Skoči na vsebino

Duc 1198 vs. KTM RC8 vs. Aprilia RSV4


John2005

Priporočene objave

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Izbiram med sledečimi modeli:

1. Ducati 1198 - 17.900EUR (verzija S: 21.800)

2. KTM RC8 - 15.960 EUR (verzija R: 19.990)

3. Aprilia RSV4 (19.990 EUR)

Problem je da omenjenih modelov nikjer ni mogoče dobiti za testno vožnjo zato zadnji mesec prebiram razne teste, mnenja itd... zato sem se odločil, da še tukaj povprašam če obstaja kdo ki mi lahko, da konkretno primerjavo. Načeloma se sam najbolj nagibam k 1198 ali RC8.

Vsak predlog in mnenje je dobrodošlo

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Izbiram med sledečimi modeli:

1. Ducati 1198 - 17.900EUR (verzija S: 21.800)

2. KTM RC8 - 15.960 EUR (verzija R: 19.990)

3. Aprilia RSV4 (19.990 EUR)

Problem je da omenjenih modelov nikjer ni mogoče dobiti za testno vožnjo zato zadnji mesec prebiram razne teste, mnenja itd... zato sem se odločil, da še tukaj povprašam če obstaja kdo ki mi lahko, da konkretno primerjavo. Načeloma se sam najbolj nagibam k 1198 ali RC8.

Vsak predlog in mnenje je dobrodošlo

ohoho embarras de richesse. lepi problemi :D

u živo je aprilia extremo jezna za videt, in ko vržeš u prvo spremeni karakter in zvok. . . če bi mogu izbrat enga od teh treh in bi bli zastojn, bi uzel aprilijo. . . . sanjam lahko, ne?

srečno, karkoli že kupiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da boš zelo težko našel koga, ki bi uspel probat vsaj 2 od teh 3 ker aprilija v slo je menda samo še ena cela od 2. ktm nevem če ga ma kdo, imel si ga možnost sicer probat na KTM dnevih ampak malo turistično po cesti v koloni kar za tak motor ni neko merilo, ducati pa samo če ti ga kdo privat posodi.

imaš pa ogromno raznih testov ala masterbike in pa ducati proti KTM (motorrad) in ducati vs aprilia vs R1 vs GSX-R (motorrad).

glede na ceno motorja pa bi ti mogoče uvoznik vseeno lahko zrihtal kak krog če vidi da si resna stranka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da boš zelo težko našel koga, ki bi uspel probat vsaj 2 od teh 3 ker aprilija v slo je menda samo še ena cela od 2. ktm nevem če ga ma kdo, imel si ga možnost sicer probat na KTM dnevih ampak malo turistično po cesti v koloni kar za tak motor ni neko merilo, ducati pa samo če ti ga kdo privat posodi.

imaš pa ogromno raznih testov ala masterbike in pa ducati proti KTM (motorrad) in ducati vs aprilia vs R1 vs GSX-R (motorrad).

glede na ceno motorja pa bi ti mogoče uvoznik vseeno lahko zrihtal kak krog če vidi da si resna stranka.

jez bi skor stavu de je RVT pelal vsaj dva od treh. a ena RSV4 je že "za dele"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr ti pa maš res sladke skrbi!!! :hmm:

Jest če bi na lotu zadel ,bi vzel aprilijo,verjetn pa nisem objektiven!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj moje mnenje je,da tle ni kaj veliko izbirati :whistle:

Ktm se ni izkazal,Ducati,če ni R je brez veze :krneki: Letos pa je Aprilija res naredila motor pa katerem se "bodo" zgledovale druge firme!

Sam ne bi glih veliko razmišljal in kupil RSV4!

@cartman res bi lahko tle na MS poskrbeli,da bi RVT stestiral tudi RSV4 :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@cartman res bi lahko tle na MS poskrbeli,da bi RVT stestiral tudi RSV4 :naughty:

nima tu kaj MS za poskrbet, eno RSV4 je treba dobit. uradno ne gre, jo kdo privat posodi???? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da boš zelo težko našel koga, ki bi uspel probat vsaj 2 od teh 3 ker aprilija v slo je menda samo še ena cela od 2. ktm nevem če ga ma kdo, imel si ga možnost sicer probat na KTM dnevih ampak malo turistično po cesti v koloni kar za tak motor ni neko merilo, ducati pa samo če ti ga kdo privat posodi.

imaš pa ogromno raznih testov ala masterbike in pa ducati proti KTM (motorrad) in ducati vs aprilia vs R1 vs GSX-R (motorrad).

glede na ceno motorja pa bi ti mogoče uvoznik vseeno lahko zrihtal kak krog če vidi da si resna stranka.

Naj proba kontaktirat IKE-a (za KTM-a)....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj moje mnenje je,da tle ni kaj veliko izbirati whistle.gif

Ktm se ni izkazal,Ducati,če ni R je brez veze ph34r.gif Letos pa je Aprilija res naredila motor pa katerem se "bodo" zgledovale druge firme!

Sam ne bi glih veliko razmišljal in kupil RSV4!

@cartman res bi lahko tle na MS poskrbeli,da bi RVT stestiral tudi RSV4 trance_25_naughty.gif

In ti si vse tri probal??? Vsaka ti dala...evilgrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislimda boš zelo težko našel koga, ki bi uspel probat vsaj 2 od teh 3 keraprilija v slo je menda samo še ena cela od 2. ktm nevem če ga ma kdo,imel si ga možnost sicer probat na KTM dnevih ampak malo turistično pocesti v koloni kar za tak motor ni neko merilo, ducati pa samo če ti gakdo privat posodi.

imaš pa ogromno raznih testov ala masterbike in pa ducati proti KTM (motorrad) in ducati vs aprilia vs R1 vs GSX-R (motorrad).

glede na ceno motorja pa bi ti mogoče uvoznik vseeno lahko zrihtal kak krog če vidi da si resna stranka.

no, glede na to, da je samo Habat prodal najmanj osem RC8, se kakšen najde tudi na slovenskih cestah.

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Izbiram med sledečimi modeli:

1. Ducati 1198 - 17.900EUR (verzija S: 21.800)

2. KTM RC8 - 15.960 EUR (verzija R: 19.990)

3. Aprilia RSV4 (19.990 EUR)

Problem je da omenjenih modelov nikjer ni mogoče dobiti za testno vožnjo zato zadnji mesec prebiram razne teste, mnenja itd... zato sem se odločil, da še tukaj povprašam če obstaja kdo ki mi lahko, da konkretno primerjavo. Načeloma se sam najbolj nagibam k 1198 ali RC8.

Vsak predlog in mnenje je dobrodošlo

če se ti zdi RC8 R prelen, počakaj še eno leto. Govori se namreč, da naj bi drugo leto prišla na trg izvedba RR, ki bo še "a little bit more fun". :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti si vse tri probal??? Vsaka ti dala...evilgrin.gif

Po čem si to sklepal?Sedel sem pa res na vseh treh :whistle: In po tem mi je Aprilja zakon!Pa še ta nov V4 :worship:

Čez čas,ko bo cena bolj primerna mojemu žepu bo sigurno stala tudi v moji garaži,kar pa za druga dva ne morem rečt!

@Pervy Tudi v tujini je ne gre uradno dobit?Aprilja nima open day kot večina ostalih?

Če bi jo imel bi sam napisal-bi jo pa tudi @RVT sigurno dal na test,ker na njegovo mnenje o motorju veliko dam!Je za moje pojme eden redkih,ki zna kaj resničnega in konketnega napisat o motorju,ki ga testira-kolk "ne sme" v objavljenem testu pa napiše-pove v temi!In to zna tudi utemeljiti za razliko od drugih,ki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po čem si to sklepal?Sedel sem pa res na vseh treh whistle.gif In po tem mi je Aprilja zakon!Pa še ta nov V4 worship.gif

Čez čas,ko bo cena bolj primerna mojemu žepu bo sigurno stala tudi v moji garaži,kar pa za druga dva ne morem rečt!

Ma me je tako preblisnilo, glede na to, da si že vozil vse druge, razen teh treh. A gor si sedel? Vau.....worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Izbiram med sledečimi modeli:

1. Ducati 1198 - 17.900EUR (verzija S: 21.800)

2. KTM RC8 - 15.960 EUR (verzija R: 19.990)

3. Aprilia RSV4 (19.990 EUR)

Problem je da omenjenih modelov nikjer ni mogoče dobiti za testno vožnjo zato zadnji mesec prebiram razne teste, mnenja itd... zato sem se odločil, da še tukaj povprašam če obstaja kdo ki mi lahko, da konkretno primerjavo. Načeloma se sam najbolj nagibam k 1198 ali RC8.

Vsak predlog in mnenje je dobrodošlo

Mislim, da ti je najboljša izbira RSV4. Ta motor ima trenutno najboljšo zasnovo agregata, veliko žlahtnih komponent, na testiranjih se je odlično izkazal, pa še malo jih je, kar bo sigurno pripomoglo, da bo kot rabljen motor obdržal dokaj visoko ceno.Pa verjetnost, da bo zadeva delovala dlje časa od ostalih dveh izbranih znamk, je večja ( gledano iz mehanskega vidika ).

Če pa bi se odločal med KTM in Ducatijem, pa ti priporočam Ducatija. Čisto preprosta razlaga. Ducati je z dvovaljniki predirkal že mnogo dirk, se uveljavil kot znamka in si nabral z leti mnogo izkušen, kar za enkrat KTM v temu še zaostaja in zato imajo še kar nekaj porodnih težav, kot se rado temu reče. Pa tudi v moči KTM zaostaja za Ducatijem in to se tudi občuti v sami vožnji ( RC8 vs. 1098). Kot rabljen motor bo 1198 sigurno bolj cenjen, kot RC8. Človek, ki je peljal 1098 in RC8, je kar znana oseba pri nas v dirkaškem krogu, pa ni našel kake pohvale za RC8.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh treh ti lahko povem samo za Aprilio, sicer je blo kratko, no pa toliko bolj sladko.

Motor je čist simpl povedano zakon, moči čez glavo.... lega ubijalska, motor sam sili v ovinke, pri zaviranju v ovinku motor ne sili takoj pokonci... ma ne vem kaj naj ti še napišem.... meni je bil motor nor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto hit prodaja eno MV Agusto F4 1000 CC Limited edition za 87.000 €. Vprašaj če ti da krog z njo :rolleyes:

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati te bo na ovinku stresu, KTM bo večinoma na servisu ne rečem da nav treba Aprilje nč šravfat sam bo pa UŽIVANCIJA!

Aja pa računi da Aprilja pije in to zelo, 9l zanjo ni problem(menda) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ti zdi RC8 R prelen, počakaj še eno leto. Govori se namreč, da naj bi drugo leto prišla na trg izvedba RR, ki bo še "a little bit more fun". :grim

no. . .jaz nevem. . hitre motorje sam gledam, ker pelat jih neznam, se mi pa zdi, da RC8 ni čist konkurenčen ostalima dvema. Je tudi edini motor ki v stock 1000 na svetovnem prvenstvu kljub tovarniški ekipi nikakor ne shodi. . . za klaso stock velja, da so motorji zeelo zelo malo predelani. . .

kar znana oseba pri nas v dirkaškem krogu, pa ni našel kake pohvale za RC8.

a govoriš o 69?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS Magazin

http://www.ps-online.de/

Da die RSV4 sehr klein und kompakt ausfällt, die Lenkerstummel etwasweit nach außen gekröpft sind und das Sitzpolster von der straffenSorte ist, fordert sie Nehmerqualitäten. An der Zapfsäule dann nimmtsie, und zwar reichlich und oft. Es war schon immer eine schlechteKombination, den kleinsten Tank mit dem größten Durstzusammenzuspannen. Nicht nur auf der Autobahn, auch im winkligenSchwarzwald mit nur sehr geringem Volllastanteil konsumierte die V4zügellos. Im Testmittel zuzzelte die Aprilia mal ganz locker 9,0 Literauf 100 km aus ihrem 17 Liter großen Tank, während die Yamaha aus ihrer18-Liter-Blase 8,1 Liter saugte und sich die Honda mit 6,8 Litern aus-ihrem 17,7-Liter-Depot begnügte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se ne boste prehitro skregal ker je boljši ali ne boljši..

Kateregakoli od teh motorjev je enostavno peljat in skoraj nemogoče iz njega potegnt kar dejansko ponuja..malo jih je na tem forumu ki znajo..

John2005 pravi da bi enega od teh mel..

Zakaj ga bi pa uporabljal? Za vožnjo po cesti mogoče? Kupi si japonca..če bo še tok "športen" bo bistveno bolj udoben in prijazen od teh treh..

Našteti so pa dirkalni motorji..čisto enostavno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa računi da Aprilja pije in to zelo, 9l zanjo ni problem(menda) :)

Daš 20.000€ za moped in se pol sekiraš če ti pije 9 litrov al kaj? Madona kam smo prišli :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se ne boste prehitro skregal ker je boljši ali ne boljši..

Kateregakoli od teh motorjev je enostavno peljat in skoraj nemogoče iz njega potegnt kar dejansko ponuja..malo jih je na tem forumu ki znajo..

John2005 pravi da bi enega od teh mel..

Zakaj ga bi pa uporabljal? Za vožnjo po cesti mogoče? Kupi si japonca..če bo še tok "športen" bo bistveno bolj udoben in prijazen od teh treh..

Našteti so pa dirkalni motorji..čisto enostavno

si že vozu rsv? opazu sm de tej ge gustinčič razočaral. . . ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daš 20.000€ za moped in se pol sekiraš če ti pije 9 litrov al kaj? Madona kam smo prišli :photo:

Ker ma majhen tank pa velik pije je posledica da morš velikrat na pumpo če to ni slaba stran po pa kar bodi pameten.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!