe pooblaščeni prodajalec za Hondo. Odgovor: NE. 2. Velja evropska garancija, če sem kupil pri Černetu? Odgovor: NE, ker garancija ni dana od pooblaščenega prodajalca. Če mu vzamejo v AS-u v Domžalah al kjerkoli že so uradni, je to zgolj njihova dobra volja, ne pa zakonska obveza :=)
sesir Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Verjetno si je lažje predstavljat, če greste v Napoli, kupite tam od enga črnca Gucci torbico, ki se ji strže pas in potem greste težit eni prodajalki v ugleden salon v Milanu, naj vam zamenja torbico, ker je iste znamke. Pa rečmo, da je torbica celo original in izdan račun. Ne moreš povsod uveljavljat garancije, No v bistvu imam izkušnje točno z takšnim primerom :evilgrin: V Napoli-ju sem si kupil DAINESE rokavice.Seveda v trgovini z moto stvarmi.So bile velik ceneje!Potem pa so mi na njih spustili šivi in sem jih nesel v Milanu v trgovino-v bistvu bolj povprašat kaj se da narediti.In glej ga zlomka Je rekel trgovec,da ni problema,da se vidi,da nisem padel z njimi in,da je to le DAINESE in ker so "zadnji" model,bodo to uredili...Čez okol 14dni ne vem več točno pa sem se oglasil v trgovino in trgovec je rekel,da so jih poslali v tovarno...jz sem mal jamral,da ne vem kdaj bom prišel in trgovec mi je celo dal nove :naughty: Jz pa njemu ves vesel za kavo in mu rekel,da je le res,da je DAINESE zakon! Nekak dvomim,da bi pri nekateri motorjih bila veljavna garancija,pri drugih pa ne!Ker je nekdo že napisal,da je bila njegova garancija aktivirana in če je bila je veljavna! Jz bi poklical v Avstrijo ali Italijo na Hondo,če ga lahko pripeljem tja na servis v roku garancije! Potem pa ko pa bi dobil popravljen motor nazaj pa bi uporabil vse zakonske možnosti zoper AS!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se