Skoči na vsebino

Garancija in sivi uvozniki


necx

Priporočene objave

odpor uradnih, ki jim gre v nos prodaja " ta sivih" in se na ta način maščujejo kupcem "pri sivih", pa čeprav tudi garancijsko popravilo prinaša zaslužek (ker garancijo plača principal oz. proizvajalec in ne prodajalec). tehnični izdelki oz. motorji namreč imajo garancijo proizvajalca, garancija prodajalca pa je njegova dobra volja ali pravilen poslovni odnos, kakorkoli pač hočete, poleg proizvajalčeve.

strinjam pa se, da se z osveščanjem potrošnikov, s klicem na prave naslove, dobro voljo in predvsem profesionalnim pristopom, lahko rešijo marsikatere

Glede tega jaz ne bi bil tako ziher. To je spet stvar poslovnega dogovora med izdelovalcem/principalom in prodajalcem/uvoznikom/distributerjem.

Stvari sploh niso tako simpl, kot se nam tukaj zdi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In za Yamaho je ta firma Delta Team d.o.o., ki ima pogodbo s proizvajalcem Yamaho Janponska. Černe pa ni pooblaščen niti od Delta Team, ker je prodajal za 20% cenejše motorje, kot v njihovih salonih, še manj pa verjamem, da bi bil neposredno z Yamaho, ker je Delta Team ekskluzivni distributer za Yamaho. Enako velja tudi za primer Honde ali BMW. In kako zdaj uveljavljat garancijo pri pooblaščenem trgovcu, če ti jo noben ne zagotavlja niti nimaš te famozne fucking evropske garancijske knjižice, tip pa sedi v zaporu ?!?

kot rečeno -stvari niso simpl.

Gre za dumpinške posle.

Dumping - ko nekdo "vrže" na trg zaloge, ki jih drugače ne bi mogel prodati, pod ceno ... Oziroma, ko nekdo z agresivno cenovno politiko zganja nelojalno konkurenco (prodaja izdelke pod ceno oziroma za neralno ceno, samo zato, da jih proda ...).

Seveda obstajajo ljudje, ki menijo, da je to pač 'zakon trga'. Jebiga, tud ina divjem zahodu je veljal 'zakon divjega zahoda', pa to še ne pomeni, da bi nam tak princip moral biti všeč.

Stvar osebne preference, zgleda. In filozofije.

Povej ti meni zakaj tip sedi v zaporu?

Mogoče pa ima tam delavnco? Zdej b o hmalu 1 leto - v tem času bi mu lahko obiskovalci že kake gedore prinesli, pa kanto olja, pa filtre, pa sheme ... da bi popravil par garancijskih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej garancija velja. Saj pa jih ni Černe vozil z Japonske direktno v Slo, ali pač?

Meni je zdaj jasno sam to, da mi ni nič jasno.

Je pa res, da pravi tam, da mora bit v skladu s slovenskimi in evropskimi predpisi. In tu je zagotovo kaj napisanega, drugače ne bi kar tako zavrnili garancijo in Černe tudi sam ne bi napisal, da se garancija lahko uveljavlja samo pri njemu.

Evropska garancija velja za vsa vozila honda, ki so proizvedena v Evropi oz. ki jih je kot prvi v Evropo uvozil pooblaščeni zastopnik Honde in ki so v skladu s slovenskimi in evropskimi predpisi ter zakonu o homologaciji vozil.

Zadeva je kompleksna, sploh ker v EU vsak dan sprejmejo par deset predpisov, potem pa ni nobenmu jasno kako se kaj uveljavlja, poznat pa tudi ne moreš vsega. Tudi te evropske garancije in pogojev ne dobim nikjer na netu, tko da je bolj larifari, če ne moreš uveljavljat.

Nauk je pa zagtovo tle, da v izogib težavam se kupi pri uradnem in ne pri sivih, ker potem sam nosiš tveganje, ki nastane v takih primerih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Garancijo na izdelek daje proizvajalec, ne pa prodajalec.

Človek bi jim pripeljal svoj motor na garancijsko popravilo, kasneje najbrž tudi na redni servis, ker bi se oni izkazali, čez 2 leti pa kupil nov motor, kako jakno, bla bla bla... Ampak je zgleda treba stranke odganjat s palico.

Druga stvar pa je, če jim potem Honda Europe noče kriti stroškov, kar je nekako možno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zdaj dobit to tvojo evropsko knjižico, če do nje nisi upravičen ?!!?

Pa še en odstavek, ki ga nisem prej napisal iz moje servisne knjižice:"Garancijo daje Delta Team, velja pa za Yamahjin izdelek (...), ki ga je izdelalo podjetje Yamaha Iwata Shi, prodal pa katerikoli pooblaščeni trgovec."

pri iglu sem kupil kawasakija sem motor servisiral pri elisi, saj sem mnenja, da je za veljavnost garancije bolj pomembno, kje motor servisiraš, kot kje ga kupiš. neva (iz elise)mi je tudi preverila, ali velja takoimenovana evropska garancija, in ta dejansko JE veljala. na srečo je nisem niti potreboval.

po mojem mnenju je z garancijo tako, da v kolikor ti jo "sivi" uvoznik aktivira, potem le ta 100% velja, ne glede na to, v kateri eu državi jo uveljavljaš. ponavljam morala veljati povsod po eu. razumem pa odpor uradnih, ki jim gre v nos prodaja " ta sivih" in se na ta način maščujejo kupcem "pri sivih", pa čeprav tudi garancijsko popravilo prinaša zaslužek (ker garancijo plača principal oz. proizvajalec in ne prodajalec). tehnični izdelki oz. motorji namreč imajo garancijo proizvajalca,

:worship::worship::worship:

ja, samo on ti bo zraven izročil tudi garancijsko knjižico , v kateri piše - evropska garancija.......slovenija...- poštemplano od pooblaščenega prodajalca ,recimo iz nizozemske,ajde.ker pa garancija ne velja brez servisne knjižice, mora biti v servisni štempelj od pooblaščenega serviserja , recimo iz nemčije, da je bil narejen nulti servis če ima servis stroške z popravilom na garancijo , mora potem seveda narediti reklamacijski zapisnik in zahtevati po določenih kanalih refundacijo za rezervne dele in opravljeno delo od -- proizvajalca !!! lp

:grim

In za Yamaho je ta firma Delta Team d.o.o., ki ima pogodbo s proizvajalcem Yamaho Janponska. Černe pa ni pooblaščen niti od Delta Team, ker je prodajal za 20% cenejše motorje, kot v njihovih salonih, še manj pa verjamem, da bi bil neposredno z Yamaho, ker je Delta Team ekskluzivni distributer za Yamaho. Enako velja tudi za primer Honde ali BMW. In kako zdaj uveljavljat garancijo pri pooblaščenem trgovcu, če ti jo noben ne zagotavlja niti nimaš te famozne fucking evropske garancijske knjižice, tip pa sedi v zaporu ?!?

Ti pišeš en cajt v pogojniku o evropski knjižici, drugič sploh ne ločiš med pojmi proizvajalec- generalni uvoznik- pooblaščeni trgovci in pa na drugi strani "sivi uvozniki", tko da po nepotrebnem ustvarjaš zmedo, če so predpisi jasni.

Povej ti meni zakaj tip sedi v zaporu?

In ne mešaj spet pojmov (ne)pooblaščeni prodajalec s tem kako je tip prišel do motorjev. Lahko je prišel na legalen način do motorjev, ni pa pooblaščeni trgovec, ker mu ne bi noben dal koncesijo za Hondo, da bo tip zraven prodajal še Yamahe, Suzukije, BMW-je ...

Hondina evropska garancija

Evropska garancija velja za vsa vozila honda, ki so proizvedena v Evropi oz. ki jih je kot prvi v Evropo uvozil pooblaščeni zastopnik Honde in ki so v skladu s slovenskimi in evropskimi predpisi ter zakonu o homologaciji vozil.

Edina možnost je še tle, da je Černe res pooblaščeni prodajalec Honde, kar pa sem že ene petkrat napisal zakaj temu ni tako in zakaj niti ne bi nikoli mogu bit pooblaščen.

Da ti ne odgovarjam vsako posebej...

Vendar kot si videl je vmes primer ko je garancija bila potrjena....

Zdaj pa govorma zgolj hipotetično :whistle:

Osebno poznam v Italiji v bistvu trgovce z vsemi znamkami motorjev!Se pravi,da ti misliš,da če jih jz začnem v SLO uvažati preko njih!!! Potem za te motorje ne bo veljala garancija????Moje mnenje je da bo!In na tak način čahko prodajam popolnoma vse znamke pod eno streho?Se strinjaš?

Seveda pod pogojem,da so bili servisirani na pooblaščenem servisu in,da sem po prodaji isti dan javil pooblaščenem trgovcu v Italiji in je le ta aktiviral EU garancijo?

Če na kawasakiju velja garancija,mora na Hondi tudi!Ali misliš,da je motorje uvažal iz različnih držav oz. ene iz EU,druge pa...

Ti bi verjetno tudi motor kupil pri Černetu, kajne? ...

Ne kupujem novih motorjev in avtov,ker se mi to zdi...se vdržim...Spet si posral celo stran-ne bit taki no...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še moj prispevek.... Kawasaki, evropska garancija:

Potrjena servisna knjiga ne pomeni, da je garancija veljavna, garancijo za motor mora prodajalec z dopisom, da je bil motor prodan končnemu kupcu aktivirati na Kawasaki Europe (baje je to kar neki papirologije in se jim tega ne da delat, hkrat pa predvidevam, da s tem prikrijejo nadaljnjo preprodajo). Kawasaki Europe vnese motor v sistem in pošlje kupcu dopis, v katerem piše, da je za motor garancija aktivirana. Ta dopis vsebuje tudi nalepko s šifro in podatki o motorju in se jo nalima v servisno knjigo. Na podlagi te šifre je garancija veljavna povsod v Evropi, saj jo lahko v sistemu poišče vsak pooblaščen prodajalec. Ko je motor enkrat v sistemu mora vsak pooblaščeni prodajalec sprejeti motor v popravilo in brezplačno odpraviti napake, ki se pojavijo v garancijskem roku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz te nalepke sicer nisem dobil (če je seveda postopek tak kot opisuješ) , možno, da zaradi preprodaje iz italije v slovenijo ni znano kdo je končni kupec, ne vem....a garancija je bila aktivirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!