Skoči na vsebino

Duc 1198 vs. KTM RC8 vs. Aprilia RSV4


John2005

Priporočene objave

no. . .jaz nevem. . hitre motorje sam gledam, ker pelat jih neznam, se mi pa zdi, da RC8 ni čist konkurenčen ostalima dvema. Je tudi edini motor ki v stock 1000 na svetovnem prvenstvu kljub tovarniški ekipi nikakor ne shodi. . . za klaso stock velja, da so motorji zeelo zelo malo predelani. . .

To kar praviš zelo drži. RC8 se na pisti nakako ne znajde najbolje. To so povedali tudi fantje, ki so ga peljali na Grobniku. Za na pisto je trenutno pravgotovo eden izmed najbolj vročih RSV4, ki pomete z RC8 kot za šalo... Vsekakor je tukaj veliko odvisno tudi od pilota, koliko je sposoben RC8 izkoristit... to je lepo dokazal dirkač (čigar imena se zdajle na žalost ne spomnim) dober mesec nazaj na Panoniji, ko je z RC8 postavljal take čase, da je konkurenca tisti dan lahko samo gledala. Spet vprašanje pa je, če mu z Aprilio nebi šlo še bolje.

Glede na to da John2005 ni napisal, da išče motor, ki bil idealen za na pisto, ampak da išče motor s karakterjem, mislim, da ne more zgrešiti, če kupi kateregakoli izmed naštetih. Dejstvo pa je, da moraš biti že zelo, zelo dober pilot, da ti dejansku uspe na cesti izkoristit moč, ki jo ponujajo ti motorji, čeprav menim, da je to glede na razmere na slovenskih cestah, praktično nemogoče in še kako nevarno preizkušat.

RC8 je bila moja ljubezen na prvi pogled... za ljubezen pa vemo, da zna biti še kako iracionalna. RSV4 je pa itak motor o katerem se govori samo v presežnikih in se je nikakor nebi branila, še posebej po tistem, ko sem jo videla na Grobniku v akciji. Kateri se pa tebi bolj dopade, boš moral pa sam ugotovit.

Še par fotk RSV4, ko so jo julija na Grobniku dajal zastonj za peljat .)

20090716164623_e57fc1uipy40b8.jpg20090716164237_w93xma4l8qs7ju.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ John2005: tule ti lahko zares pomaga samo nekdo ki je preizkusil vse tri motorčke - in tu mislim preizkusil, torej vozil vsaj nekaj sto kmjev, ne sedel gor ali peljal en krog, kar zna bit pri motorjih tega (cenovnega) ranga precejšen problem, kajne ;) je pa zagotovo zanimiv mind trip

če pravilno razumem situacijo - glede na cenovni razred motorja - je čist bv razpravljat o porabi goriva, liter ali dva več ali manj sploh ne igrata vloge

morda nekaj idej za razmišljanje: kako velik si (Aprilia je ZELO majčken motorček), se boš vozil sam ali tudi v dvoje, kaj pričakuješ od motorja - stabilnost v dolgih ovinkih (1198) ali čimhitrejše prelaganje v kratkih ovinkih (RSV4; KTM je nekje vmes), RSV4 in tudi KTM (R verzija) so še čisto novi modeli, kar se bere tudi "nespeglani" (slabša odzivnost na dodajanje gasa iz nule, trši, nenatančnejši menjalniki, grob tek motorja in ostali "porodni krči"), RSV4 in KTM bosta šele čez nekaj časa prišla v svoja "taboljša leta", oz drugače povedano, čez kako leto ali dve bosta veliko boljša kot danes, 1198 je po kvaliteti in nastavitvah že danes v svoji špici oz vsekakor veliko bolj dodelan kot oba novinca... itd, itd

lahko pa da te vse to sploh ne zanima in bi samo rad najnajnaj motorček tega trenutka ker pač €€€ niso ovira; v tem primeru izbiro prepusti očem in srcu; izbira seveda ne bo pametna, a nasmeh, ko boš zjutraj odprl vrata garaže bo vreden več kot vsa logika in naša pametovanja tule B)

dober nakup in užitka polne, varne kmje ti želim, karkoli boš že izbral :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

Še par fotk RSV4, ko so jo julija na Grobniku dajal zastonj za peljat .)

ee, tud jez sm od rc8 precej pričakoval. z velikim zanimanjem sm opazoval, kako se bo obnesu. KTM je imel na razpolago že precej podatkov in predvidevanj, kako naj se cestak obnaša. v 125 in 250 so bli že zelo konkurenčni. no, rc8 jim ni še čist ratal. no, flopnli so. žal. če je merilo karakter, je izbira samo ena. 1098. motor bo lep še najmanj 5 let, kar za druge nemormo trdit, aprilia ki je najboljši motor, bo čez pet let že nerodno staro ropotalo, rc8 pa se bodo spomnili sam še ljudje k so jo imeli radi. . .

BTW: ni blo čist zastojn, Bobotu je blo treba plačat cel dan. . . pol pa, če si pršu na vrsto. . .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si že vozu rsv? opazu sm de tej ge gustinčič razočaral. . . ;)

razočaral s samim testom ja..ker je dejansko zanič..

sploh glede na to, da je RSV4 vroč motor, bi lahk koga druzga poslal ga pelat če je že mel možnost..

pa tut k je ostal del revije res dober..

rsv4 nisem peljal, sem pa rc8 in dejansko občutil kok je grobnik že zjeban :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morda nekaj idej za razmišljanje: kako velik si (Aprilia je ZELO majčken motorček), se boš vozil sam ali tudi v dvoje,

a ma aprilia tut za sopotnika sedež? rc8 -R ga nima ane :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma aprilia tut za sopotnika sedež? rc8 -R ga nima ane :hmm:

pri RC8, tako pri navadnem kot pri R, dobiš zraven tudi sedež za sopotnika, ki ga po želji odstraniš in potem zgleda takole

KTM_RC8_2008_16_1024x768.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, kaj pričakuješ od motorja, mislim da ti ostaneta na izbiro Ducati in Aprilia. Sam sem lastnik 1098 in lahko ti povem, da je veliko manj prijazen vozniku, kot recimo kak Japonski litraš. Pa ne samo zaradi ciklistike, pač pa tudi zaradi agregata, ki se dosti bolj grobo odziva tako v nizkem, kot v srednjem režimu delovanja. To pišem zato, ker Aprilija je kljub V zasnovi agregata in nekaj več navora, vseeno štiricilindraš in je pravtako v spodnjem in srednjem območju delovanja bolj blaga od 1198 in z tem veliko bolj prijazna vozniku ( enostavno rečeno bolj vozna ), sploh po kakih zaprtih ovinkih.Kar pa se porabe tiče, ti pa lahko rečem, da je Ducati sigurno toliko žejen kot Aprilia, če jih spije 9L . In ja, skoz si na črpalkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko pa da te vse to sploh ne zanima in bi samo rad najnajnaj motorček tega trenutka ker pač €€€ niso ovira

V tem primeru pride v poštev tudi

Bimota DB7 :naughty:

bimota db7.bmp

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uzem MV Augusto pa je :)

Sam uni sedezi za sopotnike pri apriliji pa niso ravno nek luksuzni razred :D

Sam nimam takih problemov,ampak ce gledam ker motor je bolj atraktiven... Ducatijev je kar nekaj po cestah vidit.Pa ne da je to zdej slabo,delc od tega. Sam ni ravno neka redkost. Med tek ko npr RC8ko sem vidu na cesti samo ene 3x,aprilije RSV4 pa nobene se :(

Odlocal bi se pol nekak med 1198 in RSV4. Ducati je mrbit bolj preiskusen,aprilija pa bolj unikatna in frisna :)

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala do sedaj za vse odgovore.

Povem po pravici, da me ne zanima poraba ali desetinka gor ali dol na dirkališču. Vsi vemo, da se 90% takih motorjev vozi po navadnih cestah. Seveda kdaj pač pade kak grobnik ampak ostalo so pa navadne ceste in zato me zanima predvsem vožnja po teh. Kvaliteta in udobje kolikor ga je pri športniku mogoče pričakovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala do sedaj za vse odgovore.

Povem po pravici, da me ne zanima poraba ali desetinka gor ali dol na dirkališču. Vsi vemo, da se 90% takih motorjev vozi po navadnih cestah. Seveda kdaj pač pade kak grobnik ampak ostalo so pa navadne ceste in zato me zanima predvsem vožnja po teh. Kvaliteta in udobje kolikor ga je pri športniku mogoče pričakovati.

potem pusti "karakter" in vzemi japonca ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala do sedaj za vse odgovore.

Povem po pravici, da me ne zanima poraba ali desetinka gor ali dol na dirkališču. Vsi vemo, da se 90% takih motorjev vozi po navadnih cestah. Seveda kdaj pač pade kak grobnik ampak ostalo so pa navadne ceste in zato me zanima predvsem vožnja po teh. Kvaliteta in udobje kolikor ga je pri športniku mogoče pričakovati.

je že biker vse povedal. kot je mogoče prebrati po vseh testih si izbral 3 najbolj navadni cesti in vsakodnevni uporabi neprijazne motorje. vsi so čistokrvni dirkači za pisto na cesti pa očitno trpljenje. seveda tako pravijo vsi testerji, bi z veseljem povedal svoje mnenje pa žal ne morem ampak nekaj je sigurno, če jih na vseh testih od evrope do amerike označujejo za "neprimerne" za cesto celo v primerjavi z ne tako udobno japonsko konkurenco potem so verjetno res matrarija za slo ceste.

kaj pa en SS japonec in še en pol-naked za ture - za to ceno dobiš oba :whistle:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dobiš zraven tut zic... @ Suzuki teh porodnih krčev nisem opazil pri Aprili-i, mogoče če bi mel šanso mal več probat... bi me začel tut kej motit, motor je majhen ampak za mojo višino (178) čist ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez bi skor stavu de je RVT pelal vsaj dva od treh. a ena RSV4 je že "za dele"?

Stavo bi dubu in jest bi izbral :APRILIA RSV4 :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stavo bi dubu in jest bi izbral :APRILIA RSV4 :yea1:

glede na to da so te hvalili da si vsaj 2 od teh probal - zakaj? ker takih mnenj se je pobudnik teme nadejal. hvala! :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da so te hvalili da si vsaj 2 od teh probal - zakaj? ker takih mnenj se je pobudnik teme nadejal. hvala! :blush:

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Pri spraševanju ni zahteven, in očitno tut ne bo zahteval dosti od motorja in temu primeren je tut odgovor, ki je še vedno RSV4 :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni odločam se za nakup motorja vendar sem se odločil da tokrat za razliko od prejšnjih let ne bom izbral japonskega. Rad bi nekaj takega kar ima malo več karakterja oz. ki daje občutek da ga ni treba vsako leto menjat. Upam da zastopite zakaj gre.

Pri spraševanju ni zahteven, in očitno tut ne bo zahteval dosti od motorja in temu primeren je tut odgovor, ki je še vedno RSV4 :grim

OK pol bom pa jaz predlagal res nekaj s karakterjem - ural :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od naštetih treh bi se najverjetneje odločil za Ducatija+Termignoni&stuff- klasika pač.

Definitivno pa se nebi zaletaval, ter bi si ogledal tudi R1, BMWja HP2 Sport, ter predvsem novega BMWja s1000rr, ki je res hi-tec stroj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi si ogledal tudi R1, ter predvsem novega BMWja s1000rr, ki je res hi-tec stroj.

R1 :yea1: Čeprav men,če ne bi bil denar ovira bi kupil RSV4

hi-tech kaj pa ima?ABS in DTC za doplačilo :kva2: quick-shift za doplačilo?

RSV4 gre nastavljati:

-kot sprednje vilice,višino agregata,kam pride zadnja vilica pritrjena,o nastavitvah vilic ni sploh za zgubljat besed OHLINS,bremze BREMBO,kasetni menjalnik,zadnja vilica izdelana po "istem" sistemu kot okvir(samo 5,1kg),nastavljive stopalke,možnost nastavitve moči(T,S,R)tudi med vožnjo,blokada agregata se ne vključi v trenutku,pač pa elektronika prvo zadrži gas in moč.Dolžina sesalnih kanalov se spreminja elektronsko...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi si ducati streetfighterja, pa boš dobil vse kar iščeš. športnosti več kot dovolj, pa še dosti udobneje se boš z njim po navadnih cestah vozil kot s katerimkoli od teh superšportnikov. ekskluzivnosti, eksotike mu pa tudi ne primanjkuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RSV4 gre nastavljati:

-kot sprednje vilice,višino agregata,kam pride zadnja vilica pritrjena,o nastavitvah vilic ni sploh za zgubljat besed OHLINS,bremze BREMBO,kasetni menjalnik,zadnja vilica izdelana po "istem" sistemu kot okvir(samo 5,1kg),nastavljive stopalke,možnost nastavitve moči(T,S,R)tudi med vožnjo,blokada agregata se ne vključi v trenutku,pač pa elektronika prvo zadrži gas in moč.Dolžina sesalnih kanalov se spreminja elektronsko...

Super, točno to rabi en turist, ki pač hoče ruknit 20 jurjev, za po cesti :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, točno to rabi en turist, ki pač hoče ruknit 20 jurjev, za po cesti :-)

Če hočeš čim več od motorja za ta denar JA!

Nastavljive stopalke-glede na to kolk ljudi tle se "buni"nad položajem nog 100%

Brembo zavore-od viška glava ne boli-sploh pa so jih popolnoma vsi testni vozniki pohvalili.

Spreminjanje kota vilic-fina zadeva!

Nastavitve moči-kolk berem tudi dost ljudi uporablja...

OHLINS-vsaj "veš" zakaj si dal tolk denarja...

El.nastavitev sesalnih kanalov-absolutno zelo dobra zadeva-to ima tudi nova R1(upam,da veš kdaj so uporabni kratki,kdaj dolgi-tu pa je oboje v enem)

V bistvu se meni zdijo vse te nastavitve zelo uporabne,ker si lahko dejansko popolnoma prilagodiš motor svojim željam in "potrebam"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!